Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSamota?
27. 04. 2002
37
7
9416
Autor
LaMouette
Vidím, že znáš pocit osamění v přeplněné místnosti, upocená těla, přihlouplé úsměvy, dotěrné otázky a oplzlé pohledy a není, není úniku jen za cenu vlastního poskvrnění, chceš utéct a těla se na Tebe lepí, dereš se směrem kde tušíš východ, ale zse jen narážíš do zdi znova a znova dokud to nevzdáš, klesáš do toho křesla v rohu, chytáš se za uši hlavu instinktivně stahuješ mezi ramena a choulíš se do klubka a přeješ si jen to nějak zastavit..dost..dost.. dost.. vzdáváš se a pak najednou zvedáš hlavu, otevíráš oči a... a jsi sám, sám se svou samotou a není ti lépe, jen ten nakyslý pach je pryč, lidé nepřekáží, neotírají se a Ty hledáš dál.. ale dveře prostě neexistují.. proto je třeba se nikdy nevzdat.. loktama rozhrnout ty davy tupého stáda, nenechat se strhnout a překročit pomyslnou čáru omezenosti a vstoupit do dveří.. do světa a nebýt sám...
7 názorů
za to, ze me lidi ctou a maji chut mi pod moje dilko napsat, jak ho vidi oni.. )
lanausee.. mas naprostou pravdu.. sami se sebou je rozhodne tezsi.. jak sami s lidma.. Tekuji Ti pjekne za cteni.. i za krytyku..:-)
Taky tento pocit asi znám:)Pocit osamění v místnosti plné lidí,ale bývá to i naopak-pocit štěstí,naplněnosti a porozumění v místnosti,kde je jen jediný člověk...A za tím bysme měli jít,do světa,který se nám otevře a my v něm budeme sami sebou:)Do světa,který je jen náš a do kterého pustíme toho kdo se nám zapíše do duše...:)
Moc mi nesedí ta forma, ale je to trefný....teda....s tim se asi nikdy nemůžete splést....*
jejda... tak to me hnetki takhlenc po ranu mots mots potesilo.. tekuji.. :-)
tekuji pjekne.. Lojziii.. :-)
poulettko.. mas heckej nick.. takovej.. hmmm.. mi podobnej.. a se mi libi.. tiky ze ses zastavila..:-))
máš tam zbytečně chybky (jako že přehozené písmenka, chybějící písmenky - tuším), ale jinak fajn úvaha.
taky bych chtěl někdy něco takového napsat. Ale jsem tak střelený, že se mi to nepodaří :-)
Nicollette
13. 04. 2005Nicollette
12. 04. 2005
jeje.. tekuji pjekne za zastavenicko Nico slunicko..:-))) mno jo.. wono ta samota si myslim na kazdyho jednou padne.. de wo to.. jaxe v ni gdo rad patla mno.. ja mots ne :-)
je velký rozdíl mezi být sám a být osamělý...samota může přinášet mír a klid, osamění strach a smutek...jde vlastně jen o to najít hranici mezi oběma :)
Minim_Sladkyj
27. 06. 2004Minim_Sladkyj
27. 06. 2004Matyjustin
03. 01. 2004
Tak tohle asi bylo skoro to nejhlubší, co jsem zatím od tebe čet.
I když, na druhou stranu, i samota uprostřed davu se dá krásně užít ;-)
bp
Nojo, kdyby si lidi uměli alespoň povídat (ne jen konverzovat)...:(
*****
Jsi velmi vnímavá a citlivá, jen tak dál :o) opatruj se aby ti okolní nepřátelský svět neublížil, ale nechovej se k němu odmítavě, ono to také půjde, když je budeš brát takové jakcí jsou, respektuj je a oni budou respektovat tebe. ;o)
Abych se přiznal, někdy se mi chce zdrhnout na pustý ostrov, pak ale si začnu říkat, co by tam mělo být a nakonec jsem rád, že jsem tam, kde jsem.
Tak tenhle pocit taky mívám. Většinou uprostřed dokonale upravených, zdvořilých lidí.
tak byt, ci nebyt ...sam...hezky vyjadrene pocity..ostatne, jako vzdy u tebe...:-)))*
nin... jojo bylo to nahonem vyplivnutý.. a jen jsem se zamyslela a zkusila vyvolat ten pocit. a ono to nejde na moc dlouho... takže sem fofrovala¨, aby to bylo autentický.. a jinak tíky:-)) všem:-))
chytáš se za uši hlavu instinktivně stahuješ mezi ramena a choulíš se do klubka a přeješ si jen to nějak zastavit..dost..dost.. dost.. TIP
jenom šťouralská poznámka: místama zapomínáš čárky, bylo by dobrý, kdyby byly buď všude, kde maj bejt - nebo nikde (možná by se hodila druhá varianta, působí to na mě jako automatickej text, chrlení...)
jasně že dovolím... a co.. dyk to tak kolikrát i je.. a je to na blink..
tak jsem si to šla přečíst...přesně ti rozumím LaM...ale dovol mi tě ocitovat...
to JB... samotě se nesmíš poddat...bo podat.. chjo sem v koncích:-) prostě a jednoduše... dycinky je někdo komu na Tobě záleží.. to si opravdu myslím:-)
taxe toho prosim tě příště drž...
alena
Faj čtení - nicméně já se samotě poddávám rád a zatím jsem byl zřejmě pořád sám - a stádo - když si představím ty tuny šťavnatejch stejků :o)
téčko
Kastel... uááááá no že mě to hned nenapadlo... jo jo jo.. stejky ty můžuuuuu:-))) a díky:-))
nemám už často pocit, že někam nepatřím - možná je to ve změně, kterou jsem udělala se svým nahlížením na svět... možná :c)
******************************************************
spustiť si vlasy do očí a byť len so svojim in ...
******************************************************
chci najít své místo ve stádě, tím že uteču do světa nic nevyřeším, čáru omezenosti si jako auru ponesu sebou
necháme toho, každá máme právo na svůj subjektivní pohled
Občas se o to snažím, ale občas jen co to tupý stádo trochu rozhrnu objeví se další:-(
Je to dobrý. Brzo tě pozvu na NICE a požádám tě o ...... tyhle tvý výtvory. _fQ_
Znám to až moc dobře, jen ne ze své zkušenosti. Bohužel, nebo bohudík? Spíš bohužel !*
to JB... samotě se nesmíš poddat...bo podat.. chjo sem v koncích:-) prostě a jednoduše... dycinky je někdo komu na Tobě záleží.. to si opravdu myslím:-)
Blaznivkaaa
08. 05. 2002
to Blaznivkaaa... ehm.. do "toho" světla.. míám ještě doufám daleko, myslela jsem do světa.. a jinak.. těší mne to moc. .děkuji:-)