Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semezi
Výběr: G_B_Show, Markéta, pozorovatel, Pacer, Zbora
28. 06. 2009
59
50
7349
Autor
Kuchot
Na tvých rtech
jsou lvi.
A maso mezi zuby
je mršina koně
ponechaná v brázdě pole,
za nímž
se toulavé smečky lidí
bijí o poslední zbytky
jmen.
50 názorů
..klobuk dole..rozcingal si moje rti..a ted lezi bezvladne na sobe (spominaju;)
Dreamy Angel
02. 10. 2009
dobrá momentka, takhle si představuju prvních pár tejdnů po rušení zemědělskejch družstev
Pravděpodobně se příliš nezamýšlíš nad hranicemi verše a sekáš to tam intuitivně. V současné podobě bych text nechtěl číst znovu, zkazil bych si příjemný pocit z pointy.
Přesto pozoruhodný počin. *
Pěkný obraz, ovšem ne uplně lehkou rukou načrtnutý. To souvětí je nastavované, je z něj cítit neschopnost ukončit větu. Vešel jsme do domu, který měl v sobě zelený lavór, do kterého jsem skočil a myl si nohy, jež byly hubené. Také spojení maso je mršina je dosti násilné - což může být chtěné. V tom případě by ale toto spojení mělo patřičně vyznít a ne být rozmělněno pokračováním v souvětí. U "za nímž" se vysloveně zajíkám a to i rytmicky. Začínat řádek "se" taky není právě ladné, zvláště po takovém zajíknutí. Avi kritické obci ;-)
takže střední proud roná se to, co frčí? to asi ne...
krom toho myslim, že tu frčí mnozí jiní než já, čímž neříkám, že by mi to nějak vadilo
maeslo: jo, i mě se to občas tak stane... díky
experimentátor: to bych byl vážně nerad, já nejsem žádné měřítko, kydy typu psaní hlavně kvůli sobě si nechám pro sebe... :)
roberta s.: moc nerozumím tomu střední proud, vždyť to se snad ani s poezií neslučuje
a jinako díky za návštěvy
Ryba_z_obrazu
01. 07. 2009experimentátor
30. 06. 2009sestricka.slunicko1
30. 06. 2009Talu ben Kohelet
30. 06. 2009
Kdekdo mě možná očerní, neboť přestože jsem ten skvost nahoře nepochopil v jeho celistvosti, přijde mi naprosto úžasný. Nicméně ve mně tak nějak vnitřně rezonuje, a to tak že velmi. Proto mám rád tvůj styl, tvé psaní, páč to není poprvé, co se mi tohle stalo.
Takže tak *
nevim, kde jsi vzal přirovnání tip=slavík, říkal, jsem to kvůli tomu, že jsem to nečekal, a to je pravda, jen co se týče toho brždění...
trochu mi to připomíná jt raperskou formu, ale to asi jen kvůli tomu, že jsem předtím čtla jeho cosi.
Ale jinak jako jo. Mazec, jen tak dál.
pozorovatel
29. 06. 2009
přiléhavá forma k tak podstatnému obsahu. jednoduchá, prostá, úderná, naléhavá. protože evokovat ono postatné nevyžaduje mnoho slov. naopak, ztrácí se v nich.
jednoznačně***