Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravidla

Výběr: martinez, oleandr
28. 08. 2007
33
64
2019
Autor
Anetté



     U břehů už se krátí stíny

     a noc se vpíjí do hlubiny.
Víš, libozvučíš
strastiplně
můj polorozvrácený splín.
Na stejné vlně
topíme se
ze stejných strachů stejně zlí.

    Když tětiva se stáčí zpátky
    a dech se krade na příděl,
všiju tě někam mezi řádky
mou smyčkou našich pravidel.
 


64 názorů

Pisces
22. 02. 2009
Dát tip
nuž.... bez komentáře

Anetté
30. 12. 2008
Dát tip
polorozvrácený splín je tam.)

Anetté
30. 12. 2008
Dát tip
já jsem to řikala!.) a to sis to ještě špatně přečet:) ...Je to mnohem horší.)

jt
28. 12. 2008
Dát tip
d4n> ..

Anetté
23. 11. 2008
Dát tip
Je díky moc:) Si mě potěšil:) konec už si taky nepamatuju, ale určiě si vymazání zasloužil, takže fakt, žes ho nestihl jedině prospěje tvýmu estetickýmu cítění:) No, tak nebo tak, písmák je pořád jenom amatérskej server a odborná kritika by se tu měla oceňovat, ne očekávat a díky až uvidim nějaký dítě s benzolem, dám si pozor, dobrý vědět:)

A.H.
16. 09. 2008
Dát tip
Když tětiva se vrací zpátky, čas nezůstane bez oprátky, a jen se nezastaví.

Pěkné.TIP

Armand
29. 09. 2007
Dát tip
"ze stejných strachů stejně zlí." Vnímám jí spíš obsahově a nacházím mnohé... a moc se mi líbí, protože je opravdu plná. Formálně působí trošku kostrbatě... jako celek spíš nesourodě. Na druhou stranu, ta forma také vypráví o obsahu. Viděno společně jako jedno v druhém a druhé v prvním, je tvá báseň perfektní a forma bezchybně podporuje obsah. Ale tak jak je, domnívám se, je určena spíš pro náročnějšího čtenáře. *!

zzlatý
25. 09. 2007
Dát tip
V manželství se zpravidla dodržují pravidla, kdy muž, - nejlíp poníženě, na vše kývne svojí ženě...hi

Anetté
02. 09. 2007
Dát tip
blbjenka: Oni se mi tu všichni v těch verších motaji... Tak já udělám čáry máry všude:))) Děkuju

bestye
02. 09. 2007
Dát tip
mi se i ten konec líbí - jen bych asi místo mou, použila tou - ale jen můj takový malý soukromý pohled :c)*

Anetté
02. 09. 2007
Dát tip
domingo: Chápu a něco tu speciálně pro Tebe mám: PŘEJETÁ Hlava na patníku, nohy na chodníku... ...Dál si to už bohužel nějak nepamatuju, ale budeš-li si připadat hodně zaujmut, můžu se pro Tebe zbytek pokusit najít nebo poprosit autorku o jiné dokončení. Tip, prosím nechci, není to moje tvorba. :))))))

oleandr
31. 08. 2007
Dát tip
krásně napsané

domin.go
30. 08. 2007
Dát tip
mě právě chytil hlavně ten konec...proplouvám,čtu,usmívám se...je to milý,pěkný,líbivý,možná až moc:) ale vůbec mě to nebolí...málo krvavej text na mě chápeš :)

Dáša
30. 08. 2007
Dát tip
proč rozebírat a komentovat nesmyslně ... prostě je to poezie,což je pro mě věc nevysvětlitelná ... a líbí se mi ;o)

blbjenka
29. 08. 2007
Dát tip
líbí, nejvíc druhá sloka a vůbec akorát třetí verš mě úplně splet a musela jsem se znovu zorientovávat, uvítala bych za víšem třeba čárku nebo mezeru, jako retardér na silnici před školou :)

Anetté
29. 08. 2007
Dát tip
Pim: No, mě chodí avíza na nové doporučené výtvory od všech autorů, co mám v oblíbených:)) A děkuju, Pime:))

Pim
28. 08. 2007
Dát tip
Poraďte začátečníkovi: jak to že jsem dostal avízo a mezi avízy nejsem? Jo, rozeznívá mě to vevnitř, nevim co, nevim jak, ale libozvučnem. Brázdou. Slimákem. Nařeknutím. Ano, z pravidel skládáme svět! My, všívači údělem. Rezonuje mi prostě obsah. Jo. *

Smíšek:-)
28. 08. 2007
Dát tip
díky za ni *

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
Ou děkuju, Ty jsi můj člověk, IVO:))))))

IVO
28. 08. 2007
Dát tip
Tak je řeč o maturantech nebo o potřebě někam umístit básnickou glajchu? Je-li kýč toto, pak už naprosto všechno. Dovolím si vší vahou nesouhlasit se žlutým názorem. "A veš pak váží mnoho..." (Karel Michal) T*

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
Ó děkuju Ti:) Z tohohles měl udělat další veledilo:)))

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
blbá bloncka: ambiciozní maturant:))) Ach, Odhalilas mě... Zá názor se neomlouvej, ten se tady po tobě chce..

Ó
28. 08. 2007
Dát tip
...chtěl bych být třeba jen Tvůj stín a potom šel bych všude s Tebou však nevím jestli se to smí a... kde je stín když Ty jdeš do peřin...

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
vítr: Nejsi lama. Fakt.:)) Děkuju:)

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
Fanuel: Ne, věř mi, to je i pro Tvoje dobro, žes je neviděla:)))

jt
28. 08. 2007
Dát tip
lyrák> dalo by se pokračovat jako že se bavíme o tom, cos napsal Ty a ne o tom ostatnim .. ale - jsem jednou nohou na stopu a asi je to zbytečný. Tvoje reakce mě zaujala + dostal jsem na Tebe pár tipů, takže tak. stvn> a Tys nečet cortázara .. ;-)) měj se fajn a pozdravuj svojí krásnou ženu - dlouho jsem ju neviděl ..

StvN
28. 08. 2007
Dát tip
jt - já bych spíš řekl, že tady spousta lidí sere na to, aby se snažila psát dobře, myšleno nějakým způsobem zajímavě. Tahle věc zkrátka zdejší líbivostní průměr a to, co napsal lyrák se týká přímo tohoto textu. Ty jeho slova chápeš jinak, ale to je, myslím, tvůj nedostatek. Nikdy jsi nevynikal v logickém myšlení a rozumových diskusích, takže zůstaň u svého pocitového hodnocení, ok?

jt
28. 08. 2007
Dát tip
a avi

jt
28. 08. 2007
Dát tip
lyrák> to je názor na stav zdejší tvorby - ne na dílko jako jeden text jedný holky. když napíšeš, že je to taková zdejší líbivá - znamená to, že je to tuctová věc, co tu píše x lidí, který jsi nejmenoval a tím to ztrácí na důvěryhodnosti a jsme u toho, že je to čistě Tvuj názor na stav p a ne na dílko autorky, o který jsem Tě avizoval .. :-) stvn> ;-)) yeah - protože je tady spoustu lidí co serou na to, co je podle některejch metrů dobrý. nebo se jim líbí všechno .. :-))

StvN
28. 08. 2007
Dát tip
Lyrák - tohle nikdy nemělo cenu:)

anneté... "mou smyčkou našich pravidel" to je to, co se mi na tom tak nelíbí, jinak paráda, jen tohle.. ale třeba jsem lama.

guy
28. 08. 2007
Dát tip
pravidla jak vyšitá .. nebo všitá? je to jedno, stejně jsou vždycky jenom pro to, aby se překračovala :-)*

jt
28. 08. 2007
Dát tip
anetté + martinez> super - dík holky lyrák> :-)) Tvoje kritika mi přijde až legrační - nepíšeš nic ze svýho názoru - jen komentuješ pravděpodobnej vývoj/názor ostatních. Nepřijde Ti to hloupý ? a nechtěl by ses zastavit u mě a něco mi vyvěštit ? ;-))

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
Vítr: Myslíš ten úplně poslední... Nebo ty dva úplně poslední? Nebo něco úplně jinýho??:)) A díky moc za takovou kritiku:)

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
Děkuju Lístečku, to Ty mě taky:))))

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
Lyrák: Nechci tu nikoho oklamávat, obelhávat ani nějak podvádět zaručeně líbivími asociacemi nenavazujícími na sebe (snad jsem pochopila správně, co mi tu vytýkáš?), na druhou stranu nemůžu nesouhlasit, že tam takové momenty možná jsou a asi dokážou zmást:)) Ale básně by se v tomhle směru měly brát s rezervou, protože nikdo nemůže vidět, co jsem tím myslela já. Pokusím se jasněji, příště:) Díky Lyráku:)

hodně jsem toho o Tobě slyšel a ano, všechno to tam je.. krásně to plyne jako mačkání jenotlivých kláves klavíru a pak poslouchání doznívajícíh tónů.. ale ten konec není básně hoden. /*******

martinez
28. 08. 2007
Dát tip
ó díky! :o) a vůbec se neděsím :o)

Hesiona
28. 08. 2007
Dát tip
Třída A1*

A n n e x
28. 08. 2007
Dát tip
a další pro mě krásná báseň dneska... cítím a slyším velmi dobře***

a2a2a
28. 08. 2007
Dát tip
libozvučíš strastiplně - toto mi přijde protichůdné,stejně jako dech se krade na příděl, kde jde možná jen o ne zrovna zdařilou formulaci, ale také jsem to nemusel pochopit, jinak ovšem hezký text, nejhezčí verš o stejném strachu a zlobě - tip

Anetté
28. 08. 2007
Dát tip
martinez a jt: Dobrá:) Normálně to nědělám, ale umázla jsem konec, nechci, abyste se vyděsili, že kvůli tomu, že jste mi mi ho zkritizovali, Ale prostě proto, že jsem o něm sama pochybovala. Tak:) Snad to takhle bude lepší:) A jinak Vám oběma díky za návštěvu:) dee-dead: Ó díky:) Jsi. Jsi originální.;) sapro: A já děkuju taky:)

martinez
28. 08. 2007
Dát tip
tak já to dám s jt dohromady, to véčko dám a budu doufat v lepší konec... tenhle mi taky nějak nesedl :o)

dee-dead
28. 08. 2007
Dát tip
Tralala:) (jsem originální) * :D

jt
28. 08. 2007
Dát tip
1. vesrík, 2. strofa se a měl jsem šílenou chuť Ti sem hodit véčko a poslední dva veršíky mi to úplně pokazily .. chjo .. nevadí - i tak je moc krásná - se nezdáš - TIP aspoň

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru