toto mi pripomenulo piesen "Pobehaj" od Deza Ursinyho, vlastne sam neviem preco
je to fajn vec, rad som ju cital
krásná a ten konec je parádní :).
škoda, že neumím tolik po vašemu,...
ale dojem z toho mám dobrej
do vreciek schovávaš ilúzie motýľovano ano iluze tancici ve vzduchu*
Vypointované, vtipné a zároveň štiplavé. t
*/
Aj ja som rada,že som sa zastavila u teba..
nečekaně... krásná... jsem ráda, že ses zastavila u mě, jinak bych Tě nenašla... T*
tady už bylo asi všechno řečeno:( no prostě je hravá krásná a *
je to škoda...já tu opravdu nemám co číst...já vím, že je to ode mě sobecké, ale mohla bys občas něco napsat a i kdyby ne, já se zase zastavím dočíst, co jsem dnes nestihla...teď už mažu do postýlky...dobrouuuu:-)
Ja už som neaktívna.Dosť dlho..
neděkuj...to já jsem ráda, že jsem tu dnes objevila dvě skvělé autorky:-)
ježíííš...tak tohle mi sedí úplně nejvíc...provokuje a je hravá...kouzelnej obraz svůdnýho ůsměvu a přimhouřených očí...pro mě laškovná:-))
*
jsou vánky... větry... vichřice... a pohlazení jako tyhle slova *
Myslím,že na teba sa v žiadnom prípade nechytám.A posledne už ani nepíšem.Ale to ja Ti ďakujem.Vrátim sa k tebe určite..len to nerobím konzumne.Viac ako dve tri veci nemôžem vychutnať naraz..s pôžitkom a obrazmi..ešte raz ďakujem.A pokojnu...
jsem ráda, že ses u mě zastavila a já tě mohla číst...hezky píšeš....něžně a křehce zníš...
*
no mnam... do vetra a hlavne s vetrom.... jupiiii do toho
*
nieco ako myxomatosis...prilis vela privlastkov na mna + genitivna metafora v prvom riadku...
..vietor je fajn..Jesen je skvela,nie?
báseň je příjemná, jak některý podzimní větry ..
většina jich bývá ale dost nepříjemných .. :-)
..ale samozrejme v jeho veku..Tiez som mala mierny chaos v jedenastich do coho vlastne som..
..co sa za mladi naucis,v starobe akoby si nasiel..:))
..aka matka,taka Katka?:)))
..to dezavi je uzas v slovencine:))
..mas pravdu..nic horsieho som v zivote nestretla:))
..zasadne len na jesen..na jar som do niecoho ineho:)
zaver zaujimavy... zvysok nie az tak... trochu vyumelkovane... mozno... :)