ahoj Falko,
jeste to stale prezvykuji (od 22 dubna 2003). Je to porad skvele. All best
skwely ze jsou i lidi kteri nemysli jen na svoje prsty na nohou
no..tak musím říct...že na ten humbuk Písmáka - jsem od Tebe četla i slyšela lepší...Možná je to tím, že jsem na ty rýmy. Kdož ví, ale ráda jsem Tě četla a viděla, že ještě mé děcko dýše..
netušim, možná sit to tu už ani nečteš, ale píšeš skvěle*** a tohle pozastavení tady, mi dodalo zase další popouzení k tomu, abych ne zůstávala na jednom místě*
Už asi nemá smysl přidávat další smrček do botanické zahrady. Jen si tady tak típnu...
Pátý den si zvyknu i já na bolest žití, kdo Tě chytí?
a jen delfíni putujících ostrovů
dál budou věrní neviditelným věcem
propasou pohledem
diky ))))
Falko proč ještě něco plácat do podobdélníčku,když jsi to řekla tam nahoře...........
ne vážně je to.....(musim to přečíst ještě jednou než něco plácnu)
dostalas mě já prostě už nemůžu nic říct sakriš......
budu to číst pořád do kola......
Pozdě ale přece - to jsem celé já ....
pěkný voči máš na fotkách:o)
..jo a báseň je pěkná! :op
nechápu, proč dostávám avízo do takovýhle intelektuální rozpravy?? Já vám, hoši, nerozumím.. Myslím, že Holan byl idiot, absolutně nechápu, co má společného se Skácelem(??) a Prévert ve mně akorát (nevím proč) evokuje toaletu. Ale jestli jsem tu akademickou debatu pochopil z pohledu mýho příspěvku, tak tu dospíváte k názoru, že blbost je nakažlivá.
Zosha: není na tom nic zvláštního, nebo neobvyklýho, těsný sepjetí vede k nutnýmu ovlivňování. a v poezii máš běžně realistický směry a směry, kde se jde k větší abstrakci, totéž je v malířství, v sochařství, i v divadle. pozastavuješ se nad nekonkrétnem poezie Skácela, nebo Holana? realista Prévert mě například dost nudí...
Zajímavé sledovat toho Písmáka, kde vzniká jakási fůze něčeho, co zatím nedokážu pojmenovat, ale už jsem si toho všimnul u více autorů, že jakoby se skrze tu fůzi k sobě přibližují a snad tím vzniká jakýsi nový stýlek, který taky nedokážu zcela přesně definovat, ale je to psaní poezie bez zdánlivých souvislostí mezi jednotlivými řádky ... Asociativní rýmování? Dost dobře se u takových básní nedá hodnotit obsah a zdánlivě či zjevně, nemají téma. Všimnul jsem si toho u Páji nejprve a pak u Hermita, Tebe a u dalších jejichž nicky si už nepamatuji, ... Měl bych taky zkusit něco takového napsat... Ale to až se vrátím z Caribicu, teď ještě ne. Zatím chci zůstat přístupný pro chápání krabů a mořských hvězdic, lososů a cukrové třtiny ...
V předinternetové době se umělci (volně i těsněji) sdružovali do skupin a též se (myslím) navzájem ovlivňovali.
Je to přirozené a je to jeden z nejzajímavějších aspektů Písmáka.
Vy jste to vystihnul úplně přesně, mistře!
Zosha: nemyslim, ze tenhle styl je ciste pismacky... podle me je to neco jako soucasny trend, teda pokud se jeste dnes da v poezii o trendech mluvit...
a musim se priznat, ze tenhle styl rad nemam
Zdenda:No jo, někdo holky, jiný vdolky. Ale proč to neříct rovnou?
A poradit autorovi, jak přiostřit tupý nádech;o). Děkuji rire, takovou hovadinu jsem dlouho nečet. Není nad to se čas od času přesvědčit, že jsou i blbější lidé na tomto světě. Někdo čouhá na milionáře, já chodím na písmáka ;o))))
Jojo, chybí tam sex, lži a násilí;o)
sadrova maska
obliceje
co v noci praska
smerem k oknu
hladove obyceje
co rukou zprosti
sve srdce obvyklosti
a tma se smeje
v koute
otocim hlavu
sleduju pohled
prosklene diry
do mistnosti
kladu si otazky
az k morku kosti
mrazive
predmety
veci
nazyvej
jejich jmeny
promenu
od promeny
pod hrubou dlani
drima drak
rosa je voda
cista sluncem
i pres Tvou siji leti ptak
i ve tvem dechu proudi mrak
prasky bych zrusil
mě se to nelíbí... je to plný sdělných různě ne-zasněných významů a hrátek, ale to je všechno.
4/5+T
no a tak......nemám co dodat
...mezi nebem a zemí veliký smích, ale také veliký pláč...
no a tak,
a není zač .-)
☼ ☼ ☼
posielam úsmevy pierkam v diaľke ****
krásný zacinkání :-) i když jiný, než ty předcházející :-)
No, já si taky zvyk:o))). Ale milovat je hezčí než milovat se ;o).
Aby Ti bylo trochu líp, Ti dám typ. Teda tip.*
nádheré... je to opravdu síla...
jen malá připomínka - jestli tam mělo být S.O.S.,
tak to je tu-tu-tu--tů-tů-tů-tu-tu-tu... (teď tam je o-i-s-t)
jinak - 5/5+T+K+V
Trosku zmatena sem byla...a sem porad...no,jeste tomu nerozumim...ale asi je to hezky,ne? :-) No,kazdopadne mne si dneska nevsimejte...asi....jezis co to placam,...nic dobry,pohoda..basnicka je to pekna...ja uz jdu pryc,nebojte.. :-))
!!!*** tak tohle si vytisknu (- můžu, doufám ?) a vychutnám si
někde o samotě :-)
ahoj Falko, tohle ale vubec neni jednoduche k pochopeni, ale je to zrale, vyborne a naservirovane k mnohonasobnemu prezvykovani. Budu si kultivovat patricne enzymy, aby to zvladaly i bez prasku :) Jednicka s *
než slzu - pokládám sem kaňku .-)))
pěkně rostlá báseň - JE to poezie! T*
Píšeš sem už jen s velkými odstupy, ale o to lepší to potom je.
A co se k téhle básni dá říct? Tip a Výběr! A jako přílohu pusu na tvář.
nemám slov, úžasno, silno a mrazivo...!!
do nej bych si dal, kdyby mi to šlo
t
v
a mimo souhlásky ti sílu a - nezvykej si na šťastnej život, nebo budeš z toho otrávená - bych ti řek´, kdybych ráno pojedl vtipnýho beránka, ale beránek byl jen obyčejnej... tvarohovej...
*
Veľmi pekná...
(dýchol z nej na mňa Hyperion)
-t-
Úžasný, tohle dám do svých oblíbených! Tip
no, jako před chvílí u egila z toho jde spousta prázdnoty*
polykám prášek a tisknu Tip.
výborné......
........a jen vitr dal je verny neviditelnym vecem........
...~*~...
:o)
je to naprosto úžasný.......až na jedno....doktoři nejsou skoro na nic :)