Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seukolíbavka
Výběr: Print
14. 05. 2006
41
84
5600
Autor
martinez
namísto oveček
počítám omyly před spaním
byly... nebyly?
berušky bez teček
bez podkov kobyly
mým nespánkem uhání
Svítáme nad ránem
za nocí noc
já s tím svým tyranem... přemilým
zvonec za beranem
vyzvání o pomoc... až jednou ustane
Byli jsme? Nebyli?!
84 názorů
kecala sem - todle je poslední - todle byla jedna z mých ranějších básniček, ta u koníka byla pozděj napsaná.. skoro o tři roky.. (to abyste panučiteli, viděl ten vývoj :o)
mořský koník
22. 03. 2008Aeternitas
09. 02. 2008
ty by ses měl dát na literární kritiku - žádný práva! na to je tě škoda! :o)
a skutečnost to je, já si poezii vymýšlet neumím - pořád to říkám, jen si zapisuju pocity svoje a všechno - a hraju si u toho :o)
a díky :o)
Aeternitas
09. 02. 2008ChemicalPoet
06. 02. 2008
to mě máš tak málo přečtenou?!
ftííípek žejo... díky moc - mám ju ráda :o)
ChemicalPoet
05. 02. 2008Wraith Ailohwirre
11. 01. 2008Pišta_Hufnágl
06. 11. 2007
právě asi tomu namátkou... nevím proč si mě teda nenamátknul... :o)
tebe často v kritikách nevidět, tož sem se tak jako těšila ostýchavě... dobrá, srovnám se s tím, ač to bude těžký... asi si radši něco udělám... teda jako kafe sem myslela :o)
zdar tvému konání a dojeďte někdy do teho brna :o)
Pišta_Hufnágl
06. 11. 2007
zítra mám volno jen v obědový pauze, to nezvládnu teda - hele, ale já tu mám eště dva nicky přihlášený a u těch si nebyl!
Pišta_Hufnágl
06. 11. 2007
ale u akšile ses teda netrefil... ;o)
hele, a na zítra plánuješ co? že bych se nechala inspirovat :o)
Pišta_Hufnágl
06. 11. 2007
dochtore, ty se nudíš? to je mi ale velevzácná návštěva :o)
tož že nechávám děkovat :o)
Pišta_Hufnágl
06. 11. 2007
děkuju... vypadáš jako zodpovědný čtenář - začneš pěkně prvním dílkem, je to ukolíbavka, tak pak hnedle usneš :o)
Terpsichore
09. 08. 2007Marcela.K.
15. 07. 2007Marcela.K.
15. 07. 2007
a to tě docela lituju... 178 tady, 40 u koníka, to si moc sluníčka neužiješ
:o)
Marcela.K.
15. 07. 2007
no nevím..
jestli charakter ukolébavky mě ukolébá ke spánku..
mám radši přítulnější...:-)
přesto... moc se mi líbí
líbí
líbí
báječná...
Vikivka, Print
vy ste se na mne domluvili?! :o)
Printíku, seš "mužčína" jak se patří... řekl a začal konat... ale opatrně, možná aj deset bude moc! ;o)
a s tím zapitím teda pak počítám, jo?
Tak a jdeme na to:-) Každý den deset tvých básní (abych se neopil):-))
Hm...a začíná to fakt skvěle!!
Ukolíbám se:-) Jak mnohoznačně krásné!:-)*
Cel - já nakukovala, už několikrát, ale dycky mě v rozhodujícím okamžiku něco/ někdo odvolali... ale já se projevím!!! :o)
nemáš zač, zase přijdu :-)...a kdyby se tobě někdy zachtělo ke mě "na kávu" budeš vřele vítána :))
sestricka.slunicko1
12. 05. 2007nekdo jiny nez ty
18. 04. 2007
tak to seš ty na koho tak dlouho čekám?! no konečně seš tu!!! :oD
a kdopak je ta druhá co bude mít sbírku? ;o)
nekdo jiny nez ty
18. 04. 2007nekdo jiny nez ty
17. 04. 2007
tak eště poslední avi... než odpadnu... tvoju ukolébavku jsem četla ;o)
londonderry.eire
17. 03. 2007Usmáty_autor
22. 02. 2007
drsná ukolíbavka? kdepak - jen ze života (mýho)úplně (jako skoro všechno)
díky :o)
vsechno jde, kdyz se chce.. pry.. ale musi se chtit opravdu moc.. asi...
ty stopuješ Moniku? ;o)
díky za návštěvu... tuhle mám ráda... jenže já je mám ráda skoro všechny! :o))
tak moc děkuju posledním návštěvnicím - protože ty žlutý blikátka moc nefungujou, nevěděla jsem ani že tu někdo od podzimu byl... až dnes se mi zjevil názor od elfky... :o)
Najmladšia
02. 12. 2006
nejsilnější na ukolíbavce je to prolínání...tak jako se prolíná den i noc...a taky se tam prolíná radostný i neradostný usínání...
Predrag_Tomič
30. 06. 2006
hmhm... naozaj pekne, velmi...
pekna farba pismen... ;)))
good idea...
tip...
děkuji... ale nevím jestli zrovna od Kremace je to pochvala... :o))
a jestli se moje odpověď objeví 3x - nemožu za to já, ale Písmák!!!
:-)))))))Výsledek stejný, ale cesta je u řízků příjemnější, a i cesta může být cíl :-))))
dobrou chuť
vidíš, přesně to jsem měla na mysli :o))
já jdu zatím servírovat kuřecí řízky v cibulové omáčce... (konečný produkt bude stejný - u řízků i politiky :o))
Máš pravdu, všeho s Miroslavem. Jdu si poslechnout debatu vítězných politických lídrů ha,ha, ha :-))))
pozdravy opětujeme, já i tvé město...
opatrně s tím čtením, ať se nepředávkuješ :o))
Vzdálený_hlas_moře
17. 05. 2006
alfonso - o tom Nerezu už mi to někdo řekl...nemám je naposlouchaný tak, aby mi vlezli do hlavy, úplně minimálně...tohle ve mně vyvolal jeden človíček a je to vlastně náš způsob komunikace... asi tak
y gracias, alfonso :o))