Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVánoční přání
Výběr: sidonia
19. 12. 2006
34
45
5130
Autor
Betlémské světlo
pálí moje prsty.
Pomlázky v koutě
stojí naměkko.
Úhoři bílí
pod ledy se postí.
Jsou Vánoce
a jsme si.
Daleko?
45 názorů
už jsem tě dlouuuuho neviděl psát něco pro radost :) Píšeš sice, že ji posíláš každoročně... ale já si nic nepamatuju :)
to "pro radost" je samo krásným dárkem Printe!* Ať pořád rosteš a vše ti vychází jak má .-)
byly to mý první vánoce tady... a že tu su, su ráda... a že su ráda je i díky tobě...
jeden redaktor v akci:
a stevenson je milý až roztomilý :o)
"BTW.. jestli jsi ve styku..."
a koukám, po letech su zase "třicítka... jupííí!
:o))
Ahoj Printe! - zapusobila i zpetne v svatecnim mezicase. Vsechno dobre v novem roce.
,,jak kdy....:)))
ja jsem chtel nakouknout do tohoto kramku jiz vcera, avsak odradil mne ten naval, ze ano...takze po pvintikovsku:
!*)))....myslim, ze to tak tam mackas...
a dekujeme za prani...:)
Jarmila Moosová Kuřitková
20. 12. 2006
Pro mě je nová (jsem teprve letošní ptáče),pohladila mě. Snad jsme si stále blíž...
pamatuju, jak by ne... přání všeho nej i tobě Printe, a všem, kdo se tu zastaví
Pamatuju ještě ze za Voloďi, relativne dobré, jako přáníčko velmi vhodná, jakoby na pohlednici.
Snad si na Písmáku nebudem aspon určita skupina těch co za něco stojí daleko. Pokud taková je. Musíme se snažit jakoby každy po svém. Dá se to brát tak, ze i ten nepis nás zdokonaluje v názoru |jak ne|. Přeju víc jakoby odvahy (než doteď) něco napsat i těm co se ti dílko zorvna moc nelíbí a víš proč. S.
pozorovatel
19. 12. 2006
Printy - s pokorným díkem za přízeň a toleranci Ti přeji klidné svátky a ve zdraví Nový rok. A..ber Čtvrtou adventní osobně, prosím J.
a ja si ji nikdy jeste nevsiml.. shame on me.. a i Tobe.. a pozor na ty popaleniny .-)( BTW.. jestli jsi ve styku, pozdravuj take ty dve holciny, ju ?)