krevetky :-)) ale nohy decentně něchám stranou :-)
to je takzvana prapuvodni vaha :-)
ted jsem si koupil Wii fitness, ktery me porad peruje kvuli vaze a doporucuje mi vahovou kategorii, ve ktere jsem soutezil nekdy v 7. tride ZS :-)
k bodu pět: původní váha....3,5 kg? :o)
:-)) bod dvacet je pořád pravda :-))
20) Jsem závislej na víně, pravidelném přísunu něhy a na Písmáku.
*
moc se mi to líbí:)
v posledních letech připlácím portrétistům, aby mě kreslili štíhlejšího :-))
Díky za autoportét. Konečně tě na ulici v davu poznám.
Mně asi neznáš, ale udělej si hvězdičku do skautskýho zápisníku. Pobavils mne a to ti budiž jako dobrý skutek připočteno k dobru nejen skautskýmu.
Tak to je dobrý!!! ***
(myslím, že na téma Kdo je Vaud by nejlíp napsala Tvoje manželka.....to bysme se asi bavili ještě víc...)
Kdo je Vaud nikoho nezajímá! Lidi zajímám já!!!
... taky si připadám docela normální ...
Boli ma brucho a hlava, mam asi horucku, kaslem kazdych par sekund a pri kasli ma bolia pluca, uz par hodin mam negativne myslienky, no a co to pomoze? Smiala som sa na cele kolo, hlavne na kazdej druhej myslienke:-) Diky moc, zevraj smiech lieci, tak uvidime
ahojda, díky a přeji brzké uzdravení ;-)
Moc fajnový. Studuju statistiku takže bych řekl, že tak 70% vět je fakt vtipnejch a těch zbylejch 30% tam je proto, aby něco vtipnýho mohlo vzniknout, takže celkově devadesáti pěti procetní zábava... (asi se vyskytla statistická chyba. jak je to jen možné?:)) *
hm, pěknej mazlík :))
fajný :) *
;-)) nad 180 koníků začíná autoerotika ;-))
kristaboha čim to jezdíš??
jinak*
Je to mazlík V6 3,0 204k ;-))
a sakra
to vypadá jako solidní fáro
hmm hmm
tak ať se práší za kočárem
Arielo, P_P, poslednískleničko - díííííííííííííííííííííííííííííík!
asi jsem se zamilovala...:-)
mnohem lepší než mirek - musím říct, že míra sympatie se vyšplhala tak vysoko, že je to až na Véčko ;-))
a písmáckejch srazů se neboj - někdo je prostorově výraznější, jinej zas blbej - člověk si nevyber .. ;-)
Crae - už se moc těším! To by bylo, aby Tě nic nenapadlo!
poliano, Zboro díky!! ;-))
Tohle je milé, inteligentní a vtipné.
tipnu si, byť jsem si to po prvních (slabších) bodech nepřipouštěl.
no to je teda zase skvělý dílko:-))) já z tebe jednou umřu smíchy, ty dolňáku:-))) teď přemýšlím, co bych tak o sobě napsala asi já:-))
*
sidonia - to jsem ;-)))
Markel - mám radost, že máš radost
zelvi - až budeš chtít proslov, tak se s důvěrou obrať
slůůňo: taky bys na sebe mohlo něco naznačit
Podez_dívko - taky těší
Kytiii - Empty měl asi důvod, já jsem měl jen chuť
kiksy ;-)
Alojs - to je jen takový úlet
Crae - napiš, jsem zvědavý (ps: doufám, že nejsi dolňačka ve vztahu k chlapům - jak to máte rozdělený vy, holky??? Horňačky čtou Písmák a dolňačky se koukaj, kdo se sprchuje v reality show?)
Neboj to už mi dala uča při zápise to co mám číst...takové ty úřednické kecy jsou to jenom...šak uvidíš na co se na Tebe obrátím a proslov to určitě nebude s tím co mám a kdy to mám říct problém nemám...zapřemýšlej jakou jsi mi dal nabídku...
Jo a ještě tu důvěru toš to bych tam ani tak moc nepletla...já moc totiž doktorům nevěřím, ale pár vybraným ano :-)))
jen počkej, Vaude, teď jedu pryč služebně, ale až se vrátím, rozhodně se nad tím zamyslím a pokud ze mě něco kloudnýho vypadne, mrsknu to sem.-)))
Člověče, Ty budeš sympatický chlapík!!! Moc hezký.
kraaaaaaaaaaaasne:)))))
*
(možná nesouhlasím s druhou větou devítky, ale pobavilo:))) )
8) Chodil jsem se dvěmi modelkami. Úměrně k množství vypitého alkoholu se zvětšuje i počet modelek, jejich krása a mezinárodní význam.
A také inteligence a smysl pro humor. Zároveň se smrskává sebestřednost. :-)
to je nuda, když jsi takovej klaďas
:))*
Vaude, prosím, oprav "dvěmi" na "dvěma", pokud není umělecký záměr tam mít chybu. Promiň, že jsem Tě neupozornila dříve, měla jsem naspěch...
Něco se mi líbí, ale až tak superní to rozhodně není...umíš to aj líp!!!
to máš lepší ještě než já:-)))
Sem rád že sem tě inspiroval:-))))*
Pacajdo - nějak mi ta gramatika nejde
Nicollette - klidně si povídej ;-)
Hrbol - už jsem neškodnej
pozorovatel - to se jen snažím vypadat jako klaďas
zelvi - jo, máš jako vždycky pravdu
Empty dík moc
jemitojedno - klidně diskutuj ;-)
gemi - díkes! Ty máš samozřejmě výjimku!
Rowenno, vesuvanko - díky moc za návštěvu!
Smetiprach - zeptej se pozorovatele - to je větší machr přes modelky, než já
pomilováníhodnej kousek:)
*t:)))
Vyludil jsi mi opět úsměv na tváři, za to Ti patří můj nesmrtelý dík a taktéž zasloužený T
neboj až ju nebudu mít, tak ti dám rozhodně vědět a neboj zas tak dlouho to trvat nebude ja zas jako obvykle něco totálně poseru a bude to brzo a ani na trapasy se mi nevyhýbají já si o ně vždycky aj celkem koleduju kdo myslíš, že se přihlásil číst na imatrikulaci slavnostní slib toš přese já ne, protože du furt do všeho po hlavě a někdy ani možnost volby nemám prostě musím...
No fajn... rádo tě poznávám ;o)
měl bys Emptyho pasovat na svou druhou múzu... :o) a Emty určitě nemá velký prsa...
jsi fakt fajn... i bez sebemrskačení...
tip za vtip
Jsi zkrátka mužský.
Jenom mužský... mužský, jak má být!
T
pravidelném přísunu něhy a na Písmáku.
skoro sem tam přehlídla to "a", málem by mě zabilo :-)
narozdíl od Emptyho to neni trapárna jak omluvit vlastní slabost a protivnost....
Jsem spíš dolňák
todlenc slyšim též poprvé :-))
Když na to přijde, tak jsem i horňák.
jak by ne že :-))
v bodu číslo dvanáct postrádám dívky červenovlasé (pozor - to neni též co zrzka, to ani náhodou)
čili tim si mě urazil :-)
Pacajdo dík ;-)
Nicollete - nevím jestli jsem na červenovlasé, protože žádnou osobně neznám. Ze stejného důvodu jsem vynechal i holohlavé ;-) Určitě jste všechny fajn ;-)
holohlavé sou bezva! :-) a ještě dredaté a copaté a s čírem :o)))))
tak třeba pavoučí samečka druhu "sydny brown poison spider"
je větší než sameček a nohou má osum, krom smrtícího toxinu
bzzz :-) jemitojedno je z nás nejvíc v obraze, to já oceňuju :o)
já bych řek , že jsem z rámce vypadl už hodně dávno :-)
jůéhééé
jen já jsem se rozhlédl a zase slezl
:-))))))))))))))))))))))))
ale to si v dost roztomilé situaci :-)
(pšššt - on by byl Vaud fakt naštvanej, kdybychom tu teď vedli dajlog, on nemá rád, když se vybavuju c cizíma..:-/)
moc hezky napsané...... na pravidelném přísunu něhy a na Písmáku :-))) bod číslo 13 je mi blízký - ve škole při cvičení na bradlech jsem utekla z tělocvičny - děti se mi smály, učitelka přemlouvala, na bradla mě nedostala...... a pomalu se stává pro mě aktuální pětka..... TIP
zaládat diskuze na cízích placech je zábavné, ale už mlčím :-)