Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKytara
Výběr: jenyk, Print
17. 01. 2006
50
3
8380
Autor
Eidam
Dřevěné tělo
svírá pod krkem
a přece zpívá
3 názory
Usmáty_autor
02. 02. 2006Usmáty_autor
02. 02. 2006Usmáty_autor
02. 02. 2006Usmáty_autor
02. 02. 2006
díky moc......ale víc se mi líbí labutí jezero :)) je takový tajemnější :).
nemusíš ho tipovat.....jen miřekni zdá li se ti lepší oproti tomuhle :))) díky
už se stalo, ale to už víš :) máš tam tip jak hrom. obě se mi líbí stejně moc. mimochodem, děláš si pěknou reklamu 8-)))
neber to tak pesimisticky člověče. fakt, obě sou moc pěkné a nemůžu říct, že jedna je lepší a druhá horší. to bych tomu jen uškodil. mě se líbí příroda a mám rád kytaru, to je pak těžké rozhodnout :))
Luk_Malér_8
29. 01. 2006Usmáty_autor
26. 01. 2006
Kdyby to nemělo název, napadnou mě housle (z mýho oboru) ale jinak pěkný:)
už_v_pyžamku
20. 01. 2006
Paul_van_Drax: póle pokud nevíš tak to mkoc fajn nebude. klidně jsi to mohl napsat. Nejde přece o to že se necháš strhnout davem.Oběktivní kritika nadevše. Ahoj :)))
Bechtin01: Jo hrajku je přesný díky :))
Sargon: Děkuju
jojo to je :))) hádanka pro děti :)). inu změním kategorii :)) dík za zastaveníčko ::))
Paul_van_Drax : cením si toho ještě jednou díky.
Lotoska : jojo kytara je fajn :)
poslednísklenička
17. 01. 2006Mala_Princezna
17. 01. 2006
jů, to by se líbilo naší Adéle. Vona má strašidlácky ráda mojí "kyký"- se na ní chodí koukat ke mně do pokoje a musim dycky na ní brnknout ... kam se sere houpací koník
Mala_Princezna: děkuju
K_Anče: ty hraješ na kytaru?. máš něco nahrátý že bych si poslechl :))
Noe1: :-) :)))))))))))))))
ssalpy: díkes
Teď už jenom brnk brnk Aduš...sem měla dlouho na fest natažený strunstvo a kyký se mně nějak rozlepila...:))
Háber,stenos,Micro .............dikes :)
K_Anče: zanes do vopravny :))
Eva_S: to neva . jsem rád že ses kukla. já taky občas něco nee :))
jenyk:voni jijou i mrkev? :D ..........:))))))))))))))
Print : tank you :)))))
jenyk : hehe ještě jim udělěj nějaký helmičky a uniformy haha to by mohlo vypadar skvostně :))))
teda tady se všichni rozplývají, až jim sliny kapou ... já jsem ale tentokráte negativistický:
Mi se to nelíbí...
Petrushka: dík
G_B_Show: nevím jestli to co píšu je haiku, ale docela mě to chytlo :)). A povídky ještě . Ty mám taky rád. Dík za kukanec a tipanec :)))
Loutka: neke fakt je to haiku? . dík moc chlapáku
jenyk: jak ucetiš chlast hned seš tady koukám :)))))))))
přísahám bohu :) jak vidno psát co nejkratší věci je docela výdělečné, aby z tebe nebyl japanolog nakonec skus tanaka, to má pět řádků :-)
Loutka: hoď mi nějakej odkaz na toho tanaku nebo tu tatanku bo co to je jo?. ňák jsem tomu japonsku propad (alespoň co se týče haiku) :))
jenyk: už mají ty helmice a mundůry? :)))
ciernytulipan: díkes tuli tuli :)))
Honza_Princ
17. 01. 2006
Honza_Princ: haha to byl kolega . říkám mu mistr Chaos nebo taky mistr Anarchy :)). Jo a přečti si podkategorii :)))
Honza_Princ
17. 01. 2006Honza_Princ
17. 01. 2006
ten syr ma dneska podivne hnilobnou prichut, v Bille byl dnes na navsteve Julek Meinl, rekl bych! Jenyku, myslim ze cas uzral, abychom popasli salam vespolek.. Ma mila ma velky / ma velky salam / ma mila ma salam / vetsi nez ja mam! ale ani slovo ajdamovi, jo? tedy ho mezi avizama radeji vynecham - jinak samozrejme - PRDHO!
našel ses!
sorry, ale na blbůstky vážně nejsi tak dobrej, jak si možná myslíš :))
vážnější témata a "neblbůstkoidní" poezie ti jdou mnohem líp (už se zase opakuju, všímáš si? :)) ale musím to napsat)
tak
je to krásný hájku.... *
já mám blbosti rád :)))) nikdy se jich nevzdám :)). děkuju za vážnou kritiku
t yvole! 258 tipu a dva vybery, no to me poser teda!!!
taky prihodim jeden.. tip teda
*t