Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAsimilace
Výběr: Fouckault, Induan, Elyanne, dream, prenatal, Kid_A, Havranek
03. 02. 2005
34
0
12772
Autor
Noe1
Na bílou plochu vloček
dopadaly těžké stíny.
Asi se budeme zase milovat,
či mrouskat po vzoru toulavých koček,
beze slov mám tě ráda, mám tě rád,
bez pocitu studu a špíny.
Asi se zase budem milovat.
Blaznivkaaa
05. 06. 2005
Super!*** Kazde to slovo ma svuj uder a svoje misto...
Zaradim do klubu romantiku pokud nemas nic proti :-))
* úžasný.
Taky mám někdy pocit, že některé "lásky" se vracejí stále a stále dokola- - - - zajímavé, fakticky moc.
Modrá_kočka
08. 04. 2005
..já vim..mám zpoždění hihi..ale jak se řiká - důležitější je zúčastnit se :o))
..s touhle básní jsem včera usínala..prostě mi nějak nešla z hlavy (není tohle sen každeho autora??)
..tak taj máš další típek do sbírky * ;o)
Montrealer
01. 03. 2005Emerwen_mk
14. 02. 2005
vynikající hra nejen se slovy .. ale i s významy..
hezké
zjevuje se několik pohledů na věc.. :o)
tipek
Sn_vojáček
05. 02. 2005
díky za navštěvu, vážím si toho, že jsem asi pátý, koho si poctila svoji přítomností.
tah na kočky?
:-)
Na bílou plochu vloček
dopadaly marné stíny vizí.
Asi zas nikoho neseženu
z konečné na konečnou jedu
na krku cedulku, zn:bez keců.
Asi zas nikoho neseženu.
variace:-)
andělská_potvora
03. 02. 2005slonovina2
03. 02. 2005
:o))
Pěkné
Něco osobního mi to připomíná a tak tuhle malou veselou, smutnou, co já vím....s dovolením někomu pošlu :o))
na oplátku tip :o))
Makča :-) nebo vlastně :-(((, nevím. Pěkná variace ale smutná. Jedna má přítelkyně říká "stačí jen slušně požádat".
posílám pozdravení :-)
pro mě spíš pocit včerejšího večera, než životní postoj :-)
rozhodně ne slaďák ;-)
potvora: díky :-) tebe neznám, kdy ses tu vylíhla? Na autorské straně jsi hodně stručná ;-)
romi: díky moc, veselou? smutnou? Sáím nevím asi to cítím mimo tyhle kategorie, ty stíny vloček byly hodně zvláštní.
dítě_na_skleníku
03. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005
dítě: nerozumím - tebe někdo asymiloval nebo asi miloval? :-)
jestli chceš, vysvětli mi, prosím ... asimilace je měkká asymilace ;-)
pozorovatel
03. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005
nechápu: chápu :-))))))))))))))))
dítě: jsi učenlivé pachole (či pacholek????) to se mi líbí, ale co děláš proboha na skleníku? Nepropadneš se?
dítě_na_skleníku
03. 02. 2005
dítě: mělo bys víc jíst, abys přestalo být lehkým až dorosteš v dívku či se dostaneš k poslednímu soudu ;-)
dítě_na_skleníku
03. 02. 2005pozorovatel
03. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005
dítě: špatně tě informavali, de o to zda budeš shledáno lehkým či nikoliv :-)))) I když, asi není o co stát projít tohle kádrovou prověrkou.
pozorovatel
03. 02. 2005
pozorovatel: je poměrně běžné, že dítě dlouho hledá svoji sexuální identitu :-)
pozorovatel
03. 02. 2005pozorovatel
03. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005
Nevěděl jsem, že umíš něžně...i když něžnosti si pod tím asi představovat nemám, že? Líbí se mi...moc.t.
kasiopee: určitě nemělo rozesmutnit. já v tom spíš cítím překvapení, že i tak se dá, možná smíření??? :-)
Zbora: díky moc. Je v tom svým způsobem něžnost ... máš pravdu, dlouho jsem nic takového ani nenapsal, ani nikde nečetl
Nejsem ani tak smutná z toho obsahu, jenom ve mně vyvolal touhu po něčem (kom), co je daleko...:o)
beze_jmenná
03. 02. 2005beze_jmenná
03. 02. 2005
závěr celkem i jo - ze začátku by si zasloužila ještě škrtat - se mi zdá ..
:-)