Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetokruhy
Výběr: Noe1, Print, zaki, jan(ek), Elyanne, Pacer
15. 11. 2005
44
8
12458
Autor
Zbora
Kámen klesá ke dnu
- ve vodě letokruhy
Sčítám chudé roky
Až se rozbijí o břeh
hladina se zklidní
8 názorů
..na malej ploche vies hladinu (citatela) nielen rozvirit ale aj ukludnit;)*
Zajímavé. Působivé. Něžné. Jemné. Poetické. Moudré. Hravé. Pravdivé. Jen tak dál. Není třeba spousta slov pro dokonalé básně :)
No jo, ale to by před ním muselo být se...a to už je použito v předchozím verši, takže by to asi nepůsobilo moc dobře...nevím.
Lady_D_Arbanville
17. 11. 2005
jemne sa dotykas pravdy a skutocnost pritom... neviem to pomenovat aj tak nestojis o hlbsiu kritiku
ale paci sa mi ako pises
Výborně!
Tady ty krátké věcky s hlubokou myšlenkou;) Ti jdou nejlíp!!!
###
Smetí: že Ty jsi dlouho chodil proovodu?
...z toho vyplývá, že je lepší džbán litinový? :o)
Jeheheman: tak to bych si toho asi měl vážit :o)) (neříkám, že ne)
Zaki: děkuju...potěšilo.
Augustin: :o)) a víš, že mě napadlo, že bych to dal pod haiku...ale je tam na to moc nehaikózností :o)
Smetiprach
16. 11. 2005Smetiprach
16. 11. 2005
Ty se taky znáš s tou královnou, musíme jí někdy pozvat na pařbu...jenom jestli ze sebe ještě něco vymáčne.
Smetiprach
16. 11. 2005Smetiprach
16. 11. 2005
aspoň je fajn, že to jde i beze mě:o)) heh:) začíná se mi měnit vztah k písmáku asi
ceder_john
15. 11. 2005Honza_Princ
15. 11. 2005kouzelná_květinka
15. 11. 2005pozorovatel
15. 11. 2005
dílo bylo vybráno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
gratulace klubu:-)
Děláte mi v tom pěkný binec - začnu vkládat do klubu dílka až raději druhý den :-))
hai_mal: co takle spíš po týdnu, 14 dnech? jinak ti v tom budu dělat binec neustále!!!!
po 14 dnech ?
to bych se v tom asi utopila :-)
Nějak si to musím zorganizovat, činnost klubu se teprve rozjíždí.
Mě vůbec nevadí, že mi v tom bude někdo dělat právě tenhle "binec":-))
díky a měj se
tři_černí_mravenci
15. 11. 2005Smetiprach
15. 11. 2005Augustin_Šípek
15. 11. 2005
co já vim.. mně vlastně ani tak nevadí poesie "psaná hlavou", jen to nesmí být poznat a přebít poetiku bytosti - sen, ticho, emoce, vášeň..
ale možná to v tom je.. z hlediska smyslů civilnějšího člověka nežli je heheman.
radši by ti neměl pod díly plácat, ale v tomto písmáckém sračkovišti jej už baví (vůbec) komentovat máloco.. :o)