Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRanní pozdrav
13. 04. 2001
45
0
8920
Autor
Wiki
Sluníčkové ráno
sluníčkově buší
přes skla našich oken
do skel našich duší.
Vrní jako kotě,
usmívá se jemně,
asi je mu dobře
ve vás jako ve mně
:-))))
Čtu sice odpoledne, ale cítím, že ve mě zůstane hodně dlouho, nejmíň do podzimu ****
Náhodou je to hodně hezký. Proti přeslazenosti nic nemám. Naopak potěší a vytrhne mě z mých básnických chmur.
do tebe se nejde pozitivně neusmívat,
máš k vrnění naladěnou duši
a navíc je úžasně nakažlivá!
kousek Wiki pravidelně všem! :-)
Nářezový_sluníčko
18. 11. 2002Nářezový_sluníčko
18. 11. 2002
Líbí se mi ten optimismus, já bych to nedokázal. Hodnotím tipem. Jen tak dál.
Stando, mně se ten obrázek taky líbí,chodím snídat k těm vlaštovčím vodopádům :-)
roztomilééé, asi si to budu číst každý ráno, abych měl za ten den aspoň něco pozitivního
sluníčko, jen ať nás suší,
kdo z nás ji nemá plnou, tu svoji duši
toho lehounce a snadno zruší ...
Panečku, to je návštěvnost! Ale, a to se nebojme si přiznat, ono se není čemyu divit. Nádherně vodlehčený a nabitý pozitivnem. TIP
Stanislave, díky za návštěvu Marťanů. vždycky je rádapohostím :-))))
Indy: díky a navíc další pozitivno .-))))
Astalavista
24. 03. 2002
jů, roztomilééééééé
chtěla jsem sem dát obrázek, ale nenašla jsem žádný hezký :o/
Tak alespoň*
Anno, prosím Tě, nemáš se za co olmlouvat. Všichni procházíme bolestmi ....
Materula: mateřídouška ? Ještě jsi mi to pořád nevysvětlila :o)
a neboj, já se neleknu :o)
Francois, po bedlivém prozkoumání Tvé stránky, jsem usoudila, že jsi vážně starší :-)))
To je roztomilý a krásný...*****
Kéž by sluníčko bušilo.
U nás přes noc nasněžila kupa sněhu.... brrrrrrr
Rozprostozáření je moc hezké slovo. Je ve mně po něm taková sluníčkovací nálada, do které se vejde Wopi, Wiki, Falka i všichni ostatní s dobrými srdíčky.
Děkuju... zrovna jsem vstala a ještě na jedno oko ospalá a do druhého už sluníčko...
Mám vás moc ráda, Woki, jste správně rozprostozáření po celém mně :o)))
A jste trdla, kromě toho... a doufám, že zůstanete ;o)
♥
Falčííí :o))), obávám se, že s pokračující klerozou budeme trdla čím dál tímn větší :-)))))
Dneska jsem potřebovala trošku zahřát, tak jsem k Tobě zaběhla a... je to.
Děkuju, svítíte tu všichni, ale může za to Wikníčko :)
já vim:
ty, samozřejmě, dí zrcadlo,
ale.. ehm... Sněhurka za sedmero dráty vysokého napětí je ještě krásnější
To je správná otázka Yeziiinko, :o)))))))))))))
kdopak to asi jen tak může být ??????? žeby .........
že by žáby? žáby že by?
spíš jen mraky na tvém nebi! :)
spíš jen hnusné černé mraky...
...
no a MOŽNÁ TROCHU i já taky :)
to je blbost... když je "i", neni třeba "taky"
znova:
že by žáby? žáby že by? spíš jen mraky na tvém nebi! :) spíš jen hnusné černé mraky... ... MOŽNÁ TROCHU Wopi taky :)
todle platí
že by žáby? žáby že by? spíš jen mraky na tvém nebi! :) spíš jen hnusné černé mraky... ... MOŽNÁ TROCHU Wopi taky :)
todle platí
jůůůůůůůů :-))))))))))) to je krásný :-)))) schovám si všechno sluníčko do svojí dušičky a budu ho pak po paprskách posílat všem lidičkám :-))))))
děkujííííí :-)))))))))))
*
Pane jo! Než jsem se prokousala až sem dolů, málem jsem zapomněla, o čem že vlastně bylo dílečko :))
Ale vim to, abys věděla a teď v zimě se takový dáreček neztratí a zavděčí i nám, zimomilům :)
Je krásná!
Tak som sa prešušlala až sem :o))))))) To je milé, ja mám noc, a tu je zrazu slniečko :o))))
Zahrialo :o))))
Konstantinidisová
29. 05. 2001
Falkóóó. co blázníš :o))
Šicí sme hloupá zvíííížata :o))))))
Slunmíšek :o)))
☼
Lidííííí.... vy mi koukáte do srdce??? A jak se vám daří fotit, co tam vidíte?!!
MVMMR :O)))
Jůůůůůůůů... to je... éééé... moje vodopády? Moje vlastní.....???? Jenom moje?!!! jéééé....
Ale... jak může tak maliliškatej tášek mít celé vodopády...?
To se o ně teď musím starat, dyš sou moje...? To dá práce, uršitě... celý den jim budu muset vyprávět příběhy, aby jim nebylo smutno... a křidýlkama posílat dostatek sluníčka, aby jiskřily... a nosit vůni květin, protože jim bude slušet...
Ach jo... to už nestihnu nosit lidem slunmíšky...
Nemohly by ty vodopády být všech...? Nechcete mi pomoct starat se o ně a mít je v srdíšku...? Prosííííííííííím....
(podle abecedy, aby to bylo spravedlivé)
Bacil, Falka, Oceanus, Vlaštovka, Wiki, 3lobyte a další:
Jste SQĚLÍ, fakt že jo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
vlaštovčinko, ty vodopády jsou po tobě pojmenované :)
po duši vlaštovky... už sta a sta let... to voda sama vypráví příběhy skalám, slunečním závojům a unaveným lidičkám, kteří nepospíchají a usednou na kámen u vody, zasnění a zaposlouchaní
vlaštovči, ty stihneš úplně všechno :)
(nehledě na to, že přesně tyhle vodopády nosím v srdci léta... :) )
3lobyte Děkuju, je to mocmoc hezký, miluju vodopády! :) A hory a vodu a moře a lesy a snih a Slunce... a to všechno najedou ve Walesu :)
Wopi Na krásný ranní pozdrav krásná ranní odpověď :)
Děkujuuuu :)
a.. jen tak mimochodem :) Vlaštovčí vodopády se v elfštině-keltštině řeknou
Rhaeadr Ewynnol
3lobyte : vyryzil jsi midech krásou a radostí a ne herdou do zad, to snad dá rozum, néééé???:-))))
Wiki Nojo, tys to tady přece spískala napsáním tý nádhery úplně nahoře :) :)))
3lobyte : jak jsi to zařídil že po zmizení všech krásných hejbacích obrázků na Písmáčku Tvoje poťouchlé sluníčko zůstalo ??? Že ono bude z toho LINUXU ???
Oceanus : to není moje zásluha - to je přece všechno díky tomu, že JSTE VY VŠICHNI A NÁDHERNÍ......:-)))))))))))))))))))))))))))))))
BTW: / nějak nedokážu bojovat s těmi avi, tak mi to promiňte.:)
Oceanus:
pravda pravdoucí - to voda povídá příběhy - a vlaštoviška nám to převypráví svým sluníčkovým jazykem
btw- nádherný název. Co z toho je ta vlaštovka?
Wiki: i Ty a ten záhadnej midech.
:-))))
Wopi, 3lobyte : :-))))))))))☼
jsem ráda, že tu jste a všechna žvížátka a všechny oceány a vůbec......
Zasažen Albiho a Pavlíny akrostychy musím sdělit toto:
Wopiho
Iindispozice:
Keltka
Irena
:o)))))
Nejnádhernější akrostich, který jsem kdy četla... snad proto, že tomuhle dokážu uvěřit... :o)))
Jste všichni nádherní... svět je... *MAGIC*
Wopi, to si zaslouží samostaný dílko, nemyslíš ??? :-)))
Falka : Svět je MAGIC , to vím už dávno , ale teprve poslední 3 roky s magií umím trochu .....:-))))tou dobrou, samozřejmě ...
Wiki: se nechlub, jo? To Ti zas až tak nesluší. ;-)
Nebo na Tebe příště napíšu něco jinýho :o)).
Taky dojím slzetím... :-))
Svět je nejen MAGI, ale i Vitana, Knorrrr, Dr.Oetkerrrrrr..
..jo.aháá někde mi uniklo -C- :-)) .. tak jo :-))
papouchůůůůů !!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))) MTR!
uááá, moje břichochochochoooo :)
:)))))))))))
vcelka_maja
16. 05. 2001
No to je ale nepopsatelná krása , ale kde jsou elfové ???
Už se mi ukázali, díky moc, nevím ani jak Ti poděkovat...:-))))))
Takovouhle krajinu jsem si vždycky přála navštívit a teď jí mám doma..:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
☼
to jsou Vlaštovčí vodopády :)))))))))))))))
Wales :) , minulá sobota :)
elfové se přeci nenechají fotit :) ... zůstávají jen stopami ozvěn v duši vzpomínek... letmými závany nočního větru...
do tváře, do vlasů
Mikeš : díky moc za kocourka, podobnýho mam doma .-)))))))))
3lobyte : díky za poťouchlý sluníško, toho bych se nenadála :-))
BTW: když Ti nevyjde snídaně, přijď povečeřet :-))))))))))
Mikuláš :☼
Slůůůůůníííííííčko?
Proč ne?
Jsem jednoznačně pro!!!!!
- s tipem pro všechny sluníčka na světě....
- stejně je vždycky jenom jedno, a když je dobře tak dvě....
Sluníčkové ráno
srdíčko mi buší
máš mourovaté řasy
dneska tii to sluší ;-)
|\__,/|
|.o o.|
|=Y=|
\___/
||||||||||||||||||||-----+
||............||
ježíš mě je z vás...:-)
Wiki: fakt?? tak mi nějakou ukaž...
Falka: nech mě být!!! :-)))
Hodně sluníška pro vlaštovičku - ať se v něm může celá vykoupat a ať ho má pořád v dušičce :-))))))))))
Mellejnku - ať mi to tu nepodpálíš :-))))))))))))))))))))))))))
Jujkýýýýýýýýý kláááášnýýý pojď dál šluníškoooo tladááátladáááá šluníšková jížda... plvní wiki na lamínku vlštovka...potom dlášek...na lamínku ochechuli (jako že mě vííííš) ale mi š vlaštofkou štejně pložád pšelejzáme...a někde mezi námi a nebem šluníííško...kutálí šem a tam...a vllllmlááá a má ladost a já taty...a tak vás tu všechky ochochochoch počááákááám...
milášci - ňuuuuf!!!
Wiki...klásná básniška...ši čitlivý štvožení! děkujeme!
žbluňk
Jůů.... jízda nadláškovi a na wikíííí..... :o)
Na co čekáme...? Wiki, poškej, nemel sebou, nasedáááám....
A ješt spousta slunmíšků... ☼
☼
☼
☼
☼
Fllllllllnk...
Vlaštovko poškééééj, Wiki neumí lítat, já to beru a letímééééééééééééé !
Až ke ☼
flllnk
Wiki - dlž sé! Ať nespadneš! Jé, to by byla láááána!
Mellejnešku.... jsi žůvovej... moc se mi líbíííí, že umíme lítat ke sluníšku i večel....
MTL, dostaneš pusinku zobáškem na všechny hlavišky, ale mos se necukej, ať tě netlefim do ošiška....
☼
A kde je ochechkuliška....? Haló, je tu spousta chlaluch... a kamaláááádííííí....
Vlaštovko, esli budeš dláčkovi zobat pusinky, tak ochláníme ošiška tak, že vždycky budou koukat jen ty dluhé dvě hlavišky :))))))))
Ulitko, úsměf.... ukáááž? A jo, už to vidím... jedna stolička je děsně citlivá na milá slůvka, nojo, vy jste hodně mlsala, slečno, že?... To nevá, něco s tím provedem, mám tu príma kleštišky na omrzelý nervíky...
☼
Vlní jako kotě a plská jako dlášek: plsk, plsk, jó, sluníško dláškové ládi moc.
☼
A dláškové diví, že nezalétla ta upovídaná vlaštoviška a ani ochechulka se necákala, asi tu na ní bylo moc sucho...
Fllllnk plyč!
Vlaštoviška už je tu..... vlaštoviška moooc láda sluníšško :o)
Ale ne, ve mně mu nemůže bejt dobže, já sluníško nespapala.... :o) Já si v něm jenom koupu pežííííška :o))
Letím za dláškem.... :o) Fllllllllnk....
Ostrovidka
13. 04. 2001
No jo, je to jen blbůstka, žádná poezie, já to vim...
Uli: a je to fakt z toho? To mě mrzí. Zkusila jsi zubaře? ;-))).
asi je na místě vysvětlení: obratu "bolí mě z toho zuby" používám, když je na mě básnička moc lyrická, romantická, něžná, dojemná...zkrátka přeslazená (což nutně neznamená, že je špatná - zkrátka si na některé věci nepotrpím...)