Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBaví vás déšť ?
Výběr: jenyk, zaki, Print, KayTee, Smilly
13. 12. 2005
35
5
1934
Autor
G_B_Show
Baví vás déšť ?
- mě taky !
cylindr mi propálily
elektrický mraky
a teď jsem oko mezi roletama
Sklovinou zubů
se duha ladná
odráží
a nad Hlavním
nádražím - Slunce
v zářícím kruhu
uliček padá
proti mně somrák
- génius hladu
chce přispět na chlast
a na náladu
- tak přeju jeho duši
pneumatikový
mír
a hřeben je
- saxofon
když na něj hraješ
přes papír
- a dlouhý řasy
co ti hladí
srdce
/ jenže ticho je
okno
do koberce /
a přítomnost krve
nenahradíš
5 názorů
nevím,nevím,nefandi si.Mě rozpálil jeden konkrétní déšť.Ještě teď se mi z něj klepou kolena:-)
Mě baví déšť v létě.Kdy padá na rozpálenou půdu a já mám chuť se milovat v blátě:-)Chci přispět na milování v blátě:-)mám veliký hlad:-)
Petr Zdeněk
27. 12. 2005
Ale ne, neni spatna, akorat se mi zda, ze TVOJE prumerny basnicky jsou lepci... ;-)
moc se mi to libí =) připadá mi to takový lehký, přesně jako ten déšť. a poletuje to jako by si s tím pohrával vánek místo mích myšlenek. pěkný =)
Nicollette
14. 12. 2005
Tahle se mi moc nelibi...ale hlavne ze ti je hej! :-)
Pracujes v patek? Mas cas? Kdyz uz se tady domlovaj (s tebou) ty srazy... :-)
víla_Análka
14. 12. 2005
Satori: fakt fakt nevim, napiš mi nejdřív na co se de :-)
a póza prej taky neni jistej...
Che: když to bude večer, tak no problem :-)
jaktožes mi nedal výběr??
sobče!
Aššurballit
13. 12. 2005
mikroskopicky to bylo lepší..podle mě, teda...teď musim listovat a ruší to,hm.
_Rebelka11
13. 12. 2005
Jo, podle mě úžasné - dokonce... se mi... zdá jak.. Optimistická paštika na křupavém rohlíku...
Vynik!!!
###
uzasne... neviem ani co na tvoju poeziu povedat, snad len pockat na kniznu zbierku....:)