Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBorn loser
23. 01. 2006
27
6
6781
Autor
Eidam
Kdysi dávno taky panic...
na tvým
golfovým hřišti
napoprvé
trefil jamku
a tobě
už druhej měsíc
nerostou
v kalhotkách krvosenky...
6 názorů
skauting mám za sebou ... a paličkama už nejakou dobu klepu... jsu spokojenej člověk. dík za návštěvu.
Never More
18. 05. 2006hochstapler
01. 04. 2006Parachutes
12. 02. 2006Usmáty_autor
09. 02. 2006Luk_Malér_8
30. 01. 2006Luk_Malér_8
29. 01. 2006
Mno, kdybych neměla blbý období /možná podobné Pisces/, tak bych i řekla ...jo pěkný...drsný,...ale pěkný.
Julian: jo jo...... není to těžký :)))))) díky
blekota: má to teď těžký. :(( dík za kukanec
Já jsem to nemyslela ironicky-myslela jsem to opravdově-někdy určitý období moc bolí-že jsem tu a myslím na ní a snad i vím, jak to bolí...
Hele...Eidam, tak to teda promiň, že jsem takovej debil a nedošlo mi to.
já se omlouvám.....jsem jak přejetej parním válcem.Pomalu ani nevím co melu. Radši budu držet hubu.
tak tohle má grády....člověk čeká co z toho vlastně bude a tohle sem opravdu nečekala...erotiku v básních mám ráda, ale tohle je pořádnej pepř...***
ty krvosenky sou husty... na me asi az moc ...
ale vsechno predtim je uzasne receno, ha:)
hele chudak holka.. a golfista asi taky:)
*¨t
este sem tam nekam chtela napsat slovo "vlastne", ale ted uz nevim kam.. taxe bez nejbudes muset obejit...:)
Jo,čaj je zrádnej :) Znám to :) Ale máš to dobře zařízený,když chodí ony za Tebou :)...ty inspirace samozřejmě:)
Omyl: pisces nemá náladu na takovýhle díla zrovna v tomto období. Myslím že vůbec na takovýhle díla.Prosím tě nech ji. Díky.
Sakra, tohle si dám do nej, fakt se mi to líbí, čtu to furt dokola, přijde mi to neuvěřitelně čtivý a trefný :).
mocro: jsem velmi poctěn...
mortecino: dík i tobě.
tojo: máš bezva nick a hmmmmmmm je taky col . dík :)
Mala_Princezna
23. 01. 2006
Honey_: paní jo. :)
jaza: :)))
Micro: časem .... něco se rýsuje :)) , kdy přesně ale nevím.
Skafararix
23. 01. 2006Skafararix
23. 01. 2006Skafararix
23. 01. 2006SingleServingJack
23. 01. 2006Honza_Princ
23. 01. 2006Nicollette
23. 01. 2006Marcela.K.
23. 01. 2006
jéžiši marjá!!! vás tu je :)). nestihl bych vám každýmu odpovědět takže to shrnu a řeknu jen že všem moc děkuju!!!!.
no woman no cry díky za parádní obrázek :))
tři_černí_mravenci
23. 01. 2006
tři_černí_mravenci: to je od vás víc než dost. mockrát děkuji :))
Pól: ne není . :))) díky