Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVšední
14. 10. 2004
48
56
12843
Autor
halivera
haf haf..
vítala radostným máváním ocasu fenka,
mňaau..
připomnělo se kotě otřením o nohu,
grg..
krknul si pepa.
56 názorů
Alice Renata Beaterson
29. 12. 2009Manuamanua
15. 12. 2009Jules_Fernet
25. 08. 2009
dnes sem neměl můc důvodu se usmát, ale tohle dílo mě pobavilo, vykouzlilo mi usměv...jak jednoduché a jak dokonalé , dík a tip
o)) HAHA! to bylo dobrý Pepo! Ještě bych ho poplácal po zádech kabrňáka :)
...jak se do lesa volá ... tak se z lesa ozývá ...
.../liga za práva mužů - předseda/...
aleš-novák
09. 06. 2007
čertínku: bl-bl-bl-bl-l-l-l... takové bublabé zvuky nebo jak děláš ty?
a kdo je Pepa? okřikni ho, nebo příště udělá ještě něco jiného! :-))
šmarja šmarja :-)...si mě pobavila i v takhle né moc fajn večeru...jo je to vtipné *
Augustin_Šípek
20. 04. 2007Hejbátkové_Tentononc
18. 03. 2007
ano, ano. velmi výstižné! moc jsem se u toho nasmála, děkuji. a jak je to s tím "později bude smazáno?" říkám NE! :o)
halevero, jak je to s tín - později bude smazáno ?
Není to náhodou jako s tím přátelstvím na věčné časy ?
A tak tedy ve stejném duchu i má kritika:
Dílo samotné svědčí o přirozeném sepětí domácích zvířat a člověka. Ten, jakožto pán, který se zřejmě předešlého večera společensky unavil nebo přejedl, poněkud později vstal z lože. Zvířátka, ač jistě měla hlad, zvyklá na pravidelný přísun potravy, přesto svého pána radostně vítala. Současník by si to jistě vyložil jako pokrytecký projev závislosti, neb nutně potřebovala najíst, ve skutečnosti se však člověk Pepa jen na okamžik stal obětí vlastních primárních biologických potřeb. Poté, co si říhl, což byl nezbytný uvolňovací stimul pro lepší orientaci v čase a prostoru, se jistě zhostí své odpovědnosti vůči oběma zvířátkům, a nebojím se říci, životním partnerům.
Na tomto nerozsáhlém díle oceňuji, jak se autorovi podařilo prostřednictvím všedních a běžně nepovšimnutých projevů, vyjádřit láskyplné sepětí člověka a přírody.
S přátelským úsměvem, stejným, s jakým bylo dílečko napsáno - a2a2a
mad_orgasm
27. 12. 2006
člověk.. v poho :o) ostatní to posílají soukromě do zpráv ;o) ehm ostatní.. pánové co se v tom našli by se dalo napsat. nikdo mi za dva roky nevyvrátil, že to tak není. ba naopak. takže to nemažu a čekám. díky za tvůj čas člověče!
člověk_který_není
23. 12. 2006člověk_který_není
23. 12. 2006člověk_který_není
17. 12. 2006Hejbátkové_Tentononc
26. 11. 2006vlastovka.
18. 09. 2006
odhalil jsem tě... nebylo smazáno :))))
ale nemaž to je to strašně vtipný... fůůůrt
hehe má to už dost tipů, tak ti ho just nedám a jen se zasměju, protože je to vtipné :-)
dobre, plus pridana hodnota z kritik:-)podla mna tiez nema cenu mazat, co uz je napisane...ostane po tom divne prazdno...*
Veronika11v
11. 02. 2006
ku úsměvu....:))
asociace - upocenej tlustej v tílku s plechovkou piva u Tv....
pacifistickýMeloun
16. 11. 2005Augustin_Šípek
04. 02. 2005slonovina2
14. 01. 2005Augustin_Šípek
04. 12. 2004
No, tak to asi vypadá v hodně domácnosech, když se ženská s vytahanýma rukama s nákupem vrací dom a tam ji vítá manžel a domácí zoo :-) Nebo je to o ničem jiném?
CLandestina
27. 11. 2004
to nemaž
literární hodnotu to má a je to bohužel ze života
nikdy bych nechtěl být Pepa
.. a jestli to hodotu nemá, tak zcela jistě to má aspoň hodnůtku :-)
Leč jsem bohužel někdy téměř Pepou, musím souhlasit s Papouchem.
K zamyšlení. Takže nějaká hodnota tam jistě bude. :)
to nemaž...tady je pytel strašně konvenčních lidí co píšou tak uťáplě...tohle je fajn :-))
za ty řízky bych se taky přimlouval :)))
vsadím boty že si tady každej myslí, že pepou rozhodně není.... Ó jak se mýlíme:) každý z nás je občas pepou anebo alespoň pepinou
Naštěstí jsme každý občas kromě Pepy i fenkou či kotětem. Což je povzbudivá zpráva :)
Omlouvám se papouchovi a opravuji tedy své sdělení :
Naštěstí jsme každý - s vyjímkou papoucha, který je za všech okolností papouškem - občas kromě Pepy i fenkou či kotětem. Což je povzbudivá zpráva.
:-)
hihi :o) docela mě to pobavilo.. to je zvěrsvtva.. v jednom domě...
a zvířátka dělají co mohou aby člověka co nejsrdečněji přivýtala.. :o)))