Bezvadné neotřelé obraty, a ten závěr "ochmelka měsíc". *t*
dobre, ale nejake zlozite na mna :)
fajn, jdi do háje, ale vem si gumáky, paraple a teple se obleč, je tam dost hnusně... ;-)
naposled, co jsem byl na nějakým seznamu, tak jsem musel k lopatě... a na výslechy do Bartolomějský... tak jen doufám, že tohle nebude mít podobné důsledky... :-))
a já budu zatloukat a zatloukat a zatloukat... :-))
ano, to bude tou vlčí náturou...
člověk nikdy nerozezná, kdy se směje a kdy cení zuby... a když je jasno, už je většinou pozdě...
myslíš, že měl šejkspír taky vlka?
ne, pišta má vlka a maže si na to šejkspíra... :-))
milá výběrová kritičko, potažmo šéfová, jsem tomu rád, konečně vím, co to je ta hlubší kritika... :-))
morgy, Silvita: díky, přijďte zas... j.
Některé momentky jsou moc pěkné
snow_white:
"Jsem Šu, dítě Atumovo.
Mým oděvem je vzduch života,
který se kolem mne shromažďuje z Atumových úst
a otevírá větry na mé cestě."
vítr-dech, to je tutáč.. už ve starém Egyptě
pohádkový bytosti???? No pár mě jichc napadlo..... princezna ani statný rytíř mezi nimi nebyli
snow: ne, to jen:
Práší sníh vítr safián
Do umrzlých dvorů dých
(Ivo Viktorin, Dušan Michelfeit, Vítr Safián - Dohrála hudba)
Ty vo-e....no já mít klobouk.....hustě dobré..*
kassiope: díky slečno... :-)
naprosto skvoooostnááááá!!!
Bože chlape, bereš mi dech... originální.. jakoby vyprávěná z úst nějaké pohádkové bytosti.. ttttt
Eilil, Jeremy_Mark: děkuji vám oběma, udělali jste mi radost... j.
jako by věděli, že umíráme
grazie mille signorina... buena notte. :-)
jasněže je, ale nikdo by je tak nenazval a kdyby ano, oni by o to asi ani nestáli, alespoň jak si je pamatuju... ale je to pětatřicet let, tak už to možná vidím jinak... dík.
jsem z vás unešena... tedy pravda přesněji z vašich básní... ale i v nich jsou kousky vás, takže jsem unešena i z vás... promiňte za to mírné zamotání ... končim... krása ...***
Rutra: slečno, až mi rudnou uši... ale nechte se raději unášet vlastní fantazií, na mě ani na mých básních nic unášeníhodného není... děkuji vám... velmi.
navíc jsem sklerotik, opět to avi... :-)
ono je to někdy lepšejší nechávat se unášet cizí fantazií... takže mi promiňte, že vás k tomu budu takhle zneužívat... a děkuji já...
Rutra: proč ne, jsem snadno zneužitelný... není zač a dobrou noc vykací slečno....
chléb je vytažený ze Skácela, ale pěkně...
zatím nejlepší, co jsem od tebe četl...!
t.
wind:chleba je vytažený z pece, né ze Skácela, tos špatně koukal... :-)
Díky za návštěvu... :-)
sklenář: to je dost pravděpodobné; ovšem jaký je tvůj důvod? a děkuju. :-)
:-))))))))) ironiku! - důvod? - bledá závist například - mám pokračovat?
buď v klidu, já teď minimálně na nějakej čas psát přestanu, tak si ode mne odpočineš... :-)
tak jednoduché to není.... škoda
ještě dodatek :-)
!!! - tady nejde o vlezdoprdelkovství!!! - jen o čirý rozum s malou dávkou sebereflexe (mojí!) - a přihlédnu-li k Tvé poznámce z 18.9. - u diskuze "ptám se" (mám na mysli zvlášť druhý odstavec) - nemohu si nepřiznat, že jsem jen potrefenou husou - co by měla dokejhat! - tak je to s tím dočítáním :-) - a není to poraženectví, ani nějaký bezvýhradný, nekritický obdiv k Tvé osobě, nebo tvorbě - ne - byl jsi jen startérem mých úvah - které jsem ještě nestihl semlít - tak nějak - a za to dík!
jo, tak hlavně neblbni, kdybys ty měl být to nejhorší co Písmák kdy potkalo, tak je to luxusní literární server par excellance... :-)
to víš, že jo - vobjesim se na jabloni za chalupou - hned jak se na to do růžova vyspim! :-)))))
Tak to je jiná, jistě z toho poplyne fůra inspirace, možná se na poslední chvíli přiřítí i můza a bude ti dávat umělé dýchání, čímž tě pro českou i světovou literaturu zachrání nadobro. Pohádky je tím pádem happyend a já můžu jít spát, dobrou noc.. :-)
někde jsem to už asi četl bo něco podobnýho, i s tím kocourem
Sonor: jistě, ode mne... :-)
Hlubší kritiky neumím...... .....musí ti stačit, že se mi líbila....:-)****
Day_light: stačí, to je ta nejlepší kritika, já hlubší taky neumím, děkuju... :-)
Markel: děkuju moc, mám radost. :-)
krásná
a připadám si zkažená, protože mě teď tahle krása děsně...míjí
jj, je to holt starožitnost, nejsi zkažená, jsi mladá... :-)))
ale mě teď ty starožitnosti přímo nezřízeně bavěj... :-)
hmm a dvakrát, no fajn...
tak já se tu zastavim za pár let:)) až budu poněkud starožitnější
až budu umět tohle, nebudu potřebovat další básně.. Ale protože nebudu nikdy... Můžu psát až do konce
t*
Innocence: tak to buď úplně v klidu, tohle budeš umět dřív než se naděješ. Díky. :-)
Bere dech!!!
Tip* mé nej...
A Výběr :)
obě jsou krásné, obrazné a působivé.... TIP a V
chjo, nutíš mne emigrovat, chlape*
ano je nádherná, ale už jsem někde napsala, že ano?*
DOKONALÝ!!!
Ježiš, to je... no to je prostě... tohle nemá cenu.
*** a k nej.
nemusím se vyjadřovat, viď?
jako před chvílí....
Print, Bezinka, a2a2a: děkuji velmi. :-)
Elyanne: jen se mi holka neudus, díky.:-)
Vesuvanka: děkuju mockrát. :-)
Cannisha: jistě, tanga, ale poněkud nepohodlná... :-)
Pacer: dovol abych citoval Polívku; utéct... ale kam, když je to všude stejný... dík. :-)
zdjr1976, Sarrah, maartin, nechápu, Zuzulinka, Sonor, oleandr, paranoid_android, jenyk, Yeziiinka, kouzelná_květinka, Veskalách, Zbora, Lotoska: Mockrát děkuju, nezanevřete a přijďte zasejc... :-)
snow: řekl bych, že "vítr tají dech" je poměrně běžný obraz. Ovšem žádnou píseň s tímhle sloganem neznám, takže když si vzpomeneš, dej vědět. A díky. :-)
tip a výběr - co dodat - dvě skvělé, nádherné věci, mám-li být hodně přísný ( ovšem připomínám, že s ohledem k vysokým nárokům, které naplňuješ ), tak u druhé básně za původností všech ostatních veršů - trochu zaostává - chleba vytežný z pece.
Ale coto je oproti - ještě se zimou třese sedm životů - rozčesávají čas - na obecním vykvetou křídla ... vč. dovětku v závorce - jak požár chvíli po setmění v sebětí s milováním na slámě - ( pořád ti stejní už od ráje ) - a celá poslední sloka.
Báseň nenabízí jen spoustu krásných obrazů, půvabný vyprávěčský formáta snadno srozumitelný, ale i jakousi filosofickou nadsázku ( poslední sloka ) a nenucený odstup
autora.
Opravdu, hezké čtení