Upřímné a mnoho vypovídající. *
Byyd.. mno jo.. dyz wono woboji je zivot.. s tim se nits nenadela.. snat jen to.. ze dycky de nalistovat pohatka.. zeano.. a usmivat se pak as do aleluja..:-) tak to mam desne rada.. hlavne u wostatnich..:-)
LaMou... tohle mi nedělej, drahá... :((
Včera jsi mě rozesmála, dneska skoro rozbrečela... no co... *
todlencto ce dycky enem cas..a toho mam.. aspon doufam.. este furt dostatek.. je to proste zivot.. a i tohlencto k nemu patri. Tobje tekuji pjekne za zastaveni.. a za mila slufka.
Jako jediné řeknu, že mě to velmi sebralo ... ani na chlácholivá slova se nezmohu, slzám neotevřu stavidla. Tak tu jen sedím, koukám na Přidat vlastní názor a vzpomínám na lidi, kteří odešli bez rozloučení a teď je semlel čas... Taky Ti určitě pomůže, hlavně si to nesmíš vyčítat.
i pomlcet se tady da.. ano ano.. tekuji pjekne
asi ne vits.. nez dyz sem to psala. tekuji pjekne za zastaveni..:-)
To je krasne napsany... verim, ze neni nikdo kdo to cet a nemel v ocich slzy..*
Lakrov.. tekuji pjekne.. a nejni ni trosku vubets zac.. ono tady u teho dilka mi nende nejak mots cokoliv dodavat. Za svoje slzy se ni neskovavam.. a ni se za ne nestydim.. Ni za ty bolestny.. ni za ty vztekly.. wony totis desne mots pravje v takovychle chvilich pomahaj. A silny.. hm hm.. kazdej unesem daleko.. daleko vits nes si sami umime predstavit.. jen bych mots mots vsem prala.. by na to nigdy nemuseli prijit.
Este jednou tiky za zastaveni.. potesilo me to.. prevelice..:-)
Ono se asi lecos, co kdo napíše, více či méně skrytě, vztahuje k nějaké konkrétní události. Je-li to událost, o které všichni vědí, může to takovému záznamu vlastních pocitů dodat větší důležitosti. Tedy za předpokladu, že se záznam povedl, že se nikoho nedotkne. Že skrývá víc, než jen 'tahání slzí' nebo zviditelňování autora. A tenhle se povedl dosti. Do oblíbených ho nemohu přidat jen proto... prostě proto. A taky kvůli těm úchylům, o kterých je v textu zmínka.
Pro Bestye:
Díky. Skoro po týdnu procházím zpětně korespondenci, takže ta souvislost na mě dolehla dřív, než zjištění odkud a proč přišlo avízo.
Pro autorku (neskrývá-li se za slzami a dlouhým kabátem někdo nečekaně silný): Dík a Tip
Lakrov - jen mi to připomnělo Tvoje dílko, nedalo mi to neposlat avi :c)
tekuji pjekne za cteni..
on je to zivot mno.. i dyz smutnej.. ale svuj..
morgy... tekuji pjekne za cteni.. a doufam, ze si to od Te doby.. co si ke mne zavitala k tomuhle dilku.. slysela nejmin styrycetkratwosumkrat..:-) a esliva ne.. tak at si me Tvy blizci neprejou..:-) tiky este jednou..:-)
nevidim ted na monitor, jezto mi tady tecou krokodyli slzy
dojalas me
kolik lidi prejde normalnimu cloveku zivotem?
rekla bych stovky
s nekterymi se jeden ani loucit nepotrebuje
ale s temi blizsimi...
je to smutne..moc smutne a zivot..potvora! tak kratky..
je mi to lito..MOC*
a vubec...nejak mi nikdo dlouho nerekl, ze me ma rad
pujdu navstivit sve blizke
cítit je důležitější než říct. Ale říct je taky hezké, když je to vysloveno v pravý čas a chvíli...
Oni to vědí....
slova ztrácejí na významu...někdy nejde říct, jde pouze cítit.
mynona.. nenysou to objeti.. pro me sou to uzasny lidinky.. a sem za ne neskonale vdecna.. a proc to boli... pravje proto!... tiky za zastaveni..
Jani.. tiky tiky.. a vim vim.. cas je bajecnej lekar.. enem by mel negdy ordynovat kratsi lecebnou dobu.. ale nastesti.. jedna jistota je.. vyleci secko..sem wo tom cesfjecena.. a vis jak.. si zlaticko.. a ja vo tom wim.. mlack pro Tebe.. :-)
dokonalá..... jsem se neubránila slzám.....
vím, jak dokáže bolet, ale každá bolest jednou otupí, i když zůstane v srdci....
mám Tě moc ráda Luci....
t
neznám tebe ani žádnou z obětí a přesto mně to bolí.proč?....Sr....
nehybne sedim a mlcim. a vzdavam hold ... srdci. G *
... dekuji... nejen srci...
jelikož tohle psal život, nemohu jinak. Při této konstelaci nehod se bojím i hodnotit, abych nepoužil nějakého nevhodného slova.
Takže to zkrátím a TIP
nebojim se slof.. Lojziii.. tiky i tady..
Tehdy v tom autobuse zahynuly obě děti jedný mojí kolegině z práce. Chápu o čem mluvíš.
Oslovilo mě to. t*
Dolente.. dekuji za vzpominku...
i slzičky ukáply..
Všechna tvá dílka jsou naprosto originální, nádherná a jedinečná. Takhle jsem Tě dosud neznala. Jak dokážeš vyjádřit pocity...
tohle je smutné, ...ale jak mi říkáš.."nikdy nebude špatně dýl jak rok".. zůstaň optimistkou :-)
*
¨... a to Tě ani neznám ...
Lucijko, skoro jsem si pobrečel - a to se mi nestává.
Mám Tě rád. Honza
*
daplerku.. tiky.. vazne.. a mots..
Honzii.. i slzy k zivotu patri.. aspon ja se za ne nestydim.. a tiky .. za secko..
Jéžiš, to je....krásný, Mouettko.
T
Seregil: mám tě ráda..........
Tak tohle jsem neměl před spaním číst. Nebo vlasně měl a víc krát. Dík za pohled " z pozaskla"
bp
***
Přeji Ti, aby ses už nikdy nemusela loučit..
moc děkuji Goldberry.. také bych si to přála.. akurát že ten život se bez té smrti prostě neobejde.. ale tíky.. opravdu..
za to jak cítíš a dokážeš to hluboce a upřímně poslat dál, poslat uvědomění, smutek ale i naději....děkuji...*
Je to síla, která člověka hluboce osloví!
To je moc hezké, vyvolalo to ve mě spoustu vzpomínek. Díky Luci.
žapkoooo...chjooo....a MTR....
*
sestrii tak na tohle ted nemam, ale slibuju, ze se sem vratim a prectu cele
mlask
sestriiiii MTR a sem rada, ze si zpatki:-)
Jurášku.. tíky.. mots.. a... mám Tě ráda.. a na sobotu čekej jeden expres vagonek ze západu.. :-)
Nemáš za co děkovat... Rádo se stalo!:-)
Souhlasím s alim a vůbec všechno už tady bylo řečený, takže ode mě jen * a díky! Za to, jak jsi to napsala, za to, že jsi měla sílu to napsat, za to, že jsi tím vyjádřila i mé pocity ze životních ztrát a hlavně za to, že přez to všechno neztrácíš naději...
Babetko.. tíky mots.. potěšilo to.. a naděje je díky tobě zase o něco silnější..
Když se řekne lama, tak mě vždycky napadne to roztomilé zvíře, co v jednom filmu mělo dvě hlavy (a možná to byly dvě lamy vedle sebe, to už si fakt nepamatuju). :o)))
Už ti nikdy neřeknu lamo
je smutný, když někomu nestihneš říct, že ho máš ráda, ale mnohem smutnější je, když to řekneš a nikdo to neslyší...
*
Nepodporuj mě v mejch moudroslovích, jsem potom k nezadržení :-)
čekanko... lamo je náhodou milé.. bo lamy sou krásná zviřátka s ještě krásnějšíma wočkama.. a v naší klučičí partě.. kde sem byla jediná holka.. sem náhodou plivala jak ony.. daaaaleko.-)) a máš naprostou pravdu.. možná ještě trošku horší je.. když Tě slyšet nechce.. a děkuji..
cekanko...
jenom se nezadržuj.... :-)
LaM: To ano, krásná jsou, ale když se dneska řekne lama, tak asi každýho nenapadne zvířátko, ale špatnej hekr, tak ti tak řikat nebudu :-)
A tak jsem to myslela, když tě neslyší, protože nechce, protože o to nemá vůbec zájem :-)
A neni zač, děkuju já za ten zážitek :-)
Seregil: To nejde, to sem nepatří, tohle je lamina básnička a její prostor :-)
mimochodem, SEREGIL????? :-)))
mno jo.. a mě zrovinka napadla enem ta lama..:-))) ach my plpý ploncky:-)) a zlatej náš jednoduchej svjet:-)) a vůbets.. je jarooo bude zas krááásně:-)))
cekanko_ucekana: tak proč mi posíláš avi???? :-))))
LaMouette mi odpustí.... :-) (jeden zářivý úsměv unaveného a nemocného pracovníka call centra, které padlo...)
Richard Bach:Illusions
Here is
a test to find
whether your mission on earth
is finished:
If you're alive,
it isn't.
P.S. Nezapominej zapalit svicku za kamaradku, ji to potesi....pa
La M...tak to by me zajimalo, kdo te nema rad...toho si podam..:-))).. to bude asi jen tim, ze nekteri jen proste nemaji cas rozumet...a ani se o to nesnazi....ja te neznam a mam te rada...
zajimave...:-)))
Chodil se mnou do stejného ročníku - skvělý človíček, motor společenských či sportovních akcí. Šéfoval stávkovému výboru MFF UK v listopadu 1989 - měsíc spal (nebo spíš nespal) ve škole, odkud se nehnul na krok, klidně a rozvážně dělal vše, co bylo potřeba. Absolutně každý ho pak chtěl volit do studentské komory Akademického senátu. Odmítl s tím, že splnil, co si předsevzal, a dost. Do senátu pak postoupili ti největší blbci (ještě teď mám husinu), pár studentů pak pokračovalo v různých politických uskupeních, v parlamentu... Spolupracoval pak s pár lidmi ze školy v nějaké makléřské firmě, když později došlo na tunelování Plzeňské banky, taky už u toho nebyl. V té době jsme dělali spolu počítačové překlady. (sakra, to už by skoro vydalo na kratičkou povídečku) Spadnul v Tatrách, když na laně jistil kamaráda, který ho strhnul s sebou.
Zivot je nekdy kruty. Ale na druhou stranu bez smutnych okamziku by jeho krasa ztratila na lesku...
Také smutné....až mi je na zaplakanie:(.....Ale v skutočnosti je to krásne povedané....Lúčenie je vždy bolestné...a hlavne to posledné....zostáva nám naveky v pamäti....je to spomienka, ktorú nemožno vymazať....a práve preto tí čo nás opustia vlastne stále žijú...v našich spomienkach ;))))
ach jo..lidicky..na co je ten Pismak dobrej..se muzeme tady i hezky vybrecet..vykecat...zanadavat.. a hlavne se mit aspo trosku radi..jako lidi...zacina se mi tady libit...:-))) takze vsem, kteri se maji radi...klidne se tady rozmnozte..at je nas vic..:-))).
K tomu nemůžu nic napsat... je to plné trpkého zklamání a smutku, který z toho sálá... opuštěnosti... čili Humble se trefil...
Neplač a žij s těmi, kdož žijí.... i když je to těžké.......... smrt blízkých bolí - sám to znám (ač mlád)
Neewoa... máš naprostou pravdu.. nenapsala bych to lépe.. děkuji..
alim.. taky sem moooc ráda, že jsem to tu objevila.. a kupodivu náhodou a to kupodivu kvůli člověku, který mě nemá rád... i to je život.. já to tady miluju:-))
Seregil.. nemohu být zklamaná, že mne opustili.. tak to tu na světě chodí, lidé přichází a odchází... je pravda, že když sme to psala, přišla sem si velmi opuštěná.. naštěstí ej to ale jinak, mám lidinky, kteří mě můžou.. naštěstí.. a tíky za ně:-))
Myslím, že tomu docela rozumím, já některé věci schroustávám ještě teď.... ale máš pravdu, jsou lidi, kteří mi pomůžou to překonat..... :-)
Uleví se když to člověk ze sebe sejme, třeba jen vezmeš tužku a vložíš svá slova na papír. Člověk se kolikrát trápí kvůli prkotinám a ony jsou ještě větší bolístky, přeji Ti ať to brzy přebolí a tvou tvář nezkrápí slzy, nýbrž úsměv zářivý ...
Každý to vie...ibaže niektorí si to nechcú priznať...takže sa so stratou potom nevedia vyrovnať:(...Ty našťastie patríš k tím ostatním..:))A dúfam, že aj ja...:)
je to hrozně smutný.....a přeci krásný......máš můj tip
Můžu to kdyžtak zařadit do klubu? Předem dík.
Humble... jasně, že můžeš, a není proč děkovat...
Maminka mě tak vychovala. Je lepší pěkně poprosit a poděkovat než být obhroublý hulvát. Jdu na to zařazování (ještě jsem to nikdy nedělal, tohle bude premiéra). :o)))
*
A mějme se rádi. A hlavně si to říkejme. Alespoň občas...
Yfči... děkuji.. učím se snažit.. a bych řekla, že mi to začíná i jít :-)
Jasně, milujme se a množme se!
...jo, ten svět za to někdy stojí :-)...*
twojčííí... su optimista.. a asi už i zůstanu.. a venku svítí sluníčko.. a já mám ráda Tebe.. a šecko bude enem lepčí... a vůbets.. tralalala:-)) a pusu a srdíčko.. mám ho porád u sebe:-)
... smutný .. a dost špatně se na to něco říká .... :-(( ...
já myslím, že někdy se ta slova nemusí vyslovovat ... to, že sme něco nestihli je asi hlavně náš pocit ... a že bysme ho stejně měli, i kdybysme to říkali stokrát denně ...
ti s kterejma ses nestihla rozloucit, ti to nebudou mit za zle..protoze jsi pro ne byla...trebas jen na malou chvili...ale
urcite vedeli, ze v tobe meli nadherneho cloveka, ktery je miloval...nekdy se to opravdu jen nestihne rict...ale dulezite je,
vsechno to pred tim...diky za tve radky, rekly mi strasne moc
a proto se delim o tvou bolest alespon tim, ze ti rozumim, citim
a vim, jake to je....myslim, ze mit za pritele cloveke, tveho srdce
je nadherny dar... preji vsechno - jenom dobre..a za tve srdce
velky tip* a hlubokou uctu...
clovrdik... vim... ale i tak tíky..
guy.... doufám v to, že i když nevyslovené.. tak přeci o tom věděli..
alim.. tvoje slovíčka mě neskutečně potěšila.. je nesmírně milé cítit takovou podporu.. a za tu děkuji...
nikomu nemůžeš říct něco, co už neslyšel..
chovám, houpám, hladkám.. a lu? mám tě ráda
* za odvahu všechno totok sdělit a jsem ráda, že už víš..
houba.... děkuji..:-)
tanganiko ..........
ali.... asi máš pravdu.. možná zbytečné slovo.. a asi mě neslyší.. ale co kdyby... a ano.. vím, ale taky vím, že už víš i Ty.. mám Tě ráda a to že jsem poznala KuK i KuK.. to mi nikdo neveme.. moc mi pomáhá, že vím, kde Tě najít.. a za to tíky.. veikanananáánský..
chicht ;o) tak tu masch lu, jedno speschl "orikinální" KuK i KuK wod wopátka, co je rádo a moc mu pomáhá, že ví, kde tě najít a za to těkujeee.. mocli ;o)