Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevize vyz
Výběr: Print, jenyk, Elyn, dream, vesuvanka
26. 01. 2006
63
7
12485
Autor
guy
na rybím flámu jednou vyzy
se usnesly na tajným plánu
doplavat si bez pasů s vízy
do Indickýho oceánu
snad ze zpráv v ruský televizi
získaly vizi že to lze
překonají-li cestou krizi
i když se plave ve Volze
o tom však vyzy nemaj páru
že Volha končí v Kaspiku
a vyzí jikry v kaviáru
a to co zbyde v aspiku
vy kteří popíjíte v báru
si k tomu kaviáru fizz
a jezdíte si v tlustým fáru
vizi vyz nechte bez avíz
7 názorů
aleš-novák
16. 08. 2010Jules_Fernet
25. 08. 2009*skleněnka*
28. 04. 2008Usmáty_autor
25. 02. 2008
ano, v báru jako v bare (baru) ..
my (bývalí) baroví povaleči to tak říkáme :-)
a když se podíváš do názorů pod dílem, tak tam uvidíš ukázku toho nejrozšířenějšího druhu fizzu :-)
Usmáty_autor
25. 02. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
14. 08. 2006
cha*
když narazíte na vyzu
ulepíte se od slizu
vyzí sliz je míza míz
jako výhra bez remíz :-)
pozorovatel
01. 02. 2006
pozorovateli - radši bych změnil terminologii - našim fotbalovým sudím jejich kapříci moc štěstí u soudu nepřinesli ... :-)
pozorovatel
01. 02. 2006wedle_vazy
30. 01. 2006
:) Je to opravdu báseň hrdinská. No třeba já, kdybych se dozvěděla, že se plave ve Volze, bych do toho nešla... U sousedů jedna je a dala bych ruku do ohně, že doplave stěží za roh...
***!
Geniální! Tak vtipné, jemné, lehoučké, nápadité! Jako kaleidoskop, jako hra barev v diamantu. Klobouk dolů, nemá to chybu. Tvoje básničky patří k čistým radostem mého života.
Samosebou t****************
Geniální! Tak vtipné, jemné, lehoučké, nápadité! Jako kaleidoskop, jako hra barev v diamantu. Klobouk dolů, nemá to chybu. Tvoje básničky patří k čistým radostem mého života.
Samosebou t****************
Geniální! Tak vtipné, jemné, lehoučké, nápadité! Jako kaleidoskop, jako hra barev v diamantu. Klobouk dolů, nemá to chybu. Tvoje básničky patří k čistým radostem mého života.
Samosebou t****************
spíš si dovedu představit tlustýho chlapa ve fáru než tlustý fáro. ale to neva, hlavně že vyzy si představit umim. pamatuju si je eště z doby kdy byly ve vyjmenovanejch slovech :o) a taky nevim co je fizz... kdyby mi kdyžtak moh někdo poslat na ochutnání... :o)
tenhle fizz - gin fizz je nejrozšířenější ...
a nesnaž se nám namluvit, žes ho ještě neochutnala, blbjenko :-)
jinak všem moc děkuju za ocenění týhle říkanky, vypadá to, že zima ještě bude dlouhá, tak jsem se snažil nějak něčím ulehčit to čekání na jaro ... náruživým milovníkům zimních sportů se omlouvám ... i když ono ve svý podstatě jde o vážný věci, díky takovým, jako je například sidinia, postihne vyzy brzy asi stejný osud, jaký postihl blbouna nejapnýho na Mauriciu ...
tak ted teda cervena studem zalizam do kouta
ano, asi bych se nad sebou mela zamyslet...
hele - sid - to by ale taky nebyl špatnej nick - dal by se dobře cedit přes sevřený zuby - právě sem si to vyzkoušel :-)
klid??
tak guy tady ze me dela pricinu celosvetoveho vyhynuti nakych vyz a ja mam byt v klidu jo,...hmm.. chtela bych videt tebe
guy... lip to zni s naspulenou pusou a presladkym rozplyvajicim se vyrazem:)
no nekecám, neznám, su totiž přííííšerně nezkažená blbjenka nejapná. ale vypadá to fakt dobře :o)
sid - to jo, souhlasím, ale kdybys zrovna měla náhodou zdrátovanou čelist, tak bys byla ráda, kdybys pusu špulit nemusela :-)
krabicové_vínko
26. 01. 2006Astalavista
26. 01. 2006
a mně se zase to tlustý fáro líbí hodně
(akorát nevím, co je to vyza ... asi rybka, že... :-)
ale takhle po ránu mě to pobavilo docela
Nicollette
26. 01. 2006
Líbí! Takhle po ránu - sotva rozlepím oči - moc příjemné probuzení:)
(Na oběd si dám sardinky. Pokud mi ještě neuplavaly.)
woman_who_fell_to_earth
26. 01. 2006
ha, se teda priznam, ze sem taky netusila. co je to vyza, al ez kontextu sem pochopila..:)
kaviar mnami mnam
este to tlusty faro mi tak nekdo venovat....:)
libi se mi to, po ranu dobry kafe:))
*t
výborný, kromě poslední sloky, kteroužto by to chtělo nějak vybrousit. TIP!