Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se;-)))
Výběr: Lyryk, papouch, a2a2a, dream, Print
02. 09. 2004
45
1
13603
Autor
Noe1
Zlatavé hádky v zorničkách
probudili jsme k ránu
tančila jemně, po špičkách
dvě zvířátka v porcelánu.
1 názor
Jeji , já na ni v průběhu 10 let zapomněla! :-o Ale už jsem tu zas... :-) Nové překvapení aspoň!
Ty prvni dva radky se mi moc libi v dalsich jsem nejak mimo myslenku autora :-))
Augustin_Šípek
02. 01. 2005
hezký, jen gramaticky by tam mělo být "tančila"- takhle mi to v psaný básni nějak nesedí...
Rádo se stalo........, -t- :-))) za pocit...... a slunce.. v očích...... a za jemnost....
... nesedí ti to, nevadí. To je naprosto přirozené ... vážím si, že mi řekneš názor a že si za ním stojíš ...
Když jsme u těch názorů - co jsem četl Tvoje věci, tak se mi většinou líbily... ;-)
Jajoch: líbít se ti nemusí, to je tvůj pohled ... ale arytmii tomu teda vyčítat fakt nemůžeš ... zkus si to zarecitovat nahlas ... kdyby tam nebylo to "dvě", ztrácelo by to rytmus i význam.
a smysl? ... přečti si prolog, jinej smysl to nemá ... proto je to v klubu.
Sorry, ale nemůžu si pomoct, ať to čtu jak to čtu, víc by se mi to líbilo bez toho "dvě". A za ten smysl se omlouvám. Sice jsem to myslel trochu jinak, než jsem napsal, ale nečet jsem prolog - takže pardon. S klubem stoprocentně souhlasím, ale ten posledí verš...nemůžu si pomoct...:-)
Sn_vojáček
15. 10. 2004
No...sice to všichni chválí, ale já si nemůžu pomoct - poslední verš je takovým způsobem arytmickej, že pokud to není záměr, tak je to divný (nebylo by lepší odendat "dvě" - zlstala by jen zvířátka v porcelánu a bylo by to miloučký, takhle mi to přijde divný). Celkově je to příjemně jemný, ale uniká mi smysl.
připadá mi to takové tulivé
...zlatavé hádky...k ránu..
...dvě zvířátka v porcelánu...
líbí, mám rády povedené miniaturečky :o) *
To si odhadla a přesně vystihla ... je to takové poděkování za překvapivé tulivé ráno ...
tobě se ty ještěrky nějak líběj :-))))))))))))))))))))))))
16.09.2004 Delight
Trošku jako Štěpánek, ne e?! Dvě ještěrky na opuce a tak... ;))))
Nazdáááár, dlouho si tu nebyla :-)
naja, pracuju na kapitálistu! :))
ještěrky mi to hlavně ZAS připomnělo! :)))
Probudil sem se vedle tebe tolikrát
vypadals jak uslintaný dítě
mně dvacet tobě padesát
ale žiju si jak prase v žitě
Je to pěkně poskládané, ale na odměnu tipem to není.
romi, pozorovatel, Rose: děkuji. I za to, že se díky vašim názorům k ní vracím ;-)
Del: Dyk mne znáš, nenapravitelnej, stejně jako Štěpánek ... jj, s Básníkama má hodně společného :-)))))))
pozorovatel
16. 09. 2004
mno, zachttělo se mi napsat cosivá ve smyslu příslušnosti k věkovým kategoriím, ale asi bysem si vykoledovalo, taq mlčim jaq hrob!!! :)))))
pozorovatel
15. 09. 2004
Děkuju všem za přečtení, tipy, výběry ... i za nesouhlas a pochybnosti. Jsem moc rád, že tolik z vás oslovila.
A hlavně děkuju tomu nádhernýmu a bláznivýmu človíčkovi, pro kterého byla napsaná. Za to, že mne tak hezky inspirovala ;-)))
tehotnej_hroch
05. 09. 2004
a jak to tak vidím, i když je to hezké, není to přeslazené ... je v tom cítit i sůl a pepř....+
:) jo přesně:) - tak jak Nevděčná - jistě nás spojuje vvíc než jen její jméno:)
tehotnej_hroch
03. 09. 2004tehotnej_hroch
03. 09. 2004
milé, příjemné, optimistické, ze života... zvláštní ráno. zase konečně něco, co jsem pochopil, to zaslouží tipa
ty blaho, to se všichni můžou pos.at z toho, že je to celkem povedený a přeslazený?