hej.... drsná...
do oblíbenejch, v noci se prolézačky mění v hady
hm:) tu si přečtu ještě znova..
a koukám, že už tu jinak všichni byli:)))
sakra...jo,jo,jo.........*****
Ehm.. .-) (tohle je podle mě jedno z Nej děl tady) avi
:-))))))) DOMIN.GO!!!!!!!! :-))) :-)))))))))
to je dobře:) že si tak hezky zeleně šťastná...přeju ti to:)
Tak promiň, domin.go, vždyť píšu, že magořim..... :-)
Jsem šťastná
milly ty mě pronásleduješ to je hrozný:)))
TOHLE
JE
NÁDHERNÝ
!"!!!!!!!!!
a tuhle musim... avi
magořim
avi... (+ prosím zpětné avi v případě kritiky- jak se líbí.. a tak.... :-)).
tohle je dokonalé, dokonalé, skvělé, absolutně wow, připomíná mi tu taky povídku o sněhurce, aj v ní jsou jablka--měsíček nebo hvězdička---tip
tyjo...ta je moc krásná...
.....no, jejejejejeje...******...rika se, ze zacatek musi sokovat, treba, mne stacej ty prolejzacky a pak supem doilu...nahoru....ktrasny text
A, Norsko, japato, pro nic?? To je pro lidi, kterých si rodiče (okolí) nevšímali a proto byli jako děti vděční za každou reakci- za každou pozornost... a některý to měli tak moc, že jim to třeba až zůstává.....
Tak to vidím já.
A TOMU já neříkám NIC... rozhodně ne..
A, Norsko, japato, pro nic?? To je pro lidi, kterých si rodiče (okolí) nevšímali a proto byli jako děti vděční za každou reakci- za každou pozornost... a některý to měli tak moc, že jim to třeba až zůstává.....
Tak to vidím já.
A TOMU já neříkám NIC... rozhodně ne..
Mám z toho podobný pocit. Hezké obrazy, to jo, ale tak trochu slovní průjem, a poslední čtyři řádky, fakt nechápu, proč tam jsou.
Na druhé straně, proti gustu jiných žádnej dišputát. ÷))
krasne, tady libala muza. Nevim jak to rict, ta basnicka nema silne kontury, je takova snova, ale vyberova **
Na mě je to takové ponuré a nějak zvlášť mě to nedostává, ale ten konec jo.. ten je dobrý..
Vy jste asi taky tady slavný a lidi vás mají rádi.
Já teprve začínám
jj
tohle je mocmocmoc dobrý
tak já přihodím ještě Výběr, když už jsem tu báseň vyhrabala- já ji zapomněla dát do těch oblíbených předtím... :-) -V-
tak v tom případě jsem asi šílený já...:))) jako líbí se mi, né že né......ale s nadsázkou bych řekl, že to zní jako "výplod chorého mozku" :D to samozřejmě nemyslím úplně vážně, ale tak trochu náznaky by tam byly :))) jo a promiň, na avízka sem nějak zapomněl...
Jakubisko: vždyť je to docela jasný a logický......... :-)
(Už jsem si říkala, že se Ti nelíbila, když mi nepřicházelo žádný avízo... ;-))
docela šílené, ale líbí :) *
ježišmarja!!! (to byla 1. reakce...) tohle je na mě až moc silný skoro- to je ode mě velká pochvala :-) -t-
klub
+ avi
zajímavá, obrázek od dreama je taky pěknej :))
Opravdové a zvláštní a tak trochu pochmurné ale hezké:-)
bože to je výbornýýýýýý!!!!!!
t
...skrčení v nějakém rohu
čekají na trest
aby věděli že ještě jsou...
Čtu pořád znova... ...abych věděla že ještě jsou...
*t
co k tomu říct...moc pěkně napsaná..a tak..t..:-)
Je zvláštní, až z ní mám málem husí kůži (když už ji máš tak rád :o). Juj, t*
"skrčení v nějakém rohu
čekají na trest" a pak jsem čekal víc než přišlo..
drsná, hezky drsná
Opravdu to na mne silně zapůsobilo, takže dávám TIP, jen nevloudila se ti tam chybička v Prázdných domech NA nimi? předpokládám má být NAD, či snad je to záměr? Jinak píšeš opravdu hezky, přečtu si od tebe něco dalšího ;-).
Maia: díky za schválení :o)
Zajímavá a pěkná.... TIP a V
Píšeš skvěle, chlape. *v + klub, mohu-li?
Nádherná. t...a přestože není 100% tematická dovolím si klub.
*****
Ve tmě věci ožívají...svět dětskýma očima a taky tak krutý...