...současnější než by se zdálo*
Když já radši verše, ale přečtu si...
kolousku.. a ja myslela.. ze muj uzasnej uvodnik Te sem nalakal.. hernajs.. tak zase nic..:-) kazdopadne moc dekuju za cteni.
Moc líbí, jsem ráda, že jsem objevila. Snad bych měla poděkovat Mám místo mozku... T*
snadno rozpoznat?.. mno.. nevim.. ja to tedy wopcas neumim.. A karty hmmmm.. sedmy hraju desne rada..:-) tekuji pjekne za cteni.
dyz wono na tydlety wotwki Won asik newotpovida..na ty si musime wotpovjedet sami..bysme tem wodpovedim taki uverili. Zaskocils me s tim "Lu"...tak mi tu svyho casu nekdo rikaval..mno jo..fse se meni..) tekuji pjekne za cteni..:-)
tip:)*..až odpoví dej prosím Lu věděti..*
mno jo.. wopcas mam takovy zvlasni predstavy.. )) tekuji pjekne za cteni a za zastaveni..:-)
Třetí se mi líbí nejvíc, čokoládová medaile stékající z piedestalu, to určo ještě nikdy nikdo nevymyslel:))
no pani.. tekuji pjekne..:-)
Já se spíš bojím,jestli už nejsem trapná,ale když to je fakt...nádherný.kdybys vydávala kníhu veršů,napiš!!koupím si jí a přijedu si pro podpis
monti.. Tvoje krytyky mi delaj desne dobre.. fakt ze jo.. mots tekuji..:-)
Muessko.. tekuji pjekne.. tesi me to, ze se to lipi..:-)
LuciJe,jsem na tebe pyšná,jsi úúúžasná,tohle je nádhera.TIP
mno.. snazila sem se... by ano..) tekuji pjekne.. )
tekuji pjekne za cteni a za pismenka..:-) mno ano.. nakonets si to secko kazdy musi rozhodnout sam.. pravda pravda..:-)
taky se ptám,ale člověk si musí odpovědět sám*
většina lže a na každého jednou přeci dojde,ne? :o)
zdraví sluníčko a posílá úsměv pro hezký den:o)
mno jo.. chfilkama byvam takova netrpjeliva.. a uzoufana.. le dycky to prejde.. to je jisty..:-) tekuji pjekne za cteni..:-)
nu ano.. i to se negdy v techlech stejskacich chfilich stava.. nic neslysime.. pac sami necem slyset.. ano.. mas pravdu..
Tekuji pjekne za cteni.. :-)
Možná někdy nechceme slyšet...má osobní zkušenost..t
tekuji pjekne za obje Tvoje krytyky.. mots mots me potesily..:-)
kurna.. a zrovinka na ty si zakladam..:-)) tekuji pjekne.. potesilo to..:-)
Velmi!
Snad jen třetí strofa má mírně mouchy, ale jinak velmi! Velmi!!
Pán ví.. ale nepoví.. To poznáš sama,jak se to dělá.. *
ja vjerim, ze jo.. i dyz pravje kolikrat takhlenc nevypada.. A tekuji pjekne za cteni..:-)
Ano, poslouchá nás vůbec někdo?
Líbí
diky za cteni..:-)) fakt ze jo.. ;-))
moc hezky... fakt ze jo *
aaaaaa tak to napisu celou kucharku.. ted je to jasny.. celou dobu se davam spatnym smerem..:-)))
a brou notsicku Ti preju.. a enem cijemny sneni naky..:-)
lofkyne.. tyjo.. si me mile cekfapila.. takhlenc nad ranem..:-)) no.. asik sem us wo vsem napsala.. flirt.. laska paska.. laska bozii.. laska manjelska.. pratelstvi.. ztrata blizkych.. ztrata sebe sama.. kurna.. wo cem se vlasne este da psat.. ze bych to prubla..:-))
Le kazdopadne me mots tesi.. ze ses stavila.. a ze se Ti to este k temu jako tak nak navits i libilo..:-)
a to vjerim.. dyz on ten zatracenej Pilat neudelal vlasne nits jinyho.. nez ze si ty ruce umyl.. a rozhodne to nejni ni prfni ni posledni dilko f kerym se to este wobjevi..
a Nohavicu mam rada.. a mas pravdu.. tusim, ze to tak nejak f ty pisnicce je..:-)
"a kdejaký Pilát ruce si myje" podobná věc je v písni "a dál se hází kamení" jinak, rád trávím čas nad něčím takovým, aspoň toho nebudu litovat. :-)
juuu a kery radek?.. sim pjekne..:-)) a jinak mots dekuju za cas.. kery nad myma pismenkama takhlenc na vecer travis..
někdy se mi zdá že člověk volá zbytečně ale na druhou stranu kdyby mě odpovídat všem tak by nedělal nic jiného, jeden řádek mi připoměl Nohavicu, za to děkuji a jinak všeobecně děkuji, nádhera.
tip sem, tip tam... *
a to me zasejc dyz ctu tudle Tvoji krytyku.. mots tekuji pjekne..:-)
jj, to je pěkné rčení.. teď už to dává víc smysl, četla jsem to znova, líbí možná ještě víc.. ten konec mě fakt vždycky přinutí zvedat spadlou čelist ze země... ;))
Liane.. juuuu tekuji pjekne..:-)) mno.. ono snat to ani jako modlitba nebylo mysleny.. spis takove vyjadreni nespokojenosti.. ze prt se dari.. secko je spatne.. nits nende.. tak jako sakraprace co udelat.. by to bylo secko jinac a dobre..:-) jenze wono nakonets stejnak plati to stare.. ".. pomocnou ruku naleznes nejlepe na konci sveho ramene..".. :-)
Teda... jakože jsem lehce čekávala standartní *autorka odpustí* lehce nudnou modlitbu.. ale ten konec mě dostal.. *
juuu mishelko.. tekuji pjekne..:-)) po dlouhe dobe to potesi..:-)
ties sa pridavam k ode na tvoje uzasne dielo jednym slovom kebize to mam zhrnut tak sa neda povedat nic ine ako NADHERA:o))
ties sa pridavam k ode na tvoje uzasne dielo jednym slovom kebize to mam zhrnut tak sa neda povedat nic ine ako NADHERA:o))
jeje dekujuu.. si me prekvapil.. takhlenc navecer..:-)) a desne prijemne..:-))
Takové množství kritik se jen tak nevidí.Asi je to tématem a skvělým zpracováním. Ať ti to vydrží...
mooooc povedený, líbí se mi ta modlitba****T
tekuji pjekne Wjetrikuuu.. :-))
někde pjekný obrazy....někde snad až najjivní mi to připadá, bo přejednoduchý semtam....
Nádherná, pravá, ze srdce tryskající modlitba. Jsem překvapená, dojatá a - nadšena! T***
tekuji pjekne.. ni nevis.. jak me secki Tvoje krytyky neskutecne tesi.. dowopravdicky.. :-)
nevim proc, ale pri cteni..napadlo me, ze kdyby tohle prednasel v kostele nejaky sbor...septem, jednohlasne, ale s durazem..
to by tepriv byl zazitek!!
rozbusilo se mi srdce..je krasna
diky
*
poulettko.. tiky.. tohle potesilo.. dost..:-)
ve městě jménem Jeruzalém...t.
LaMou ... trochu jsem si basen prelozil. ne podle vykladoveho slovniku, ale podle pocitu, ktery ve me jako celek vyvolava. jako bych cetl tohle:
"Je mi ted zrovna nejak smutno. Nekdy se stane, ze upadnu do melancholie a je mi v ni chvili dobre. A to je prave ted, kdy tohle pisu. A tak asi i podvedome chci, aby to bylo co nejhorsi, co nejcernejsi. Chci videt jen zmar a beznadej. V tuhle chvili cim hur tim lepe. At to na me dolehne, jako tezke viko!" ... a konec, kdy uz ani "ON" neporadi, ba asi ani neposloucha (!) to vse podtrhuje a zesiluje.
I kdyz vis, ze bude zase krasne, nadherne, ze se za kratky cas zase budes smat a smich rozdavat druhym, v tomhle momente te polapil pravy opak. Nechces ve skutecnosti poradit, poradis si stejne sama. A neni zadouci dokonce ani aby nekdo naslouchal a litoval. uz by to pak nebylo ono, nebylo by to tak silne.
A takhle to je ONO. Je to skvele vyjadrene. moc pekne.
G *)
Sybyy... :-) musim se usmivat.. pac vim, ze mas lejzrovy woci.. ;-) jinak prfni wodstavets.. mno.. ju.. melancholyjy chvilema propadam.. a mracim se .. a brblu.. enemze to nejni zadna tragedyje.. enem proste smutno.. dost.. to mas pravdu..a taki f tom.. ze sem se to tady snazila hodne hodne umocnit.. Malinko bych ale nesouhlasila s tim.. ze ci videt jen zmar a beznadej.. to ne e.. to bych us davno nebyla..pac bych si to sla hodit.. :-)) ale sou proste tezky chvile.. kdy ac mas reseni na dosah ruky.. jednoduchy jak facka.. Ty ho nevidis.. bo spis najust neces videt.. pac by sis v ty melancholyjy nemohl libovat..
Druhej wodstavets.. nemuzu rict nits jinyho nez.. ano ano ANO!!..
a jeste netso... dekuju.. :-)
Neptej se Pána! Ptej se sám sebe, pátrej a nalézej!
ne vždy je život tak strašný, možná změnit postoj.
Líbí tip :-)
mně přijde hezká právě ve své jednoduchosti:-)
tip
Četla jsem si ji ještě jednou po nějaké době (viz moje kritika výše) a teď se mi snad líbí ještě víc :) Vý-bor-ná! *
rekni mi pane,
co jeste rici,
co jeste napsat
bych nesetrel snad,
umeni basnika,
po citu hlad...
rekni mi pane,
co kam zamirit,
na kterou adresu poslat ten Tip...
:-)
žapkoo...
husí kůže a típ...
*
rohoz... no.. Buh snat ani ne e.. tolik troufala nenysu... ale Andel.. to je jina.. ;-)
coz wo to ctizadost mam rada.. zdrafou.. i drafou..:-) ale negdy je ceba taki trocha pokory... zustanu raci enem u teho Andela..:-) a mas pravdu... pomocnou ruku naleznes nejjisteji.. na konci sveho ramene.. a tiky, zes me cetl.. :-)
nahlasný čtení dokonalý, skvěle rytmický a husokůžní*
Bebiiiiiit...tiky... mots..
LaMu: nz, dobrý zboží se chválí samo*
oblohu nocí tmanou
máš zataženou
světluška hvězdou není
jen pláče v osiření_:-) t*
Nádherné, opravdu...a to od začátku až do konce...hlavně do konce :o) t*
mi to přijde jako monolog dívky stojící samotně na jevišti, poslední slova před tím, než padne opona, jako shrnutí a vyjádření celé hry
moc povedené, dá-li se věřit mému úsudku.
děkuji a tipuji
Tedy Luci, němě zírám.... jsem ráda, že jsem se zastavila a vrhnu se na Tebe.... chi... máš radost? :-))
díky Ti... a jak jinak, že? TIP!!!
**pjekný, tipnu a přidám Véčko..
Mně to připomělo tu filmovou melodii, kde se zpívá: "Řekni mi můj pane šlechetný..." Nebo tak nějak :-)
Velice zdařilé rýmy, krásně Ti to navazuje, nic tam nedrhne. Čte se to lehce a plynule. TIP
PS:-)
Pisces... juuuu ta je nahodou krasnaa.. myslim ta pisnicka :-)) a tiky.. :-))
Wow! Jsem sem zaskocil, abych Te poznal, kdyz jsme tak pekne vcera podebatovali a koukam, ze mam docela dobre instinkty: jsi fakt dobra. Moc se mi libi ten obraz s hyenami etc. a ten konec je signifikantni a jinak vubec cele LIBI. Jo a :-))))
Tiky tiky.. za cteni i :-)... tez jeden vracim.. :-)))
:-)
Jak se má žít ?
pod křídlem kostela
severním ptačím
závaží od těla
vězením vláčím
jsi vírou v srdci mém
zarudlém krví
červený diadém
zná oči chůvy
pro záblesk vítězství
spasení čela
s nadějí volnosti
jsi uletěla
jenom ty lásko má
nejvíc mne bolíš
každou noc přijímám
sedum ran holí..........................fatran t*
fatran.... wau.. sem ynspyratsii... nejvejci sen kazdy baby.. ach.. a tiky.. :-)))
a on tam není, tak proto neslyší-líbí
je to pro mě celý ztělesnění jednoho velkýho klišé snad ve všem, prostě tam necítím originalitu, i když to psal jeden člověk, je to jen jako otisk nějakýho tuctu, příliš jednoduchých odkazů, který byly stejně tisíckrát použity a rýmů, kterým se to stalo ještě vícekrát... jednoznačná cesta k něčemu, co je vyčerpaný... asi se ani nebudeš divit, když řeknu, že i ten závěr na originalitě nic moc nemá, taky takovej STAREJ TRIK... nic živýho a teplýho
zuzuzu.. mno.. asik si to nepochopila.. ale neva.. nema to byt nits zivyho a teplyho ..pravje naopak.. takze esli to tam necitis.. je to napsany tak jak ma byt... :-)))
já řekl, že ta báseň je omezená, ne ten pocit z ní... jestli byl záměr napsat něco naivního, pak je to geniální celek, ale jinak..
zuzuzu... sak jasne.. tvuj nazor.. :-) a co bys cekal wod plpy ploncki ze:-)) staci ze su genyjalni ja... a klidanko i nayfka.. jako moje dilka.. :-))
"když láska bolí
jak krvavý šrám"
povedz mi la mou
co urobit mam... :)))
btw: 100% t
No vidíš v jiném díle 90 tipů a prdlačka a tahle super věcička schopně napsaná jich má jen 20 + jeden můj přes drobné mepřesnosti v rýmech ale to vůbec neva.
ps: klikl sem na to schválně kůli názvu a čekal sem že na tom thematu pohoříš - nestalo se, heh
Řekni mi pane, jak se má žít........TIP
Zdendo.. sak hodne stesti ve svych strednich polich.. ja raci vzdusny zamky.. :-))
dobře použitý metafory ... a tak to beru a mně věř, jsem militantní ateista :-)) TIP
Witch... tiky... ja vim.. ale musela sem.. :-)
námětově líbí..protoze tuhle dobu, taky ráda čtu...zpracováním-hezké..zní to jako žalm... libi..t+
jojo...nahodou dobre napsano:-} i husi kuzi sem mela:-}...ale to..."vetknutém v čele Löwiho šému..." mne taky trosku rozrusilo:-}}
mno ja fim.. ale Sem je taki jakasi jistota, ze dyz ji prdnes golemovi do cela.. takze bude fungovat.. a jako sem tim chtela rict, ze se us neda verit ani temu.. ani semu jednoho rabina vmacknutyho do cela ..jednoho golema:-)
mmm ten konec bych možná...
(ale co je komu do toho, co bych já, že ano)
je to skvělý! *
jing a jang... :-) krasny :-) az se taji dech, mlack twojci :-)
twojciii... jing a jang.. :-)
Moc hezká básnička, má krásnou melodii a dobře se čte. Dávám TIP - ale na něco bych se chtěl zeptat- nepochopil sem stavbu toho verše: "vetknutém v čele Löwiho šému..." pokud to čtu dobře tak mne poněkud zaráží - Löwiho šém přece nemá čelo, on se vsázel do čela Golemovi, ne?
moc pěkné...setří normalka čumím co v tobě je...hmmm...málo tě znam.....ale pokračuj...sem na tebe pyšna...mlaskkk:-)) f..bac
3/5+T
ten konec mi přijde známý...takový to volání do prázdna...jinak je to spíš smutný než veselý...ale líbí :)
Pěkná modlidba, mots pěkná ... ***-*
Děkuji.
* * *
.... asik by se mi totok líbilo ako nějakej song bo tak nětso! ;)
*o*
Líbí....
A Tobě, "pane"??
t
Výtečné, zvláště, když se čte nahlas, má výrazný rytmus, i když formě jsou někdy poplatné rýmy (ale jisté násilnosti se člověk nevyhne asi nikdy). Nicméně vážně se mi to líbilo...
tiky vsem.. ani nefite.. jak mots se mi ulefilo.. tiky..:-)))
No jo, vážně jak modlitbička :-) opravdu hezké, působí to na mě..... ***
něco bych řek/ napsal , ale je to za potřebí ??? ****
lucinko, to je určitě s "t"
jen malá poznámka: ty nevěříš svému srdci? to by bylo pro majklse zklamání. tak se prostě jen skoč do prostoru, ono se rozbuší a začni ho poslouchat. tak se opatruj
mario... ani nevis, jak rada Te ctu... tikyy... a zadne zklamani majklse.... enem si dokazu predstavit.. co to znamena pochybovat.. ale znas me.. a vis, ze se i ted usmivam.. :-)