a pak že smrt neni krásná..:)
Nejlepší je sex na hřbitově - tam je tuhý všechno.
---------------
... Muž byl za svého života moc nevěrný. Manželka ho tedy nechala za trest po smrti pohřbít ve strarém, roztrhaném obleku. Když se jí to na druhý den po pohřbu rozleželo v hlavě, uplatila hrobníka, aby muže vykopal, že ho převlékne do lepších šatů. Vykopali hrob, otevřeli truhlu a tam byl pouze lístek :
"Ve starých hadrech,
na mladých ňadrech,
souložím stále,
o dva hroby dále... "
Už se těším až zase něco napíšeš!!! A na další maruš!! :-*
Všimla jsem .. A jen tak dal!!!! :-D
ale já už pokračuju tři roky:))
No...panejo....Ty musíš mít hodně rád jméno Maruš! :-D Zprvu jsem si myslela že to bude romantické!!!! jsem ráda že jsem se spletla!!!! :-)
Doufám že budeš pokračovat.... *
s tebou nikdy! ani máslovej!
nepleť se mezi nás! my se milujem a jíme jen slaný popcorn!!
bože, jako by ses nemohla podělit! pizzovej popcorn je překořeněnej a bude ti po něm špatně!
oblíbený autoři zrovna nefungujou:)))
už máš lístky?
mám rád slanej popcorn
já myslela, že je nový, neorientuju se tady :)
mám tě v oblíbenejch autorech, to ti musí stačit :)
:)
ale spíš bych doporučil novější díla
i když ono je to vlastně jedno
radši mě pozvi do kina
no jóó,jsi vtipnej :) mám ráda krátký věci u kterejch nemusim přemejšlet, jo.
(to abys věděl, že jsem nekecala a že tě budu číst :) možná i víc, až zjistim jak funguje ten novej idiotskej písmák )
ahoj
Docela úlet, ne? Vlastně docela dost.Nechtěj vědět,jak bych z hlediska psychologie rozebrala tohle :o)
Podle psychlogie pravá láska. Málokterý chlap vydrží se ženou i po smrti...
:))))
hm...tady jsem zjistila, že stačí někdy napsat dobrej prolog a dílo už nikoho nezajímá ;o)))
Já jsem se těšila, že jsem výjimečná a koukej na to: 12 tipů!!!!! To neni fér!!!
A ty za to můžeš! Kdybys mi nedala ten 1. tip, tak by to nikoho ani nenapadlo. Ty... ty... ty jedna!!!
Když chceš hodně tipů, napiš největší kravinu s malým počtem slov a překvapivým závěrem. Pak stačí pod dílo psát různý blbosti, které zvyšují počet kritik a úspěch je zaručen.
Vaříme s pozorovatelem.
(ale ne, Vltavu od Smetany)
(Smetana jako že ne smetana, ale Smetana jako ten Smetana, Béďa)
(jak se pozná romantické místo?)
(na písečku)
(nechápavě)
:)))))))))))))))))))))
(písek je dobrej, dělali jsme si tunely)
(já mám smetany plnou lednici! tak kdy přijedeš?)
(rozhodně)
(a projížděli jste ty tunely?)
(tutůůůt)
(záruka je do 31.8.2004)
(vyzývavě)
Jde vdovec k hrobu své manželky uronit pár slz, když náhle zaslechne vzdechy. Nedá mu to a vydá se směrem k nim. A vidí dvojici, jak si to rozdává přímo na jednom z hrobů. Chvíli se vdovec jen mlsně kouká a když zpozoruje, že muž je s prací hotov, osmělí se a zeptá se: "Ty hele, půjč mi na chvíli. Je fakt dobrá a já jsem na blondýnky vysazenej...."
Sexuálně vyčerpaný muž na vdovce pohlédne a řekne: "Vyhrab si svojí, vole!"
Rád nasírám lidi.
A ještě úsměv.
Mě znáš.
:) znám...tak hezkej den..:)
A neznáš:)))))))))
Vtip dobrej, ne?
Checht.. jseš zvíře... :)))
Se vážně stalo...
a vy se tomu ještě smějete.
(správně (ztráta ženy není k smíchu (spíš k pláči (a je to hrozné pro takového devítiletého pozorovatele, který šel dát babičce kytičku na hrobeček))))
(pravda, kdybych jenom nečuměl, mohl jsem si užít)
(s povzdechem)
(a co mentální věk?)
(mentál jsem byl)
(ale dobře vyvinutej mentál)
(laškovně)
(jsem zapomněl, co je btw)
(beatricew)
(btw já taky rád dobře vyvinutý)
(eidamy)
(étericky)
(jak děláš tučný písmo? čím ho krmíš?)
(skleróza viróza neuróza psychóza... to jde mimo mě... tomu nerozumim)
(s výsměchem.
(druhej šel na hřbitov)
(a jak děláš písmo tučné)
(éroticky)
(žádnej sex! by se ti líbilo! a na hřbitově, co? ani nápad)
(raději být subtilní v řádcích než přijít o počestnost)
(rozhodně!)
(změnil jsem názor)
(beru to!)
(ve čtyři na Olšanech)
(a kde bydlíš?)
(šibalsky)
(Velká Morava)
(s brekem)
(a vy jste kdo, paní)
(namaste mi chleba)
(Morava! Ty vole! Zase z toho bude jen sex po telefonu... se na to vykašlu)
(tak to jsem se parádně sekla s přezdívkou co? mi hráblo, poslouchám tu takou písničku Namaste a taxem si chtěla vyrobit schizofrenní nick, nj)
(Namaste? Neznám. A kdo to zpívá?)
(schizofrenie je skvělá věc)
(v jednom filmu s Banderasem říkali, že schiofrenie a rozdvojená osobnost jsou dvě různé věci, tak nevim...)
(znám jen Backstreet boys, mám s nima fotku a taky s Twenty 4 seven a Terezou Pergnerovou; že neuhodneš, kde se natáčelo Eso?)
(na Moravu nejedu, nejni čas, musím trénovat, jsem totiž i trenér žáků...wow)
(vždyť stejně přijedeš do Prahy, ne? tu studuj... studuj..bez studu...)
(se nám ta svatba posune)
(abych si nenašel jinou, holka pospěš si!)
(jsme slavná rodina, měli jsme diskotéku:)))), ale Pergnerová se mi moc nelíbila...)
(mně se začala líbit až když se z ní stala fotomodelka...)
(a jak slavná rodina! Mám doma podepsaný hokejky od mistrů světa a od HC Sparty; chodil jsem do VIP na hokej a v šatnách viděl nahý hvězdy; už v devíti jsem se projížděl s šéfem ruský mafie v nejnovějším Suzuki Vitara po Krkonoších a v deseti jsem znal všechny tety z jednoho prestižního bordelu v Praze - Lotos, a zažil jsem mnohem víc!!!:))))
(zvláštní, dřív mi to tak velkolepý nepřipadalo)
(tak ty taky neznám:( já poslouchám Vltavu)
(tetky byly hodný, hráli jsme si)
(nevinně)
ty voe to je uchylarna :-D ale na tip
Za svou orientaci nemohu. S tím se člověk rodí...:-(
Díky!
Mnooo trošku morbidní, ale tipnu si * :o)
Já tohle už určitě četla...ale nekomentovala sem...ono se k tomu taky nic mc říct nedá :-)...je to správně ujetý, i když by se tam nějaká ta pointa dala najít :o)...s dovolením (i bez dovolení :) ) klub
:-)))))
tahle věcička je přesně moje krevní skupina:-))))
Líbí se mi návaznost díla na prolog:-))))*
Hele chlape tak to bylo průhledný už od půlky ale dobrý :)
Tip ale moc nejásej máš to těsně :)
Mňo.... chutná hustovinka.. :)))
Tákže... řízek.. (tip a avízko)
ne, mně to teda vadí...řízku avízo...ani jako fór mi to nesedí....
Tak tose Řízek omlouvá..... občas to nevychytám... tak promiň plís... :)
Za klub, za reakce, za tipy
a za avizka:-))))
Díky, díky.
Taková kravina a vám se líbí... kam to lidstvo spěje?!
Do hrobu...
Vivat nekrofilie!!!
:-))))))))
tak to je docela hustý.......mno můj kluk mě vodí na romantický procházky hřbitovem tak doufám, že to nedopadne nějak podobně :)
ale je to ve své podstatě hezké a jiné, nápadité *
Vážně tě vodí na hřbitov? V noci? Vynalézavý chlapec....
Jasně, že je to o lásce. Nekrofilie - láska k mrtvolám.
Jo, je to jen tak pro radost... připouštim.
No ty bláho!! :-) To je výborný! Čekal sem co z toho vyleze a ono tohle :-)) To se ti fakt povedlo. Nejlepší je to zakončení :-)
Jen se přizpůsobil okolnostem...
tak tohle je morbidně pěkné.....zvláštní, neotřelé....T
Text: Jsem pro umístění tohoto díla na server ftipky.cz. Docela jsem se zasmál, takový konec jsem nečekal. Čekal jsem, že jsou mrtví oba, ale tohle je super.
Nejlepší je ta hláška nakonec: „Tak zase zejtra večer, jo?“
Gratuluju, dávám tip* za dobrý, neotřelý vtip.
Ó, děkuji.
Se na ten server podívám.
Wow:)
Čekala jsem všecko, ale takovýhle závěr ne:-) I když mě to mohlo napadnout již podle názvu. Není to až zas tak nic světoborného, ale líbilo a za to překvápko na konci Ti ten TIP zkrátka dám :-)
****
PS
A to ještě nic neni. Přečti si Le Vampire de Muy od Igora Indrucha? To je navíc podle pravdy...
Ty vole - tak to je fakt nářez:-)))
Já nemyslím. Podívej se na jeho kritiku Nevěrné lásky. Tam mi to dal:)) a oprávněně.
:)) měl jsi pravdu.. (já to taky nedočetla, ale třeba by z tebe měl trochu radosti aspoň Erben..;)
To určítě:)))))óóóóóóbrovskou.
No a co? Sračky, ale mám je rád. Připomínají mi mé chyby. Jsem ponaučen.
Chyby jsou dobrý,když si je uvědomíš.
však jo... nějak se začít muší, copa já píšu veledíla? NO? Nepíšu..:) (si to dočtu, dám ti vědět... jedno slovo na kritiku mi stačí jen málokde:)
Hlavně už si konečně odvykni vykecat všechno dřív, než doopravdy začneš - takdy kromě názvu navíc ještě i v prologu. Je to drsný, ale proč ne? Ale aby to bylo opravdu dobrý, chtělo by to drobátko lehčí ruku....
napad good, zpracovani jaksi nepresvedcivy
Tak já se vám teda svěřím. Natolik mi to nepřijde jako dobrý dílko, že se mi nad ním ani nechce trávit čas navíc. Já to napsal čistě pro odreagování. Já vím, že když už sem něco pošlu, tak by to mělo být kvalitní, ale...
Já si myslím, že Le Vampire de Muy od Igora je několikanásobně lepší.
Docela mě mrzí, že se mi k tomuhle dílku vyjádřilo tolik lidí a jeden z důvodů je, že tu mají, co kritizovat a upozorňovat. Taky to neni nikterak dlouhý, složitý a hlubokomyslný.
Napsal jsem podle mě lepší věci, který teď zveřejňuju a dávám jim taky víc času a snahy. Přesto je o ně zájem mnohem menší.
Tohle je jenom taková blbost. Myslím, že pár podobných ještě napíšu, aby měli lidi a snad i já radost.
Díky!
Tak už to tady chodí :-) - čím větší blbost napíšeš, tím víc ohlasů získáš! A samozřejmě - čím je dílko "zranitelnější", tím více stimuluje lidi, aby kritizovali - na dokonalém díle totiž není co kritizovat :-) Takže to kdovíjak neřeš. Mně osobně tahle nekrofilní anekdota docela pobavila...
tak si vybirej jenom to pozitivni! me to taky pobavilo :)
Díky za pochopení.
Já si beru nejen to pozitivní:). Vždyť já už připravuju další blbost. Teda doufám, že to bude dostatečně blbý:))
Teda, Igor ti dal, ale měl pravdu:))
pozorovatel: ostatně, jak jinak, že:o)))
:o) No prostě jen tak pro radost...a pak že nejsi vtipnej:o))
příležitostně:))
Když ty sis taky přečetla jen mou ranou cáklou tvorbu:))), na kterou jsem ovšem velmi hrdý.
Teda, docetla jsem to a sok. Fakt drsny, tohle jsem jeste necetla, ze zacatku si mylsis, ze se to vyvrbi uplne jinak, jako vsechno, co takhle zacina a pak tohle. Konec fakt neobvyklej...
Ono šlo vlastně jen o ten konec.
Něco takového jsem prostě napsat musel, i když vim, že je to ptákovina.
Díky!!
Poslat to sem, bylo naprosto spontální. Já mám trošku divný smysl pro humor. Podle mě je to naprostá blbost, ale nějakým podivným způsobem se mi líbí.
VŠEM: Chtěl bych všem poděkovat, že mi nadali tip a tím jasně ukázali, že mají dobrý vkus. Gratuluji a zároveň děkuji za vaše pochopení.
fuj, tak tohle je hnus!
tip*
Neee!!! Všechno si pokazila. Tip za tohle?! (viz.má předešlá kritika)
Ne, vážně díky :-)))
Já nejsem jako ostatní...jsem jiná - výjimečná ;o))))
To se mi líbí!!! Ale bacha na to... Všeho moc škodí :-))
Mimochodem jsem taky výjimečný.
Neodreagovalo mě to to, spíš naopak. Příjde mi to trochu divný. Láska až za hrob doslova. Nedovedu si představit, jak šukám každý večer na hřbitově svou mrtvou manželku. Prostě mi to nejde. Asi jsem nepochopil, o co tady šlo....
Je to taková blbost, ale mně se líbí. Musel jsem jí sem prostě dát. I mě příjemně odreagovala, když jsem jí dnes psal. Tudíž jsem rád, že se to povedlo i u Tebe. Máš dobrý vkus sleeping_beauty. Já bych si taky Tip nedal. Měj se.
Smrt možná ne, ale hnilobný proces nejspíš časem ano. Mě osobně ženy, skrz které je vidět nepřitahují.
g_morr: Věz, že tato žena byla velmi zachovalá. Pohřbená nedávno. Trošku ztuhlá byla, ale to bylo jen a jen dobře. A těch červů taky nebylo moc. Taky jí manžel hodlal mumifikovat(nebo jak se to píše).
Hele, cos nezkusil, to nesuď. Třeba se Ti to taky zalíbí a jednou se i potkáme na hřbitově. Jednou se tam potkáme všichni, tak proč si trochu neužít...
sleeping_beauty: Není zač. Opravdu je to blbost.
Jo a malá rada: Nechte se raději rozprášit, než si vás někdo vyhrabe(teda pokud to ovšem nechcete, že?).
A kam že do země? Já že bych si Tě vyhrabal a byla by jsi mi i prospěšná (humus).
Vyjimečně žertuju.
Chápu Tě a mám stejný názor. To že přestanu vnímat svět z podoby lidské, neznamená, že přestanu žít nadobro. Mé tělo se přece rozloží a její častečky se stanou celky dalšch životů. Nebudu si toho sice moc pamatovat, ale de facto nikdy nezemřu a ještě pomůžu přírodě. I když teď nevím, jestli bych jí víc nepomohl tím rozprášení:-)
Ale nechceš být pohřbená do hrobky, že ne?
Věřmi, že tam už hrůzu pociťovat nebudeš.
Tak tedy kam?
No, vyhrabávat Tě nebudu.
Chci se inspirovat. Stačí jen neurčitě, přesto však jasně naznačit.
Do moře? To jako hodit mrtvolu do moře, ať si jí ryby sežerou? Vždyť vyplaveš na pobřeží a budeš strašit děti spící krásko:-)
Už tě raději nechám a začnu sám přemýšlet, kam se nechám pohřbít. "Hezký" sny sleeping_beauty
ok, říkal jsem jasně
nejspíš a
časem. ale na mumifikaci jsem nepomyslel...
sraz za 20 let na olšana, ok?
Stanislav_Vašina: Jistě, že se opakuju. Snažím se z toho vytřískat, co nejvíc. Takové krásné téma nemůžu odbýt jedním dílem. Přesto si ale myslím, že každé dílo bylo něčím originální, i když tohle trochu moc :-))
g_morr: Bezva. Těším se. Ale určitě přijď!!!
:-)))
tak to je úlet... a jak si představuješ takovou nepodmíněnou rodičovskou lásku :-)???
to je logické, protože katolíci v polsku nechtějí pánubohu přidělávat v soudný den práci, aby někde scháněl (sic!) jejich popel a pak je ještě zalíval jako instantní polívku :-))))))
zatímco protestantům a liberálním kacířům a pohanům v anglii je to jedno...
SV: i mě potěšila. protože i pohanům v Česku je to docela fuk – já jdu do rozptylu.. a do vočí
Potěšili jste mě všichni!!! Díky zprávu :-))
Já ještě stále nevím, jak se svou mrtvolou naložím. Nejspíš ji zužitkuju pro další životy.
Slyšel jsem, že jak v Indii lidé umírají a rodí se těsně vedle sebe, tak se informace z umírajícího přesunou do těla nově narozeného. A pak je ještě ke všemu hodí do řeky, kde se rozloží a poté i stanou celkem té řeky.
Asi si to ještě promyslím a zvážím cestu do Indie.
Radost: Rodičovská láska? No, to stojí za zamyšlení.
Jako takový smutný příběh by to špatný nebylo. Zkusím to napsat. Díky.
no,..tak to teda jako pěkně:)))