Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: Depresáři, romantici a snílci
16. 06. 2001
3
0
15562
Autor
Krel
Předem Vás chci upozornit, že nejsem na internetu každý den, takže administrování nebude asi úplně nejplynulejší a nejaktuálnější.
Jde mi o to, zachytit v tomto klubu všechny depresivní a jinak smutné stavy do kterých se člověk může dostat. Neříkejme si, že je vše v pohodě, že je to vše v pořádku...sundejme si růžové brýle a ...
Tenhle svět je v prdeli a řítí se do záhuby, ale myslím si, že bychom se mohli ještě před koncem zasmát, potěšit, můj cynický smích, ...no a taky vyfiltrovat své deprese tady, než abychom někde běhali po ulicích a mlátili slabší spoluobčany, či se opíjeli někde po hospůdkách, i když nic proti nim:-))
Oživme si romantiku, oživme si svět v dobách kdy byl krásným a příjemným místem k žití, buďme zase chvíli lidmi a ne stroji,kteří nestíhají ani vlastní smrt.
Takže prosím případné zájemce, aby byli trpělivý a prosím všechny kteří zahlédnou nějaké zdařilé dílko s tématikou ponuré deprese ať mi dají vědět, no a já ho sem prsknu:-))
aha, já myslela, žes to vetoval, s tim velkym NE na začátku nebo... :))
tak hurá do toho! :))
:))) Zásadně nesouhlasím s právem veta;)
Tak co, valerinko? Hurá do toho?;)
Mno lidicky, nejprve to zkusime tak, ze napisu zpravicku stavajicim clenum, estli by s tim souhlasili a pak s tim neco provedeme na zaklade ohlasu, ju?;-)
ufff.... tak a je to.. ale ted me jeste neco napadlo... no uvidime:-)
Hmmm...tak to jedině založit nový ,klub skoro stejného názvu a požádat zprávou ty,kdož mají zájem v něm být ať se znovu přihlásí...no a tak po půlměsící předat většinu práv do jejicch vlastních rukou...
tak jen přeházejte slova v názvu a hoďte avi stávajícím, nač to dělat složitější, než to je? :))
stejnak začínáme od začátku... tady se to za celej rok ani nehlo...
JeanJoche: bohuzel nemam.... jsem v podstate jenom normalni clen, ale jen s temi pravomocemi, ze muzu vkladat dilka.. nic vice, bohuzel:-(
Doporučil bych správu klubu předat všem fungujícím autorům...budou hledat a importovat díla hodna právě našeho klubu...
JeanJoche: jo, to by nebylo vubec spatny, ale je tady jeden malej hacek.. tohle muze udelat jen opravdovy spravce, ktery sem uz ovsem nechodi, takze je to trosku tezsi;-)
Téhle alternativy jsem se obával...:(((Ty jako správce odkazů nemáš také pravomoci???
Lidicky, dlouho jsem tady nebyla... asi jsem zapomnela a hlavu mi zahalily jine problemy a starosti, ale to je zase pryc.. jsem zpet a zkusime s timto klubem neco udelat.. ozivit... neni mrtvy, i kdyz jeho pravy spravce se sem uz vubec nehlasi...
salome_sisi
02. 01. 2006
Eee....muzu se nahlasit prosim pekne? Nejsu si jistej, esi sem patrim, ale tak...je to i mozny:o) Kdyztak budu zkritizovanej mno:o))
Příběh těch milenců je nevšední
víc nevšední něž pravdivý
ty staré báchorky o vílách mě něpřesvědčí
vždyť milenci a blázni jenom třeští
a ve své obraznosti vidí víc
než chladný rozum může pochopit.
Milenci a blázni a básníci žijí jen ze své představivosti
W.Shakeseare
Krásný soumrak přeji všem créature que nocturne...
Jakožto člen klubu bych Vám chtěl nabídnout jednu z mých básniček "Závěrečná" č.172407 , tedy pokud o ni bude v klubu zájem;) dílko
tibbaR_etihW
19. 05. 2005tibbaR_etihW
04. 04. 2005
tibbare, celkem těžce loudíš o pozornost všude kde můžeš, neklesej, nechceš-li utonout...
to jen tak přátelská rada
znám tenhle stav, naučila jsem se s ním žít
doufej, že si z těch, pro které je jen přechodný, věř mi, že jeho stálost je celkem těžkým břemenem
Vystoupit klidne muzes, nikdo te tady nedrzi a jsme snad ve svobodny zemi, ne? Holt se o to tady uz nema kdo starat. Krel se na to doslova vybodnul a ja to nestiham.. je to skoda:-/ I kdyz by nebyl problem tenhle klub zase ozviti. Snaha udrzet tenhle klub neni jenom na bedrech tech, co to zalizili a co to tady spravujou. Na tom aby to tady trochu zilo mate taky svuj podil. Neni problem posilat avizka na dilka, o kterych si myslite, ze jsou opravdu dobra a hodi se do teto kategorie... vzdyt vsechno se da pomalu ozivit, ne?
tibbaR_etihW
26. 03. 2005
Siver... hm, takovy nerozvinuty..... chybi tam malo fantazie, bolesti... konec se da ocekavat.. ale pokracovala bych dal.. urcite to bude lepsi;-)
chtěl bych se zeptat co říkáte na toto?
Romance hřbitova
Tiše spíš a nic nevnímáš
tvé tělo už bez pohybu leží
A nad tvým smutným hrobem
sněží.Všude ticho a šero tě
pohltilo.Ty jen v tichu a sama
ležíš a už nic nevíš.
Ležíš v zimě, v dešti,i za krásného
počasí.Ale ty jen stále ležíš a nazajímá
tě co se děje nad tvým hrobem.
Ležíš a už nic nevíš.
Ležíš a vstát se ti nechce ani nemůžeš
a i kdyby se ti přeci chtělo,nedovolí tito
bezvládné tělo.
Ležíš a už nic nevíš.................
ztrápila jsi se láskou........
hoj, deprese, rozčarování, smutek, splýn, chandra, ať tomu říkáte jak chcete, položte si základní otázku, je to pravý stav věci nebo jen změna oproti normálu, protože pokud je původní stav hnus a občas ho překryje fajn, sme v maléru, oproti tomu, jestli je normál fajn a hnus jen vybočení, měl by si člověk ty splýny užít, ne? :)
johny_deer
21. 12. 2004
Mohl bych ¨Vám jakožto člen klubu doporučit některá z mých dílek?Díky.JeanJoche
Učedník_velkého_mistra
22. 07. 2004
Seregil: tož vítej... a jak mi tu teď příhodně hraje Landa:
"neboj, bude hůř, tak si šetři bolest..."
Dlouho jsem váhal státi se členem tohoto klubu...
Jelikož tě tak trošku jsem měl možnost poznat...
rád bych odebíral nějaké to avi navíc...
Buď zdráv Kreli a užívej života, jak jen Romantik, depresář a snílek může....
takovou výsadu být jediná se svým pokusem spáchat sebevraždu nebudeš jinak nedávno okolo mě prošla můza ( prvotní nápad již pronesla ale jedna návštěvnice písmáku) o napsání básně s tématem my jako lidé a odrazy v předmětech okolo nás (vvýlohy obchodů, okna v busech, v metru, zrcadla, k tomu přidat trochu pocit samoty, pohledy upřené do prázdna apod.) jen nevím zda to už náhodou někdo nenapsal :o)
depresia....jedno z mojich naj. slov...........bol tu na tom uz niekto tak zle,ze chcel spachat samovrazdu?som jedina?
Heeej lidi... Kde ste?... Neříkejte že zima není depresivní ani romantická... a že spíte až do dalších podzimních mlh.. :)
Jéžiš, tak to vám všem závidím.. Já bohužel jsem poslední dobou v takovým shonu, že si ani nestihnu zadepresit... :(
taky jsem tu dnes poprve. trošku se neorientuju. :) takže občas nevím o čem je řeč :)
Igor_Indruch
16. 12. 2003
Kde jsou deprese a kde je romantika?
Se světem, co plyne kolem nás lze málo udělat, ale s námi....s lidskými bytostmi snad ano, ikdyž příliš nadějí bych tomu nedávala....Deprese znám...jsou tu a tam..temné závoje stínu, které vlečou ďáblové s pukajícími, šedivými obličeji ve zmuchlaných cárech šatů...pomalu se blíží a není kam utéct...ve vlastní bezmocnosti a marnosti člověk vyčkává s křikem a hrůzou na místě a prostě jen čeká, až ho ten závoj pohltí...tohle jsou deprese, které cítím já....
dnes jsem tu poprvé a jsem dost zmatená. Zkouším co se stane, protože se tu neorientuju. Nevyděste se
ke gratulacím se přidává i má maličkost :o) a jako hudební doprovod navrhuji jednu písničku od Ebenů - neznám ji z paměti celou ale snad bude stčit kousek - na pokojích válí se tu deprese... :o) teda ne že by to bylo k smíchu... ale i tak :o)
Semipalakva
30. 10. 2003
No - myslím, že Řád N.D. si na podobný výročí bude muset ještě ňákou dobu počkat - ale - koukám, že lidi aktivní jsou, tak proč ne - 300 je super číslo - připíjím na další 100 (na další připijeme zas pak :-))
Je pro mě ctí patřit k tak velké společnosti :-)
Takže moji milí dnes přišla ona památná chvíle.¨
Počet členů našeho klubu je 300 lidí:-))
Radujme se!!!::-)))
Navždy_Tvůj
29. 10. 2003
...Radovat?:)A ja myslela,ze tu mame klub depresaru..no vida,jak se ty deprese projevuji vesele..:)
Milé děti... Protože do mého klubu (Klubu přátel nepřátel klubů) se nikdo nehlásí a mě jala šílená myšlenka se začít s někým sdružovat, dovoluji si Vás tímto oslovit a požádat o dovolení k přistoupení...
UPOZORNĚNÍ: Toto není reklamní trik!
Terezie_Scheibová
08. 10. 2003
revion - dílko: Pri hrobe... 91635 - je to opravdukrásný a stojí za přečtení - povedenej debut a myslím, že do klubu patří ! :-)
tam na západ, kde zajde slunce? mně se hned vybavili apokalyptičtí jezdci, ale to bude asi jinej příběh, že? :-)))
Bhm... jsem všechny tři najednou. Bů, jak jsme všichni lidi blbí a vypočítaví a jak si pod sebou kopem hrob...
starověk právě začíná!!!!! stačí se kouknout tam tam na západ kde zajde slunce a vyskočí hvězdy...a už je uvidíte osoby v kovu, světlo se jim odráží na pancířích..
silent: nevím, jestli originální, ale důslednej průvan v halvě to udělá... ale člověk nesmí být pod max.depkou, jinak je to opravdu jak říká Camus...
Jste se tady pěkně rozpovídali:-) Ted jedu pryč do skal a lesů kde je mlhy habaděj:-))
Že by ošklivou starou... depresi?;-) Ne, to bych ti určitě nepřála. Spíš nějakou mladou, hezkou...však víš :o)
Halo, lidičky, tak mám po nááročném hodovém víkendu a nejlepší mlha dnes je k vidění v mé hlavě ;) A proto jsem si musel dát do mozku čistič - P.vojáky... Camus: nevypínej.. bude to lepší
některá přání se plní s velkou rychlostí...stačilo opustit Prahu a skrze mlhu hned se do noci vlakem řítit...
Včerejší noc byla kouzelná...až mne to neuneslo... A dnes byly ráno mlhy... !!! Do východu slunce skrz mlhy ... no paráda. Jen škoda že jsem si to nemohl vychutnat v klidu ale jen cestou do práce... hmmm
Tak z té mlhy dnes jsem taky nechápala! A co teprve, když jsem na vlastní oči viděla, jak jí první paprsky slunce projely, jako by tam před tím vůbec nebyla...
mlhy....hm....těžká závist....já je nepotkala. ono v Praze to ani moc nejde....
TIP: sk8ergirl, dílko -----------, arena 89243 :) Je to... No - jednoduchý, ale příjemný :)
silent: však celodenní zatemnění je nutností, já polepuji okna hned zjara a do podzimku je nesundávám... ;)
Gde ste vás všech zatím 259?? Dostávám z vás deprese !!! ;)
To tady makám v práci jenom já???
Ještě že je pátek a nebudu nucen se celý víkend usmívat ---
budu kouzlit voodoo a v pondělí vám to natřu ...
silent: No tak moment, pro depresáře je (alespon tady) momentální léto vcelku dobrý. Takové místy pokrásně pochmurné mraky, napité příjemnou šedí... Chápu, že celodenní mlhy by byly pro depkaře ideaáální, ale nemůžeme chtít všechno. Už se těším na podzim...
krel: Tak to i mluvíš přímo z duše..... hmmmmmm mlha nad blaty.... to by se pak psalo.... takhle si to člověk musí nosit jen v sobě. A nakrmit to nějakou qalitní potravou: momentálně mi tu jede do mozku oblíbená music - Psí vojáci - gdo nezná - doporučuji - povinná poslechová četba !!!
no ony taky dobře zatemněné interiéry dělají své, co se nálady týká :-)) a s podporou nějaké té kvalitní muziky člověk s chutí zapomene na létem rozzářené a rozehřáté ulice :-))
ale tak snad... jsou i výjimky, ne? A navíc je léto...i když momentálně trochu divný :-))))
že by depresáři, snílci a romantici nediskutovali? Pravda samota, snění, noc, bouře, ticho (zde možno dosadit řadu podstatných jmen s truchlivým zaměřením) se k nim (teoreticky) asi hodí líp :-)))
tibbaR_etihW
10. 06. 2003tibbaR_etihW
10. 06. 2003
TIP na zařazení do klubu: Autor: Kassiope; dílko: Nevíš; Arena: 74745 - moc pěkný :)
zdravím v tomto klubíku... šel jsem tak náhodou kolem a skočil se podívat...
ten úvod mi připomněl jednu báseň (od Mikuláška), s dovolením ji sem dám...
Že zemřeli? Ach, zemřeli!
Pln mrtvých je svět.
Těch, co umřít měli i neměli.
Když smrt je plod - nač květ?
Návrh na zařazení do klubu: Autor: Diania; dílko: Mami, neodcházej...; Arena 83098 :) Je to fakt moc pěkný...:)
:-)) nekdy mi to trva trosku dyl, ale snazim se.... sice bych se mela ucit, ale tohle mne uklidnuje....:-)
cekanka_ucekana
01. 05. 2003
nedativní? jsem ohromen tím slovem...snad to není překlep to by mne zklamalo:-))
cekanka_ucekana
01. 05. 2003cekanka_ucekana
01. 05. 2003cekanka_ucekana
01. 05. 2003
Krel Gott: To jo, ale Pája ... je myslím šťastně teď, ... tuším (aspoň to tak vypadá podle zpráv a básní, Pájo :) Z kubismu, přešla k impresionismu, to značí mnohé ...
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
Len obrazne povedané...keď je človek smutný..Nemyslela som doslova depresiu, ktorá je už skôr chorobou:)
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
Slovo depresia je tak zaužívané, že sa nepoužíva už len ako vyjadrenie choroby....chápeme ho aj ako smútok, nešťastie.Nieje to ani tak neznalosťou ako neopatrnosťou vo vyjadrovaní:)
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
Prečo sa ospravedlňuješ...za svoje názory sa netreba ospravedlňovať:))..A máš vlastne pravdu..je chybné nazývať to depresiou..teda aspoň u mňa..lebo to vlastne nieje doslova depresia:))...ktovie...možno to tích 80 percent ľudí naozaj nevie:))
Prečo sa ospravedlňuješ...za svoje názory sa netreba ospravedlňovať:))..A máš vlastne pravdu..je chybné nazývať to depresiou..teda aspoň u mňa..lebo to vlastne nieje doslova depresia:))...ktovie...možno to tích 80 percent ľudí naozaj nevie:))
cekanka_ucekana
24. 03. 2003
Hm..toť otázka...te´d čtu ty žvásty u Lyrikova dílka a divím se že to je nutný...
Depresia je najkrajšia keď súvisí s láskou:))....ehm...milujem smutné texty:))
Už nechci deprese. Romantik a snílek... to jo. Qám nefstoupím
:-) Je Vás tu na mě moc. Tak pokud někoho zajímá mé dílko pod vlivem stavu - názvu Vašeho klubu vzniklé... Antické inspirace jsou Vám k nahlédnutí. Díky. PS: Svět žije. Zatím.
Dnes náš klub přivítal 200. člena..takže všichni hurá hurá hurá!!!:-))
avízuju všem i Wopimu a Kalimovi
Navždy_Tvůj
11. 02. 2003
Jo, tak to náš Ústav mívá plesy tradičně ve velkým sále pražský Lucerny ;o)))))
A vešli jsme se tam v pohodě :oP
A ani žádnej lustr jsme neshodili :oD
V Lucerne?? hihi a nebylo tam nejak tesno?? kdyz uz tak na lustru, ale v lucerne:-))) chi, ja nejsem z Pha, takze to mame u nas v narodnim dome...:-)
maturiťák a ještě sv. Valentýn ... no těěěbúúúh... :c)
Krel: tak kytička říkáš jo... taky se juknu ... °°
Tak to já zase na jeden ples odchazim za pár minut - naštěstí už tam nebudu mít žádný oficiality a budu se moct jen bavit :o)
val: Kde to budete mít? My jsme to měli v Lucerně ;o)
Krel: Ale když se na to tak podívám, tak musím uznat, že jsem si to docela užil :o)
val: A kdypak ho máte?
No, řekl bych, že jsme to kazili, jak jsme jne mohli, ale i tak nám lidi ze solidárnosti zatleskali....
Tak tak teda jo :o)))
A kdo si tohle přečte,tak ať mi zejtra drží palečky na předtančení Maturiťáku,ju? ;o)
Krel! Já taky nemyslel nic ve zlém, spíše lehce ironicky. O Kytičkách jsem se vůbec nestihl přemýšlet, spíš jsem podal epilog k tvé odpovědi na mé poslední avízo. Pá-pá
Wopi nad tiiimhle se muzu opravdu jen zasmat... chii... a neuraz se Wopiiiku:-)
Hm... víš...
jako majitel klubu můžeš o Kytičce posílat zprávy členům. Mě to až tak nebere. Dík za pochopení.
:)
Wopi Kalim: velmi ale doopravdy velmi se Vám omlouvám:-))) omlouvám se že jsem Vás okradl o takových 10 sekund Vašeho strašně drahoceného času a slibuji že už se to vícekrát nestane:-((( Je mi ze mě smutno jsem tak neschopen:-((((
btw: tu zprávu jsem si uvědomil ale už bylo pozdě:-)))
Wopi: já vím..ale občas mě některé věci naserou a Kytičku si můžeš přečíst i tak ne?:-))))
já vim, že tohle je deset sekund... jenže - chápej - dostávam takovýhle avíza skoro odevšad, kde jsem se kdy mihnul, a když jich mam často přes padesát, zmáhá se mě panika...
na Kytičku se podívam
:)
Já když mám víc avíz tak prostě kliknu dole na takovýto to tlačítka smazat všechna a jedu dál:-))) ale to já jen tak...
Já jenom že jsem dneska přidal trochu více dílek a to od jedné autorky Kytička se jmenuje:-)) a vřele doporučuju přečísti...
Krel
To já jsem si zase napsal, ale horlivým zastáncům Vánoc se to asi moc líbít nemůže... :-))))
vyždímejte kapesníky a napište mi, co znamenají vánoce pro písmáky...nejsem tu zase tak dlouho, tak ať vím, jak tu probíhají svátky a silvestr :-)...
no to je teda docela hustý...jestli chceš, mrkni pro změnu Ty na mou stránku...i když ta moje vánoční etc. je proti tomu dost krotká...
No, jestli chceš něco vánočního, tak se taky můžeš podívat na moje "optimistický" Vánoce - Už zase?. ;-)
K tomu se opravdu nedá co říct.
Ale lidi, vždyť máme právě takové ideální období - je zima, dny se krátí, pomalu už vstáváme do tmy... vždyť tohle je období, kdy depresím je hej, ne?
Já se k tomu z časových důvodů dostanu adminimálně :-)) ale třeba to občas vyjde :-) zkusím to :-)
Smích_a_pláč: "mimochodem dusení nějaké silné emoce uvnitř je hodně inspirativní...ale taky k zbláznění... " ...většina lidí to tak dělá a ani o tom nekdy nevíííí... :c-))))))))
Smích_a_pláč
19. 10. 2002
Pokud si na konci každého dne nesednete a nerozesmějete nebo nerozpláčete se štěstím, tak jste ho celý promarnily...
Smích_a_pláč: :-)
nechápu nic, ani co cítím ... cítím, co nechápu ... necítím co chápu ...
Hakim: Na tom něco bude, ale tímpádem já většinu svých dní bezcílně promarňuju :-(
Navždy Tvůj: Musím se zeptat, děsně mi to vrtá hlavou: Ty a Navždy Tvá jste nějak.. svoji, nebo to je náhoda??? Vždycky, když vás vidím na seznamu vedle sebe, tak se cejtím nějak tak hezky.. řekni že jooo, já to chci slyšet!! :-)
Navždy_Tvůj
16. 10. 2002
NT: Hergot, proč mi s touhle kritikou posíláš avízo?
Fakt díky, prosím Tě, mysli... ;o)
Čau
m.
Navždy_Tvůj
16. 10. 2002
mrtvý snad ne, spíš je to tu spavý .... :c))
...........
Podzim uspal všechny květy
jen listí září barvami,
než zašustí a uloží se na zemi ... °°
Navždy_Tvůj
16. 10. 2002Smích_a_pláč
16. 10. 2002Smích_a_pláč
16. 10. 2002
jo, spíš to probudí deprese, ne depresáře...tak abyste věděli, podle mojí křišťálové koule o víkendu nejspíš oblíkneme zimní vaťáky a o tři dny pozdějc budeme možná běhat v kraťasech :-))...
Amanda: Něco na tom i bude ;-)
A taky i na tom podzimu. Tys to tak krásně popsala, že bych hned vyběhnul ven rozlítnout se po okolí - ale moc dlouho bych tam asi nevydržel, protože zima by mě zahnala zpět ;-)
Jenže na druhou stranu nynější období obnáší přetopený, přeplněný prostředky MHD, kde se člověk vždycky tak rozehřeje, že při jejich opuštění mu je hned strašná zima a taky kde na sebe všichni prskaj ty svoje bacily.
Mpj: S tim MHD mas naprostou pravdu... z jednoho takoveho zakerneho bacila se lecim uz tyden a neco a porad se me nejak nechce a nechce pustit... :-))
Dest mam taky moc rada vzdy mi prinasi neco ocistujiciho a osvobozujiciho, svobodneho... ale pravda v tehle kose to je tak na zapal plic... kdyz chodis pesky ale diky prebacilovanym busikum a tramvajim vlastne taky... asi si nevyberes :-))) takze
vzhuru do boje s bacilama!!! :-)
...schvalne jestli to probudi i depresare...
Navždy_Tvůj
09. 10. 2002Navždy_Tvůj
09. 10. 2002
Mpj: Z letniho horka usnuli a volne presli na zimni spanek :-)))
...jo a to ze se mate mit barevne bylo spravne, vzdyt podzim je veseli barvama a usinajicim sluncem ve dni...ktere vzdy jen posle paprsek, aby zduraznilo barvy a zase usne kolebano zvukem destiveho pocasim, to je na nem asi to nejkrasnejsi...
Zdraviiim
Ale opravdu mi nějak připadá, že se Depresářstvo ještě neprobudilo z letního klidu..., takže bych to Amando nazval spíš letním dospáváním :-)))
A depresari nam zase usnuli v melancholii barev podzimu...
...trochu zivota!! Kosa je tam sice poradna ale na zimni spanek je jeste brzy :-))
toz se mejte barevne packo
jako ti broučci :-)...tak někdo načněte nějaké téma, já ňák dneska nemám inspirejšn :-(
Semipalakva
03. 09. 2002
Tak nás, případně naše děti opět opustily prázdniny. :-((( Navrhuju držet dvě minuty ticha...
No tak Ti nevím...prázdniny nemám a děti taky ne...takže mě to tak nějak neva:-)
Deltex: To ti nestačila ta velká louže co byla teď v Čechách ;x)
Většinou si člověk říká, že by prázdniny mohly být delší, ale lidi, věříte mi, že já teď nák ani nevim co s těma dvěma tejdnama navíc, co nám dali, mám dělat?
Juch, příští týden jedu an vytouženou dovolenou do zahraničí k velké louži:o)... moc se těším!
Semipalakva: ses ptala Krela a co ty ... tak ti asejc chtěli odpovědět i ostatní °° - tohle je tedy ode mě avízko POSLEDNÍ :--- posílám ti slona on ho kdyžtak rozdupe :)
Semipalakva
23. 08. 2002
no ja nevim, deprese a chmury ! podle me, cim min vas tady v tom klubu je, tim lip :) na depresivni dilka bych si davala bacha, je to hrozne nakazlive
i kdyz vase diskuse neni zrovna depresivni, naopak :) nastesti
tak hezke leto !
Semipalakva
12. 08. 2002
Já zrovna zejtra jedu do Reichu. Jak se tak dívám na počasí, tak se tam spíš pujdu koupat (a ne zrovna dobrovolně) :-(
jelikož se ubírám na tři týdny do divočiny, přeju všem krásné léto a zase v srpnu AHÓÓÓÓÓÓÓJ :-)))))))))
Nazdýrek.Všem přeji krásné léto plné inspirace.
Krel:Já jsem se z jedné takové cesty vrátil.Sice jsme to zapíchli ve Veselý nad Lužnicí,ale bylo to super :-)
Nazdýrek?Já už vážně nebudu kalit :-(
Nens: dobře, jak jinak..teplo je že se nedá dýchat..člověk sedí zavřenej v místnosti a pracuje..jak jinak než naprosto skvěle:-)))
Jojojó užívejme krásnýho léta a mi někteří ještě školou povinní i pohodovejch prázdnin ;-)))))
já jsem na jedné takové cestě kolem světa...a to vše za 10 dní...s dětma na táboře...stihnem vše...včera jsme byli v Číně, dnes jsme v Rusku a zítra hurá do Afriky...do Somálska...kuchařky si chtějí odpočinout....huráááá.... :-) :-) :-)
Ne tak to tu rozhodne nebylo jestlize tu dlouho nekdo ze clenu neni tak je pochopitelne ze nejni aktivni... zas to tady tak nedramatizujte a uzivejte leta :-)))
jojo...léto je tady..užívejte si a až někdo pojedete na cestu kolem světa tak mi dejte vědět:-))
Krel: jasně, :)) čekám totéž ;-)))))
Všem: co hezký, kouzelný léto ......... °°
To nevadí. jako bych nic nevmetl do čela jakéhokoli nepřítele.
---------jester----------
... tak jsem si vás poté době mého volna v divočině přečetl a začínám se bát... °°
jo a k předchozím názorům : ten kdo bude třebas měsíc či dva na dovolené nebo cestě kolem světa - bude mu sděleno -- protože nesleduješ, nečteš, dlouho ses neozval .... tedy odejdi...vodprejskni... nebo tak něco :)))... ?
Jediné dílko s tematikou ponuré deprese je moje výplatní páska, ale tu ti nedám...chichi...
Amanda: Odpusť, omlouvám se ---
Žlutá je přece pěkná barva.
Krel: Líbí se ti to víc?
Ono je to s tou aktivitou hodně těžký, pokud pak člověk vidí účty za telefon :-(((((
A přiznávám se, že když už se někdy připojim, tak si přečtu tak maximálně 3-4 dílka a někdy ani to ne :-(
A ještě k tomu jsem teď hodně často mimo domov a bez počítače... Jak má potom bejt člověk aktivní?
to je fakt, kdo má tu kliku a internet v práci, tak to bere jako
samozřejmý...
Kalim: teď nechápu co myslíš?:-))
Bacil+Mpj+rainman: jo máte pravdu chlapi..necháme to tak jak to je..ono to asi ani jinak nejde:-))
Achjo lidičky, prostě někdo odejde, někdo zůstane a nebude aktivní, někdo zůstane a bude aktivní - v čem je problém?????
Kalim: ne unifikovaný to tady nechceme mít(nechci) a jsem rád, že jsi se do diskuze zapojil...
Stejné díky i Amandě a prosím Vás, nehádejte se mi tady(já už za poslední 2 dny nic jinýho na písmáku nedělám)
Krel
Ja jsem ti nenadavala a rozhodne jsem na tebe nekricela jen jsem odpovidala ve stejnem stylu jako ty me a narozdil od tebe tedy nekricim nezlutim se a nemluvim sproste ale jestli jsem se te nejak dotkla omlouvam se ja se ted vubec citim nejak mimo pismak...
Mejte se ja odchazim...
Zabil jsem lásku,
zabil jednou ranou...
Sedm mrtvejch chlapů,
kteří po mně vstanou...!
Hmmm ale nikdo te tady nedrzi, milej zlatej :-)) jestli chces odejit tak staci napsat adminum...
Jestli ne, cti dal, pokud se ti nejake dilko libi fajn pokud ne zkus o tom sem treba neco napsat... tomu se taky rika aktivita :-))
No a pokud nechces tak ale pak najednou velice nekric... ono z davem a negativne to zvladne kazdej...
Tak hele, odpusť, ale moc slušně se mnou nemluvíš, vo žádným davu nemám tuchy, napsal jsem najednou, že jsem dostal avízo.
Alespoň to ti snad doufám nevadí, že na oslovení reaguju.
Hovno, říkám, že chci vystoupit! Kdo to kdy řekl?! Já tedy ne!
Zajímá mě tematika, a je-li taká práce, nemusim jí hledat, VO TO MI DE!!!! PROTO 'SEM V TOMHLE PODĚLANYM KLUBU, NÉÉÉ, ABYCH SE TADY S TEBOU, MILÁ, MUSEL HÁDAT. Vono, taky bys mohla bejt trochu tolerantní k více názorům.
A jestli to tady chcete mít pěkně UNIFIKOVANÝ, mějte si, ale vyhoďte mě sami a bez těch předchozích nadávek.
maucta!
...už zase ticho po pěšině?
Tenhle klub má nejvíc lidí, protože je nalákal název.
No a co - celá řada klubů má jen jednoho člena...:-)
Já aktivní člen nejsem a nebudu, a to z důvodů časových. Můžete po mě házat shnilá rajčata, ale lepší to prostě nebude
Bacil: hups a máš ho tam:-)))
rainman: no prostě jdeme dál:-)) já budu vkládat dílka která najdu, možná mi někdo pošle avízko a je to..a Vy si to snad přečtete..
Bléé, to teda fakt smrdí :-)))
Já bych posílál avízka a tak, ale... prostě to fakt nestíhám. Ale kdybych snad někdy stíhal, tak pošlu...
Taky tak nějak nestíhám, ale chcete-li, tak budu.
Amanda: milá, zlatá, - říká se tomu vyčkávání, až se někdo bude ptát, proč vyčkávám? Nyní přišla ta doba, ta chvíle, kdy se někdo ptá, Do dřívějších debat se dalo těžko zapojit, nebyly pro mne. A že jsem se nevyjádřil? Zas tak důležitý to pro mě nebylo, a tím, sám se přiznávám, souhlasím s rainmanem.
No jo, chtělo by to převažující depresářství vyvážit větším podílem romantiky a snění :-)
.....nevím, jestli to tu už někdy náhodou nebylo. Jeden staronový
problém: jak se má člověk vypořádat s pocitem viny, s pocitem
hnusu a nenávisti k sobě samému (z toho prvního vyplývajícího),
s výčitkami, které ponese jako těžký kámen kdovíjak dlouho...?
Snad zkusit se naučit nelítat ode zdi ke zdi a najít to uvědomnění, že nikdo není úplně dobrý, ale taky ne úplně zlý? Jistě, deprese, pocit marnosti, zbytečnosti - to je pořád, ale nosit s sebou pořád pocit hnusu k sobě samému, to mi přijde zbytečné... proč se tak podceňovat, vždyť přece každý máme svou cenu...
jak se má s tímto člověk vypořádat? Inu na to není jedna odpověď pro všechny stejná...je nás tu jako much a každý se s tím vypořádává jináč..někdo to ve vteřině hodí za hlavu, jiný si to v sobě nese až do hrobu...někdo to vyběhá na fotbale, jinčí vykouká v divadle...nenávist k sobě samému? to je to nejhorší, co může být...když nemáš rád sebe, nemůžeš ani milovat okolní lidi, protože se stále zaobíráš nenávistí k sobě samému...
nevím
Bacil: recept na to není, jasně, ale...myslíš, že se dá nechat to času, ať to zahladí a čekat, až nějaká ta sebeúcta zregeneruje?
Taky se dá, někdy je lepší než to křečovitě řešit "teď okamžitě" a pak se děsit výsledku.
Popořadě:-)))
za prvé by mě zajímalo? čteto to co sem vkládám?
za druhé...jste mi ochotni posílat avi, nebo to psát alespoň sem do diskuze když uvidíte nbějaké romantické dílko které se sem hodí?
Za třetí: kolik si myslíte, že je v klubu aktivních lidí?
tady se přiznávám, že jsem členem, ale občas mám obavy číst si ta dílka....romanticky depresívní, protože jak to čtu, hupsne to na mě a ...je to v kýblu...je těžké posílat avíza...někdy romanticky depresivní dílko hraničí s kýčovitým slintáním....hmmm
kolik je v klubu aktivních lidí? aktivně necvičím...teda moment...vždyť aktivně do klubu dáváš jen Ty a Valerinka, ne? nebo co...
1) čtu,
2) rád bych, ale nestihnu číst všechno,
3) ? (co je to aktivní? podle počtu příspěvků?) kromě autora je tu
ovšem aktivní jediný člověk:
přece NUITÍK !!!!!!!!!!!:-)))))
=====
...to je snad samozřejmý, ale ne vždycky pášu kritiku, některý mi moc neřeknou...
rainman: to právě moc samozřejmý není se mi zdá:-(( je nás v klubu kolem 130 a dle mého odhadu tak 30 lidí ty dílka čte..
a co třeba nějaké avízo (podobné, jako chodí začínajícím autorům, aby se zapojili do kritik), které by se po nějaké době mlčení automaticky zobrazilo těm "míň aktivním"
zajímavý nápad, mohl by jsi to trošku rozvýst, moc nevím co chodí začínajícím autorům:-))
to znění si přesně nepamatuju (vědět by ho mohl Olda, mám dojem, že byl pod tím podepsaný); třeba když by měsíc byli
ticho, na jejich stránce by naskočilo něco jako - milý autore/autorko, máme zájem o Tvůj názor na...blablabla...
jo to není špatné...kluby na písmáku mají jednu zásadní chybu, že se z nich pomalu ale jistě stává jenom záložka děl:-/
Nechci se vnucovat do vaší debatičky, :o)) ale když už jsem obdržel avízko souhlasím s Rainmanem. Ovšem ono je tady na Písmáku spousta autorů, co se tu už přez půl roku neukázaly. Takovým by asi ta avíza roztrhla schránku. :o)))
Heleďte, pravdou je, že sem moc často nezamířim, ale někdy, jo. Na debatění zde mnoho času mi není, ale ne, že bych si ho neudělal jinde, jde o to, o čem se tu debatí, je to pořád vo hovnu, že nepíšu kritiky, jo, někdy je napíšu, ale dílka která jsou, tuším, že dvěma, vybrána, se mi moc nezdají. Jo, chtělo by to dát přižazovací právo více autorům.
Fajn:-)))
já budu jen rád, ale když jsem se naposledy ptal tak jsem byl slušně poslán všemi do...
Takže kdo má zájem mít práva vkládat dílka ať se hlásí!!(samo, že to nedám každýmu kdo je tady tejden)
Krel
Ve vší vážnosti, já nežádám. :o) Nejsem kritik, ale autor, takže by to bylo o ničem. :o)
Whelp: A o cem to tu teda je?? Kdyz se vzajemne nebudem podporovat v doporucovani dilek? To prece neni kritika jen upozorneni na dobre dilko s tematikou klubu...
Kalim: Nechapu co tady jeste delas... to je teda uzasny reseni radsi nevyjadrovat a pak kdyz se nekdo ozve zapadnout do davu k tomu nejhorsimu... ze ses neozval driv... nebo si verejne nenapsal ze se ti to nelibi a proc! Tohle jednani jako z niceho nic tu jit do "hoven" zas prijde o nicem mne!
Krel + Val: Drzte se!
Amanda: Promiň, já do klubu nepatřím, jen jsem se vetřel. :o))) Ale každý má jiný názor na umění. To snad chápeš.
Whelp: No vsak prave proto tady ten klub je stylem vic hlav kazdemu se libi neco jineho a kdyz Krelovi nebo Val nekdo to avizko na to ci ono dilko poslete nebo to zkopcite jen do diskuze jestli jo nebo ne... o to tu jde... neni to jen o administratorech...
A uz vubec to neni o kritizovani - tohle je zase muj :-)))
Co to tady kecate za blazniviny Nuitiii!!! Do takovyho skvelyho klubiku!
Mejte se faaajn!
Auuuuuu!!!!! nějako to tady vymřelo v zájmu oživení diskuze(byl jsem oldou poučen že bych to měl jako adn¨min klubu dělat)vysílám jedno vlčí avízko!!!!
Auuuuuuuu!!!!
valerinka: tak a zahaj nějakou kloudnou diskuzi ségra, zejtra sem přijdu a běda Ti jestli tu nic nebude:-)))
dobrou noc..
hmmm tak se tady bratrickujte a ja jdu zvracet z VS...
...doufam ze je to dostatecne verohodny prispevek do diskuze depresaru...
krel: chi, jako by jsi me neznal.-)) kloudna diskuze a ja? to nejde dohromady. Dyk moc dobre vis, ze ja nejsem ukecana, ale kdyz se to zase vezme na druhou stranu, tak kdyz se ja rozjedu, tak me uz nic jen tak nezastavi. V podstate jsem vsak takovy maly a prehledny clovicek, ktery nikdy nevycniva, nikoho nekritizuje, proste jenom tak spokojene sedi a posloucha, co se okolo neho deje, protoze kdyby se zapojil do debaty, tak by to dopadlo moooc spatne, protoze by si uz asi nikdo jiny jen tak neskrtnul. Ja, tiche a bezvyznamne zvire, se pokousim nejak preockovat na system tichosti a taky nekdy spolecenskosti:-) Proste a jednoduse je naprosto vyloucene, abych ja mohla vesti nejakou smysluplnou debatu o necem cemu nerozumim (cehoz neni malo), protoze muj inteligencni kvocient je tak maly, ze jsem rada, ze se dokazu nakrmit /a to to nekdy lita vsude/ :-) Depresacke debaty neumim...... chichi........ nejsem ukecana, jenom okecana.-))
Tak se mejte krasne a nekdo neco nacnete.-))
P.S: hlavne se nebudte tak zamlkli, jako jsem ja:-)))
Jackson_C_Dare
30. 06. 2002
jsem tady, nebo co :o)))
koukám, vy si vystačíte i bez womotané Nuiti, tý brďky, co mi to dalo práce se vymotat zpode stolu, nějaký hňup mě chytl za nohy, zamotal, jako kokon jsem visela od vyyyysokého stolu stromu? no co vám mám povídat, hrůůůůůůza, co se dneska děje!!!
koukám, jste se po mně sháněli, co? To jsem vám snad dokonce chyběla, co? hohoooo, abyste toho posléze nelitovali, že jste mě sem avízovali...chjo, viď? :o))
mějte báájo den :o)
heeeeeeelp....v dálce vidím město lepící, jehož sláva hvězd se dotýká :o)))
rainman ... nevadí, nejsem normální ;))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nuití kdes ...já mám už z toho třes... mluv s námi... kuk Bzuk... křach... a je po mně
tady je nějaký klid...bez Nuití snad diskuse končí nebo co...:-)
tak všichni : HALÓÓÓÓÓÓ....Nuití, ukaž se...
asi jsme ji vyplašili...odhlásila se...anebo se schovává a pak na nás vybafne...:-)
tak nevím... Krel... a dá se sem psát vůbec něco normálního...
Nuití vidím tě už ouplně všude... ;-)) čajírnová vrátka ty mám rád ... dám si Zimní sen, když je takové vedro...černý čaj, jablko, mandle,vanilka, skořice... Mlask ale asi s ledem... nebo jedem... já už nevím °-))))
Wopi: jo tak to máš pravdu...ráno byla 80 kritik pode mnou a když jsem se odpoledne přihlásil tak 40 kritik nade mnou...chmm...:-/
pomoooc...a dělám já to naschvál? a vy mi ještě pošlete na každý šustnutí avízo, to musíte počítat s tím, že na to něco pípnu :o)))
Nuitidlo: ne ty na každej můj plk musíš odpovědět deseti plkama svejma:-))) ale asi to tak má být...stará bárka Wopi už potřebuje vystřídat maldší krví:-)))
Wopi: neboj....nejsem princezna...:o))))
Krel: budu psát těsnopisem, ale neumím...můžete slavit, páč Nuiťa odchhází v čajírnová vrátka...ahoooooj a nezlobte se....budete mít zbytečné vrááásky :o)
Ti dam starou bárku, to budeš mrkat...
ostatně - když jsme u toho - novej Titanic šel ke dnou a starý bárky zachraňovaly, co se dalo
:o)))
Pištéééé sem někdo něco normálního!!!!!!!! Néééé!!! tak se mi zdá, že to tady ovládlo Nuitidló!!! a to je konec...:-)))
Ale proooc vzdyt nam prave zacina leto na blazniviny jako stvorene... :-)))
nezačla jsem si, ptali se mě :o))) já, jakožto slušná holča odpovídám :o))
Nuitidlo neovládlo jen tuhle debatu, ale celej Písmák. Pokud mě ještě nesesadila z prvního místa v kritikách, tak to stihne určitě brzo...
sbohem zlatá medaile...
:-/
Ty seš taky malá? nebo taky šikovná? nebo malá, ale šikovná, Wopinko, hm?
vytáááhnout se za dobře přilepenou paručku...v případě, že ji nenosí, potom doporučuji vytáhnout za ramena, či nohy vzhůru? nebo střelím....eh
podle jiné verze je život louka plná květin. Pro jednu se sehneš a někdo tě kopne do ...
husky, to je takový to šedo-bílý s modrýma kukadlama a ště´NÁTKOVSKÝM VÝRAZEM PO CELÝ ŽIVOT :O) jujda, omlouvám se za capslock...ejhle...a sníh? Ona se v létě vyhřívá na největším žáru a v zimě se zase hrabe do sněhu, je to cvok a pod romantiky to nepatří...asi...
Husky jo, no těbůh a není tu pro ni málo sněhu????? ;-)
sovičku tedy v žádném případě neposílám, musím ji chránit...
ne, já mám Audreynku :o)) a šaty s vlečkou taky zatím nemám....a princ? ten chodí na lov s kamarádama....to je jasný....mě zatím neobjevil..jeho smůla :o)))))))))))
to teda jo, jenom aby takovou šanci neprošvihnul...:-) asi jsme trošíčku odbočili od tématu, nevadí...:-)) a kdo je Audreynka?
Člověk je v tomhle světě jako začarovaný, někdy hledám nit od vlastního života. Stejně se ale vždycky zamotám znovu do ttoho beznaděhnýho snění.
A kydž už Vás tady tak všechny mám...:-))
nemáte nějaké nápady jak dál rozšířit či zkvalitnit klub jako takový?
dešťový mužíčku....... jasan, já se tu v písmáku přímo procházím to do sebe asi někdy "vrazíme" °-)) ...to ještě k tomu tvému "skákání po hlavě" :-)))))))
Pokud jde o depku to fuj slovo, no bez ní bych asi v tomhle klubu nebyl... bez ní už nemohu žít.
Nuitíku jaká pejska to je?,... myslíš, že by se skamarádila se sovou, kdybych ti ji poslal... ;-)
Krel - já a nápady !?!?? :°°-))))))))))))))))))
naše pejska je husky pejska..vy jezevčíčci :o))))) sovy má ráda....chramst...
...třeba prožívat depku. kdysi jsem se v ní taky tak krásně rochnil (a ona mrcha ve mně)...:-)
Ahoj lidičky - díky - jsem rád, že mohu být v tak depresivním klubu... "...Svět je mrtev
my ho zabili... " ....... :O)))
...nemyslet bych rek´ je občas i krásné, ale nesmí se při tom člověk nechat přejet třeba lokomotivou... a příchuť může být, no třeba i hořčično semínková °-)
Nuití, v nightclubu sice né, ale taky je tu někdy pěkně veselo :-)
...a když se náááhodou móóóc nudím, skáču po hlavě do Písmáka...
(a žasnu) :-)))
Rainman:
Mezi lidma na ulici je to těžký.Když se s nima ale dáš do hovoru,tak to jde poznat velmi snadno.Já bych je stejně možná nechtěl poznat hned.Přišel bych o mnohá zajímavá překvapení :-/
Valerinka:
Tak to jsem tě ještě asi nepotkal.Ani nevím,jestli by bylo možné,abychom se potkali na ulici při běžných životních úkonech.
rainman: i Ty nočňátko, co takhle jít spinkat? Víš, mě osvítil "duch svatý" tak jsem to sem musila jít hnedle vyspinkat....:o)
dobroooooou
Pro depresare je preci tipicke ze malo spinkaji a hodne pisaji :-))) o nesnesitelne lehkosti byti...
Valerinka:
Říkám občas.Ne že jich denně potkávám stovky na ulicích.Ale určitě existujou(naděje umírá poslední-pravdivá fráze).
Nojo, ale jak je poznám mezi ostatními? Pověz mi, bratříčku,
jaké je klíčové slovo pro tento lid?
Opcom: jasne, kdyz potkas na ulici me, tak je to asi pravda:-)) chichi
rainman: my na to preci mame intuici:-)))
Boha jeho, takovejch kritik jsem už neměl ani nepamatuju, jste to tady teda dost dobře rozjeli?
Náhodou pustej ostrov by byl super...ale tak první půl rok, kdy by se člověk musel probíjet..potom už jenom přežívání..
...nemusí být nutně pustej. Dost lidí takový ostrov má, nebo spíš azyl...třeba Písmáka...
wow, tady to ale jede:-)) vy se zase nudite, ze snite o pustym ostrove?? vam se tady nelibi???:-))
valerinka:
Občas to celkem jde.Zapít se dá všechno.Je ale fakt,že se na světě najdou i lidi s mozkem.To je pak velice příjemná změna
Mpj:
Nic proti,ale mezi námi všemi si připadám jak hloupá ověčka ve stádu.Na ostrovech je klid.Stejně bych si tam vzal pár vybranejch lidí.
rainman: Asi nie som. Ale ako sa vraví, až keď niečo skončí, vidíme, aké to skutočne bolo. :o)
Boha jeho, takovejch kritik jsem už neměl ani nepamatuju, jste to tady teda dost dobře rozjeli?
Náhodou pustej ostrov by byl super...ale tak první půl rok, kdy by se člověk musel probíjet..potom už jenom přežívání..
mluvit beze slov na pustém ostrově...presne! Tedy jestli jsem to dobre pochopil:-)
Páni lidi, tady vás teda je! :)
Proč byste chtěli na pustý ostrovy? Vám se nelíbí mezi námi všemi? :(
Svět je stále krásným a příjemným místem k žití.:)
Lidi to kazej...zbytečně...
tak se nám to tady hezky změnilo:-)))
co děláte? je tady nějaké ticho:-)))
djó starověk...to jsem byl ještě tááááááááááááákhle malinkej...
...ale co si z něj mají lidi pracně brát, když všude kolem je plno takových báječných moderních čistoskvoucích věcí na jedno použití...
k úvodu: KDY (a pokud vůbec někdy) byl tenhle svět krásným a
přijemným místem k žití...?
Val: Možná to bude tím, že když někdo odhalí své city, tak to někdo jiný obrátí proti jemu samému. Po odhalení citů jsme velmi zranitelní.
Bohužel žijeme mezi lidmi, kteří, jak to někdy vypadá, lidmi nejsou. A vyplatí se nic nedávat najevo a být radší ke všemu necitelní :(
V jejich životě a společnosti která je svázala a donutila zahalit do pláště zpod kterého prosakuje jen velmi málo...
Mpj: acha..... tak to je chyba na moji strane. Spatne jsem to pochopila.
Polozme jednu otazku? Kde se v lidech vzal strach z vlastnich citu??
Val: Tak jsem to nemyslel!!! Myslel jsem to tak, že jsem se tam ani nebyl podívat!
Ale měli bychom si z nich vzít příklad. Proč musíme všechno pořád jen předstírar :-(
Mpj: ale ja jsem nerekla, ze by jsi byl v lecebne a nebo snad jo?
Opravdu dokazi projevit lasku a neskryvaji to jako nekdo z nas... jsou opravdu uzasni...:-)
Val: Já jsem ještě v žádný léčebně nebyl, ale byl jsem v domě pro mentálně postižené se školním sborem a bylo na nich vidět, jak bezelstně dokážou vyjadřovat své pocity.
Nic nepředstírali: Když se to někomu z nich zrovna moc nelíbilo, tak se nic nepokoušeli předstírat - myslím, že byli jen 2 ;), i když ti ostatní, je "usměrnili", aby nerušili :-)).
Ale nejhezčí bylo, jak krásně dokázali projevit to, že se jim vystoupení líbí :-)
Mpj: taky bych se tam nekdy chtela podivat. Ty lidi mi nekdy pripadaji az moc blizky a tak bych je nekdy i rada poznala. Jelikoz mam kamarada, ktery je v lecebne, tak se s nima uz castecne stykam a myslim, ze jsou uplne jiny nez normalni lide. Maji vlastni svet.. sami si ho tvori a sam,i v nem ziji... taky bych to nekdy chtela zazit...
val: Ano, ano, moje slova.
Ačkoliv ti lidi tam uvnitř za zdmi mohou vést celkem poklidný a bezstarostný život, bez všech těch problémů a spěchu, které se nacházejí zde venku všude kolem nás. V tom jim trošku závidím, ale nadruhou stranu PROČ BEJT ZAVŘENEJ?
Já chci lítat, chci se vznášet,
chci žít volně, ne se vláčet!
Někdy se mi zdá, že za zdmi blázince jsou normální lidi na rozdíl od těch venku!
Já už se po určitých zkušenostech léčebny nebojím, ba naopak, někdy se tam cítím líp než venku.
Igor: léčebny?!
... já nic, pane doktore, já zdráv... já nechtít vás zabít... já nechtít házet z mostu... já nic... já... já jen... já...
... nezavírají mě nikam, pán doktor, smilují se nade mnou... já zdráv... to... to nic... nic nebylo... to jen... jen tak ... ááááághgch
... ne, léčebny ne, jen to ne! bojim....
Jako maniodepresívní schizofrenik bych mohl do tohoto klubu přinést trochu té nadsázky a ironie, teda když mám mánii.Léky mi nepomáhají a tak se snažím s tím žít. Teda nutno podotknout, že mám za sebou několik pokusů vše skončit a tím i nedobrovolných pobytů v různých léčebnách.
Tak čaues!!!
IGOR
Val: Jak ty to jen děláš :-)
Jsem zvědavej, jak velkej seznam budu mít já. Hlásí se někdo dobrovolně?
Valerinka: Tak jen tak dál a možná dosáhneš i konce :-)
a i já se chystám rozšířit řady řidičů v brzké době, takže se všichni těšte!!!!! :x)))
blb: Měla by ses asi nad sebou zamyslet :-D
Ne, teď trochu vážnějc (jde to vůbec teď a tady?): Což si takhle založit četu vyklízečů ulic, aspoň nám tam pak nikdo nebude překážet, ne?
Mpj: narazku prejdu, protoze tohle taky rikam, ale dneska jsem mela prvni jizdy a bylo to v pohode:-)) chichi.. jeste jsem nikoho nezabila, ale zitra je taky den:-)) chichi
Jo, tipicky, jakmile prijdu ja, hned je vsechno vyklizeny...To ty lidi tak desim?
...jo, taky bych brala ridicak, myslim, ze by byly ulice brzy vyklizeny...:-)
Mpj: chichi.. jen se bojte, pac ja to jinak ani nevidim:-)) ale oni mi to stejne nedaji:-)) chichi
Tak se zblázni!!!!!!! Bláznivým bláznům se blázní nejkrásněji!! :-))))))
Áááááá další nebezpečný řidič na silnicích, zachraň se, kdo můžeš!!!!!!!! ;-D
Jejda, tady to je jako na Vaclavaku:-))) Vy jste se teda rozejeli:-)) chichi....
Zblaznit se?? Stat se silenym?? chichi.. v nekterych momentech to uz vic nejde, ale nekdy bych se radeji zblaznila, nez jenom depresarit!:-/
A srazik?? Taky jsem se o to uz pokousela, ale neni to moc realny:-( chm... je to skoda... ja bych vas tak moc rada videla, ale ty vzdalenosti jsou straaaasny:-(( pockejte si az mi daji ridicak... chichi... nedaji, leda ze by se zblaznili... chichi.....tak ja letim...pápá
Smích_a_pláč: NNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAČČČČČČČČČČČČČČČČ!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to je pěkné a velmi potěšivé, že se zde u nás cítíš doma!
Kristi: co říct, vždyť to tady sama nejlíp vidíš ;-)
Smích_a_pláč
06. 04. 0002Smích_a_pláč
06. 04. 0002Smích_a_pláč
04. 04. 0002
Já hlasuju pro úplné zbláznění!!! Jucháchááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!
Samo šílení nebolí, bolest je jen předfáze pravého šílení!!!! Někteří šťastní se jí vyhnou, někteří bohužel ne :-( Ale to už je osud Deprasářů...
Ale pravé šílení už je ...
...jen krásně šílené!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mpj: mám pocit, že jako naschvál jsme rozeblátý po celej republice...ale on se čas najde...:-)))
Smích_a_pláč
02. 04. 0002
tak to jóóóóó...my jsme šílený, někdy až moc...sme klub plnej šílenců...:-)))))
Poďte udělat klubovej sraz!!! u mě a Amandy v internetovej kavárně!!:-)))
bude sranda!!!!*
<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>
Člověk tady chvilku není a vy zrovna musíte tak zuřivě diskutovat! Kdo se má potom chytat...
Brunhilda: A snad na tom cosi špatného? :-D
Smích_a_pláč: Tady se to hemží různejma lidičkama, z nás by chlapci z Bohnic mohli mít radost :-)))))
Krel: Řekl bych, že jsem se pokoušel o jakousi iniciativu ohledně srazu... Přemejšlim tak, jestli vůbec někdo bydlíme aspoň ve stejným kraji?
<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>*<*>
Lidičkové, tak jsem pořád váhal, jestli požádat o členství v tomto klubu... protože se cítím být depresářem, romantikem i snílkem... a tak jsem se konečně rozhodl, že se zkusím přihlásit - jestli mě tedy mezi sebe vezmete...
no uvidí se...Olomouc...chjo, taková dálka...asi mám to svý jméno oprávněně, jsem více než hodně uváznutá v Práglu.... a o čem to teda bylo???:o)
chichi...Olomouc!! Krelisku, vis preci jak ja na tom jsem:-))) a ne moc snadno se tam dostanu...ach jo:-( ale jeste uvidime...treba o prazdninach az bude ridicak:-))
papa
řidičák??!!!:-)))
to bude zase mrtvol...chich..:-)))
jasně, já jsem to sem jenom tak dal...:-))
Beznaděj: O srazu jsem nemluvil, ale špatnej nápad by to nebyl, co říkáte ostatní? Kolik je zde pražských Depresářů (či z okolí)?
Jestli teď s váma však nebudu komunikovat, tak mi to nemějte za zlý, ve čtvrtek odjíždím pryč a vracím se až po Velikonocích :-)) - ale samozřejmě internet bude velmi daleko z mého dosahu :-(
Ale proti srazu někdy po Velikonocích nic nenamítám! ;-)
Beznadej: na Prahu zapomen!! Ma to totiz jednu velkou chybu...ja ani Krelisek nejsme z Pha a je pro nas (ehm teda pro me) tezke se tam dopravit:-(
chmm..no pro mne taky...je to daleko a nemám čas..ale pokud by jste se dostali do Olomouce tak bych měl místečko v jedné útulné internetové kavárně,kde bychom si mohli srazík udělat...
:-))
co vy na to??!!
Mpj srazik? v Praze? hmmm....kdy a kde a kdo...teda, jetli do toho muzu promluvit, rada vas potkam...snilkove a romantici a romanticky a zasnene:o)
Krel: Docela to ušlo. Ale řekl bych, že s většinou našit aktivit bysme si vystačili i v blízkém okolí Prahy :-)
Brunhilda: Divila by ses, ale já v sobě mám Slovenskou krev. Matka je ze Slovenska
aloisa: no ja nevim, ale myslim, ze nekdy by jsi si ji mohl radeji zaletovat...
mpj: to bude mozna tim, ze nejses z pulky slovenka jako ja :o))
beznaděj: tohle uslovi je ZUPR! musim si ho zapamatovat. pri my smule bych a tom rustu trpajzliku mohla vydelavat....stoji-li tedy nekdo o zvetseniny tech kycu :o)
Brunhila: no, možná to není není přísloví, ale v celku trefné úsloví:o)))i když u nás se říká...já mám takovou smůlu, zasadit si trpaslíka, do rána mi vyroste....
jinak, ne každý smutek je smůla, věříš, že někdy to prostě jinak nejde a i krásný, nejkrásnější vztah je odsouzen od prvopočátku k zániku, protože se ti dva potkali úplně nevhod, prostě se potkat neměli....
Chich to je mi diskuze...
Mpj: tak jak bylo v mé domovině?
Brunhilda: sem taky ještě neslyšel..
beznaděj: jméno celkem odpovídá....ale neber si to tak :o)
sem si vzpomnela a jendo pjekny prislovi: když má někdo smůlu, tak si i prst v nosní dírce zlomí....
mno...a jinak? slunce zase nesviti.....eh?
Zdavim všechny po svém návratu do civilizace :)
A sníh byl! Ne, jak mě tady někteří přesvědčovali o opaku!
Brunhilda: Tak tohle přísloví jsem ještě neslyšel. Ale takovou smůlu ještě nemám. Takže jsem docela v pohodě!
Děkuji Krele za zařazení do klubu :o)
P.S. Členskou kartu jsem stejně dostala od života hned po narození...
Děkuji....a asi sem patřím právem, i když jsou tací, co říkají, že mám dar rozesmát....No, nějak se na to už nějaký ten měsíc necítím:o)
Cvrcku,smel bych te poprosit o mail?Byl bych moc vdecny...stary kamarad Jirka Valenta(Sobolova banda,Kamzici-to byly casy)Muj je Juravalenta@seznam.cz
Mpj......to je dobre, ale ostatni zase budou protestovat:-( spatnej napad...kurna:-(
tak co mili depresari!! co takhle nejaky ten srazik?? hazim to jen tak do etheru:-))) jestli ne, tak na to zapomente!!:-))
Ve Vrchlabí budu pravděpodobně trávit noc mezi 22. a 23.2. při přesunu naši malý skupinky ze Špindlu do Rokytnice :-).
Val: Dneska ráno jsem se díval na Panoramu na ČT2 a sněžilo, takže sníh bude!!! A já dostanu peníze na vleky, takže tam nebudu na suchu (přeci není možné celé dva týdny v kuse lyžovat, ne?)
Brunhilda: ja bydlim nekde mezi Vrchlabim a Trutnovem...jestli to tady znas:-))
Brunhilda: ja na horach bydlim a taky nelyzuju a je mi to taky jedno...jen jsem informovala Mpj:-)
Brunhilda: ja nejsem zadna husa:-) hehe...:-)
Mpj: ja jsem taky na horach a skoro zadny snih tady uz neni:-) nechci te strasit.-)) heheh....papap
mpj a val:taky jedu za dva tejdny na hory, ale nelizuju...chi chi, takze je mi to jedno!!!
Brunhilda: Tebe těší tohle "jaro"?
Mě by taky docela těšilo, kdyby to nebylo začátkem února... :-( Za dva tejdny jedu na hory a já tam chci sníh!!!
Brunhilda: neplakej...zivot uz neni jinakej:-( ono se to jednou povede:-) krasny den!!:-)
Brunhilda: treba takto:-)) snad se to povede:-))
Toto je nas Krel:-)) chichi..ten me zabije...hehe
....papap
chichi..tak zase nic...uz toho necham nebo se na me nastvete.....no uz se asi stalo...tak ja jdu chcipnout do housti!:-(
Nikam nechoď, já se nenaštval, ale spíš nasmál z těch Tvejch hlášek...ach joo:-)))
A až zase něco budeš zkoušet, tak si nejdřív zjisti jak na to...:-)) no už mlčím a jdu do křoví za tebou...
val: az zjistis, jak na to (doufam,ze se toho doziju...), tak dej vedet :o)
Brunhilda: javor:-))jednou na to prijdu:-) uz me neco napada......a jejej:-)
Krel: chichi....my hlasky?? chichi...no me rikaji, ze jsem posledni dobou nejaka difna:-)hehe
tak ja uz nevim:-( dyk ten obrazek tam je!!:-( uz na to kaslu........grr.......:-(
valerinka: a nechceš sem dát jenom odkaz?
Řekl bych, že by to bylo rychlejší :)
Mpj: ja vim, ze by bylo, ale to ja jen tak pro Brunhildu:-)) jinak sem chci vlozit fotku Krela z moji stranky:-)
nejak se to nepovedlo:-)) ale uz toho necham:-(
no vidis a tohle taky nefunguje:-( proc se tam ukazuje i www.pismak.cz?? hm.....:-( ja uz fakt nevim:-( na co sahnu, to zkazim:-(( grr....:-(
krel: no je pockej!!!! ja si to s tebou vyridim!!! a budu uz jenom jedina nesmrtelna!!:-) chaaachaa
Brunhilda: myslis Krelovu??? Jestli jo, tak mrkni na Valerinka chichi
hm...tak ten odkaz nejak nefunguje:-((( tak teda adresa je: mujweb.cz/www/valerinka a tam to nekde najdes:-))) chichi......
esli je krel ten tulen, tak ja se tam bezim mrknout :o))))))))
btw: obrazek se sem vlozit neda???
Krel: chramst:-))
Brunhilda: to vis, ze da, ale ted se mi nda tim nechce premyslet....snad o vykendu:-)) ale Krel tulen neni.......to je..no mlcim, ze princezno:-)
Krel: Nevypadáš špatně :-)
Valerinka: A ty na tom nočníku vypadáš MOČ dobže :-D
Valerinka: Jé, a neukázala bys mi toho motorovýho tuleně? :-D
A otevřme si nový klub: Motorový klub milovníků tuleňů!!!
Brunhilda: jasně že Tě znám:-)) a vím, že máš tuleně mooc ráda...odčinit to můžeš tím, že mi budeš posílat avízka na dílka která se sem hodí a já je potom zařadím a všici budem spokojený!!:-))
valerinka!!
Já vím ségra, jsem si z Tebe jenom tak střílel..a o kobrách raděj pomlčíme...ju?
Mpj: O klubu tuleňů¨, už jsem přemýšlel...aůe ještě nevím...a motorovýho tuleně Ti val ukázat nemůže, má ho totiž 250km daleko...chichi
Mpj: Krel ma naprostou pravdu.....je daaaaaaaleko ode mne:-( je to skoda:-( ale snad nekdy sezenu fotku:-))
krel: chichi.....ja fim:-)) jasne brasko:-))
krel: omlouvám se :((((( je mi to líto. muzu to nejak odcinit??? ja je prece mam taky rada! dyt me znas. :o)
Tak a jednou provždy:
VYDÁVÁM ZÁKAZ JAKÉHOKOLI POMLOUVÁNÍ JAKÝCHKOLI TULEŇÚ KÝMKOLI!!!!! :-)) A pamatujte: Tulení se tulení dva bláznivý tuleni.
Krel!!!
TAK BACHA!! TADY NIKDO TULENE NEPOMLOUVA!! MY JE MAME V UCTE...JSOU MILI A PRITULNI!! MY (JA) JE MAME MOOOOOOOOOOC RADI A CTIME JE!!! ALE KOBRY JSOU VESTI MRSKY!!!:-)))) chichi
brunhilda: tohle nebylo narikani:-))) chichi ja se mam v posledi dobe fajn:-)) papap
valerinka: aspon naka pozitivni zprava :o))
me neska boli hlava, takze si svuj denni pisackej fet neuzivam jako jindy :((((
valerinka: aspon naka pozitivni zprava :o))
me neska boli hlava, takze si svuj denni pismackej fet neuzivam jako jindy :((((
brunhilda: konecne jsem nasla spriznenou dusi:-)) jsem na tom stejne, ale kdyz naladu nemam, tak sem vubec nevstoupim!!:-))) zase nekdy nashle:-))
to nejni dobry, vis prece, jak takovi lidi koncej?!!!?!!
ach och ojojoj
dik za privitanicko a dokonce myslim, ze mas pravdu!!! :o)) mam ale mensi zavislost na pismakovi....tolik basni pres net sem necetla ani nepamatuju :o)
jinak preju pjekny deeeen. pim pa ra ra pim pim pim.
no, prepises se, nenachazim slova pro vysvetleni. Tak se treba mrkni na ma dila a kdyz se nad tim trochu zamyslis, je to ten pripad...
blb: Doufám, že to mi zatím nehrozí... ale kdo ví, co bude zítra? :-(
Krel: Dík :-)))
jen bacha ať se nepřepíšeš, jednou se mi to stalo a bylo to VELICE zdeptávající:-o)
Tak jsem tu opět. Trošku zpožděněji vám tu přeju pěkný Nový rok, dofám, že jste si užívali oslav!
To na mě, když zaútočí deprese, tak se z toho zkouším vypisovat (viz některý moje výtvory).
Tak jsem vlastně začal i psát!
tohle je ale inteligentni rozhovor na urovni hoden vzdelanych lidi:-)) chichi.....acho jo:-(
tak to jo...s nekym koho nevidim, tak taky kecat muzu:-)....to mas pravdu:-)))
ja musim kecat s nikym koho nevidim, jinak fakt taky nemuzu, i kdyz se hodne snazim. I když je to fakt. Suohlasim! Mějte se.
ja když mám depresi, tak musim kecat a kecat, mě nic jinýho prostě nepomáhá. Přeji šťastný Nový rok. Ahoj...
tak to jsi na tom dobre, ze kdyz mas depresi, tak musis kecat a kecat! ja vzdycky radeji s nikym nemluvim...ale tohle neni chat a hodne lidi se pripojuje v jinou dobu...a myslim, ze ta doba je az moc dlouha, ze te mezi tim ta tva deprese prejde...me teda jo...no i kdyz:-))
tobe taky hezky Novy rok a fsem taktez:-))..papap
blbe a ako by si chcel aby bolo v klube depresie?
inak vás všetkých zdraví nový člen!
Mpj: to nic...toho si nevsimej...to je Aloisa...kapitola sama pro sebe!!!:-(((
blb: jak to myslíš?? není to žádný chat....ale jestli se chceš o něčem bavit, tak řekni!! já se ráda připojím:-)))
Přináším takové malé motto :-)
Dobrá nálada po ránu sice nevyřeší tvůj problém, ale naštve tolik lidí, že stojí za to si ji udržet po celý den.
Mpj: tak už tady seš..:-))
blb: tak už máš inspiraci, nebo néé..:-))
motto dnešního dne:
Máš problém?Neměj problém!:-))
blb: dyk tady máš kdoví kolik díleček...který jsme tady s Krelem poctivě četli a vkládali...pročti si to a budeš mít inspiraci...no jen do toho:-)))
Mpj: jen co se tady ukáže Krel, tak tam budeš:-))
cvrčíku vítej!! Ty k nám patříš:-)))
Mates: beru to jako provokaci, jelikož věchny dílka co tady jsou, jsou moc procítěná a nejsou pro zasmání!!!...no neívm jestli se Ti to zrovna moc povedlo:-((((
Pokud by měl někdo z Vás nějaké připomínky či podnětné/b/ navrhy(ALOISO!!) tak je sem prosím pište..a pokud někdo z vás viděl nějaké dobré dílko tak ať to sem taky napíše!!
a tak no..:-))
Psychopat: samozrejme, ze by se na to zretel bral, ale kdyz si jeden z nas...tak patris do nasi malinkaty rodinky:-)) a to se pocita! Proste by jsi patril mezi nas a my by jsme se mohli timto chlubit:-)))
papap valerinka
Chlastej si jak chceš..:-)) když jseš členem, tak seš jeden z elity, máš zajištěnej přísun kvalitních dílek aniž bys je musel hledat a tak no a taky se můžeš podílet na vedení klubu..:-))
Krel, ďakujem za zaradenie diela.
Keď tak čítam tvoj "depr..." úvod, napadá ma, že už dávno som v tomto klube mal byť. Samozrejme s tvojim súhlasom... A myslím to tak, že je iba moja vina, že som si ho (ako klub) doteraz nevšimol.
Semipalakva
13. 11. 0001
sem něco slyšel že prej mně chcete vykopnout jo?... ts ts ts...
+ viz Amanda.... jáááááááááááááááááááááááááááá
áááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááá
ááááá
áááá
áá
á
ne
Aloisa: jsi se zase jednou probudil(a)...tak dobré ráno!!!:-)))...babo:-p
no zase jsem se tady byla po dlouhy dobe podivat a koukam co se to nedeje:-)) to je mi novinek a nez se vspamatuju:-))
Je tu ještě někdo kdo by měl zájem a čas vkládat odkazy na dobrá dílka??!!
posílejte nám alespoň avi...
děkuji Krel.
PŘIDÁNO!!!!
od
Aladar
........Děs....nerýmované
........Ká dvojka...nerýmované
........Divná Rakovina...nerýmované
Vyjan.........poražený....nerýmované
Litochowitz...Stmíváš se...nerýmované
Chareas.......Do Kruhu...nerýmované
eX_citer......Protentokrát...nerýmované
Amanda........Poušť......nerýmované
Kraca.........MUŽ A...žena....nerýmované
Mějte se moooc krásně!
Krel
ahoj, jakpak se vám všem vede?
tak to zase rozjedeme na plno, posílejte mi prosím ve zprávách nebo jako avi dílka která vás zaujalo a která by sem měla patřit, posílat můžete i valerince...
Krel
valerinko, mohl bych mít takovou malou prosbičku? Mohla bys to moje dílečko ("(bez názvu)")přesunout do rýmovaných? Moc díky.
přidáno!!!
Monty_Python...ZA KOTOU STŘEDU SVĚTA...ostatní
Diana...Možnost volby...rýmovaná
Arthur_Rimbaud...Padal déšť...nerýmovaná
idle...kroky...rýmovaná
Jerry...Slzy...ostatní
Binka...Motlidba za lásku...ostatní
přeji pěkný den či noc...Valerinka
nevim, jestli se to sem přesně hodí, ale podívej se na mou "Se Smrtí tango"
já se stydím...moc!!! ještě jsem moc nezačala s přidáváním děl, ale slibuju, že až začne trochu lepší období...klidnější, tak se do toho pustím...zatím mě omluvte.....papap valerinka:-))
Krel: aha....tak to jo:-)) začnu, teda jsem už začala, ale asi si toho nikdo nevšiml.....joj jo dam se do toho......:-)
Atala: no tak to jsem zvědav..ale zatím dík:-)
Mirulka: Ty určitě ostudu dělat nebudeš..:-))
valerinka: Kdy tam ta dílka začneš přidávat? Povolil jsem Ti vkládání odkazů, tak by to mělo jít..hlavně to potom prosím piš sem...
všem: Přeji krásný večer!!:-))
Děkuji za vřelé přivítání... :-) O avi se neboj, mám jich ještě dost v zásobě :-)))
vítej nový člene.....jsem ráda, že jsi moji nabídku přijal a doufám, že mi nadále budeš posílat ty super avízka jako do teď......vítej Atalo!!!!!!!!!!!!!..papap valerinka
Krel: juch juch:-)))
s radostí...bude mi potěšením...sice nebudu tak dobrá jako Ty, ale co na tom...budu to dělat ráda!!!
takže si to vezmeš na starosti nesmrtelná moje nejnesmrtelnější??:-)))
jo na Tebe je vždycky spoleh...to jsem rád.
Jelokož se teď budu stěhovat, tak budu asi měsíc bez internetu a proto se ptám, je zde někdo, kdo by chtěl na onu zmíněnou dobu vzít administrování klubu do svých ctěných a nenechavých tlapiček...kdyžtak se mi ozvěte do konce měsíce...zatím se mějte krásně.
Krel
Val: Já už jsem si dovolenou vyčerpal a to brutálně... takže se mnou moc nepočítej - leda, kdyby to bylo někde u Pilsen:)
no vidíš a je to tady....takhle to bude vypadat u všech ostatních:-((( já jedu směr Plzeň na konci srpna, ale končím už u Křivoklátu...takže ze srazu jak vidíš nic nebude:-(((....papap valerinka
No já se ptám! Nikdo neodpovídá a tak to asi padne. Ke všemu Krel nemá čas a blíží se konec prázdnin. Jelikož posledná týden zase nemůžu já, tak se to asi už neuskuteční. Ale kdyby jste někdo chtěl se s námi jen tak sejít(nebo jen se mnou, chi chi), tak tady je už moje čísílko na mobila: 0607/594 375........s láskou valerinka:-)
bylo přidáno:
Na rozloučenou....od dablik008......nerýmované
Den pomalu konci....od Tassian......rýmované
Nejsem nic..........MOHICAN.........rýmované
Hih, chvilinku jsem tu nebyl. Valerinko... eh možná to budu hloupej dotaz, ale kde se ta lokace srazu nachází - tedy myslím jaká známější místa tam jsou kolem, poněvadž nemám představu, jak se tam dostat... jsem otiž od Plzně...
popřípadě se můžete ozvat na 0737/766572...ale radši na ten valerinčin:-))
Místo e města hostinné, okres Trutnov
noták lidičky!!! ozvěte se nějak.....na mobika: 0606/547 616 a nebo na pismaku a nebo emilem: valerie.valerie@seznam.cz ať víme na čem jsme!!!
s pozdravem valerinka
Hm...tak nám to tady nějak umírá:-))
ale s tím já hned něco udělám, takže vás všechny prosím, aby jste sem napsali kdy by se vám hodilo aby byl první a dozajista ne poslední klubový sraz a ze vzniklé diskuse se potom vykristalizuje nejvhodnější termín...
zatím se vyjádřili, že budou určitě moci:
Krel
valerinka
no a uznejte to už je celkem dost!?:-))
Krel
Sir_Waters_II
26. 07. 0001
Sir_Waters_II: chjo.. díky za upozornění, a prosím mohl by jsi blíže specifikovat, jaká dílka mám špatně zeřazená...pošli mi to ve zprávách.dík:-)
Bylo přidáno:
NERÝMOVANÉ
Mari..........Sním
Mirulka.......Otřesná nevědomost
Gastarbastr.........Kalíšek a Smolné hody
OSTATNÍ
Celinka................Příprava na smrt
Podle mně se vůbec neřiďte, já se podřídím vám, a pak vám dám vědět jestli přijedu nebo ne, jo? No ale taky to vlastně nezáleží jenom na mně jestli budu moct přijet... ještě uvidíme...
Zatím!:)
termín se brzy dozvíš......co kecám! řekni kdy to nejvíc vyhovuje Tobě a my se už přizpůsobíme!!
papap Valerinka
ta největší a nejlepší...se optej valerinky:-)..věř mi, že ten sraz vejde do dějin:-)
Tak a jdeme na to:-))
Přidáno bylo od:
NERÝMOVANÁ
affirmation...........Chuhvalec mlhy
...........Pár špatně vyložených slov
Naso..........Trikrát neúspešný smutný samovrah
Rengar........Každou noc
RÝMOVANÉ
affirmation.................Zrazena
Sir_Waters_II...............Hrob
Nazgul......................Ódy na smutek
Gaia........................Příliš pozdě
OSTATNÍ
Mea........................Sbohem
affirmation................Motlitba
................Koho to zajímá
Smutek.....................Malá prosba
SlečnaMezková..............Miláčku neber to vážně
tak to bychom měli...
Všechny bych vás moc poprosil aby jste se vyjádřili k zmiňovanému klubovému srazu, kdy se vám to hodí, místo je pro jednou daný...napište i když nikam jet nechcete, abychom věděli s kým můžeme alespoň trochu počítat..stejně vás překecám všechny:-))
Krel
Sir_Waters_II
19. 07. 0001
TAK JO... KDYŽ TO BUDE TAKOVÁ PAŘBA JAK ŘÍKÁTE, TAK ASI MOŽNÁ PŘÍJDU, I KDYŽ TO MÁM TROCHU Z RUKY... ALE PAK MNĚ TEDA ZAJÍMÁ UŽ ASI JENOM TEN TERMÍN...
Docela se divím že v klubu depresářů nemáte Smutkovu Malou prosbu... to je přímo tresť deprese :-)
Místo taky nevyhovuje... Mně by vyhovovala tak Ostrava, nebo tam někde kolem...
tak tak.........Krel má pravdu!!! mělo by se jet za zakladatelem klubu...nejni to pravda???
Bylo přidáno:
nerýmované
Bota v kamení......autor Kitty
ostatní
Zvony odplaty......autor Huckleberry
rýmované
Život plyne.....autor Ilarion
Ikarova křídla...autor Jadwiga
mějte se moc krásně.
Krel
ono to stejně bude až trošičku později, nebo´t má milá valerinka to zase pokazila-MRK MRK-
Bylo by supr kdyby to vyšlo, takže mě taky klidně otravujte, ale radši valerinku, stejně nemá co na práci:-))
Datum se nějak dohodne...proti místu by nic nebylo?
no jo...se stane:-ú))).....stačí říct kdy a my se nějak domluvíme...vybere se termím,který bude nejvíce vyhovovat...až na poslední týden v srpnu..to je zase pryč moje maličkost, že:-))
takže dátum říkejte a my(já) to pak nějako ohodnotím........papap
Tak otázku kde lze lehko vyřešit. Krkonoše, okr. Trutnov, Hostinné a místo Bradlo. Super místo na sraz. Příroda, divočina, skály...no prostě idylka.
No a kdy? Nespíše kolem 17.8.2001, protože my Bozi máme celkem nabitý program:-)))
Tak a jdeme na to:-)) Byla přidána tato díla:
NERÝMOVANÉ
Periferie.........od Tadeáška
Pohled "do blba"..od Fany
Sbohem a řetěz....od ARC
Na kolena.........od dablik008
okrový svět.......od Hyperion
Město sebevrahů...od Had
RÝMOVANÉ
Nech mě tu................od Jen_Lípa
AA001.....................od Aloisa
Balada o nešťastném půlelfovi...od Adanedhel
OSTATNÍ
Pastva pro oči................od B.Ezejmeni
Jít smrti vstříc..............od Petula
no a to by bylo! Už aby se ta dílka sama zařazovala podle data vložení... všem Vám děkuji za avízka která od některých i dostávám:-))
A nakonec ještě jedna malá věcička: s valerinkou, má pravá i levá ruka:-), jsme se takhle bavili o tom, že by nebylo na škodu uspořádat nějaký malý klubový sraz...co vy na to? Vše je zatím ve fázi spekulací a dohadů, ale myslím, že by to nebylo bad:-))
Krel
Krele - s tim srazem souhlasím, jen někdy o víkendu a za bezpečných podmínek :o))))
mno ano......šlo by o takový malý klubový sraz...všechny dotazy týkající se místa, dátumu a ostatních věcí okolo směrujte na moji hlavu, jelikož Krel, ačkoli zakladatel klubu:-), má mnoho práce a tak nemá čas zabývat se takovýmito záležitostmi a tak zvolil mě, jako svoji pravou i levou ruku:-))...takže, jakkékoliv dotazy směřujte na mou hlavu a neotravujte s tím Krela!
.........předem děkuji VALERINKA....MLASK
juch:-)
hned jak budu mít čas, kouknu a uvidím
všem ďakujem za avízka, kteá mi posíláte..
Hmmm vzhledem k tomu že posledních pár měsíců mám nějak depku pořád, tak se hlásím do klubu..a nabízím i pár svojich děl.
K přečtení doporučuji tyto autory:
KANGI...dobré počtení a dobré myšlenky
UPŘÍMNÁ...ta mě dostala, naprostá síla, číst ve světlé chvilce...
přidal jsem dílo od DarkMinda Nenaplnené stretnutie / rýmované /...vřele doporučuji.
Deltex: v pohodě je to Tvůj názor a já Ti ho nehodlám vymlouvat...
Krel: Chmm,kouknu na ně a řeknu jestli se mi líbí... holt jsi mě přemluvil:-)
O-ou, mezitím mě Písmák vykopl, tak mě to zobrazilo jako anonyma - ne to nebyl účel!
Krel: Chtě/nechtě s tebou musím souhlasit - jak s bodem 1, tak i s bodem 2. Ale tak to ve světě chodí. Ne, že bych měl zájem o to být v nějakém časopise, ale prostě je to tak. NEbudu ani zmiňovatdíla, která se mi líbí... Měj se fajn!
Tvar je literární měsíčník, který hodlá dát výběr děl z písmáka jako svou literární přílohu.No a tom se tady rozpoutala vášnivá diskuse, jde o to, jak vlastně vybrat díla do přílohy..
1/Podle tipů? Dle mého názoru blbost, neb tip tady dostane hlavně ten, kdo je známej a méně známá díla nikdo nečte- i když u nich mnohdy najdeme velmi kvalitní díla: viz někteřá díla u nás v klubu( a to myslím naprosto vážně)
2/podle toho jak je písmácká redakce zařadila do výběru- k tomu jsou ty samé výhrady jako k prvnímu...
Mno otázka je ještě otevřená, ale myslím, že by bylo dobré, kdyby jsme jako klub prosadili nějaké dílko u nás uvedené...tímto bych vás poprosil o nějaké návrhy...
Dnes vám taky zkusím poslat zprávu o tom jaká dílka jsem přidal, zkusím, neb minule mi to nějak nefakčilo a posílat to každému zvlášť je vcelku makačka, ale co bych pro vás neudělal:-))
Snad se Olda už dostane k tomu, aby se přidaná dílka zařazovala podle data přidání a ne podle abecedy: je to pak hroznej guláš...
Vítám všechny podnětné i nepodnětné nápady, těch druhých bude samozřejmě víc, což?
Krel
no...moji milý..tomu říkám zajímavá diskuse...zítra se pustím do přidávání dalších děl. Jak jistě víte, poslední dobou se hovoří o výběru děl z písmáka pro přílohu časopisu tvar...pokud si o některém díle myslíte, že by se tam mělo dostat, dejte vědět...
zdravím. Krel
No, popravdě ani netuším čím se onen ymíněný časopis zabývá... nemohl bys mi to vysvětlit?
jestli chceš báseň-depku, tak doporučuju svoji Uprostřed pracovního týdne :-)
Krele... určitě se na ty doporučený dílka kouknu... zatím se měj krásně! Pa DeX
dablik: díky za opravu...ve tři ráno jsem blbě viděl. A díky.
Deltex: už koukám.
Juuu, Krele... to je presne pro me - spojeni nalad, ktere jsou mi blizke. Hlasim se do klubu. Kdyz tak koukni na me povidky Den Sv. Valentyna, C´est la vie a Oko za oko!
JETHRO, ne Jehro...a ten je fakt dobrej, toho doporucuju :o)) fajn klub Krele, hodne stesti, at vam to tu klape :o))
Ahoj Krele, diky zes tu zaradil mou basnicku, ale ta depresivni neni:o), je spis touhou vnest trochu slunce do te ponurosti :o))))
Zdravím...dnes jenom krátce: Doporučuji k přečtení tyto autory:
JEHRO...dost dobrej básník, jenom, že už dlouho nepublikuje...
CAIN...deprese a zklamání..v dosti jeho dílech.
VALERINKA...všechna její díla by se dala zařadit, krom čtyř, stojí za přečtení...náladová a atmosferická..číst ve světlé chvilce,jinak by to mohlo špatně skončit!!
Prosím Vás všechny o spolupráci při výběru děl, které by šlo zařadit..