no, byl jsem u zubaře a letěl byznysem a nedá se to srovnat - ani jsem si nemusel vyplachovat :-))
noo...takové...typické, že jo :))...být tebou, tak asi dostanu záchvat smíchu, čímž bych toho chlapíka vedle asi moc nepotěšila :)
tradycne si nezklamal.. :-))cili se tedkonc pousmivam docela dost.. a tesim se na dalsi.. desne mots.. pac umis vypravjet.. kolikrat as si tu prskam na monytor.. tekuji pjekne..:-)*
troška úsporné od Teba, ale potešilo
přežil jsem, tak fajn :-))
nevymyslel !!!!!!
to bych jinak takovou blbost nepsal :-)
pche, to je toho... v sovětském letadle TU144 měli vibrace v sedačce všichni a zadarmo :-)
Tak co? Vymyslel nebo ne?
:)***
smíííííích*......si zacvičil......bravurně napsané*
to muselo být něco. ten musel použít barvitý slovník. *
:-))) Buď rád, že se jenom mračil a nic víc *
to bych viděla ale ráda, jak jezdíš na kole :)) se sváčou do práce :)
já myslim, že je dobře, žes ten Mnichov zavrhnul
no, to já jsem celkem chodec - nevěřím na městskou hromadnou dopravu :-))
jak se mě tu pokoušejí každou chvilku okrást, tak mi to dělá lehce diskomfort, tak radši chodím pěšky, jezdím na kole, na motorce nebo autem :-)
výjimka je tramvaj do Diagonal Mar, kterou miluju a rychlovlak Ave ChuChu :-))
fotbal je suproška - 100 000 lidí pohromadě baští párek a pije nealko pivo. Jen jim to teď moc nehraje a asi půlku týmu vyhážou.
prej tam pojedem na fotbal, no to je úroveň..
pro tvé srdce by ale bylo zdravější víc pohybu ! to bys měl vědět :))) já šla tuhle do Prčic a sem zdravá jak řípa :)
Jasně, příjďte! Místa tu je dost! Když to budu vědět dopředu :-)
ale pěšky půjdu asi jen na pláž a do hospody
jojo, došel do Estelly a příští rok si dá další etapu.
te chiero !!! :) možná se do Barcy chystáme, ještě uvidíme :)
HEJ! Tak to se měl stavit! To šel tu pouť, co se chodí pěšky někde z Francie? BCN je super, ale občas trošku drsný :-))
bože jsme si tak podobní !! taková situace se může stát ještě mně a pak už snad nikomu....
a ty fotky jsou moc zdařilý !! zdraví tě Armand (zrovna se vrátil z pouti do Santiaga), tudíž na mě pořád huláká OLA ! :)
a vůbec, Barcoška je mnohem hezčí než Toronto
posílám fotky :-)
díky za návštěvu
tak to stálo za to (samo, že tomu spolucestujícímu :-)
:))))) No to se divím, že máš ještě dost zdravých prstů, abys to sem mohl napsat.
Posledni odstavec uz tam mas tam nejak navic, mi prijde. :)
Ale jinak pohoda.
a tiez by ma zaujmalo ci sa to fakt stalo - ak tak parda zabava .....hehe
Delahaye - bohužel jsem si to nevymyslel :-)
jen mi to přišlo takový Mr. Beanovský :-)
předvídatelné, až Tě podezřívám, že sis to malinko vymyslel a zveličil - v období drobné literární impotence nechceš sejít z mysli, což lidsky velmi chápu :-))
nicméně jako Blbůstka, proč né :-)
ten by mi asi rozbil objektiv :-))
ehm Michalééé... šťoura ve mně říká: nojo, že byl v torontu o tom nikdom nepochybuje... ale kde je fotka toho supícího, poskládaného pána? :-)))
Nejvíc mě zaujal ten talíř plný jídla, mno a to malé pivo;-)
:-)))) ani jsem nevěděla, že takové vymoženosti existují. Jako vždy pěkně napsané, pobavilo :-))) TIP a díky
přátelé díky :-))
posílám odkaz na fotky z Toronta v prologu, abyste mi věřili, že jsem tam opravdu byl :-)
muhehééé! :-))
je to dostatečně hlubší? není! tak aspoň nějakou "kritickou" připomínku... mám dojem, že ten chlap se určitě nesklopil do polohy ležícího střelce... :-)
Se divím, že tě ten velkej chlap taky nerozvibroval :-)))
..jsem si vzpomnel, jak jsem jel kdysi za sociku do JUGO, a az ve Splitu xsem si vsim, ze jedinej sedim jak curak vzprimenej,...haklt tzechnickej typ...DDDDDDDDDD
**
Klasika, ale jestli se ti to opravdu stalo, tak bych rád věděl, jak jsi skutečně ze situace vybruslil.
díky za návštěvu holky :-)
hehe:)
trapas jak ma bejt:)