Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS Tebou
09. 01. 2006
36
39
6678
Autor
MazLenka
39 názorů
Neurastenik
13. 05. 2008Marcela.K.
13. 03. 2008
ten konec - vyznamove hezkej, ale rytmicky totalne uletel - a to je jistojista cesta k zahube. ocenuji na vybornou. (a davam te do oblibenych bo 4 veci za sebou a co dilo to perla)
sestricka.slunicko1
07. 12. 2007mořský koník
24. 01. 2007Petr Nechvátal
11. 01. 2007
uličky v zákoutích horkého těla - ááááá - hned po ránu mírné vzrušení:-) *tip
v posledním řádku ve slově "dojdeme" - bych kvůli rytmu vypustil poslední "e", ale je to moc milá básnička, lehký, nenásilný rým
Pišta_Hufnágl
26. 10. 2006
...líbí se mi to, ale poslední řádek mi vše nějak rozbíjí....(hledat cestičku do míst kde dojdeme k záhubě ?... to musí mít nějaký smysl, který mi nedochází... Jinak bych tipla...:-))
...líbí se mi to, ale poslední řádek mi vše nějak rozbíjí....(hledat cestičku do míst kde dojdeme k záhubě ?... to musí mít nějaký smysl, který mi nedochází... Jinak bych tipla...:-))
to je takový dobrý...měkoučký a teploučký ;-)
polínko...takový dřevitý...
voňavý
tip
hm, ta první úplně super a bezchybná...jakoby ta druhá k tomu nepasovala...nechceš na to ještě juknout? Já...že to nadšení z první půlky ta druhá půlka uspala...:o)
Ať jukám jak jukám, pořád se mi to jeví jako to, co jsem z toho chtěla mít. :o) Děkuju za kritiku.
ak sa to tebe zda byt v pohode a tak ako si cela, tak nic nemen a neprerabaj...je to tve dielo...
posielam usmev
MazLenka: v tom případě je to v pořádku...:o)) jen si do toho nenech kecat, holka jedna.. ;o)