Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohovor
03. 03. 2007
44
67
5337
Autor
Vaud
Jednou jsem byl na pohovoru.
Brýlatá paní v kostýmku si upjatě listovala v mém životopisu.
"Teda pane doktore, jak na to tady koukám, vy snad děláte úúúúplně všechno!"
"Všechno, ne... Třeba ty... kruhy v obilí... to nedělám já!"
Zase špatná odpověď!
67 názorů
jejdavilda
16. 03. 2009
uz pracuju na kruzich, zatim s prateli trenujeme na neosetem poli a zda se to byt hracka
Květoň Zahájský
24. 11. 2008
:-D Paráda:-). Já se tak někdy cítím ve škole při interpretacích... taky nechápu, jak mohou být špatně...:-) *Tip
Javorovz_listecek: děkuju opět za avi:-)
chytrá_jak_radio
25. 04. 2007
ty jsi praštěnej:-))) připomnělo mi to...nedávno...koncem února..jsme měli seminář a pak byl večírek v havajském stylu a my se zákaznicí, kámoškou, jsme sháněly v papírnictví něco havajského...prodavačka na nás koukala, pak přišla a ptá se...co hledáte? kámoška...něco na večírek...něco havajského, máte? a prodavačka koukala a já se do toho ticha zeptala...máte vánoční baňky? to už koukala i kámoška...budiž mi omluvou, že jsem blondýna:-)))
*
*
podezdívka
05. 03. 2007buenavistasocialclub
05. 03. 2007
mám všechny jejich CD ;-))
chvilku jsem tam bydlel, tak je to srdcová záležitost ;-)
buenavistasocialclub
04. 03. 2007
to jsem rád, že všichni víte, co jsou kruhy v obilí - paní vůbec nechápala ;-)
sám v tom nemám moc jasno a pak to zkuste vysvětlit někomu jinému...
Nicollette ;-)) - i tak mám radost ;-))
jo, a v životopisu Písmáka samozřejmě mám ;-)
tři_černí_mravenci
04. 03. 2007pozorovatel
04. 03. 2007Nicollette
04. 03. 2007Nicollette
04. 03. 2007
Konečně jsem se alespoň pousmál, a to není málo po dnes čteném, tudíž típnu. ÷)
:-)))) :-))))) - T, tak jim to řekni, ty kruhy děláme spolu, jen Ty to vždycky ututláš, neb včas zmizíš a já přespávám pravidelně tak 4 x do roka na policejní stanici :-))