:-))), koukám že jsem narazil na reklamožroutku, sympatické, velmi sympatické :-)))))
víš co je největší paradox? miluji jejich reklami ale vodku nerad :-)))
až se mi zevnitř orosil monitor :-)))))))
Kradená růže je pro tebe,
vem si ji do pekla,do nebe,
tvůj absolutní svět
ze slavných slůvek a vět
mi zavoněl jak cizokrajný květ.
:o) *
jako bych těch klišé už tak nebylo dost...takhle to uvést a dát to mezi blbůstky...hnusný alibismus :-)
:) * sopce nezbývá než se přidat
asi su nějaká celkově zaostalá - já to objevila až teď... ale je to skvělý!!! *
...to je něco pro touhu moji :
plná flaška - a obsah dvojí...
Poznamenat ale cos je nutné :
cokoli jiného, Absolut ne !
Jo, za tohle si zasloužíš flašku
Jak k růži jsem si přivoněl
k hebkému sametu tvé duše
A na klam světa zapomněl
Mlčte, ach mlčte -
nebýt rušen...
A kane slza Absolut
na světa žal a světa rmut
líbezný, nádherný není co dodat ale to víš. *t*
hůůůů...
ta flaška tím řádkováním zdvojnásobila objem se nám zdá...:::ooo)))
kluci a děvčata, chovejte štěňata
Vidíš jak se fuchsiííííím, za chvíli se budu červenat
:-))))
jsem šílenec a kdo jevíc??????
heeej, proč se mám stydět 4x a Noe jenom 3x?!!!
To je nespravedlivé a já se ohrazuji a dupám!
No-e! Fuj teda. Takhle nejapně zneužívat technické nedokonalosti! Styď se třikrát! .o)
Kytka: Ty nekritická rozvracečko dokonale fungujícího webu!!! Styď se čtyřikrát!
a ještě jedna pikoška, přestože jsem to
při editaci nezařadil do doporučených děl, v seznamu doporučených děl se to ocitlo.
Kurňa to je dnes v Matrixu veselo ;-((((((
aradis: s přeháněním sis začal ty, stačilo se zeptat jednou :-))))
btw: zkus upravit nějaké své dříve publikované dílo a pochopíš ;-)))
aradis: dobrá otázka, ale měl bys ji adresovat správě serveru, tady pláčeš na špatném hrobě :-)))))
eště sem si teď všimla, že všichni psali kritiky přesně vo půlnoci, páni to je hustýýý :-)))
ale já se po dlouhé době tady na tom "písmáku" bavím, tak mi neber radost, sem ráda děsně škodolibá a toto je jak svěží vítr z hor :-)) ste všichni jacísi ušlápnutí...
btw sem přemýšlela, jestli to mám zkusit ještě s jedním mým dílkem.... pohrávám si s tou představou :-)))
květinka: moc se nepochechtávej i ty jsi součástí Matrixu :-)))))
Zbora: Ani s těmi 4 výběry co si dílo vydobude po přechodu na P2 to nefunguje. Mrkni na tohle:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=207665
4 výběry a v Zlatým se neobjevil. Matrix s námi laškuje :-))))))
Mi to vadí, bo je neslyšim :o)))
když jsou daleko, tak mi nevadí...systémoví...:))
mám jasno...pryč s něma...
.))
Dadí: no to jsou taková uskupení lidí podobného vzezření, kteří mají auto, aparaturu a hudební nosiče a jezdí do lesa pořádat mecheche.
Aha...už to chápu. Přepsáním data publikace se dílo, které je z dřívějška ověnčeno čtyřmi a více výběry, automaticky přesouvá do Zlatého výběru. Tak to je vskutku bomba. Myslíš Noe, že bych Tě mohl požádat, abys datum změnil zase o nějaký ten pátek vzad...uvidíme, co se stane. (já to zkoušet nechci, neb bych byl jistě obviněn, že zneužívám situace ve svůj vlastní prospěch :o)
jo to jo sleduju...akorát neznám pojem techno systémy...na ty se ptám...
Ty nesleduješ v okurkové sezóně každoroční zálibu médíí v informování o tom, jak se pár lidí potácí před bednami techno systémů? :o))
a proč je to jejich přání, pouč mě, když jsi to už nakousl?
jinak techno mi asi vadí, ale poblíž až tak jsem mu nebyla...
a nemaž pořád, nebo si budem stěžovat..
:))
Ano...vše funguje takřka dokonale :o(
Dadík: ať žijou systémy je srdečné přání všech technařů :o))
Tak. ZV zdá se být nelogickým, s dovolením výběr zas odeberu. Ne, že by to dílo nebylo úchvatné, ale jaksi bych ponechal prostor těm novým.
coco? nerozumím ani za mák....zborýsi....
Dadíková, nevěděl jsem, že i Ty jsi přívrženkyně kolíbaného tance před dunící reprobednou na okraji lesa :o))
Noe, já zkusim výběr...schválně co to udělá. Díla uveřejněná před přechodem na P2 by si pro ZV musela vydobít čtyři nové výběry bez ohledu na počet již udělených.
Já tě tehdá nečet, neb jsi byl ještě štíhlý a tudíž snadno k přehlédnutí...:)
Za zneužití chyb systému dostaneš leda pusu, ono se tu totiž bez zneužívání chyb jaksi nedá fungovat.
Tož tak.
Zatímadmin Píša
Admin, zatím jo :-)))))) ale třeba mne za toto zneužití chyb systému vyhodí :-)))) ave ostatním adminům.
Kurňa, žádní tu mezi čtenáři nejsou, to mne sakra moji kumpáni tehdá ještě nečetli ????
:))))))))))))))))))))
Vítám tě na lodi, praotče! Nejsi náhodou i admin?? :))
No to je mazec, nedovolí to udělat změny aniž by člověk dal nové datum :-))))
assez: díky:-) za návštěvu na arše
má docela dost procent, vodička :-)*
řadím se do zákrytu
:-)
*
Skláním se před Tebou
( štveš mě :-) )
Další vypečenej TIP pro Tebe - a sakra zaslouženej - sakra
mne se to moc nelibi, nevim
žjůůůůůůůůůůůů :)))
se zařadím, tož tak!
klišéobrat s hadem pro N: ...bělostné hrdlo obtíženo náhrdelníkem, jenž ovíjí Tvou delikátně tvarovanou šíji jako had lákající pramáti k prvnímu hříchu...Jo, to byly časy, holky nosily na krku dřevěný korálky, já tyhle věci psala pro kámoše a oni je pak na ty svý rádobycitlivý duše balili:-)))))*t*
todlencto taklenc dělá i ten....apollinaire či jak se ten umělec píše, ne?......... kaligram, kaligraf.... něco takovýho..:-)))
pěkně mi u toho zněl hlas (v duchu), takže :-))
Makča: nuž, todle než bych pochopila - je to trochu složité :)) tak bych toho klučinu sbalila dřív než on mě:)
***
:-))) ak tahle ano.....:-))
poklekám před tebou, smekám,
tvého umění možná se lekám.
tajnou zprávu v sobě nese,
mojí duši, srdce plese.
kouzlo sebe jsi tam vložil,
ve studánce čiré ruku smočil.........
poklekám před tebou, smekám,
tvého umění možná se lekám.
tajnou zprávu v sobě nese,
mojí duši, srdce plese.
kouzlo sebe jsi tam vložil,
ve studánce čiré ruku smočil.........
Poklekám před tebou, smekám,
tvého umění možná se lekám.
Tajnou zprávu v sobě nese,
mojí duši, srdce plese.
Kouzlo sebe jsi tam vložil,
ve studánce čiré pero smočil.........
shit... ja to s tim tady ještě neumim :) ta poslední je platná...sorry
:o)))) znamenitý nápad.. :o))) výborné tipové absolut perfekt
Woooooow...!!
"Skláním tvář svou, sestup z výše..." =>Jesus Christ Superstar
Velmi, velmi povedené :-))
Hu!
Jestli tu někdo není alkoholik......
A to s těma hadama je taky podezřelý....:o)))
Nechceš si na chvilku oblíbit jiný zvíře, ne že by mi vadili hadi :o)))
Klišé tipa zaslouží *
klišé se vaří z klišky, né?
:-)
Absolut... pěkné a nápadité včetně grafiky. TIP
chech!! :)))
Máš praudu, varovals včas:
"(dyž tak PC utni )" :)))
Obzvláště pikantní "tvářirůžičky, splynuhorpolibky, luztvář, zemřítbrzymlád a láskykrach" Ti daly určitě zabrat!! :)))
Parádně poskládáno, smekám....*
(hehe, se musim furt vracet k cercekrálovně, luztváři, achjaxetrápíšach a krachvrachovi!!! :))))
Mě tohle slovo leze krkem, co jsem na Písmákovi. Jak snadné je někomu ho vomlátit vo hlavu. Myslím, že klidně zveřejni. I u mne je to již druhá variace na danné téma - víc pohledů je dycky lepší :)))) Už teď se těším :))))
Teda Pane Noe smekám, opět jsi nezklamal, ba právě naopak!!§
Bavim se naprosto báječně a dávám tip
Nic lepšího o milce mé a rudých retech jsem ještě nečetla!
Havana: Tíky, tíky, těší - moc :)))) A gratuluju :))))
To se nám ten zeměpis nějak sešel. Díky Australáku :))))
super!, jen škoda že tam nevidim hada...:-)
t.
toš ja ... ja su taky pro to.... kdo nesouhlasí ať nepokouší štěstí... :-) aji s tím vrachem :-))
ne, pěkně zmateně uspořádané.... spád, ráz na ráz... :-)
toš tak... díky a tipenka... :-)
dost klise ne?:)))))))
ty mas asi hodne rad vodku coz? t
Klišé, jasně - absolutní :)))) Soulad obsahu s formou.
Vodku rád nemám, spíš ji nesnáším, ale miluju reklamy na ni :)))
jo tak to ja ji taky nesnasim, ale ty reklamy maj vymaseny
Shellinka: výbornej nápad --- Absolut Noe uršitě časem bude :)))
Dík.
souhlasím, geniální nápad . . .
Lasy*
huhuuuuu, to muselo dát ro boty! :))*
To je super - super nápad jak dát do kupy ty rádoby srdceryvné básnické klišé a zároveň název a vyladěný design...nemá chybu :)
Tip+NEJ
PS
nestačim zírat.... :oO, super! *