Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes
00. 00. 0000
45
5
6872
Autor
NIghtRunner
Dnes
Dnes jsem je spatřil.
Jen letmo v davu.
Bál jsem se, že se otočí.
Jiný k ní patřil.
Já sklonil hlavu,
on vpíjel se jí do očí.
5 názorů
NIghtRunner
16. 04. 2008nepotrebujem
16. 04. 2008NIghtRunner
05. 03. 2008Smutná_duše
22. 09. 2005
Moje láska se rozhodla, že mě vlastně nemiluje - proč mi to připadá tak trefné? Jinak neni co říct, snad jen - to přepiješ.
NIghtRunner
08. 09. 2005NIghtRunner
08. 09. 2005NIghtRunner
08. 09. 2005LightWizard
24. 05. 2004
Situace vystřižená z reality, jednoduchý a velmi účelný rým, líbí! Sám se o takový styl vyjádření často snažím:-)
Uff, tak tohle je opravdu nářez.
Pár jednoduchých vět a výborná pointa, dokonce ani rým to neruší . . .
Líbí se mi to, opravdu . . .
Lasy*
Jsem s Tebou, nechci se chlubit (asi není čím), ale tenhle pocit znám, procházím podobným obdobím. Nevšímá si mne, ale já si nedovedu představit, že by se jí něco stalo nebo že by tu prostě ze dne na den už nebyla... Stále ji miluji, to, že mne opustila snad ještě více utvrdilo moje pocity, nechápu to .... Jsem asi blbej, řeklo mi to hodně lidí, ale co s tím dělat? Ptám se "každého" ani nikdo neví... Taky nemám potřebu se seznámit s nějakou jinou... Divné, takhle se neznám...
NIghtRunner
31. 03. 2004NIghtRunner
30. 03. 2004
Vsadím se o co chceš...věř mi…jen to tak (nyní) vypadá...Kdyby ta pravá byla ona...nemohla by přece odejít, protože pravá láska se pozná právě podle toho, že trvá…na věky...!
NIghtRunner
30. 03. 2004rozhněvaný_malý_muž
30. 03. 2004
Teda dík, žes mi podal zprávu, o tom, že jsi, tohle čtu od tebe jako první a líbí, T*
tak to hej
bolest
a velmi pekne predvedena
prave sa mi cosi take deje: dostalo ma to
TIP IT*
tolka odhalenost v jednoduchosti...
Dnes jsem je spatřil.
Jen letmo v davu.
Bál jsem se, že se otočí.
Nemělo by tam být...Dnes jsem ji spatřil...?
Protože teprve v té druhé strofě mluvíš o někom, kdo k ní patřil...kterého neznáš...ji však si poznal hned...ale nevím...
Klobouk dolů...je nádherná...a ta situace...síla! Mám pocit, že totiž vždycky každá k někomu už patří...je to k zbláznění...teda…vlastně bylo...
TIP…a díky!
NIghtRunner
29. 03. 2004
Musela od Tebe odejít...kdyby neodešla, nemohl by ses spojit s tou, která je Ti souzená...a jistě už se blíží. Kdybys měl vedle sebe tuhletu, tak Ty bys ji přece jen tak neopustil...ne? I kdybys věděl, že to udělat musíš, protože ta pravá je ta druhá...ta další...prostě tyhle věci je nutno přijmout...ne s nimi bojovat...
Fajn, jenomže když si sklonil hlavu, jak víš, že se jí vpíjel do očí?
Jinak se mi nápad líbí.
Arwy_Kraft
28. 03. 2004NIghtRunner
28. 03. 2004totální_mrzout
28. 03. 2004NIghtRunner
28. 03. 2004totální_mrzout
28. 03. 2004NIghtRunner
28. 03. 2004
Mohla by být dobrá.
Nelíbí se mi saptřil - patřil, davu - hlavu a "se, že se".
A myšlenka. Druhou část chápu. Ta je v pořádku, ale co se říká v první? Že jsi kdesi, kohosi spatřil a bál ses čehosi, ale proč, čím bylo setkání zvláštní? Když čtu, nic necítím, víš?
Noo ... začínám s kritikou u toho nejlepšího (asi) ... docela líbí. :o) ***
Smutná_duše
12. 03. 2004
Jednoduche, strucne, ale vystizne....zname tema a preci je tak vecne.... zivot je proste pes, mno :o] T*
NIghtRunner
12. 03. 2004
Pěkné, líbí, už třeba protože sama básně psát neumím a tak obdivuji básnické apendixi u ostatních... :)přemýšlím nad Tipem... proč bys ho měl dostat? víš zajímal by mě tvůj vlastní názor na tvojí tvorbu, chápeš mě?
je to jednoduchy, ale docela hezky...i tema je takovy nervouci...ale jo, TIPuju :o)
NIghtRunner
05. 03. 2004
tak tohle... je moc pěkný.. (uznalé pokývnutí hlavou ;-)) nemůžu (a popravdě ani nechci) jinak než odeslat ttuhle zprávu s *tipem*