Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGratuluju Pištovi a Eowi
16. 10. 2008
11
93
6273
Autor
JiKo
Tak vida, shořel nám kus průmyslového paláce a současně se narodilo trochu z dalšího pokolení písmáka.. taky se z jednoho kluka konečně stal chlap.. tatík, táta, pan otec.. zvykne si?
Už nebude chodit na procházku jen s Mufem, přiberou i Buničku, no pro mě to bude stejně Prvočka.....
Tak si to užij chlape!
93 názorů
Jen tak dal. At je nas vic - lidi, matek a hlavne otcu :)
Gratuluji.
At se ji v zivote dari. A kdyby se ne vzdy vsechno darilo, tak at je i tak stastna.
Pišta_Hufnágl
26. 10. 2008
Jak povídá v slavné větě sv. Augustin - "umění jest vyzařování sebe", neoddělím velikost díla od činů autora, označujíc reportovanou událost za kritiku svrchovaně kritickou.
Jen by mne zajímalo, zda byla jaksepatří zapitá? :) ... a leštím oko.
hana kupčíková
24. 10. 2008Bluedragon
24. 10. 2008
no vida, takovej vošklivej chlap a co hezoučkýho umí :-)) gratuluju, ať malá pěkně prospívá a velká ať rychle zregeneruje :)
Pomerančová
20. 10. 2008Pišta_Hufnágl
20. 10. 2008Pomerančová
19. 10. 2008
bať, bať, švagr dokonce i okna meje, poněvadč malé princezny nejsou ještě imunitně vybaveny...teda prej...;)
Pomerančová
19. 10. 2008Pišta_Hufnágl
19. 10. 2008Pišta_Hufnágl
19. 10. 2008Pišta_Hufnágl
19. 10. 2008Pišta_Hufnágl
19. 10. 2008kouzelná_květinka
19. 10. 2008Pišta_Hufnágl
18. 10. 2008Pišta_Hufnágl
18. 10. 2008Nicollette
18. 10. 2008Pišta_Hufnágl
18. 10. 2008Pišta_Hufnágl
18. 10. 2008Marcela.K.
18. 10. 2008
Tý brďo, no to jsou věci! Jen si člověk
na pár let odskočí
a všechno je hned jinak :-)
Gratuluju!
He...člověk se nějakou chvíli toulá, pak se vrátí a zjistí, že se Pišta rozmnožil...
Moc hezká dcérka. Gratuluju!
V.
Ruppert von Trautenberg
17. 10. 2008
Milý Pišto. To, že novorozeňata chytají a drží nejen tátův nejen prst, je přece známý... tuším .. Braunschweigweissbierhausen-Mühlbachgrübersnagelhoffenův syndrom .. nebo tak nějak..
Zkrátka - je to proto, aby se ta malá opička udržela máminy srsti! Ale to bys měl, jako mechanik-opravář s výučním listem, vědět!!
:-)
pozorovatel
17. 10. 2008Pišta_Hufnágl
17. 10. 2008Pišta_Hufnágl
17. 10. 2008
Jé, vy máte fakt dítě. Tak to je poprvé, co Janek nelhal! Moment. Jestli ona to nebude nějaké mystifikace. Já s gratulací radši ještě počkám. Anebo ne, no. A já už vlastně gratuloval už večer, jestli jsem to gratuloval Tobě. Vzpomínám si, že jsem večer někomu gratuloval, a asi Tobě, žejo. Komu jinýmu bych taky gratuloval. No a gratuluju ještě teda Esteře a pak taky tomu malému stvoření gratuluju, že se vám jakože narodilo, tak!
pozorovatel
17. 10. 2008
Gratulace, táto. :o)
Ale měl by sis dávat bacha, na té první fotce na tebe tvůj potomek sesílá nějakou hrozivou kletbu. Jinak si to gesto levou, nemotornou rukou nelze vyložit.
Pišta_Hufnágl
17. 10. 2008pozorovatel
17. 10. 2008Luk_Malér_8
17. 10. 2008
Ta poroste do neskonalé krásy, na první pohled je to vidět =)
gratulace pantátovi a paňmámě
Gratulka jak stado plasnu.. wo tom zadna..:-) a ouplne nejvits Eowi.. zeano.. mots mots preju.. a mots mots ji zdravim a vzkazuji, ze je proste dobra..:-) Us tedkonc je jasny, Pisto, ze budes v rodine jedinej.. kerej me nema rad..:-) le ja su velkorysa.. a gratuluju i Tobje.. a musim zotpovjedne rict.. holky umis..:-)
Pišta_Hufnágl
17. 10. 2008
jéje, to je pekná holka -
po kom to je? :)))))
tak ešte aj tu -
nech vás len a len teší!!!))))
A moc ju nehnevajte :)
Valerie má mámu,
Valerie má tatínka,
Valerie,tatínek maminka
rozrústá se Hufnáglovic rodinka
ať je vám spolu hezky
Pišta_Hufnágl
17. 10. 2008
Tak malá a už v péči zvěrolékaře! Kam to spějem!!??
Srdečně gratuluji chlape, pozdravy mámě a malé a hodně zdraví všem!! J.
pišto, to se musíme spolu opít (měli bychom zkalit i dítě?), vezmu si na oslavů tygrované dítě (nějak moc dětí) jak jsme o něm mluvili včera (dneska?), jinak nelze
Pomerančová
17. 10. 2008Pišta_Hufnágl
17. 10. 2008
tož ať Valerie vzkvéta do krásy po mamince a do ujetosti po tatínkovi (nebo naopak)... velmi luzné! Pozdrav i od další lůzy, tedy od Del.
Pišto s potěšením ti blahopřeji a všem vám dohromady přeji zdraví, abyste se mohli hodně dlouho těšit sebou navzájem.
Oldík
JiKo - díky za to avi
přidávám se ke gratulacím!!!!
pišťáku jeden - ty se nezdáš, jak seš šikovnej:)