Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se*_*_*_*
Výběr: Print
18. 07. 2002
54
0
5651
Autor
Krel
Říkají ji
havran. Vstříc Ti
kráčí nábřeží poseté
prachem dlažebních kostek.
Naplní pohár vodou,
přesypanou skrz hromničky zavěšené
všude na obloze.
Jako list nese se
do dáli na tónech panovy flétny.
Modli se se mnou zašeptá
a jen ticho někde v hloubi
Ti dává tušit.
*_*_*_*
Tam na severu
říkají ji havran.
malinka_hvezdinka
24. 03. 2005Nicollette
03. 04. 2004
Nechápu, ale podle kritik výše to je asi dobrý.
Tak se mi to musí líbit.
cekanka_ucekana
15. 06. 2003
nějak mi nedocházím, snad ještě jedno přečtení pomůže... každopádně dojem velmi dobrý, ale tip nedám, už už tak je jich tu přehršel, budu jednou lakomá.
Tvé básničky jsou jako když se projde starověkým městem nebo takovým nějakým místem. Jsou výpovědí citů z takového vzdálena, hloubky nebo dávna - Tvé básničky jsou zkrátka hodně magické a byla by veliká škoda, kdyby domluvily - Věřím že nedomluví :-)
poslední...
stopa v síti
pavouka...
co přes noc svítí
a na stěně nechává stín
pavučin
a elfích kovadlin...
chm...v posledním slovu se nikdy nikomu nepodaří říci to co chtěl...
*
Margarettka
28. 08. 2002
Krele, nemyslíš to snad vážně? Bez Tebe by tu klesla úroveň, patříš k nejlepším. (To vztahuji na díla i kritiky.)
Já bych našel denně tak 30 věcí, které po výtěru volají víc. Tady sem tam klišé, ale celek je dobrý.
Ale snad jo, řekl si o to, a tohle bylo z jeho děl asi nejvytřitelnější, protože on ten chlap píše dobře.
Jinak Ti ovšem málokdy rozumím. Ženám vůbec málokdy rozumím. A s přitažlivými ženami je to ještě horší.
nejde mu upřít právo přestat psát, ale rozhodně to není správné rozhodnutí ! ;) Třeba nechce přestat psát ...
Té poznámky jsem si také všiml, ale nemyslím, že by někoho výtěr mohl přesvědčit, aby pokračoval. A tyhle poznámky beru s rezervou, už jsem jich tu zažil dost a většinou to dotyčný dlouho nevydržel.
Ty jsi nevěděla, že jsi přitažlivá? Zvlášť pro mne? :-)
Něžná, člověku je pěkně, tajemně a přemýšlivě, když si ji přečte! *** Za pocit***
Krasna pocitovka... oslehana snad úrave tim neuprosnym severskym vetrem...!***
jen nevim co v ni hledat... ale nemusim vedet vsechno :-)
Astalavista
22. 07. 2002Navždy_Tvůj
19. 07. 2002mario_di_fiore
19. 07. 2002Gastarbajtr
19. 07. 2002
Jako list nese se
do dáli na tónech panovy flétny.
Modli se se mnou zašeptá
a jen ticho někde v hloubi
Ti dává tušit.
Psst, tak tichoučké, jemné, div mi ta panova flétna nevyloudila duši z těla. Nádhera! Tichý, něžný, po bílých pláních severu rozprostřený TIP :-)))
Naplní pohár vodou, přesypanou skrz hromničky zavěšené všude na obloze. T