Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekrálovský hrady
24. 10. 2003
53
6
4966
Autor
clovrdik
jednou ti vysvětlím
podrobně,
že seš to ty, pro kterou
si stavím hrady
v každým trůn ze spálenejch sirek
ó, jak se nechci posadit a říct :
- tak tady teď vládnu -
udělím audienci všem milejm vzpomínkám
pak je nechám upálit
tak jsi to přeci chtěla
a popel, ten dobře znáš od prvního dne,
tak ten smísím s nasyceným roztokem soli
ze vzniklý hmoty uplácám
veselý sněhový koule
jednou jsi byla i kuře, pamatuješ ?
počkám, jak u malýho piva řekneš
něco ošklivýho
a pak budu celej večer psát zprávy
jedný neznámý slečně kamsi na jih
že jsem v hajzlu,ale že to přežiju
ona ve mně poznala slepýho bojovníka
jenže já už asi vím
i kdybych padnul, autoři dějepisu řeknou :
- nebrat, to už tady bylo -
jednou ti vysvětlím
podrobně
že seš to ty, pro kterou si stavím
hrady
a v každým trůn ze spálenejch sirek
6 názorů
výborné, moc moc :-)) teď zrovinka jsem měl chuť něco takového číst. vykašlat se na složitosti, zamotané obrazy o ničem a nechat se nasměrovat přímou a fantazii podporující básničkou... líbí se mi o čem píšeš...
-tip
(s dovolením do oblíbených)
Páni, já se tady zastavím občas, spravit si oko, ale Tvoje věci číst, to je nádhera. Tohle někdo napsat pro mě :o)) vlastně by ani nemusel, nechce se věřit, že je potřeba takové věci psát, že je někde nějaká slečna, která Ti říká nad pivem ošklivý věci.....chce se mi do ní šťouchnout loktem, ať toho nechá :o) *
Minim_Sladkyj
26. 05. 2004Milan_D_Nejedlý
08. 05. 2004
pokaždé, když si pročítám Tvá dílka, vždy si musím aspoň jednou přečíst tohle nostalgické dílko,...Je to stejny pocit, jako když se vracíš domů, to známé...chápeš....Nebo jako květina, jejíž vůni znáš naspaměť a když ji jen uvidíš, hned se ti vybaví její vůně,...Jen nevím, k čemu mám přisoudit tvé hrady,... neumím to popsat, ale znám to moc dobře....
Veron,díky za kritiku a za to, že se k tý básničce vracíš :-); to je pro mě, jako pro autora, čest :-)
Morbid_Pimple
02. 01. 2004
Konečně jsem objevila někoho, kdo do toho, co píše davá kus sebe.Není to jen tohle dílko,ale i ostatní jsou tak trochu jiné -tak ti za to díky:)))
Jednou Ti podrobně vysvětlím..... tak to se mi moc líbí je to fakt pěkný. Líbí se mi ta nálada a melodie když si to člověk čte je to hezký tak snad jen * :o)
Augustin_Šípek
07. 12. 2003
zaujímavý námet, zaujímavé spracovanie, dobré čítanie, proste človrdik, proste TIP:-))))
Na chvíli mi přišlo, že se mi zastavilo srdce...Jakoby tu najednou bylo to, na co se snažím zapomenout....Hezky vystižené....POKLONA!!!!
Neznalec si může představit co chce, ale jen autor ví, o čem je řeč.
Príma *
jé, Aario, zapoměli jsme na ten výklad básně, co ? no, stejně na to nebyla vhodná konstelace :-))
Nazdar človrdíku...co jsi měl dneska k obědu? Já víno a cigáro...zapíjím žal. A ty se mi líbíš :-)
kamae, víno bez cigára, protože jsem nekuřák :-); jelikož ani nevím, jakýho jsi pohlaví, těžko můžu říct, jestli se mil íbíš a nebo ne :-))
Výklady já miluju, takže se těším. Konečně jednou budu přesně vědět, co tím chtěl básník říci:-)
Aario, netřeba dodávat nic :-) .. ostatně tohle jsem si už vyřešil :-)
Aario, mohla bys,ale pokud tě fakt zajímá správnej a přesnej výklad tohodle dílka, vysvětlím osobně, až za tejden pojedu do Trutnova :-)
Terro, no vidíš, tebe to vytrhlo z reálu (a to by mě zajímalo :-)) ) a mě to to do něj vtrhlo ... asi nějakej zákon zachování či co ...:-)
no vidíš, Prouzo, a přitom je každá o něčem trochu jiným :-); díky za názor
romantiku, tak to ti teda nezávidím, jestli jsi cejtil přesně to, co já :-)
to rabako : dík :-), ale nejsou to nápady, brž pravda, nápady nemám žádný :-))
to Rozervanec : není to o tom, co je, ale o tom, co bylo a o věcech návazných ... (já vím, odpověď je asi nesrozumitelná,ale takhle veřejně se mi to nechce vykládat :-) )
to Cava : "autopři dějepisu" nejsou přece "autoři iučebnioce dějëpisu",ale ti, co dějepis tvořej :-)) rozumíš tomu ? já moc ne, ale fakt jsem to nemyslel školně, a tomu naopak rozumím naprosto přesně :-)
to Lukri : no, nevím, jestli přesně víš, o čem to je, resp. to reálný pozadí jistě neznáš, ale třeba někdy vysvětlím na icq, jestli se tam zase někdy po dloooouhý době uvidíme (rád bych, halóóó, říkám že hodně rád bych ...)
to all zbytek : :-)) díky za kritiky
Pomerančová
29. 10. 2003Semipalakva
28. 10. 2003
pro tvé hrady a jejich trůny z ohořelých koster sirek
snad pro tvé výrazy, co donutí k zamyšlení,
pro něhu a lásku ve tvém srdci...
... chápu a rozumím tvým pocitům...
parádní ... jen mi přijde že "autoři dějepisu" .. je moc školní ... :-) .. třeba "páni dějepisci" .. nebo něco lepšího:-) .. totť jediná výtka .. hups ..*!
ManonLescaut
24. 10. 2003
jednou jsi byla i kuře, pamatuješ ?
počkám, jak u malýho piva řekneš
něco ošklivýho
!!!!!!!!!!!!!!!! moc pěkný nápady!!!!! ***