Unikátně šílené...a ta poslední větička,to je skvost;)*
Já vim, že jsi přišel jenom prudit.
jo, chtěl bych zaprudit na oplátku, chtěl jsem se podívat na Tvoji nádheru a nemohu se začíst, Sétévene.
Mně nevadí, že mi věci stíráš, nakonec nejsi jediný a jistě na tom je dost pravdy, ale udivuje mne, že chválíš Narvahovo dílo, které dle mého názoru není zase tak lepší. Já si ho vážim, ale proto, že je mi blízký, ne proto, že je lepší. Myslim si, že neni. Jestli se to tak dá posuzovat.
narvahovy dřívější kusy zanechávaly hlubokou citovou stopu; výsek je absurdní fraška, nemá žádné "volné konce". Graduje to, má to myšlenku, a hlavně, nezapomněl jsem to ty dva tři roky zpátky, co jsem to četl. Už jenom proto, to něco do sebe má. Nepoužívá klišé--to je přeci strašná ostuda. Narvahovy texty potřebují jenom zeditovat. Myslím, že nic víc.
Z mýho pohledu píše dobře, ale nic mě neučí. Neříká nic nového a nakonec ani ten styl sám o sobě není zvláštní. Je čtivej.
volné asociace? objev století?
To neni úlet, to je realita.
Díky.
Jestli tady mám nějaké renomé, tak díky roku 2003. Podívej se na sbírku. Ale to tady byla taky trochu jiná společnost. Návraty jsou těžké.
Já jsem si říkala, že díky Slušňákovi tady asi to renomé nemáš :o) Tohle je moc pěkný. Zasmála jsem se a současně to člověka donutí se někde pozastavit
t.
Byla jsem si jistá, že jsem Pašíka už ´´názorovala´´, ale jak vidím... . Pašík sedí už dlouho neochvějně na špici mého Písmáckého žebříčku. Byla to láska na první pohled. Díky za ní. Víc jak tip dát nemohu.
Díky.
(Hele, ty nejsi Jiří Novák?:)
líbí se mi ten náhled a vráska na bicepsu :)
az zije originalita..mas to pekne...realy...
nenudný, nedlouhý a neobyčejně obyčejný příběh*
Taky se mi zdá, že se tam ta poslední věta nehodí, zakončil bych to tím zlatým deštěm. Zbytek je tam fakt jaksi navíc
protože po schodech jako za vozem
Haha, opatrně práskla dveřmi je velmi zdařené . Asi si tady začnu pomalu chybět. Chybim si tady, mělo bych si udělat víc času na sezení doma, a ne bejt jenom venku, pracovat a ostatní hlouposti, číst a chatovat bych mělo, těprsk
jo, jo. ...
dobrééé pane, razantní, pádné, v krátkosti naplňující. Konečně znovu píši slova mě líbezná, nádherný pocit,
a jen tak mimochodem, ví někdo proč nahoru po jezdicích schodech jezdí víc krásných slečen než dolů (teda, je to vidět když zrovna jedete v protisměru) :o))
sem
fajn
akorat nechapu jak nekdo muze opatrne prasknout dvermi
To jsem se nasmal. :-)
Je to tak neohrabane, az se mi to libi - pekna parodie na nepovedene povidky. Je to akorat dlouhe, kdyby bylo vic, zacal bych se nudit.
Fajn, tip.
Tom
sice jsem příliš nepochopila poslední větu...ale je to vážně povedený... až na to, že pokud je to tak ad absurdum postavený, tak by fackovat měla Jitka a postavit k plotně by se měl spíš Miloš... jinak je to víc Rusko než vtip...
Poslední věta paroduje v podstatě povídky typu, co píšeš ty - vášnivý polibej, srdce jí bušilo ještě když za sebou zavřel dveře, jak sladký.
Celá povídka pak paroduje jak muže, tak ženy, nebo jak ženy, tak muže, pořadí si zvol sama. Mimochodem já ti taky nekecal do chování postav, tak ani ty mi do toho nekecej.
ale ale... Tvé připomínky jaksi hasí tu Tvou hranou nadřazenou nedotknutelnost :o)
Jinak jsi mi napsal, že mé postavy jsou k neuvěření šťastné - to se vyrovná mému, že je to víc Rusko, než vtip... nebo parodie, chceš-li :o)
Ale taky jsem napsala, že je to vážně povedený - a to jsi zřejmě přehlídnul... tudíž, než se začneš hnedka vztekat, tak si přečti pořádně, co Ti píšu...
"Takže je to zase na mě" - zajímavá vazba, já bych použil šestý pád...
Bohužel to je pro mě asi nejzajímavější okamžik dílka...
asi sem úplně blbej . . .
Lasy
Ja to asi nectu.
Obcas vtipne okamziky, zajimavy styl. Ale asi je to pro mne malo.
...zajímavý, vůbec ale nevím, co si o tom mám myslet, originálně absurdní, hodně dobře napsaný ...tip*
(a že jsem tak smělý... nechtěl byste si přečíst další pokračování mích dvou povídek o pečivu ?)
teda jako já sem nejdřív nepobrala co s tim pašíkem dělala :-))
*
a tohle si musím přečíst zrovna když přindu z rachoty:)
já s Micrem nesouhlasím (ale jsme lidi, že ano). Tak nějak poslední dobou pozoruju, že už nepíšeš jen ryze vážná dílka, ale že se snažíš zlehčovat a že píšeš i tak trošku (nepatrně) praštěně.
a to se mi líbí. rozhodně tenhle přerod oceňuju.
měj se
:) sranda! proč bys pracoval? Jsi přece muž. krása...
ano, výborně napsaný, ale je to taková psychedelie, že ani nevím o co tam vlastně nakonec šlo? :)
ty voe, ty si děláš z nás chlapů prdel! :-)
úsměvný *
míšení soli s cukrem je dobré do rajčatového salátu, ne do povídky :-)
Nevim, napsany je to docela dobre, ale jinak je to takovy nezajimavy. Od tebe jsem cekal bud neco ulitlejsiho nebo neco poutavejsiho... (z toho, co jsem od tebe zatim cetl, mi tohle prijde nejnezajimavejsi). Tak priste ;).
Já bych si myslel, že to StvN myslí obráceně - holky nemakaj a my vyděláváme ty miliony. Dobrý! *