Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVe starém mlýně
Výběr: sleeping_beauty, vesuvanka, dream, Cannisha, Print, dapler, Fouckault, Holan
27. 10. 2004
76
2
15794
Autor
Lotoska
Ve starém mlýně
na stohu slámy
jsem ukrojila
svoji porci hříchu
snad
pro svazek bramboříku
od tebe
Teď bez lítosti
sčítám týdny celé
a devátý lístek jitrocele
schovávám pod polštář
.....dál na oltář
nosím stopy odhalení
že čekáme už " dvě "
Ve starém mlýně
zatím vyměnili
stohy slámy.......
2 názory
Čokoládová
10. 02. 2006
Sarrah - dik, i ten úsměv stál za to:-)
faun - nejde o to kolik lidí ji vychválilo, ale že se stále najde někdo, kdo si jí rád přečte a líbí se. moc děkuji za to pohlazení :-)
Nemohla jsem nezavítat...a opravdu to stálo za to...TIP típeček....a úsměv....*
Tak si "v Tobe" čtu a je to milé brouzdání ve slovech. Tahle je nádherná ( vím, že Ti jí už všichni vychválili), ale i ostatní Tvoje kousky mě pohladily.
...mám se, sedím v tý práci a čumím do kompu:-) máš pravdu, hned bych sbalila pár hadříků a vyrazila někam na hory, nebo do skal, prostě někam... jak si uděláme, tak máme. myslím, že se někam nachystám:-)
bájo den!
to jednoznačně :-) ... i když, i místem se dá člověk strhnout, oblbnout, ovlivnit:-)
souhlasím, být s někým, s kým je ti dobře a ještě k tomu třeba na pláži...společně poslouchat šumění moře......nebo uprostřed lesa vnímat klid kolem sebe.....nebo stát na skále a nechat vítr čechrat vlasy.....no mohla bych psát do červený knihovny, jak tak sleduju...:o)))
Vlastně existuje spousta krásných míst včetně všech těch romantických stohů vonících létem a teplými večery.....:o))
....chjooo, člověk tu musí dřepět u kompu, když by vlastně mohl být kdekoli jinde....:o))
A zítra do práce, sakra, to taky není zrovna to pravé místo :o))
No aspoň, že fantazie funguje :o))
Fuj, to jsem se rozepsala :o)))
Měj se.
romi : stohy jsou fajn, ale i v zimě se dají najít příjemná a vyhřátá místečka:-)
kuju všem za přídavky :-)
tak to bezesporu :o))
Ono ani tak nezáleží na tom, kde jsi, ale na tom, s kým tam jsi.....
ramachandran
31. 01. 2005
je taková letní.....já už chci stohy :o))
A pořád a pořád.....je zima :o((
tipec
...stále mě těší, když se objeví někdo, komu se líbí. moc děkuji za počteníčko a típek:-)
kouzelná_květinka
10. 01. 2005
cink,
už to zvoní za dveřmi
provoníme básněmi
...dnešní den :-)
kuju moc...
:o) ..no..a ještě svařáčkem, mandlemi praženými v cukru, skořicí a vanilkou..jůů to je dobrot!
..spoustu dárků pod keř a krásný svátky přeju ;o)
Mno jo, všichni to už řekli přede mnou. Dávat do těch svých rýmovaček pocity se teprve budu muset naučit, ono to matematické myšlení je holt poznat. :-) Takže tip za serverovnu provoněnou slámou... *
sláma vždycky voní krásně....když je čerstvá:-)
kuju za potěšující slovíčka...
Terpsichore
29. 11. 2004
sem to přečet eště jednou..tahle mě zaujala z těch nabízenejch asi nejvíc..křičím JO! jo! JO"
Mám pocit, že to co píšu jeúplé nic, proti tomu co tu čtu. Ale i za to děkuju - Líbí
děkuji za pěkná slova i za všechno to přečtení, jsem ráda, když se někomu moje slova líbí. :-) zase se zastav...
Ve starém mlýně
na stohu slámy
jsem ukrojila
svoji porci hříchu
snad
pro svazek bramboříku
od tebe- tohle nejvíc- Tip
Luk_Malér_8
16. 11. 2004Luk_Malér_8
16. 11. 2004Luk_Malér_8
16. 11. 2004Luk_Malér_8
16. 11. 2004Luk_Malér_8
16. 11. 2004
vysmahla jsem na obídek, ale v řádku zase nejsem, kdosi se tam připletl.
Na co jsem myslela? hm...já mám myšlenek:-)
Luk_Malér_8
16. 11. 2004
ha a jsme v jednom řádku, v tento moment i ten mže být velice krátký! :-)
jasně, jsem více myšlenkový příval:-)
Luk_Malér_8
16. 11. 2004
že já vždycky juknu a jsme zase mimo:-) Ale o slušelo nám to, jako asi všem ostatním...
megamyšlenkový příval....v mozku co mám, fakt nevím:-)
jestli máš čím zapít, tak dej za dva, já tu mám akorát čajík:-)
Luk_Malér_8
16. 11. 2004
to asi jo, ale já nechci být vpředu...radši někde vzadu pěkně zastrčená...
no a večer si dám tenis, pak možná nějaká ta hospa a posezeníčko budou:-)
Tahle mi utekla. Otevřená až bolí. Porce hříchu a ... čekáte už dvě?
moc líbí *t
No to utekla, jsem si říkala, kdepak brouzdáš, že ani nejukneš:-) ne...jsem ráda, že pozastaveníčko přišlo ... ve dvou nečekám, ale tak nějak napadlo, dlouho jsem nad tím přemýšlela, až jsem to hodila do klávesnice:-) kuju
Fajn, že zrovna tohle je fikce ;-) ... jo a kvalita se dycinky prosdí, ale někdy to trvá :-)))))
Fajn, že zrovna tohle je fikce? :-) no asi jo:-)
zas tak moc netrvalo, ale než jsem dala do konečné podoby, aby to bylo výstižný a pochopitelný....taky ne zdlouhavý, to nějak nemusím:-)
mnohokrát děkuji, však onen klobouk vám pane? vracím zpět na hlavu, neboť venku značně přituhlo a nerada bych způsobila prochlazení:-) též děkuji za příjemná slova, která potěšila...
brambořík (potvora rychle zvadne), jitrocel (na otevřené rány) a sláma (jako podestýlka) - bylinkové
Týjo, mám z toho husinu, snad nejlepší věc od tebe, Loty, ale ty zas něco přidáš, jak tě znám...velkej TIP*
Sn_vojáček : kuju, jedno slovíčko a jak potěší :-)
Mamutě :no vážná zas tak není, ale snad se skutečně povedla:-)
kuju moc.
tehotnej_hroch
02. 11. 2004
no me potesilo, i když opakované :-) jsem jen malinko chtěla oplatit fajn náladu ...
tehotnej_hroch
02. 11. 2004
ty být nemocná? a jéje....tak to by chtělo ještě jedno zázvorový avi :-) venku opravdu šedivo...
tehotnej_hroch
02. 11. 2004
tak to jsi na tom jak ja, bych v klidu nevydrzela, na horecku ci nemoc si dam tenis, nebo nejakej jinej sportik a huntim a potim.... lenosit se nechce. :-) tak tlapkej!
tehotnej_hroch
02. 11. 2004
tak to verim, ze by to chtelo nejakou tu dusi navic:-) tu v zazvoru nenajdes! na to se hodi jeste jedno avi:-) jsem jak doterka. ale tu dusi, co by ti pomahala nadnaset tu perinu, fakt vycarovat neumim:-)
tehotnej_hroch
02. 11. 2004Sn_vojáček
01. 11. 2004
Přinejmenším pod hlavičku Náznaky by se to hodilo (kvůli tomu hříchu na stohu slámy). Ale je to na Tobě.
Jee, tak jsem se po dni volna dostala sem a tohle mě skutečně překvapilo. Moc vám všem kuju. To potěšilo :-)
guy : jo Adonis se slovně připojil :-)
dadik : já ty lístky jitrocele ještě počítat nemusela :-) ale jednou doufám ta gratulace bude na místě.kuju
kassiopko : děkuji za hezká slova
Indošek : dneska se toho zadarmo moc nedává :-)
a2a2a : asi máš pravdu, ale jinak mě to nenapadlo a zas tak hrozně to tam snad nestraší, ne? :-) kuju
dream : každý ukrajujeme po troškách a každý jinak:-)
Yasmina : kuju ...někdy to ukrojení stojí za to :-)
Eilil : oni ty momenty asi dost často bývají skutečné...
swandrow : to je přeci jedno kolikátej je, hlavně, když si lidi našli čas na to, aby si to přečetli :-) kuju
Aerotik : no já nevím, jestli je tam něco erotického :-)
Dero : jsem ráda, že zapůsobila . děkuji :-)
Waawe : kuju za fajn slovíčka a taky přeji hezké dny :-)
vesuvanko : děkuji
Dík patří i všem ostatním, co měli chuť si to přečíst, ať už jim to dalo cokoliv :-)
Myslím ten veršík, co jiného bych? :-)
vážně se mi strašně moc líbí, tahle i většina Tvých ostatních
Když ony na mě vždycky dýchnou takovou úžanou atmosférou. Skoro si říkám, proč ještě něco škrábu, když jsou na světě úžasní človíčci, kteří lehce tvoří takové nádherné věci.
Tak to bych si mohla říct úplně stejně. Není nad skromnost, že? :-)
Jestli to těm úžasným človíčkům jde lehce, tak to jim závidím:-)
Já nevím, já vím, že se to zvenku vždycky jeví lehčí, než to doopravdy je, ale prostě a dobře, čte se to samo, a já jen můžu tiše závidět a říkat si, tohle kdybych uměl...
kuju....jen jsem tam pozměnila to slůvko poznání za odhalení....neva to? nevím, co znělo líp....:-)
Adonis_vystupující_z_mořské_pěny
27. 10. 2004
sleeping beauty : díky za subjektivní názor, aspoň vím, že to nebyla špatná volba...:-)
Zbora : kuju, tu náladu se dál budu snažit rozdávat :-)
Adonis : věřím, že jsi byl ve svém hříšné mládí okouzlující a bral jsi, co bylo nabízeno, kdo by nebral:-) Píšeš však v minulém času, tudíš nynejší stav ti nemohu závidět:-) Navíc jsem z Pcí...
kuju za típky, moc
Jeheheman : hm, možná to tak líp zní, ale nebudeš mi mít za zlý, že to už nechám, jak je? mi to tak vyznělo a tak prostě....:-) kuju
Zbora : jedno to je :-)
alternative4 : naštěstí opuštěna nejsem, ale ani jsem nemusela sčítat lístky jitrocele :-) kuju
moc hezké, tršičku mi tam čistě z hlediska rytmu vypadává - že čekáme už " dvě ", ačkoliv obsahově je to asi vyýznamné, ale až na tuto mou výtku je to opravdu moc hezké - tip