:-)) - Pavlína v ostatních domácnostech utírá z nervozity prach a rovná ovladače. - (Měla by zajít i k nám!)
Nalákal jsi mne na Pištu - to se ti povidlo!!(:-D Nebudu tě hluboce kritizovat - každý asi máme avého Pepíka, nevždy včak ještě vybaveného skvostnou Pavlínou...
diky :-) musel jsme tuhle povidku vyhodit z knihy, aby se dotycny nahodou nepoznal :-) a zbyl mi k ni obrazek :-)
Díky za zpříjemnění dne. Tady určitě nechám tip
už teď jsem zvědavá, piš rychle :-))
:-))) Ted jsem zacal psat neco o ostatnich podivinech v mem okoli :-)
I tady už jsem četla kdysi bez přihlášení, musím konstatovat, že se dobře čte i opakovaně :-))) */
diky diky :-))) stav se zas!
výborné :) nevtieravo vtipné a hlavne veľmi reálne
Budu se těšit! Mám Tě v oblíbených:)
díky!!! snad zas jednou za uherský rok něco napíšu :-))
mám něco vymyšlenýho
Tip jako hřib! Jsem rád, že jsi zpátky. Tak trochu mne to přimělo znovu zavítat na Písmák, který jsem v poslední době dost zanedbával, a nelituji toho.
diky :-) zrovna vymyslime zajimavy projekt, ktery treba bude bavit delsi dobu :-))
nech se prekvapit
Opět jsem se výborně pobavil, jako vždy! *
A to s tou skříní není pravda. Prostě jsme si jen mysleli, že vypínač je za ní!
Ts.
:))
Mým vzorem je Pavlína. Neznám lepší způsob jak docílit, aby bylo přirozeně dáno a jasno, že to celé odřídí on.
jen pisu na rozdil od nej u vina :-)
takový Haškovský...vtipně napsaný
ja se snazim vonet v Zurichu - vcera mi nejaka pani chvalila mou toaletni vodu a ja jsem ve sve predstirane nemcine zachytil jen toalet a poslal jsem ji do hajzlu :-)
U nás vypomáhá celá tlupa (Zbora - je tak pozorný a empatciký ke své partnerce!, Luk - nosí domů patřičný obnos, ty - jezdí po světě a my smrdíme v Nuslích...)
:-)) nemusi prset - stret zajmu to byl zrejmej, tak jsem ani neposilal obvykle dary predchazejici udeleni vyberu :-)
klidne ten pan muze pomahat i u vas v domacnosti :-)
P.S. Výběr neuděluji, páč by to byl jasný střet zájmů.
Hezké, takové tipózní :)
Toho člověka bych vcelku rád poznal :)
:-)) jedinej, kdo si me jeste neprectl byl Pista :-)
jH - hrdina je to :-)
Coto? Jaktože mi to uniklo? Honem si to jdu přečíst!
Člověk, který po dvou dnech vytrvalého troubení dorazí s celou posádkou, s bobkem, s živou tchýní a nepřetrženým jezevčíkem až na konec Itálie, zaslouží právem být mým vzorem.
muhehé
*
ja chapu, ze nejaky vzor potrebuji, jinak bych zpychnul :-)
Tito lidé jsou dokonalí. Naštěstí nikoho takového ve svém okolí neznám. Nevím totiž jak bych na něj reagoval. Hlavně na jeho tchýni a manželku. No apak i na tu svou, která by mi tohle stvoření předhazovala za vzor. Tip.
:-) nadavat prodavackam za nizky obsah kakaa je ovsem dost dobry :-)
tak to ještě něco napíšu :-)
ja píšu pro vytrvalý čtenáře, ale to s tím fejetonem si zapamatuju - to se mi může hodit :-))
moorgaan - to je jen shoda jmen :-), ale s účastníky nuselského rummitu jsem v kontaktu :-)
pres Pištu tu ted neni kam slapnout...tys byl taky na te literarni konferenci v Nuslich?
na to ze je to na internetu tak amozrejme... do tistenyho media muzes dat vic ale jako vetsina uzivatelu mam tendenci prestat cist po pul strance pokud to zrovna neni e-book... fejeton ma ctenare pobavit/poucit nebo upozornit na nejakou ne naprvni pohled viditelnou ale zjevnou skutecnost. a pritom ho ma udrzet pobavenyho, coz je s narustajici dylkou tezsi a tezsi a tezsi... muj nazor..
dekan devcata :-))
Lucie - dlouhy?
bezva kompozice i když obvyklé schéma, možná trochu moc dlouhý ale líbilo se mi to!!
Že já to čtu až teď. :D *
obávám se, že na tom budeme oba stejně :o)))))) (Mj. jezdil sem na letní byt člen jednoho poměrně slavného smyčcového kvarteta, jezdil Volvem - a my trošku upravili Mládkovu písničku "Šmidli šmidli šmidliboys - vyšmidlali na Rolce Royce" - že vyšmidlali na Volvo. Možná dojde na inovaci "vyšmidlali na Volvo s bobkem" :o))))))))
dodnes, kdyz vidim Volvo, tak se mi vybavi bobek pod sedadlem :-)
hahaha - jsem si ten kvasící bobek pod sedadlem představila v živých barvách i vůních... bohajehooooo :o)))) *t
kolikrat me i znaji osobne - my doktori jsme jedna velka banda :-)
ted jsem psal jednomu ceskymu doktorovi a slozite mu vysvetloval, co delam, a on napsal zpatky, ze me cte na Pismaku, tak vi :-))
...jo, ti jsou pobliz Karlaku, aůle dali mi teda dneska...ja uz ve scvem pelisku na Zizkove, na svem drahem kokainu: zaúpomnel jsem si ranio vzit a byl jak omameny....absurdni., ale je tak.
za tento text?? :-)) pozdravuj kolegy :-)
za text uz vysvobozen z lekarskych paratu *
myš jo!)...a sorry\ za překlepy---jsem na kapačce..(
super!----avi Pišta Hufnágl, kterej má starost i mý zdraví:
jo, beru porášky, bez kerejch bych se aniu nepodepsal na tvou závěť, hlupče : ani myš bych ti nesvěřil...
to jsem jako vždy moc rád :-))
je zajimavy, jak se z madarstiny do cestiny dostalo krome gulase i pojmenovani pro vzor v manzelstvi :-)
diky za navstevu!
Mohu jen citovat klasika: piš, barde, piš...
I já mám svého Hufnágla (ne toho zvěrotrapiče)..:)
škatule škatule hejbejte se :-)
te skrini rozumim- nikde tak neplati tvrzeni, ze par centimetru zvysi esteticky dojem:-))
díky za nadhánění potenciálních čtenářů :-))
Pišta je otálivý váhavec. Že bych ho taky pošťouchnul?
nééé, jen mě přátelsky ignoruje :-)
Pišta se bojí pravdy o sobě:D
ano, jako dite jsem bylo zarazeno do cety trhacu plevele a az do dospeleho veku jsem zatim nikdy nepovysilo :-)
máme podobné vzpomínky - jo pampelišky ;))
cesat chlupy a pomahat na zahradce jsou dva takovy momenty, ktery se mi vybavi z detstvi :-))
haha, to znám taky a luxovat ve směru chlupů na koberci!
kdyz jsem byl jeste hodne maly, tak jsem mel za ukol pravidelne "cesat chlupy" na koberci - takovy ty trasne kolem
dodnes jsem nepochopil, proc tam trasne davaji :-)
moji rodičové mají taky zajímavý systém - sedačka, na ni přehoz, aby se neumazala, a přes přehoz druhý, aby se ten pod ním taky neumazal ;)
Pavlína, je ovšem boží!
moji rodice maji system 3 backor - jedny jsou po kuchyni a chodbach, pak v obyvaku dalsi a treti jsou do patra - ale na Pavlinu namaji :-)
vtipné, a navíc ti to krásně odsejpá*
já znám jednu, která každé návštěvě hned u dveří vložila do ruk tepláky!
StvN -kdo ví, ale jinak máš skoro ve všem pravdu :-)
A tvoje žena s ním spala, spí nebo chce spát?
Žádný muž není vzorem z racionálních důvodů:)
Poslední dobou mi u tebe připadá, že se spokojíš s jakýmsi výčtem toho, co se na dané téma nashromáždilo a nakonec ti nezbývá nic jiného, než to uzavřít obecnou průpovídkou, protože pointa nění díky koncepci textu na místě. Postrádám nějaký propracovanější a především ucelenější syžet.
:-))) to mám radost, že se líbí :-)
S ledovým klidem přejde zakutálený bobek, strachy vřeštící tchýni, tři druhy limonád svých dětí a ještě je schopen cvičně umýt zemědělci kravku šampónem proti lupům.
luxusní věta. :D
je fajn, ze je to clovek aktivni :-))
Prosecky - predtim se to jmenovalo Muj vzor nebo tak nejak :-)
"Pepa při své ekonomické éře (dělal tuším bílého koně)" :-)))
vynikající !
a věř mi, osoby, které by ti nejraději přesunovali skříně na jiné místo (protože je máš prostě špatně), znám také :-)
T.
Změnu názvu jsem nedokázal najít, pomoz nebohému!
díky za komentáře :-)
měním název, abych zmátl čtenáře :-))
já v zásadě nejsem proti šampónování skotu a sám jsem svým okolím považován za vyvoněného frajera :-)
To se jmenovalo jinak - ty podlejzáš! teda! :))
je chvályhodné, že přetavíš rodinná traumata do umělecké podoby. Šamponování užitkového zvířectva však není vtipem, alemoficiálním záměrem Kohezního fondu Evropské unie. T. Jo, a to podtržení nejde odstranit?
Měl bys dostat Řád zlatého oltáříčku *
ale nějak to neumím - zkusím to na PC :-)
díky díky díky
proč je to podtžený teda netuším - mám teď MacBook Air, tak s tím moc neumím psát texty ---) ale zkusím odstranit
dík - jen nevím, jestli snesu tak dramatický snížení platu až se na hrad dostanu :-))
:-))
..kliiid..hlasovat budu pro tebeee..to se ví..:)
..he he he..dííík..to jsem dnes potřebovala..:)))
..ten chlap je svatej a na naší politickou scénu hravě zapadne..:)))
..jsem klidná.:.))
jízlivej jsem pořád :-)) - ale kdoví, jakou obranu zvolím, až mi budou předhazování Zátopkové :-)
Příjemné čtení, kterému se - snad - nedá nic vytknout. Tentokrát jsi lehce jízlivější, ale vzhledem k tématu...:-)*
snad se dočkáme chvíle, kdy budou ženy říkat - vem si příklad z Vauda - klidně seď v křesílku a odpočívej
u nás je vzorem Pišta Hufnágl v originální, nikoli písmácké verzi :o)
Pepa bude možná svatořečen již za živa, určitě se najde i nějaký zázrak :o)
šampónci se neztratí ani tam :-)
v politice jsou už i větší exoti... :)) *
já zvu dívky na sbírku kupónů z toalet na německých dálnicích - mám kompletní sérku :-)
Janino6 - díkes :-)
Určitě bys byl úspěšný. Manželka mi už přidělila vzorů celé zástupy. Já bych mohl lákat osamělé slečny na sbírku svých vzorů.
Podle mojí ženy je svět plný Pištů Hufnáglů.
děkuji, pardále!
hřeje mě, že možná jsem vzorem někde jinde :-)) a jestli ne, tak začnu vyjednávat u vás :-)
na druhou stranu mám rád trochu jiný lidi :-)
V podstatě, každý muž by mohl být, a často také je, vzorem pro muže v mnoha jiných domácnostech. Svojí vlastní ženě to ale nevysvětlí.
Znamenité téma, pardále.
většina vzorů jsou kuchyňkové nebo domácí kutilové - s těma ani nemám ambice se měřit :-))
většina vzorů jsou kuchyňkové nebo domácí kutilové - s těma ani nemám ambice se měřit :-))
nedej se srovnávat a přirovnávat, tys Vaud a to je víc, bo jsi pobavil:O)))))))))) *
Jirko, díky za přání a všem za komentáře :) Taky vše nej v roce 2011.
Super čtení při Novém roce :-)))))****
Nihil novi sub sole, svět je plný Pepů, Pištů a jiných nočních můr.
Michale, tento text, který vnímám jako humornou povídku, patří k těm tvým, kde po celé ploše sytíš humorem, perfektní je již první odstavec a Pišta to nepochybně ocení. A hlavně ti dnes přeji, aby tě v tomto roce humor nepřešel. Už také kvůli nám.
to je pravda - takovej Pytlík nésu :-)
noo, ale není nad to inspirovat se u někoho ještě broukovatějšího a pytlíkovatějšího, ne? :)
vždycky jsem myslel, že jsem Brouk Pytlík já :-)
Proč mít za vzor Ferdu Mravence, když má člověk v blízkém okolí rovnou Brouka Pytlíka?:)
klidně Ti Pepu z Depa přepustím
děsnější jsem - o tom není žádná :-))
tak esi tenhle je pro tvoji ženu kýženým ideálem, tak nevím.. ale musíš bejt mnohem děsnější než on! :oD
Ten člověk je živej :-)) seznámím Tě :-)
Kam ty na tyhle hříčky chodíš? :)*