Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepod víčky
Výběr: So_what, Print, dream, a2a2a, Elyn, prenatal, Markéta
22. 12. 2005
51
26
9412
Autor
Fouckault
letos poprvé křupnul mi led pod podrážkou
jako bych na chvíli zestárl a zatoužil
po pustošení lásky, zatímco pamětí projíždí vlak
a okna ozařují papírové tváře,
když už mě nic jiného nepotká
než život,
alespoň pod víčky se zachvět.
26 názorů
Asi nejsem žádný literát, opět příliš nechápu, ale asi to tak má být - nedává mi to smysl ..
Líbí se mi .. křupnul .. a .. pod víčky se zachvět ..
tak krehke na dotyk, slova bez barev a napadu..
na druhou stranu je citit snih a vibrujici mraz..
I po čase se mi líbí, možná i ještě více, skoro tě podezírám, že jsi ji ještě vylepšil.
hana kupčíková
04. 01. 2009únos zbyňka
30. 12. 2008vindal drámo
29. 12. 2008
když už mě nic jiného nepotká
než život,
alespoň pod víčky se zachvět.
tohl sice je krasnej obraz, ale ja v neho trosku neverim, akoby byl zivot zlej... podle tebe....
Predrag_Tomič
17. 06. 2008hana kupčíková
01. 04. 2008smokrew_b8ie
21. 03. 2008
jo tohle se mi taky stava ze mam nerv v oku :-))) ale ne zertuju, jiste ze libi...
"Jsou díla jako děti v bájích, děti odkládané tajemnými matkami a ještě záhadnějšími laněmi odkojované. A nevěřící Tomáš každého verše připravovaného přichází a dotýká se, aby se přesvědčil, zda rána myšlenky na citu a citu na myšlence je formou opravdu hlubokou..." (V. Holan)
:-)
B.Ezejmenij
31. 10. 2006
Tedy, když už tě nic jiného než život nemůže potkat (taky jsem svého času psal něco podobného, promiň, dneska se tomu směju), tak ať to aspoň stojí za to - takže co, stoik nebo epikurejec, kudy kudy cestička?
Na první pohled zajímavé, na druhý: opravdu jezdíš pamětí tak rychle jako vlak, nebo jsi jen tak hodil cosi do obrazu? Moje paměť je tedy jiná, ale papírové obličeje, ty tam vidím, to máš tedy pravdu, jsou snad spíš průhledné, takový průklepák, čím dál míň neuronů se stará o tyhle staré věci, žádný pořádný refresh... Ale jinak - celkem dobrá rozvička; myslím, že máš na víc.
Velký návrat ? A nebo jen velká báseň. Nejenže jsi nic nezapoměl z toho, co jsi už předváděl v minulosti, ale na první pohled se mi zdá, jako by při jasné srozumitelnosti, což považuji za přednost, poněvadž kdo se umí vyjadřovat, nepotřebuje krkolomné nápady, jsi přidal na něžnosti, takové té, která se moc nenosí a přitom je.
t,v
když už mě nic jiného nepotká
než život,
alespoň pod víčky se zachvět.
***
velice mne oslovila, velice... jakoby z vlastního repertoáru pocitů
do nej*