nezvyklé(pro mě) ale líbí...jo!:-)
příští týden u mě něco budeš mít...jen pro jeden klíč ve dveřích..:-)
obracena psychofarmaka...chytla me:-)
ježíš, moc děkuju za tolik pozornosti:-)
ty ji máš pěkně prokouknutou, dis..:-)
a tahle je vlastně trochu smutná
trochu nepokrytě
ale snaží se, mrcha
proč já Tě nečtu?!
budu :)
*
katugiro..protože mám v psaní schízu:-)))
no, tak to je tedy něco. klobouk dolů crae, zápisky z ústavu nemají chybu. tohle si s dovolením dám do oblíbených, posílám expres tip a jdu si vzít žlutou pilulku, to těsně před odchodem do práce, abych nezapomněl, že jsem člověk... :-)
-tip
jak ji zbožňuju!
už je u nás na pokoji :)
dis....opatruj mi to děvče pomatený, ať mi tam nezvlčí ještě víc:-)))
blaznoviny, to je moje....ne...vazne, je to super dilko...a tak nejak z toho dejcha autenticnost... cili oslovilo moooc..T+
do modrý schránky
pro blbý roztoužený
s dovětkem že jde
o moderní poezii
já nevím, tudy se mi cesta nelíbí - příjdu si jinde; někde ztracená a nevím, jestli to je dobře
Tos nepsala.
Mám podobný pocit jako Don´t worry.
worry...já se prostě nezavděčím :-))))
"Celej život o mě říkají že jsem blázen a já mezi nima jedu." JF
Ne, vážně je to dobrý (ačkoli dobrý je za tři), takže skvělý... Tip!
pozorovatel...možná jsem tohle víc než cokoli jinýho.....nee..kecám...ale mně právě tohle vážně baví..:-)
Pokud jde o tu roztříštěnost v básni...
Takže pokud je to zamýšleno od začátku do konce a přesně propracováno, klobouk dolů, to bych vážně smeknul.
Leč mám doopravdy dojem, že občas se ti to jen tak povedlo a vyznělo to dobře. Možná je to u takové básně zapotřebí, přesto některé okamžiky vyznívají násilně. Nejvíce asi skok z epitafu na saniťáka.
Ale psyché je vystižena pozoruhodně dobře a k tomu je to celé psáno s nadhledem, jenž tu mnoha lidem chybí..
Pak už jen nezbývá než doufat, že nemáš podobné problémy.:)
Richiee...přeskakuju si, protože jde o psychózu a tak jsem si řekla, že si můžu dělat, co chci:-)))...neboj, já problémy nemám...kruci...nebo o nich aspoň nevím..:-)))
No jo. To jsem sice pochopil, ani ti to nevyčítám. Jen ten jeden skok je doopravdy do očí bijící. Pokud ty problémy nemáš, gratuluji k podařenému vystižení atmosféry.
díky, Richiee, potěší to:-)
s tím čůráním to bude krapet problém, ale
uvidíme
:)
dis..no já mu to říkala, ale podívej, jak se furt vytahuje:-(((
Je to skvělé, Béďa mi tam sedl, páč jednoho znám, je podobně ujetej.... a dělá v blázinci... hraje si s pacienty na letadla... :-))
t!!
alte...jasnočka, že vytahuješ...já přeci nedočůrám k oknu, nejsem na to zařízená:-))))
no jo, to jsou ty jejich přednosti :))
náhodou - já nebudu lolinu nic učit - bude to přesně naopak - a budu drzá a drzejší než opice :)
a za to jí budu číst a psát básničky a ták, prostě bude spokojený a spokojenější než kdokoliv
:)
jdu spát
alte...to je skvělej obrázek:-)))))
dis....dobrou a Lolu ti svěřuju do péče..vím, že bude v nejlepších rukou:-)))
květinko, ty jsi mě hrozně potěšila, díky!:-)))
alte..nevymkla...je úúúúžasnááááá:-))))
alte...tebe nemůže brát vážně ani tvůj psychiatr:-))))
Crae: tak to jsem ráda, že jsem Tě potěšila a Ty mě taky.... mu to dám asi přečíst, třeba se v tom pozná... :-))
alte....kluku...no tak se už nezlob:-))))
alte...no taaaak.....půjčím ti houpacího koníka, jooo???
alte...jéé...jako obrázky od dream...:-)
Az na to, ze je desne depresivni....:-))))...je moc fajn. Asi
jsou vazne nejaky skvrny na Slunci anebo to ma co delat s tim
zatmenim Mesice...:-) Jinak se mi tam zvlast libilo, jak se ti podarilo skonbinovat vtipny ryby s briskem nahore a s tema depresivnima pilulkama a hribitovem....:-)*
Marmeláda a nevím co...na patách...
znovu jiná a znovu stejně dobrá t+v
prolog - m3T ... co to je?
M2T je olej pro dvoutaktní motory, M3T... pro třítaktní? :-))
Co to je zase...tohle?
Jeden velký tip.
chudák Bohuna ... ňák mi ji přišlo líto ... čím si to od tebe zasloužila? :-)*
guy...nezasloužila...znáš to...dycinky padnou první nevinní:-)))
t.....dobře jsem si početla..
Tady už jsem byla včera, ale asi jsem měla zrovna nějaký zatmění mysli, že jsem odešla jen tak:).Je to super a ten epitaf...nářez:)))
mně přijde, jako bych to už četl...taky, že jo...chroustkramlóza...je to jako podle šablony...nevykrádáš tak trochu sama sebe?
neříkám, že není dobrá, ale už to tu jednou bylo, kdyby byla tahle první, tak by si velkej tip zasloužila, takhle ho nechám jen u chroustkramlózy...;-p
mirečku, necítím tady, že bych se vykrádala, opravdu ne..ale jestli to na tebe tak působí, nehádám se..je to o pocitech...však víš...:-)
hned, když jsem ji četl, tak to bylo jako deja vu...já jsem si tu první pak našel a opravdu mi to připadá až příliš podobné, kterákoli z obou je samostatně výborná, ale obě vedle sebe už mi připomínají kopie...je mi líto, ale nebudu se tvářit, že ne, jenom proto, že tomu dalo patnáct redaktorů výběr ;-)
...to ale vůbec neznamená, že mám pravdu ;-))
mirku, je to v pořádku, nemusíš to vysvětlovat...já rozumím..:-)
ulítlý...ale má to něco do sebe...
Při čtení každého řádku se těším, co bude dál!
Tip
FAKT MOOOC PĚKNÝ !! SPRÁVNEJ ODVAZ MÁ TO ŠMRNC...TIP
Teda Crae... ta je... :-)
TIP
alte..nechci nedostatečnou!!! byl to iont...kruci...jeden je kladnej a druhej za mřížema, že jooo...
alte...skvělýýý!! mám doktorát???
tak to je hustý na druhou:-)
alte...základku??? ale nebudu už opakovat osmou třídu počtvrtý!! to nee!!!
Wu....copak je to Tvé "tak a je to"? já v tom blázinci opravdu nejsem:-))))
swan....on je ale Béďa už ve dvou Lolách předtím, tak jsem ho nechtěla vynechat ani tady, víš:-))
alte..nechceš mi tím naznačit, že jestli nedočůrám odsud k oknu....:-(((
swan...to nic, to já jen na vysvětlenou, proč tam je:-))
"a kouří ty tyčinky který
sestřička Barbie zastrkuje
jednou tejdně do kytek..."
Tramtadadáááá...!!!
Ty umíš, Crae...je to naprosto úžasný...!
T****
žžžžžžžm!
zrovna na jiném místě mluvím o návratu k té nudné craearassy a ona se, aniž bych o tom věděla, jinde už takhle vybarvuje!
vrátím se!
dnes už nemám sílu a Ty víš, jak lolinu miluju!
bude další na koleji, hned dnad mojí hlavou
dis...já ti tam vedle taky vysvětlovala, jak jsem se sekla:-)))
anebo ne, jdu do toho hned
totiž: že Ti řeknu, jak moc mi chyběla
že si chci Lolinu do Nizozemí a tam si ji vzít
a že jde rovnou na tiskárnu
(jak já už ani nedoufala, že ji kdy potkán - eee, potkám)
**!!!
alte...tsss...čůrat za mě bude Béďa a až budu plivat, otevři okno a nevypadni z něj úžasem:-)))
dis..tam jsou sňatky stejného pohlaví legitimní?:-))))
nó, já si právě nejsem jistá, ale každopádně tam můžeme dát nějakýho ionta... nebo se to píše jinak?
:))
pustíš ji se mnou?! :)
dis...kdybych já věděla, jak se to píše...:-))))
s tebou ji pustím kamkoli...věřím, že se naučí věci pro život potřebné..hlavně ...jak řekl alternative...čůrat odsud k oknu a plivat nejdál ze třídy:-)))
Crae....ty jsi šílená...
:)*
Zaujala mě moc... pohledy do lidské duše... moc pěkně zpracované...TIP a V
Slušné. Neslušné. Safra ... ;o) *
mám chuť povedať "páči" ale nie je to správne slovo; pri tomto človeku behá po chrbte mráz, je to silné, je to ... tip
El...no já si myslím, že ne, ale dovolávat se tady vyvrácení diagnózy od lékaře, to je marný:-)))
alte...no ne, je to jiný, zřejmě...ale jestli jsem to já nebo nejsem, to já ti neřeknu, kdo to má, sakra, poznat?? a ten iont je tam záměrně, řekni mi jedinej důvod, proč si měla Lola balit třeba nohy do novin..:-)))
To čumíš, Crae, co?:)))
tři výběry...:)))
heheheeee, co jsi to říkala o kritice?:)))))
sleeping...tak a teď leje a mně naprší do nosu:-)))
Elyn..no já říkala, že je děsná..jako pocity, který ji vyvolaly...do prčic...neměla bych psávat raději v depce??:-)))
sleeping...nafoukaný? ježíši, to jsi mi ale nikdy neřekla..:-)
:))) já ti dám depky... radši pěstuj trepky..:)))
sleeping...chaaa...tak to je fór:-)))...ty a srabík??? no kruci, že mi budeš lhát pod dílkem, to by mě nenapadlo.-)))
chrouste, tebe si podám a utrhnu ti krovky i s tykadlama!!
El....:-))
když si v depkách ustlati
pak jen v trepkách od Bati!:-)))
To by tě Baťa miloval..:)) za takovouhle reklamu.. :)) Ještě by možná vymyslel boty, který zaháněj deprési...:)
alte...hele, ty mě zkoušíš, že jo:-))))
Strašně zvláštní, otevřený, přemýšlivý a tak trochu na mě padla melancholie ... :o) jsi dobrá t*