Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUkrojil sis krajíc z mé duše
Výběr: Stanislav_Vašina
14. 01. 2003
94
0
5243
Autor
Yfča
Ukrojil sis krajíc z mé duše
V tom horkém dni bez slunce
Kdy potkala se naše těla
A čas umřel ve své zbytečnosti
Němý tiše zpíval
A smutek se smál
teda nechápu za co tolik tipů, asi hodně známejch, ne? Je to tuctový......
Přiznávám, že pět tipujících jsem měla možnost vidět na vlastní oko. Avšak zbylých šestaosmdesát nadšenců neznám, například Břízu, který dílko zařadil do výběru. Asi se jim můj výlev tuctový nezdál, ostatně i jinde se má napsanina kupodivu líbila. Ale je jasné, že nad ní nemusí "jásat" každý čtenář. Jdu se k tobě podívat, jak se píše netuctová báseň. ;o)
Jasane, nejvíc se mi líbí, že dáváš tip ze slušnosti.
Z jaké slušnosti? O čem to mluvíš?
To je jako kdyby mi had podával ruku.
Morbid_Pimple
14. 08. 2003
moc! jednoduché (v tom nejlepším slova smyslu) a hluboké*****************
Tohle na netu miluju. Ty vážně míněné, hluboce promyšlené debaty o hovně.
Jasane, chápu, že se ti to jako "milostná poezie" nelíbí. Ale nechápu, proč jsi tedy dával tip, když je to podle tvýho názoru sračka. Pak se nesmíš divit, že jsme se tady do tebe pustili.......
Anonymova kritika šla skutečně do hloubky, škoda, že má tak chudou slovní zásobu.
I negativní názor se dá vyjádřit kapku slušnějc..... Třeba nelíbí. Navíc tohle sračka není! :-)
Jestli je náš pocit správnej, to asi nikdo nerozhodne. Možná dobrej kritik, možná že ani ten ne. Padesát čtenářů může mít padesát názorů. Je mi jasný, že i když se nějaký literární dílo bude líbit deseti lidem, nemusí u nich vzbuzovat stejný pocity. Ale měli bychom umět negativní názor vyjádřit alespoň trochu kulturně........ Takový "kritiky", co tu napsal anonym, nemají cenu.
Blacklist & Becky: pokud si za tím názorem tak stojí, proč se pod něj nepodepsal? napsat "sračka" pod cokoliv je hrozně jednoduchý, to zvládne i 5-letý děcko... vysvětlit, proč je to sračka, je už o něco těžší, na to asi neměl...
"kritiky" tohohle typu píšou většinou 2 druhy lidí...
1) puberťáci, který sem vlezli náhodou a o básničkách vědí jen to, že skákal pes přes oves...
2) mstitelé, který neunesou negativní kritiku vlastních děl...
to druhý se mi stává poměrně často, takže vím, o čem mluvím :o)
jo jo .... Aki má pravdu ... :-) To druhý je o to bolestnější ... že se s tím píšeš jak ten debil .... a po třebas půlhodinovém dolaďování trapností ... a hrubek se dopracováváš k tomu onému dílku ... a pak ti tam někdo jako první kritiku hodí : TO JE SRAČKA ... no to se pak vztekáš na celej svět ... !!!! Pište alespoň něco k té kritice ... vždyť i Vám se to může otočit ... a napíšete něco co bude takhle dobrý a kdokoli z těch co jste takle nas ... li ... vám tam hodí Sračku ... !!!! :-) Může to být náhoda .... ale taky ne ... ?
Přízrak: já se kvůli takovýmhle mstivým kritikám u svých děl nevztekám, beru to s humorem a nadhledem... specialista na tohle je třeba Borec... a včera mi zase přibyla krásná kritika od Sonora... ale jak už jsem říkal, takovýhle "kritiky" mě moc neberou, pokud dotyčnej aspoň nenaznačí, proč je to či ono sračka, je to jen trapnej výkřik do tmy...
Standa: JASAN bude asi nějakej schizofrenik, páč o pár řádků vejš tomu dal tip :o))
Jo, to je dost divný, dát něčemu tip a pak psát, že je to sračka. Nejsem nijak proti takovejmhle slovům, používám je taky, ale v kritice to nemá co dělat - zvlášť bez vysvětlení.
Jako milostná poezie to nestojí za nic. Já jsem se to Yvče snažil šetrně sdělit už v té první kritice. Ten tip byl spíš projev mého slušného vychování. A když jste se tak pustili do toho anonyma, na vychování jsem jaksi pozapomněl a musel jsem mu dát za pravdu. Vám se nikdy nestalo, že někdo vystihne váš vztah k dílu lépe než vy sami?
s r a č k a !
Prosimtě, Jasane, co myslíš tím tipem jako projevem slušného vychování? Mě myslim taky vychovali slušně, ale neříkali mi, že když se mi něco nelíbí, mám tu kritiku servilně vyvažovat kouskem chvály, krom toho, že je to schízácký a na hlavu, je to i pokrytecký.
JASAN: jsem si myslel, stejně jako asi Standa Vašina, že to měl bejt vtip... sice nic moc, ale vtip... ale ono to asi bude vážně tím, že trpíš těžkou schýzou... nebo jsi jen trouba, kterej mění názory podle toho, kam zrovna fouká vítr?
Měl to bejt vtip, a taky to bylo myšlený vážně (jako většina dobrejch vtipů). Ale ne nijak smrtelně vážně. Zkrátka schýza. :-)
Jasane:
1) dobrej vtip si představuju trochu jinak
2) myslíš to vážně (v jedný větě), ale nemyslíš to smrtelně vážně (hned v tý další) - myslíš vůbec? Schýza je svinstvo, viď!
Jasane, Jasane... Nejprve srovnáváš tuto básničku s jednou mojí povídkou. Trochu mne to sice překvapilo, protože já bych dva žánry (navíc s jiným tématem) neporovnávala. Přesto mi za poslední dva řádky udělíš bodík. O pár dní později nazveš můj literární pokud poněkud nevoňavě a hrubě a tvrdíš, žes mi dal tip díky svému slušnému vychování (zvláštní, neboť já jsem si až do dnešního dne myslela, že je slušností nelhat). Po slovní přestřelce s několika Písmáky prohlásíš, že to "měl bejt vtip"...
Netuším (a asi nejsem sama), která ze tří verzí je vlastně ta pravdivá... Piš, prosím Tě, příště kritiky (nejen u mých blbostí), až budeš mít v hlavě jasno. Dík.
asi to ananonymovi přineslo veliké uspokojení a hrdost na svou kritiku :-)
Severkanova
17. 01. 2003Zosha_in_Caribic_2
15. 01. 2003
Ehm, ehm. "Konečně sami" bylo mnohem lepší.
tip za ty poslední dva verše.
Němý tiše zpíval
A smutek se smál
Štěstí bylo vidět
A drsňák se bál
Chromý začal tančit
Hluchý naslouchal
Jasane, nejsi kapku mimo? Jak můžeš srovnávat povídku s básničkou? Navíc mají každá jiný téma.......
hermit:
pravdu díš
taky si típnu... a co bych dal jako třetí tedy? nevím, snad "kdy horko ssála/o naše těla" anebo něco uplně jinačího
mne se tam to 'lala' stejne nelibi :)))
hlavne nic neopravuj :) jsi autor a za tim si stuj ;)
Xebeče, však už měnit nebudu, abych nedopadla jako ten krejčík v pohádce... :o)
V rajině rozprostřené v duši co jí kousek vysí z tlamy krvelačné bestie zvané muž ... jehož ovládá touha po kousku citu za minutu ... uzřel jsem na malém pahorku ... Lesní vílu ... stejně jak žena s tělem ... krvácela jí duše ... však nesmutněla a byla šťastná ... když přicházel její princ PřízraK :-) ... to jsem se nechal jen trošičku inspirovat .... :-) Jestli se to nehodí tak pardöm ... :-))))))
Astalavista
14. 01. 2003ShadowDancer
14. 01. 2003ShadowDancer
14. 01. 2003Monty_Python
14. 01. 2003aleš-novák
14. 01. 2003
Nadhera! Netusil jsem, ze pises taky neco takoveho, pamatuji si zive tvoje blbustky, ktere jsi - bohuzel - smazala
tip