***, sáhnul si na mě smutek
...ráda potkávám lidi s puncem "opravdovosti"....
tahle je - mrazivá,
máš dar vidět ještě o kousek dál - za písmenka.
Děkuji Ti.
...teda !!! Ty umíš nahodit pocity.... Jak se jich ale teď mám zbavit ?... mrazí v zádech a rozpínají se s dechem....
Nepochopeny - moc pěkné, děkuji Ti.
stratenosť žien bez duší
márne pátrajú v kútoch
ani utretý prach nerozjasní pohľad
len návrat niečoho nehmotného
neuchopíš ale neprežiješ ak chýba
Horavin - já Ti děkuji za čas tu strávený a chuť dílko otipovat :c)
jejda, tak doufám, že je vše v pořádku.
páni, po takové době - a ještě to někdo čte. Já moc děkuji za milé překvapení.
Chigwell - děkuji za čtení :c)
tak to vítej - rozhodně mě to potěší,když tomu tak bude :c)
Dobré, něco mi říká, že u tebe si dobře počtu :-)**
bylo nebylo :c) děkuji, deccal
Print - jééé Ty ses sem vrátil - to je moc milý, děkuji :c)
Lukri - děkuji Ti za návštěvu, potěšila :c)
děkuji Ti za doplnění :c)
Mozolnatý: ve smyslu, že tady poezie skutečně poctivě pracovala. Žádný bábovičky na písku...
Prostě skvělé a touha si sáhnout...
sestricko.slunicko - děkuji Ti za návštěvu :c)
MarK. - děkuji Ti za zastavení :c)
Printe - díky za zastavení a kritiku a... a tak :c)
ono to prostě muselo ven, jinak by mi to nedalo pokoj a je lepší, když je to venku a hlava je čistá :c) každopádně oceňuji, jakým ohleduplným způsobem umíš říct autorovi, že to není zrovna úplně nejlepší a hlavně - umíš říct v čem se Ti to nejlepší nezdá a to je - alespoň pro moji - další tvorbu docela důležitý. Ještě jednou děkuji.
to máš pravdu, vím, o čem mluvíš, mám to podobně
a2a2a - někdy se to povede víc a někdy zase míň, nedá se nic dělat. Moc Ti děkuji za zastavení a za názor na dílo.
Obávám se, že nepochválím, snad jen nápad rozchod s milým nebo s blízkým prostředím vyjádřit metaforou využívající dům jako symbol společného bytí, kdy dům je skutečně něco, co splývá i s osobními vztahy.
Vyjádření je však místy nešikovné a celkově hodně popisné a dopovídané. První sloka je rytmicky kostrbatá, v ostatních slokách je naužíváno zbytečně patetických výrazů jako ...zpěv bardů... ...krb... ...vášně a sténání... ...hlahol..., také k sobě moc nejde cinkot nádobí, to by naopak v té básni mohlo zůstat, ale zpěv bardů už je hodně mimo.
Rád bych napsal něco přívětivějšího, řekl bych, že takováto témata působí lépe, když se vyjádří jen několika málo verši a nebo třeba i více, ovšem z 80% nenápadným civilním jazykem, z něhož by pak i s trochou toho patetismu najednou vykřikla pointa.
děkuji Ti - a vůbec nevadí, že po literární stránce neřekneš nic. Vyvolalo to v Tobě nějaký pocit, možná emoce a to mě coby autora naprosto uspokojuje :c)
zase se připravují o spoustu jiskrných chvil ;c) díky za čtení i obrázek :c)
hm, ženy jsou zřejmě opatrnější, když našlapují s rukama před sebou do tmy, muži tolik netápou .. :-)
:-)
...mi žárovky vydrží šest až deset let...pravda,ta poslední svítí už 25
...použij s prodlouženou životností
blboune - díky za čtení a máš pravdu je, ale naštěstí žárovky jsou přeci jen vyměnitelný ;c)
...takovej barák nee,je smutnej*
pábitelé * ale jasne * aj postrižiny *
skoda ho - Postriziny mam moc rada.
ale áno * to je tiež Hrabal **********
a kruci - tak tak hluboké znalosti nebo vzpomínky moje hlavička neobsahuje.
juj * a ešte mal tušim: Tenhle dum je v socialistické péči nájemniku *:)*
a tak - pábení může člověka zastihnout kdekoliv a kdykoliv :c)
:) hej Hrabal bol mág * ale nemal kŕmiť holuby *
ano, Hrabal - soubor povídek - tak to mě těší, že něco takového byť by jen maličko umí takhle dýchnout :c)
z názvu na mňa dýchla: Inzerát na dum ve kterém nechci bydlet - myslím že to bol Hrabal?*
vo tom žádná pochybka :-)
jsem ráda, že líbilo, děkuji, 8hanko :c)
tazko sa hladaju slova, neustale opakovat - je to krasne, mne velmi blizke...sa mi zda prilis malo na vyjadrenie obdivu, ako dokazes pracovat so slovom, dostat na povrch vsetko to z vnutra tak, ze Ti rozumiem...poznam podobny dom...
kvítí - ale piluju to k tý úplný...;c)
Háber - máš cit pro to, co je psáno nejen mezi řádky. Já Ti děkuji.
jj, už bylo na čase si od Tebe zase něco přečíst... :-) si prostě skorem dokonalá :D
je to bolestná * ale krásna básnička ***********
asi trošku ty čtenáře podceňuji, safra :c) prostě to je jen snaha o to, zkusit tenhle pocit nějak popsat. Jestli to vůbec jde.
Že nejde o "virtuální" prohlídku nemovitosti začíná být zřejmé se čtvrtým (neprázdným) řádkem; ale to možná jen díky mé "domýšlivosti".
Můra je to velká, to bez diskuse :-)
No - nevěděla jsem, kde jinde to uvést na pravou míru, že vlastně až tak nejde o nemovitost, než v závěru. Nicméně nevím, zda ta můra nemůže být o to větší ;c) děkuji Ti za čtení a náhled do čtenářova obrazu o mojí básničce.
Bez posledních dvou řádků by to působilo ještě tajemněji, temněji; po přečtení těch dvou řádků sei čtenář vlastně možná oddechne nad tím, že to byla jen jeho můra...
Ano ano, dobře vystižená nálada, líbí se mi...
a nebo taky ne. každopádně i tak, díky za čtení a názor.
takovým vtipům se má hlava vzpírá. dál opatrně našlapuj v definitivnosti tmy, možná ti přiskáče barevný míček
kvítí - Ty si taky všude :c) i Tobe - slušně poděkuji ;c)
Oldjerry - od Tebe mě těší velmi, děkuji :c)
:-)))
slušňačko:-)
moooc pěkný to je!
t
gabi - těší mě Tvoje kritika, děkuji Ti
dobrý nápad, spracovanie, atmosféra *
díky nejen za čtení, Rampoušku :c)*
krásná kritika - děkuji, heartrate :c)
trochu i mělo - díky za to, renegátko
pěkně napsaná, trochu zamrazilo
ksav - to "jistě" - mě moc těší neb sem tradičně vyklepaný autor, jestli to jeho seskupení písmenek někomu něco řekne :c)děkuji
i Tobě patří díky, Robinio
jedno slovo a jak potěší :c) děkuji