Milane, moc děkuji.. po těch letech to potěší, že mě ještě někdo čte :-)
Moc hezká :) Líbí se mi :)
nu ano - duvera je nejdulezitejsi... pak de i svobodne horet.. a ono to nepali.. nekdy.... )
vysněný Sen
jen hned a teď, dát se ...záměrně k cílům splynout
brát si smět vše a s radostí to samé
dát
po stoprvé stále nově
..dát se důvěře
a vznítit svobodou
:)
deccal.. tekuji pjekne..:-)
tyjo.. to byla patracka..:-) le dopatrala sem se.. a tekuji pjekne.. dowporavdicky..
no paaani.. takova vzacna nafsteva.. tekuji pjekne za cteni i kritiku i tip..:-)
chceš to myslet naposto vážně???
ja tekuji pjekne za cteni a za zastaveni :-)
a muj jedinej kratkodendritovej nejuron.. to desne mots potesilo..:-) tekuji pjekne..:-)
mé krátkozraké oko to velmi zaujalo:)!
tak to mots tekujii.. to potesi
hmmm tekuji pjekne za cteni a za nazor.
tekuji pjekne za cteni a pismenka..:-)
clovrdiii.. Tebe sem nevidela ni nepamatuju.. doufam ze se mate i s clovrdickem enem pekne..:-)
mno tak aspon ze takovadle krytyka.. rozhodne lepcejsi jak hm.. tekuji pjekne..:-)
to zni dobre.. tekuji pjekne..:-)
tekuji pjekne.. mno ano.. na rytmus si potrpim..:-)
Jako valčík... Raz dva tři, dva dva tři. Rytmus má někdy hodně uklidňující vliv. T.
ňuf... :-)
čekám nějakou povídku zasejc, co?!
t
tak to me tesi.. tekuji pjekne este jednou..:-)
dočetla jsem to a uvědomila si, že se culím jak idiot, myslím, že mi to dokonce zvedlo náladu. Co dodat tip
tekuji pjekne.. taki mots.. P.S. - Pokusim Se..:-)
Líbí a moc. P.S./ Piš Stále/ tip*
zejo.. tekuji pjekne..:-)
hmmm tekuji pjekne.. az cteni a kritiku..:-)
...ja pochytila francoiza...rozumeli si...
Óóóóó... tekuji pjekne..:-)
no neke.. Ty este zijes?..:-) le vlasne proc ne.. letos je prej sezona dy se zajdum dari.. ;-) a jako klido nesetri pismenama.. a wozvi se mi.. mno.. na mail dejme tomu?..:-) hlavne se mej vis jak.. bajecne.. :-)
Zdarec povaho Tvá! Zastavil jsem se zde, abych ti poblahopřál k pěknému kousku, stálo mi to zato včetně registrace, máš to moc pěkné děvče.. jen tak dál :-)
Drž se sté a sepisuj!
juuuu Lojziiii.. sak je to jen takovej napad.. co me napad pro Kouli..:-) ale tesi me to.. ze se to wopcas nekomu libi.. to ne ze ne..:-) a tekuji Ti pejkne..:-)
povedené, růžovko... ale vážně... jednoduché a plně dostačující.
a ja prevelice tekuji pjekne..:-)
Dávám tip. Krásně zvukomalebné a všeříkající.
tak to me mots tesi Tvoje nafsteva..:-)
takové věci mám docela rád
mno.. myslim, ze tak daleko to snat nezaslo..:-) tekuji pjekne za cteni..:-)
jeje.. tekuji pjekne zasejc za zastaveni.. potesilo me to..:-)
ty nezklameš,jsi sázka na jistotu,tip a zdravím
a ja jednoduse tekuji pjekne..:-)
Nelo.. mots tekujii.. potesi to, dyz ty moje pismenka nekoho woslovi..:-)
jeje.. mots tekuji pjekne..:-)
Edmunde.. tak to me mots tesi.. diks za cteni i za krytyku...:-)
aaa Sysy.. tekuji pjekne.. za cteni.. i wohodnoceni..:-)
Juj xD To je krásná blbůstka xDDD
Elynkooo.. ni nevis.. jak mi neska po ranu udelal Tvuj usmef nesmirnou radost.. cili tekuji pjekne a sem rada, ze si zasejc tu..:-)
Big.. tekuji pjekne.. sem rada, ze lipi..:-) burty sem zatim stihla enem zaregistrovat a este necetla.. cili uvidime..:-)
Je to Pěkné Se
líbí bivojkovi moc !
Příjdeš na bušta ?
nebudu se tě
Ptát safra
Po sté
Po staru
je to tak
Pro Sté
ale jo je.. pac me to dycky potesi.. dyz ke mne negdo zavita.. a cte moje dilka.. Precik enem sem tu uz nejakej patek.. a nova dila jaxika.. nenysou k mani.. krom toho posledniho..:-)
mno.. mots tekuji pjekne..:-)
yes*
Pociťuju Souznění... :)*
sak to nejni zadny veledilo taki..:-) proste jen tak pro radost.. a tekuji pjekne za cteni..:-)
Posté bych to nečetla,
ale momentálně to vidím pozitivně....
tyjo.. pekna hricka.. tekuji pjekne..:-)
ano - posté - roste - prosté :) *
omlouvám se za dublovanou kritiku - rozdvojen ej ale zatím nejsem ahoj
po dlouhým podzimnězimním spánku hodně zajímaví, je jaro - už nespi
mno.. wotazka je.. esliva ma smysl by to moje pisalkovani se melo vubets zasejc probouzet..:-) tekuji pjekne za cteni.. a za Tvoje pismenka..:-)
podle data tvojí předposlední věci jsi se právě probudila z dlouhýho podzimnězimního spánku a to moc zajímavě, četl jsem dvakrát
jinak je jaro - už ps nespi
VTM.. hmmmm.. tekuji pjekne.. :-)
Rad.. juuu tak to mam radost i ja.. ja su f oplipenych.. aaaach.. tedy.. no... sem dowopravdicky desne potesena.. :-) tekujiii..:-)
udělalo mi radoat, že jsem po dlouhé době zahlédl v avízách i Tvé jméno ... a očekávání, co bude po té, až kliknu na nové Tvé dílko, se naplnilo ...
* Tink ... :o)
Robinia.. tekuji pjekne.. :-)
Norsko.. tybrdo.. tesi me Tvoje nafsteva.. i hodnoceni.
dadikova.. i Tobje tekuji.. tesilo me..:-)
hanaot.. tekuji pjekne za cteni:-)
Tome.. tekuji pjekne.. si mi tedkonc udelal radost.. pac ja si na melodyji desne zakladam. Tiiiiky..:-)
opakování bývá matkou moudrosti
*
pripomina mi to renesancni hudbu. Malo nastroju. proste a cire miniaturni melodie.
to se povedlo*
thalii.. jeje.. tiiiky.. todle me potesilo..:-)
já a otrokář? :)
Hmm.. hmmm... :)
no nemáš zač - sepsala sis to sama přece :o)
řádek by byl dobrý otrokář - ví jak lidi donutit makat!
konickuuu.. i Tobje tekujiii..:-))
dyz tak o tom premyslim.. mas pravdu.. urcity smysl to ma.. )
naopak, má to své kouzlo
Budu muset rychlovku udělat častěji, ono to lidi inspiruje k různým věcem, zdá se :)
mno jo.. po pravde.. je to kvuliva Tobje.. ano ano.. ) a tekuji pjekne.. ) je to jen takovy hrani mno.. ) byt vits casu.. vynecham ty vpravo wodsazeny slova a nahradim P.S...:-))
ano ano, nadšeně souhlasím s neřádkem :o)
jééééééééé!
jéééééé!
jééééééééééééééé!
inu, no vidíš :)
radost převeliká a kromě toho taky myslím, že se Ti to povedlo...