Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsou na písmákovi blázni?
10. 06. 2001
15
1
23769
Autor
Matyjustin
Jak už jsem napsal - zajímalo by mě, jestli jsou na písmákovi blázni - jestli ano - ozvěte se a zkuste stanovit stručnou diagnózu
Děkuju
1 názor
Jooo, určitě.
Já také
Ale i opravdoví. Nevíte někdo, jak se dá od díla (které jste napsali vy) vymazat nějaká kritika (kterou tam napsal někdo, kdo na vás má vztek a zaregistruje se jen proto, aby napsal něco ošklivého)?
Já také
Ale i opravdoví. Nevíte někdo, jak se dá od díla (které jste napsali vy) vymazat nějaká kritika (kterou tam napsal někdo, kdo na vás má vztek a zaregistruje se jen proto, aby napsal něco ošklivého)?
Definujte normalonost. Je to strašně indivudualní. Ale Modá kočka to vystihla.
A a a a kkkdyž nnnnapíšu, žžžže jsem blblblázen... HEH, HEH... HLAVA BOLÍ, MOC... HEH, HEH... a a a napíšu to to to ssem, pošlete na mmne popopoliciiiiii?!?!?!?!?!?!?!? Já, já, víte, já... OBČAS MI NĚKDO ŘEKNE, ŽE JSEM NEBEZPEČNEJ... HEH, HEH... já, já,myslímmmmm, žžžže máám rozdvoj e e enou ossssobnost. Aaaale nnnne, já, já, já, já nnnejsem bbblázen, zpátky mne tam NEDOSTANETE, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne,ne,ne,ne,ne,ne,ne. Už jdou, už jsou tadddy, jdou si pro mmne...
Ať žije RŮŽOVÁ:))))))))))))))))))))))))))))))
já nejséééééééééééééééééééééém bláááááááááááááázen NEJSEM BLÁÁZEN!!!! NECHTEEEÉÉÉÉÉÉ MĚĚĚÉÉÉÉÉ, JÁ NEJSEM BLÁzzzzzzzzzzEEEN. NE NE NE, kvok.
Celej písmák je drůbeží!
Modrá_kočka
29. 04. 2005Matyjustin
27. 04. 2005Nicollette
27. 04. 2005Nicollette
26. 04. 2005Matyjustin
12. 04. 2005
...díky, puso, už sem si lupnul!!!!Ale jen Hluchamin...eště že tě nemám na mikráči!!!!
nápad: nová feature Písmáku, vždy cca v 7 večer by vyskočilo dialogový wokno "nezapomeň si vzít prášek". hodně lidí by to uvítalo :))))
je toho hodně:beru zyprexu, lithium, lamictal a seropram.
schizoafektivní psychóza
hm, seš lepší- já Fevarin, Zoloft, Effectin, Prozac, Remeron, Ritalin, Biston, Neurol, Céčko, Teramin, Hluchamin, Aseptol a někdy si dám kafe, ale můžu jen 3x tejdně.
maniodepresivní psychóta, paranoidní schizofrenie..atd.--nechci tě unavovat výčtem(...), vidim že máš svýho dost.
reb> žádnou starost - jem měl spíš obavu o Tebe, aby ses nezlobila a tak .. takhle je to všechno samozřejmě v pořádku všechno .. :-)
rebecca13> protože pravděpodobně mý výroky/názory nejsou v dobrym dialogu s náplní toho klubíku, dobrovolně odcházím
vojtěch> dík za avi - konečně někdo s nadhledem - vždyť jsou všechny tyhle pitomý kecy jen póza ..
Zda jsou na Písmáku blázni?Já jsem tady na žádného pořádného blázna nenarazil...Pokud máte nějaké tipy, tak mi dejte vědět.Rád bych věděl jak takový blázen píše.
Děkuji
...ale klid, přijdeme vám na pomoc a zaneseme zmatek do řad nepřátel včas...
uz je to trochu lepsi - dala sem si dlouhodobejsi pohov od pismaka a moje nervova soustava se znacne zotavila; nemusim se bat nesmyslnych protiargumentu a hned se mi lip spi ;o))) nicmene to neznamen, ze sem uplne vlylecena, ze; stale mam pismaka v bookmarcich, a to je teda nebezpecny!
Matyjustin
29. 03. 2005
Mate, dík za avízko. Oslovila mne ta část tvého příspěvku, kde se zamýšlíš nad tím, že "není jedna kritika - je více druhů". Po pravdě, nějak tak jsem to tušila, ale tys to formuloval! V tu chvíli se mi rozbřesklo. Něco jsem pochopila. Děkuji ti za to..
Ticha_duse
26. 03. 2005
myslím že nejsem ani blázen ani básník - možná jsem tady trošku špatně, ale - pokud jsou všichni ostatní tady blázni, je mezi nima pár těch, co mám rád .. :-)
Wojtyla_Jr
22. 03. 2005Wojtyla_Jr
22. 03. 2005
Wojtyla: Moc otázek - jistě nečekáš, že na ně budeme odpovídat. Ale je dobré si je klást. Hodnotím, že se ptáš a máš k tomu i druhé. Otázka často bývá ještě důležitější než odpověď. Nenechej se otrávit, stále je tu naděje....
Wojtyla_Jr
22. 03. 2005
Wojtyla_Jr:Hm...to mas tezky. Ja sem prisla jako blazen, co se za to stydel. A ostatni blazni mi ukazali, ze se za to stydet nemusim:)
Takze ted jsem regulerni blazen:)
gabi> přeháníš a děláš si srandu .. .-))
jak se to pozná ?
já myslím, že je básník jako označení už spíš k smíchu -a - je to tím, že jsou lidi takový jelita a za život skousnou max. pár románů a k poesii ani nečuchnou a tak maj zkreslenou představu láska/páska a obdobně .. ( a teď nevím jakýho emotikona, tak raděj žádnýho )
ne - jsou tady obyčejný lidi, co si myslej, že proto, že uměj psát & mít otevřenou hlavu, tak jsou něco víc a kvůli beatu si libují v tom být blázniví, praštění, jiní atp. - je to móda - to přejde - jednou si budem říkat, že jsme sráčové a pak někdo přijde a řekne, že je šmoula. ještě před pár desetiletími bysme se nestyděli prezentovat se jako básníci - ale - to už je dávno ..
Petr_Pan: já bych se asi nenazvala básníkem ani tehdy... Nejak se jim necitim. Nebo jeho osud a tak...
Ale ty ano. Ty jsi básník
Matyjustin
17. 02. 2005
Mno to je velice relativní pojem, který je zakotvený v dávnověku, kde se prudérnost počítala na kyla a taky tam občas někdo smilnil se svojí matkou a pak si vypích voči, protože to jsou vokna do duše, a ta se má kontrolovat před každou jízdou, kterou skončíme vždy až ve tři ráno, raníčko, panna vstala, a šla, tak kdysi říkal mému účesu můj otec, otec vlasti narozený mimo republiku, takže je vlajka stažená, z internetu a na disk ten song přepálený, olej je rakovinotvorný a všichni umřeme!!!!!
Jaká byla otázka?
Absinthman
13. 01. 2005
blázen ? ani nápad !
za letu jsem nerozkvetl
v pentl se mi jazyk vpletl
plk do pusy letmo vlétl
namlel popo kate pétl............................tenos_:-) t*
Matyjustin
28. 11. 2004
Žádného blázna jsem tu už dlouho neviděl čářzčýšžčráč fudufud rzue amen!
Dark_Lachetis
04. 07. 2004sweet_lilith
16. 05. 2004Matyjustin
16. 05. 2004hrdzava_dzejn
10. 04. 2004
Robynson: Histrion je komediant.
Kromě toho, že jsem maniodepresiviní, sebedestruktivní a sociopatogenní jedinec, mám i tuto diagnózu. :o)
Vadí to moc?
TIP minimálně za diskuzi...
Robynson: Histrion je komediant.
Kromě toho, že jsem maniodepresiviní, sebedestruktivní a sociopatogenní jedinec, mám i tuto diagnózu. :o)
Vadí to moc?
TIP minimálně za diskuzi...
Robynson: Histrion je komediant.
Kromě toho, že jsem maniodepresiviní, sebedestruktivní a sociopatogenní jedinec, mám i tuto diagnózu. :o)
Vadí to moc?
TIP minimálně za diskuzi...
Ano, jestliže se domníváš, že jsem se ptal na autíčko, tak je to jen relativní, jako když si ponorka myslí, že je letadlo nesoucí obří fialový periskop, který je zatočený do kruhu, takže ona se relativně domnívá, že se dívá na svoje pozadí, zatímco ve skutečnosti vidí relativní cíl, do kterého směřuje. ;-))
A to je prosím přesná definice blázna.
von_Tikowitz
06. 10. 2003
Myslel jsem, že jsem taky trochu magor, ale oproti vám jsem děcka jen lehounce nepříčetnej.
Spvrivs: O kousek vejš ses ptal, jestli se tu někdo prohlašoval za autíčko... narazil jsem na něj pod písmenem S.
Ano, já jsem na písmákovi a jsem blázen. Diagnóza je Histrion. Nevím co to je, ale asi je to hrozné. Ovšem cítím se dobře a jsem šťastný. Konec konců jen blázen může být šťastný...
Ohó mam modrou na hlavu, fakt že jo. Šílim z jedný baby uaaaa a nedávno jsem pobodal chlapa v hospodě, protože se sázel, že ho nebodnu uaaaa uaaaa sem psychopat, utíkejte, mam velikou kuchyňskou kudlu a zuby jako žralok uaaaaa.
Hééj, to už tady bylo. Já na Tebe zaměřím hovínkomet a Tě sundám. Btw máš na palubě ořezávátko? To je teď součást předepsané povinné výbavy. ;-)))
Akorát nemůžu pochopit, proč se říká "makat jako šroub(ice)", když se při tom točí maticí.
Ale já bych se zkusil posunout o kousek dál. Jak by se dala matematicky zadefinovat otice (či otčice) jakožto protějšek matice?
Monty_Python
09. 03. 2003
spvrivs: ona je totiž taková jedna šroubice, která ke svému
zašroubování potřebuje matice... víš?
Matice je skutečně dobré téma k kecání (zkuste to vyslovit, jak jsem to napsal). Musíme si ale nejdřív ujasnit, jestli se chcem bavit o matici regulární, singulární, inverzní, transponované, rozšířené, plánu, nebo slovenské. :-)))
Monty_Python
04. 02. 2003
MP: kdysi jsem vymyslel že by matematici mohli místo
"kurva fix!"
nadávat
"lambda fix!"
SatanasekHnusacek
03. 02. 2003
ahoj spolucvoci... šílím ze zkoušek... nechcete se bavit o
metamatematice?
o matice? no jasne, ze vahas...pamatuju si jen to, ze 1 a 1 jsou dve;)
SatH: Pokud je nemůžeš nahlas přečíst, aniž by sis překousl jazyk (nebo minimálně prskal) nebo se přitom aspoň drcnul loktem o Křzvoklát, tak je to správně (pokud ovšem nebudeš číst v jako u).
SatanasekHnusacek
27. 01. 2003
Loket
strčil jsem si in pocket.
A jestli budeš ještě řvát,
uslyšíš, zakoho je toho Křyvoklát.
Btw hrad Křivoklát byl postaven ze slov "křivý" a "klátit". Přiklusal Horymír na Šemíkovi od Radotína, který leží ve směru Neumětel, zklátil Karlštejn dokřiva a tak vznikl Křivoklát. Stejně tak Bezděz byl původně postaven bez zdí (bez zdě ... Bezzdě ... a přesmyčkou jednoho z na konec Bezděz), ale ňák jim nedržel, tak ty zdi radši dodatečně přistavěli.
Ticha_duse
16. 01. 2003
Normální lidé sem nechodí... a jak taky? Tady se lítá (nebo podplouvá). Tvrdil tady někdo že je autíčko? Nikolikteravěk. Je to tu samé letadlo, úbót, růžové ořezávátko/tupítko letušky/světlušky, palubní podšíhtač, elektronický měsíc nebo (ty nejnormálnější) osoby využívají k pohybu výhradně domácí spotřebiče. To je ten pravej blázinec! Btw těm instalacím v Bohnicích/ Černovicích/ Baumgartner Höhe by se spíš mělo říkat "normálninec". Zdravím fšecky
SatanasekHnusacek
13. 01. 2003
Přečetl jsem si celou diskuzi, ale tak nějak si teď nevzpomenu na to, co bylo uprostřed, a tak trochu mě i zmátlo to o těch měsících. Ale ty čarodějnice jsou moc pěkné a raději si to přečtu ještě jednou a pak ještě jednou a pak ještě jednou. A ty čarodějnice jsou moc pěkné. Počkat! Jaké čarodějnice? Asi si to budu muset přečíst ještě jednou.
P.e.s.: Vio, promiň. Možná, že bych si to měl přečíst ještě jednou.
...no...ja teda znam jenom jednoho...;)
...ale jinak jsou tu vesmes sami geniove...:)))
SatanasekHnusacek
25. 10. 2002
Já jsem myslím jednu tu smetákoletku tudle za rohem viděl. Jedním okem šilhala na svého hnědého potkana, druhým na vypouklou hranatou kouli, třetím na mě a v uchu měla zabodnutou jehlu s ražniči. B___žel jsem ale hned utekl, takže jsem se jí už nestihl zeptat, kde jsou její kolegyně.
Matyjustin
08. 10. 2002Monty_Python
08. 10. 2002Monty_Python
07. 10. 2002
takovýhle ponožky nosil můj terapeut!!! mimochodem, jsem ti dneska ráno poslala sms, lekla ses aspoň? já byla ráno vtipňuška
Monty_Python
04. 10. 2002
haha, tak to jsem poslala sms nevim komu, tak já to este prubnu, doufám, ze mám na tebe gut císlo, kdyztak mi ho napis do zpráv, když ti nic nepřijde
tejkonc už nejsem vtipňuška, teď jsem zklidněná... ale když vidim ty nahoře, nevim, jax to udělala, že se takhle hejbou, ale je to šílený... na víkend mám schovanýho tripa, tohle je dobrá přípravka :-))))))))
Monty_Python
03. 10. 2002
Matyjustine, stačí kritiky k tomu, abys poznal, zda jsou tady blázni nebo ne? :-))))
chodila jsem nejdřív na zš hornoměcholupská a pak na zš plechanovova, próóoč?
Monty_Python
01. 10. 2002Monty_Python
01. 10. 2002Monty_Python
01. 10. 2002
nevim, měli jsme nějakou sněť na škole, v první třídě byla žloutenková karanténa, ve druhý mě nakazily špinavci spolužáci všema, všima, no prostě timdle, a ve třetí třídě jsme měli třídní učitelku, co měla úplně bílou nohu a všichni řikali, že to je sněť
Monty_Python
01. 10. 2002
Jmenovala se asi Černá, páč na základce jsme měli samý Černá, Suchá, Uhynulá a tak podobně...
Monty_Python
01. 10. 2002Monty_Python
10. 08. 2002
Re: čínské vtipy - to si za totáče zavolaj na závodní výbor chlápka, co furt vykládal židovský vtipy a hučej do něj "Hele, ať nás Svobodná Evropa nerozmazává, že jsme antisemiti, nech ty vtipy bejt.
Já vím, vony sou dobrý a byla by jich škoda. Co kdybys to samý vykládal vo Číňanech?" - "No já nevím, ale zkusit to můžu".
Přijde do dílny a hodí do placu "Klucí, slyšel sem bezva fór! Potkaj se dva Číňani - Kohn a Silberstein."
:;::::;::;;:;;::;;;::::;:;;;;:;::;;:;;;::;;:;::;::;;;;;;::;::::::;::;:;::;;::::;:;;:;:;;::;::::::;;;:;:::;;:;;;;::;::::::;;:;;:;:;;;;::;:;;;::;;:;;:;;::;;;:;;:;;::;;:;:::;;;;;;::;::::::;::;:;:;;;::::;::;::::::;;:;:;::;;;::;;:;;::;:;:;;:;;:;::;::::::;;:;:;::;;::;:;:;;:;;;:::;::::::;;:;;:::;;::;:;:;;;:;:::;;::::;:;;::;:::;;:;;:::;;:;;;;::;:::::::;;;:;:::;:;;:;::;:;::;::;:;::;::;:;::;
Spurius: Místo mezer tam dávej a půjde to:
♥♥ ♥♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
♥ ♥
♥
(A teď jsem zvědav, jakou hrůzu jsem tu stvořil)
No, úplně vono to není - ještě by to chtělo písmo Courier:
♥♥ ♥♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
♥ ♥
♥
Ald: Přece nás fšecky. V hledání společnosti stejných či podobných jedinců spočívá život člověka. Chjuch :-)))
MajorZeman
16. 07. 2002MajorZeman
16. 07. 2002Paranoicus
13. 07. 2002Monty_Python
13. 07. 2002Monty_Python
01. 07. 2002Monty_Python
28. 06. 2002
a kdo je normalni?? kdyby o me nekdo rekl ze jsem normalni, bral bych to jako regulerni urazku..
Monty: No jestli potřebuješ nějaké to depo, tak Ti ho můžem obstarat, ale jestli se tady vezme, to fakt teda nevím. ;-)))
Monty_Python
24. 06. 2002Monty_Python
23. 06. 2002Monty_Python
23. 06. 2002Monty_Python
23. 06. 2002Monty_Python
23. 06. 2002Monty_Python
23. 06. 2002Monty_Python
23. 06. 2002Monty_Python
22. 06. 2002
blázen... a kdo je to blázen ? HA už si vzpomínám blum,blum slyším všude ŠUM.... °° ble
maty: no jo, já zapomněl, že Úřad Pro Čínské Bohy A Podobné Ptákoviny přešel pod Ministrestvo Betonu a Betonu....
mimochodem, Maty, jak ti dopadla ta zkouška o keré jsme se tu bavili? Já jsem dostal dvojku.
nazdar fšichni!
toto je to pravý auditko gde bych se mohl zeptat:
mám kandidovat na post Čínského Boha Srandy, nebo
tento úřad přináší přílišnou odpovědnost?
Helča: jé, tak teď jsi mě dostala :))
znám akorát ftip o Číňanech:
víte podle čeho Číňani pojmenovávají své děti?
Shodí plechovku ze schodů a poslouchají.
Stejně bys měl smůlu. Jak znám Číňany tak už je to obsazaný a doživtně. A vzhledem k nesmrtelnosti bohů ... pra malá šance, že se to uvolní.
Škv: Ale já myslím, že naděje by tady byla. Kdyby se náhodou zinscenoval proces s dosavadním bohem srandy (něco jako Vladimír cár x Perun), tak bys měl šanci. A když se ještě naučíš čínsky (můžu Ti dat pár lekcí, ale moc Tě toho asi nenaučím ;-) ), tak to máš skoro jisty. :-)))
Matyjustin
20. 06. 2002
Škv: Mě si může splést s titanikem maximálně tak Homér, protože byl slepej jak slepejš, co se ráno klouzal v bahně až slkouzl jeníčkovi vařícímu si ježibabu ochucenou Mařenkou do polívky, čímž ta dotyčná dostala šmak, ktyrý by jí jinak mohl dodat jedině kečup Spak. :-)))))
ahój fšichni! já se taky hlásím mezi blázny - jsem šílenej ve všech směrech blé blé
hej - vy loďaři, né abyste narazili na ledovec, protože by se tam
pak objevil Leonardo diCaprio a byl by z toho Titanik
Zly: Né abys nám lezl do rajónu a stahoval pod vodu naše lodičky. To bych si to s tebou já - U-bot - muselo vyřídit. ;-)))
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ - parník - to je cíl pro mě (připomínám, že su U-bot). Vypustit torpédo ... žbluňk, pffffffff ... bum, křáchchchchchcrumprumplrum... Tak, a máš po kolese. :-))))))))
Gorg: Já sem to tak nemyslel. Ale to víš, jakou to ponorce udělá radost, když kolem jejího mola propluje taková lodička. To hned kolem sebe střílí radostí. Dej se k nám. ;-))
K nám, co bojujeme za Fíru (Ádu). Kdybys třeba doplavala do našeho přístavního kosmeťáku, tak z tebe uděláme třeba Bismarcka nebo co si budeš přát. ;-))
Když zakotvíš u kosmeťáku (kosmetické středisko), tak si vyžádej katalog. Na prvním místě je tuším Bismarck, za ním Prinz Eugen, pak ňáká další plavidla a na koncu jsme my podvodníci - U-boty. Nabídka je široká, takže si u nás vybere každý. Jen se neboj a připlav. (můžeš byt aji skutr) ;-)))
Matyjustin
11. 06. 2002Matyjustin
11. 06. 2002
Matyjustin: Střídavě oblačno, místy prší tučňáci, bioparanoická předpověď hlásí druhý stupeň: stíha před písemkou
Matyjustin
11. 06. 2002
menuje se to "výpočtová logika" a je to tak divný, že vůbec nevím jestli to vlastně umím nebo neumím
Matyjustin
11. 06. 2002
:))
a ty zase půjdeš na kliniku a budeš se tvářit psychologicky - a je to :))
Matyjustin
11. 06. 2002Matyjustin
11. 06. 2002Matyjustin
29. 05. 2002
Maty: Špidla??? Tak to v tom mám teda už úplnej maglajz; o špidle jsem si zase myslel, že to je hranatý druh špalku, vykotlaný z pařezu rostoucího horizontálně pod povrchem Měsíce směrem k orbitální stanici Mir; a ono ne. Tak co je pak potom podle Rudolfova zapomnětného větníku šprudla? (protože že by to bylo speciální růžovofialové ořezávátko na vlasy se žlutozelenooranžovýma puntíkama a modrohnědookrovýma čtverečkama, tím už si teď nejsu ale vůbec jistej)
Matyjustin
29. 05. 2002
Wopi nemá špatných ořezávatek.
To jsou ŠPičatá RUžová ožez-DLAtka - ŠPRUDLA
A já jsem si naivně myslel, že špachtle je miniaturní torpédo používané za války nepálským námořnictvem jako prostředek na hubení drobných čínských červích průzkumníků. :-o
Matyjustin
20. 05. 2002
hmmm... jedno z mých druhých/třetích/atd. já vymyslelo
takovou konspirační teorii, že řeči o nekonečnosti vesmíru jsou pohádky, kosmický lety jsou zfalšovaný a je jenom zemskej povrch, trocha atmosféry a strop, na kterej se v noci promítají hvězdy a měsíc
já jsem vždycky toužil po týdle panence, ale naši neměli takový to dřevíčko (co nevíme, jak se menuje), jenom klasický měchačky a používali je krutým a odsouzeníhodným způsobem...
Monty_Python
14. 05. 2002Monty_Python
09. 05. 2002
fuj...
to mi připomnělo jednu z nejgeniálnějších věcí postavených na češtině, dialog:
"Hni se, hnuse!"
"Hnu se, hnise."
:)
Monty_Python
09. 05. 2002
Huspenina
Suroviny:
1000 g nožičiek, bravčové koleno, 80 g koreňovej zeleniny, 1 cibuľa, 6 zrniek čierneho korenia, 4 strúčiky cesnaku, 1 lyžica vegety, soľ, 3 1/2 l vody, rasca
Postup:
Bravčové nožičky dobre očistíme, dáme i s kolienkom do väčšieho hrnca, pridáme zeleninu, koreni, cesnak, cibuľu, rascu, vegetu a soľ a zalejeme 4 litrami vody. Varíme asi tri hodiny. Vývar precedíme cez sitko a nalejeme do misiek. Nožičky a kolienko vykostíme a rozdelíme. Necháme v chlade stuhnúť. Podávame opaprikované a okorenené s chlebom.
Huspenina (Chez Pickled Pork Loaf)
Irene McLuckie, Fort Dodge, IA
3 or 4 pounds pork hocks
1 pound pigs feet
1 pound lean pork
1 teaspoon salt
1 teaspoon pepper
1 Tablespoon pickling spice, tied in cheesecloth
1 diced onion
3/4 cup vinegar
1 package unflavored gelatin
water to cover
Put the meat in a large kettle and cover with water. Add the salt and pepper, diced onion and pickling spices. Boil together until tender. If liquid boils down too much, add more water. Remove meat and spices from liquid. Cut meat into small pieces. There should be at least three cups of liquid. Put into kettle again, bring to boil again, and add vinegar to taste. Let cook and place into a pan. Put the pan into the refrigerator and let set. Skim off fat. Serve cold, and slice into 1/2 inch slices. Good with rye bread. Keep in the refrigerator several weeks, but should be covered to keep from drying out. May be frozen for storage. Other cuts of pork may be used or added to the hocks. Chicken and beef may be other loaf choices, also.
"My ancestors came from Bohemia to America in about 1882 and settled south of Fort Dodge in Webster County. They were some of the early residents of the area and established the farm that is still in the family. We keep up the family traditions, one of which includes making huspenina and kolaces as well as sauerkraut and dumplings.
Huspenina was a great way to preserve meat for later meals. Families did their own butchering and utilized as much of the animals as possible. Everything was used except the squeal. Huspenina was also served as a sandwich with homemade rye bread."
Také existuje architekt Leonardo G. Huspenina - to jen tak pro zajímavost, až budeme stavět ty Žabojedy.
Monty_Python
09. 05. 2002Monty_Python
09. 05. 2002
To je pravda. Já jsem právě vylil kafe do klávesnice, tak jsem trochu nesoustředěnej.
Mam od pondělí novej komp.
Taky mi ho mohli přivést až v pátek...
Monty_Python
09. 05. 2002
Monty: Našla by se (doufám) jedna výjimka potvrzující pravidlo: Já jsem měl letos svátek v pondělí (btw před 14 dnama), a narozky taky. Ale přesto že su pondělák, svátkem je pro mě taky každej (skoro) pátek. ;-)))
Wopi: Ten geniální dialog se musí dat do klubu jazykemzpytcuov :-))))))) (ať tomu mužu dát tip...)
Monty_Python
07. 05. 2002Monty_Python
07. 05. 2002
Pes jitrničku sežral, sežral,
docela máličkou, ičkou,
kucháři ná něj přišli, išli,
klepli ho pááličkou, že zcepeněl.
Jinak ten indián vykouřil dýmku, úchyl jeden perverzní ;-))
Monty_Python
07. 05. 2002Monty_Python
07. 05. 2002
já bych si taky dal říct
založíme ves Žábopeče a budeme tam bydlet
třeba se přistěhuje i Mirin
Monty_Python
07. 05. 2002
Huspeninu
Pečená huspenina je dobrá na pročištění střev...
ikdyž po po pečení je to spíše řídcenina.
Monty_Python
07. 05. 2002Monty_Python
07. 05. 2002Monty_Python
07. 05. 2002Monty_Python
07. 05. 2002
Aj pohřiechu, jakés to pitvorné obcovanie?
Mravóv ušlechtilých jsa, navrátit se spěším do vod řeky Rýna!
Monty_Python
07. 05. 2002
A eště jednou o rudých:
Indíán dýmku kouřil
docéla máličkou.
Uff, úff a škýt, škyt řekl,
zcepéněl mŕtvičkou.
Plakáli Síuxové
a kópalí mu hrob,
na plácce brámborové
byl nápis tě'ě'chto slov:
Indíán dýmku ...
:-)))))))
Nebo:
Ind húspenínu sežral,
malíčko úzenou,
bolésti ná něj přišly,
zesnúl pod pókličkou.
Plakáli Drávidové
stavě'ě'li Tádžmahál,
Na bráně slónovinové
mantrú druid nááčmáral:
Indíán dýmku kouřil
...
:-))))))))
Matyjustin
07. 05. 2002Matyjustin
07. 05. 2002Matyjustin
07. 05. 2002
HHHHHHHHúúúspenina... To je fakt dobrý - hhhhhhhhhúúúúúúspenina
Štěstí... Co je štěstííí?
Hhhhhúúúúúspenina jenom rosolovitá...
HHHHÚÚÚÚÚÚÚÚSPEnina jenom rosolovitá...
:-)))))))
Matyjustin
07. 05. 2002Matyjustin
06. 05. 2002Matyjustin
06. 05. 2002
já nevim... prostě jsem prošel tou mimoprostorovou prolejzačkou, co mi tu zařídili šediví ufouci Či-Mi a Čo-Go
Matyjustin
06. 05. 2002
já je vůbec neposloucham (ani na ty jejich kmitočty nad nemam zařízení), ale prolejzačky se hoděj
Matyjustin
06. 05. 2002Matyjustin
06. 05. 2002
já nejsem žádnej MI-ŠU-GD!!!!!! a nic prát nebudu. co si wopi pos..l, to si taky vypere! ten puch, co vydávaj h...a v horký vodě!!!! z toho by se člověk zbláznil...
Matyjustin
06. 05. 2002
dobrá, přiznávám... nesnáším koprovku... ale s tou wopiho čistotností to nebude tak horký, maně si vzpomínám na působivé vylíčení wopiho špinavého nádobí v díle jistého hubertaxy... :)
tak bacha, to nebylo MÉ nádobí!!
já si toho svýho utopence snim vždycky na novinách a tak ŽÁDNÝ NÁDOBÍ NEŠPINIM!!
akorát hrnce na kafe - a ty si vždycky sám meju, když už neni žádnej další k dispozici
:o)))
Monty_Python
06. 05. 2002
kdybys věděla, kdo měl tvoje jídlo v žaludku, v puse nebo v ruce, tak bys nejedla nic... otec říkával, že správnej sedlák sní za život kolečko hnoje a něco na tom je...
Monty_Python
06. 05. 2002Monty_Python
06. 05. 2002
Nebo kdybys věděla, čí jídlo mělo v žaludku to, co máš v žaludku. To by sis okamžitě a střelhbitě bez ptaní a reptání a taky bez zbytečných okolků koupila nejmíň deset pojistných žaludků, kdyby to ten první neudržel, tak aby se to zarazilo někde jinde. (Co to tady kecám? To se zas ten filosof jednou projevil... a nebo to byl písmák?) ;-))
Hehhh... !!! 88888888-OOOOOOO Vidím ňák víc kritik!!!! To 'fem bláven, to 'fem bláven...
co jsem to napsal????????????
takovou hrubajznu jsem udělal naposled v roce 1958....
:-/
ono ani Písmák není pro psychotiky bezpečnej:
například si pamatuju na různé zvláštní konspirační nicky
které se objevily pouze v době kdy jsem začínal nabírat na
ataku psychózy a poté zase zmizely
Monty_Python
03. 05. 2002
já jsem na písmáku ještě žádnýho blázna nepotkal. ale nejsem tu dlouho, takže je možný, že jsme se prostě minuli. či neminuli, leč blíže nepoznali. či neminuli a blíže poznali, leč neodhalili svou pravou identitu. čiči.
Monty_Python
02. 05. 2002
To je škodáá :-(( Můj filosof je deprimovanej, protože si nemá s kým pokecat. Takže můj dluh u OZP taky narůstá. ;-)
Jé, Monty, můj filosof by si hrozně rád podiskutoval s Tvým filosofem. Nepustila bys ho sem aspoň na chvilku? Pošime, pošimééé.
Monty_Python
19. 04. 2002
Já taky patřím do té široké skupiny se svou maniodepresivní schizofrenní psychózou :)
Monty_Python
19. 04. 2002
jé - chvíli jsem tu nebyl a zase se to tady trochu oživilo.
Co se týče mě, snažil jsem si komponenty svojí osobnosti odhalit
a pojmenovat - ale vono se to furt mění.
Taky mě překvapilo, když Harry Hacker vznesl požadavek, že chce
vlastní písmácký nick. Všechny vrstvy mojí osobnosti totiž vystupují
pod Dannym (experimenty a poloparodie typu Tučňáček nepočítám)
Nakonec jsem mu ten nick udělal. Von se mi tam začal rozepisovat
vo svých problémech s compem, což nesouvisí s literaturou.....
Monty_Python
10. 04. 2002
Monty: Předně Tě prosím za odpuštění, že se stále nechávám svést určitými komponenty Vaší osobnosti a považuju Tě (teda Vás) jako celek za něco jiného než jste. Teď už si to snad budem pamatovat.
No a to co dělám, když černá bestie vystýlá megabrloh fialovejma tulipánama a voplejtá jima kříže, je velice prozaické - vyplejtám mu ty kříže a skládám z nich prostorovou formu jin-jang, takzvanej jin-jang-džin. A jelikož má černá bestie velice ráda džin, tak to vypije a je klid. :-))
A Monty, máš přehled o všech komponentech své multidimenzionální osobnosti? Já jich mám tolik, že v tom mám děsnej nepořádek, kvůli čemuž jsem neustále nervózní a musím se uklidňovat rozebíráním a opětovným skládáním svých 88 žlutých a červených budíků, přičemž když je složím, musím je ještě poskládat do obrazce znázorňujícího jin-jang.
A eště by mě zajímalo, jestli se tato má úchylka dá nějak jednoduše pojmenovat. Nevíte to někdo (vím že máte, stejně jako já, dobré vztahy s fialovými tulipány a černými bestiemi sídlícími v megabrlozích s velkými kříži)? ;-))
Monty_Python
29. 03. 2002Monty_Python
28. 03. 2002Matyjustin
28. 03. 2002
lidi, já bych tu s váma bláznil o 106, ale bohužel mám takovej pocit, že mě někdo sleduje :)
Matyjustin
27. 03. 2002Monty_Python
15. 03. 2002Monty_Python
15. 03. 2002
Blázni fšech poruch, spojte se!
To tak na úvod. Teď by mohlo přijít ňáké to -bla-bla-bla-...
A na závěr: Wauwauwauwaůůůůůůůůůů, wúúúúůůůůůůůůůů, hůůů, wauwauuu, wauu, waůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů!!!
Monty_Python
15. 03. 2002
Monty: A kdo říká, že nejsu dementní oligofrenik? Taky blázen, ne?
No a co se týká těch střech, tak velice zajímavé je komparovat kónické střechy v Nižném Novgorodě s vrutovitými střechami v Rostově-na-Donu či se střechami tvaru obráceného vrchlíku typickými pro Groznyj. Ze srovnání totiž celkem trojznačně vyplývá, že a) Obří meteorit, který před lety spadl v tajze, byl vlastně kus kandelábru, který se měl stát integrální součástí budované orbitální stanice, avšak nějakým neočekávaným řízením parafyzikálních zákonů se po elipsovité trajektorii zřítil k zemi, b) výška, ve které onen kandelábr přelétal zmíněné lokality nebyla konstantní a tudíž atmosférické tření působilo v různých okamžicích různě na vznikající vzdušné proudy, c) tyto vzdušné proudy kromě rozdílného působení na tvar střech zároveň rozličně působily také na psychologickou deviaci lidského bláznění v komparovaných oblastech.
jasne, ze jsou! vsichni, co tu jsme, jsme blazni a timpadem diagnozu si muze kazdej urcit sam. kazdej kdo pise, je blazen
Už to tady zase uhaslo. Nezlobte se, ale musím vás fšecky voavízkovat. Waůůůůůů, mě nebaví zavile vejt na temný elektronický měsíc sám, wau-waůůůůůůůůůůůůů!!!
tak si vyj na svůj Pyj jako Vyj. Uchop kyj hlavně žij a s Láskou hnij ;o)))))))))
m.
Jste cvociiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))
Dobře. Trochu seřídíme dráhu elektronického měsíce a veverky můžou explorovat do 23:49. Ale asi to bude znamenat, že starší tchoři s výbušným motorem budou muset později vstávat, aby náhodou nezpůsobili řetězovou explozi, kterou měsíc může zněkolikanásobit.
S těma medvědama budem souhlasit jenom za předpokladu, že budou dovybaveni speciálním systémem liquidace reakčních zbytků, který snad už brzo vyvynou soví osvětlovači v součinnosti s transcendentálními želatinovými ropuchami, které jsou narozdíl od ropuch fosforeskních schopny deionizovat liščí ohony, což bude zřejmě nezbytnou součástí nové technologie. Zliquidovaný odpad pak totiž můžeme přeměnit na pohonnou hmotu do motorů pro nový druh kun.
TO ROZHODNĚ NEPŘIPADÁ V ÚVAHU!!! Elektronický měsíc je pro nás životně důležitý. Jestli veverkám vadí, tak ať v noci nelezou ven, a řachtání pavlků je potřeba, abysme je poznali - je nutné zabít pavlka, ale taky šakala, kojota a jaderně-fúzního rádiového medvěda!
Matyjustin
25. 01. 2002
Maty: Dobře, na ten měsíc se podíváme.
ad veverky: ale to ještě neznamená, že musí lézt v noci ven. Denní pastroje mají v noci spat! Uááááááááúúúúúúúíííííííííííí!
A ten medvěd, ten nás ohrožuje především - jadernej reaktor bouchne, fúzor nás předělá na chlupatou WC-mísu a rádio náma prožene pár vln a jsme v háji, to v žádném případě nemůžeme připustit...
Matyjustin
25. 01. 2002Matyjustin
24. 01. 2002
Tohle tady ještě pořád žije? To je dobře... až bude víc času, tak se taky zapojím.
Ale bacha na vlky, Bacile, jsou hrozně nerudní a žerou procesory ;-). Btw Roby: Možná jsi narazil na nějakého pavlka, který se za mechanického vlka jenom vydává a díky své nedokonalosti rachtá kolečky, která my nemáme, protože jsme na mnohem vyšší technoluční úrovni. Každopádně se od takových pavlků rozhodně a nekompromisně distancujeme, protože nás nejenom prozrazují na honech, ale navíc nám ještě dělají pravidelně ostudu na každoměsíční interversální (mezivesmírné) konferenci mechanické a elektromechanické flauny.
Roby, má hlavně mě, ale to nepřizná :o))) a taky máme potomka
:o)))
my mu jistíme týl :o)))
Kuchleis: no stejně to nechápu,
sice se necítíš bláznem, ale úplně v pohodě třeba taky nebudeš - NA JAKOU MOU POZNÁMKU??????
:o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Miroslawek
21. 01. 2002
Wopi: To je legrační.Na to že žiješ s kocourem, z tebe vyzařuje zajímavá energie. Máš jenom toho kocoura?
neznám popis bláznoství, ale myslím, že ano. asi se každý do množiny bláznů někdy počítáme...
Roby: No dovol... my neběháme, my jezdíme po elektromagnetickým polštáři.
Čím dále od hradu, tím lépe pro nás, mechanické vlky, vyjící zavile na temný elektronický měsíc, svítící ze svého řídícího stanoviště na naše naprosto virtuální rejdiště, na kterém jsme my pány a kde každého, kdo tam strčí svou 220V zástrčku, kousneme jedním obřím digitálním kusem do jeho drahocenného mikroprocesoru. :-)))
Matyjustin
13. 01. 2002Matyjustin
13. 01. 2002
Hihi....Jestli chceš diagnózu, tak klidně: anxioznědepresivníneuróza:) Ale to ještě nic neznamená. Jestli je blázen ten, kdo není jako povrchní většina, tak jsem blázen a doufám že tady na pismakovi jsme všichni:o)))
Jsem blázen a dalo by se říci, že jsem na písmákovi. Stanovení diagnozy je asi těžší. Myslím že kouzlo bláznovství je velice pregnantně vyjádřeno na stránkách www.volny.cz/robynson
kde se s tímto úkolem podle mne nadmíru zdarile vyrovnal "veliký" OSHO
Matyjustin
24. 10. 2001Matyjustin
24. 10. 2001
"když se svlékala, viděl jsem M13" - to se mi moc líbí, to bych rád použil jako název písničky
:))
Matyjustin
24. 10. 2001Bezejmenny
24. 10. 2001
Pořád mi vrtá hlavou, jak asi vypadala, když pohled na její nahotu připomínal kulovou hvězdokupu. To měla po těle půl milionu pih? Nebo byla celá rozpíchaná od heráku?
Já bych to teda zaměnil za jinou.
Momentálně se mi právě líbí NGC6543 Cats Eye, ale našla by se příhodnější. ;-)
Matyjustin
24. 10. 2001
Termín Velký kulový má něco do sebe, je ovšem poněkud zavádějící. Úplně totéž je totiž vidět, když je na hvězdárně zataženo... :-))
No právě! Ono je vůbec lepší se vyhnout návštěvám hvězdárny, kdoví kolik Písmaček nám tam zase Albireo sbalí, a na nás nic nezbude (Albi, nečerti se, to já jen tak pišťuchuju a pošťuchuju z čiré rozvernosti).
Matyjustin
22. 10. 2001
Já su kosmická loď Enterprize a teď vám vlítnu do objektivu, takže uvidíte akorát tak to M13.
:o)))))))))))))))))) Tak cóóó? :)))))) Byl sem ftipnééj? :))) ... :( Aha, asi su blázen. To abych radši držel "hangár" (ani si nevzpomenu jak tomu odborně říkáme)
Bezejmenny
21. 10. 2001
Wopi: hužgďžara fíčl kjomdolobot žičipimá žufalá hemčk.
Nebo to napíšu rovnou česky... : OK
Wopidoo, Beta Mon je jedna z mých nejoblíbenějších (i když na rozdíl od Bety Cyg není barevná.) Malá Čuba se mi moc líbí, dovolíš-li, někdy to na hvězdárně použiju. Ještě jeden terminus nontechnicus se mi líbí - kolegové na hvězdárně začali používat nick Velký kulový pro M13. I před návštěvníky.
Bac: co to plácáš, létající nosorožciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jsou přece bleděmodří
Náhodou... já znal jednoho, ten byl fialovej se žlutejma ťuplíkama... a když letěl, oranžově mu zářil roh...
Ale už jsem ho dlouho neviděl... doufam, že ho někde nesundala protivzdušná obrana...
Tak u nás lítají jen ti bleděmodří (mezi 4 a 5 hodinou ranní).
To co jsi, Wopi, viděl, byl asi nějaký exot.
Wopi, a nepleteš se? Nebyl NÁHODOU žlutej s fialovýma ťuplíkama? To se mi zdá jako mnohem podstatnější varianta. Přečti si stať profesora Nosorogova "Tjuplikovatosť nosorogov tjumenjskogo i krasnojakskogo regionov v novych naučnych soobščenijach, i vlijanije sexuaľnoj žizni povolžskich vychucholov na etu tjuplikovatosť".
Helča - mezi 4. a 5. hodinou ranní můžou lítat třeba ultrafialoví stegosauři... to prostě JDE MIMO MNE :o))))))))))))))))))))))
kdo se tady zminuje o case, kterej je vrazednej a kterej se nehodi nez na to aby se spalo, popripade milovalo...
ehm.. vstavam ve 4:30 do prace :o)))
A pak, že tu nejsou blázni... může NĚCO TAK ŠÍLENÉHO dělat rozumný tvor???
Matyjustin
19. 10. 2001
trosku mam problem ve 4:30 vubec neco videt... dokonce i ten autobus do prace nachazim po hmatu....
ale jednou jsem neco fialoveho videl, ale bylko to temer ihned pote, co jsem neprosel skrze futra, ale snazil jsem se projit cca 30centimetru nalevo od nich...
jen pocitam, ze to nebyl stegosaurus, ten by se zrejme do meho domova nevlezl..
:o)
Matyjustin
19. 10. 2001
Wopi, to si pleteš. Ten fyjalovej se žlutejma Šuplíkama nebyl nosorožec, ale jednorožec (Monoceros, -tis, Mon, na zimní obloze vlevo od Oriona).
Já vim, já ho znam, ta Beta, to je taková trojhvězda, ona na mě mrká trojmrkama
:)).
A kousek nad tim všim vesele juká Procyon z Malé čuby.
:)))
Jo, jo...
hé a žuabudá kužama paktimolo šoró žičku hupkr fikuchá... v překladu: Jste vadný. ;o)
kwana ammuana wakama y-mgabu tabunga mugnaba mgerebi
- v překladu: prdlajs!
jsou tady...jsou vsude...vidime je kazdy den pri pohledu do zrcadla...vidime je na ulicich a tak proc by nemohli byt i na pismaku?? ze Krele:-)))
Mezinárodní asociace fialových krav se taky hlásí ke svým závazkům vyplývajícím z členství v písmákozoologické alianci a chce po boku hnědých i ledních medvědů bojovat proti normálnosti.
Krávy, PóóóóóóóóZOR!!!!!!! Na místáááá připravit!!!!!! K zemíííííííííí ROH!!!!!!!!!!!!!!!!! URRRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...
Jasně že jsou tu blázni. Největšími blázny jsou ti úplně nejlidštější, otevření a čistí, prostě "normální" lidské bytosti, které ale vůči svému okolí z normálu velice vybočují, takže jim nezbývá, než se nazvat šílenci, aby nebyli ukamenováni úplně :-))))))
Matyjustin
17. 10. 2001
Právě domlouvám s medvědy systamatičtější ochranu Písmáka před negativním vlivy
:)))
Vše je na dobré cestě, ovšem ta, jak známo, vede do Říma, takže jsme se s meďochama obrátili zpátky, neboť jsme nechtěli poitalštit Písmáka, ale ona i tak ZAS vedla do Říma.
V tom snad má prsty mafie....
Ale medvědí výzvědná služba to rozlouskne, pučim jim svůj louskáček.
Maty: ostřím to, co ztupil The CYAN BLUNTER...
A jako vedlejšák si ostřím i důvtip :))))
Matyjustin
17. 10. 2001
Wopi: doufám, že jsou zainteresováni i lední. Miluju bílou a samozřejmě růžová ořezávátka.
Méďa s Vámi
:-)
Danny, taky by to mohl být komplex antigen-protilátka :-))))
Zoo: Nezaložíme sdružení ZA UZÁKONĚNÍ POLYGAMIE A POLYANDRIE? :-)))
Matyjustin
16. 10. 2001
no jo. KaPe vám/nám na maják.
hlavně nedostat KoPačky.
a taky už nemusíme za KoPečky
a K Posteli mi dejte Knihu Povídek, do vlasů KoPretinu a do omáčky KoPr.
buď s vámi Kryštůfkův Pú (medvídek)
:-)))
Hele - to je na moc dlouhou trať. Já bych zrušila svazky, šecky. A vono se to pak už nahloučkuje samo, uvidíš. :-)
ještě by se tu měl projevit můj mesiášskej komplex,
ale von se asi neprojeví anžto je moc zakomplexovanej
(a možná je to jenom B-komplex)
Monty_Python
15. 10. 2001Matyjustin
02. 10. 2001
Miláčkové! Odporně jsem se u Vás vyřehtala. :-)))
Obávám se, že jsem naráz zamilovala do poloviny
ústavu - k čertu s nezákonnou polyandrií a polygamií!
Chcu Vás!
(Eště že sem nechodí Mudr. Sojka z Brodu.)
Kastel: to já mám naopak pocit, že kdybych byl normální, tak bych dnes ještě ženatý nebyl a že když jsem do té instituce zvané manželství lez', byl jsem pěkný d... (co se týmuje na "nebyl"?)
Papouch: Ty jsi zkrátka náš lokálpísmácký globálpapouch, a právě proto tě máme rádi!
(Doufám, že nikdo nepochybuje o tom, že já, Bacil, jsem opravdu blázen).
Lokálpísmácký globálpapouch! :-)))
Samo bych to lépe neřeklo :-)))
vaše Růžové Ořezávátko
Monty_Python
21. 08. 2001
Matyjustinku odpusť šla jsem se nahlásit už v březnu, jak si to auditko vyhlásil, jenže jsem zakopla o rampouch spadla jsem do bezvědomí, než jsem si uvědomila co jsem chtěla, uplynulo několik měsíců.Při splečné terapii mě jen tak tak přesvědčili, že nejsem letadlo /po té co jsem nedokázala vysunout podvozek a bourala jsem natvrdo na břicho/ a nebýt toho že jsem po modřinách zelenala, a zmodrala, tak dosud stále růžově ořezávám, růžově okřeslovátkuju, olepovátkuju, otřepávátkuju, osypávátkuju, odcházívátkuju, odporňovátkuju, obmyslítkuju a opldňovátkovávám!
Děkuju váženým lékařúm dnes vím, že jsem Johanka, ale v těch Arkádách dost táhne tak mě prý brzy zahřejí...
Ještě hladce odstartovat, zasunout podvozek a vžžžžžžžž......
Poslusne hlasim , ze jsem zde.Som uplne normalny az na tie ruzove sloniky co obcas vidim.Som teda blazon?
Monty_Python
20. 08. 2001Monty_Python
20. 08. 2001
Helčo: já znám pár lidí, který nemaj depky, ale ty nejsou normální :-)))
já je samozřejmě mám taky
ať žije naše psychoterapeutická skupina .-)))
...hm, ale já fakt nechci bejt "normální" (no, nejspíš kdybych byl, tak už jsem ve svým věku ženatej).
to já jsem zase nacionálšovinistický lokálseparatista
se sklony k sociáldespotickému globalpatriotismu
a jako státní zřízení vyznávám osvícenou tyranii
:-)
Jen si dělejte legraci, až na vás nějaká ta duševní choroba sáhne, tak se budete divit.
Myslím, že bláznů je tu dost... stačí se podívat před sebe.
Vydíš těch písmenek, to se asi všichni pomátli, jé ha-ha-há!
Henry_Cold
09. 08. 2001
Já bych chtěl zpátky,
do ústavu pro blázny,
do ústavního prádla,
a talíř plný žrádla.
Na státní útraty,
za ploty, za vraty,
za okny, jako oni,
byl jsem tu loni.
Jo, veřejně prohlašuji Daemonicu za rozkladný živel písmáka, neboť mne označila za MODROZELENÉ TUPÍTKO...
No chápete to??
já mám takovej problém: neexistuju, ale myslím si o sobě
že existuju. Danny mi kvůli tomu shání veterinárního psychiatra.
zdá se že tato profese neexistuje, nevím próóč kua.
Tento problém řešil již pan Descartes a dospěl k tomuto výsledku:
myslíš - tedy jsi
jsi - tedy existuješ
Řekl bych, že případ je vyřešen.
DALŠÍ PROSÍM!
Tady další klient, prosím ořezat špičku letadla, abych bylo pěkně špičaté (já letadlo). Předem děkuji BACILETADLO
Angličan se zeptal Descarta: "Are you sure?"
Descartes odpověděl "I think not." - a rozplynul se.
Monty_Python
29. 06. 2001
no, jo - jasnej dukaz - nejvetsi blazen v blazinci je vzdycky reditel !:-(((((
Wopi, nezalozime spolu reklamni kancelar?? Ja mam skolu, tobe sypou slogany.... MY ovladneme svet!!!! (ne, tohle neni to kospiracni auditko... no, neva....). Tak jo??
Katerina: Jasně, oni ať si tady blázněj, a my se zatím hodíme do balíku
:)))))))))))))))))
Matyjustin
28. 06. 2001
Bacile, promiň, ale musím to říct, už je to trapný... já jsem myslela, že se tu zasměju a přitom se mi křiví úsměv, kam přijdu, tam jsou narážky a dvojsmysly... no nic... asi nejsem blázen...
Maty:
My budeme v takovým balíku, o jakým pošta nemá ani zdání
:o)))))
Křehké.
Neklopit. ( Leda oči :o))) )
Promiň, Kafko, přehnal jsem to, nezlob se... já asi nejsem blázen, ale cvok...
Mimochodem, růžové ořezávátko mi smíte říkat tady.
Ve světě však jedině
the Pink Sharpener
:o)))
Děkuji.
Wopi, to ma vazne zvuk, zaregistrujem si to jako firemni nazev??
-> The Pink Sharpener. Sharpens you up. <-
The-Pink-Sharpener
Shala-lala-la
The-Pink-Sharpener
Shala-lala-lala-lala... :-)))
Číselným kódem (hexa) můžeš nastavit libovolnou barvu v libovolné šťavnatosti. Tohle konkrétně je color="#F30CA3". Ale ideální by byla mezi těma našema :o)
To o tom kódu jsem se dočetl v jedné knize o HTML, kterou jsem si slavnostně koupil mimo jiné i kvůli Písmákovi :-)), ale právě jsem moc nevěděl, jaký kód používáš, aby Ti to takhle vyšlo, případně jestli má nějaké slovní označení (já jsem to dělal ne kódem, ale prostě "pink"). Ale omlouvám se, že jsem zvážněl... Ať žijí letadýlka (nemyslím ovšem tu svou stíhačku ;-)) anebo tu taky, ať má radost) a ať žije růžové ořezávátko!
Matyjustin
28. 06. 2001
Echt...odlétám...zažehávám trysky a naposledy kontroluji činost zbraňových systémů...jdu potápět záoceánské lodě a bojovat s neidentifikovatelnými létajícími objekty....
tak se mějte ČMELÁCI!!!!!!!!!
:-)))))))
Matyjustin
27. 06. 2001Litochowitz
27. 06. 2001Konstantinidisová
27. 06. 2001
jé - mně zmizel text... tak nochajnmál:
JESTLI JSOU NA PÍSMÁKU BLÁZNI, NEŘEŠÍ ANI TAK TOTO AUDITKO, JAKO SPÍŠ NĚKTERÁ JINÁ...
Matyjustin
27. 06. 2001
Já jsem růžové ořezávátko, chápeš to?? Ne zelené, ne modré, ne fialové, ale výhradně >růžové ořezávátko!!
Já nepřistávám!
Bože, tady jsou snad blázni nebo co....
Matyjustin
27. 06. 2001
NEJSEM LETUŠKY. To, že si do mě možná jednou vsunula tužku, neznamená, že jsem její.
Každé zasunutí přece neznamená převzetí vlastnických práv, k čertu :o))))))
Matyjustin
27. 06. 2001
Flight BAC---IL18---No 6903243853-approaching---ready to landing--- - - - -
Litochowitz
27. 06. 2001Matyjustin
27. 06. 2001
Landing OK! Landing OK! No problems! Keep smiling! :-)))))) PS: POZDRAV-RUZOVEMU-OREZAVATKU_STOP
if(wopi==orezavatko) {printf("ruzove");}
else if(I_am_letadlo) {pristanu("matyjustinovo_letiste")}
else jsem_danny_cili_pocitac();
ti tenoristi (oops - teroristi) semi asi wymklli z rukoůůůů
a zaBILLi tušku letušku Matušku....
nechcete avíza?? máte je mít!
Danny, jsme na letišti, ne v linuxcentrále! :-))) ENGINE SWITHED OFF THANKS
Monty_Python
27. 06. 2001
na letišti jsou počítače s Linuxem.
Kdyby tam byly compy s Woknama,
vypadalo by to takhle:
Monty_Python
27. 06. 2001
Monty.: já Ti na cesťáky kašlu, okamžitě uvolni ranvej, nebo si cestu prostřílím!
(já jsem Junkers Ju 88 - Luftwaffe :-)
Papi: Ale né abys oddělal bagra nebo turbodmychadlo. My jsme přece na stejné straně.
Monty: Dík.
Matyjustin
27. 06. 2001
Danny:
růžové okřeslovátko, olepovátko, otřepávátko, osypávátko, odcházívátko, odporňovátko, obmyslítko a opldňovátko!
:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Matyjustin
27. 06. 2001
No tak už nic. Papouchu, děkuju. Asi dezertuju k druhé straně. Transformuju se na Kursk.
Ahoj vospolok... prichádzam k vám na pozvanie po tom, čo som sa neprozreteľne priznala k tomu, že som sa kamarátila s muchou... milovala som aj pavúka (ked zdochol, plakala som) a bežne krákam na havrany okolo rieky... moje deti ma bežne volajú crazy mother, ale inak som celkom normálna žena, s tikom na ľavom oku, chvejúcimi sa rukami a výpadkami pamäte...
O čom som to vlastne... ? Hádam inokedy...
Božtek vám, lásky moje
Matyjustin
27. 06. 2001
Matyjustin.: bogajego co kolem sebe střílíš jak blázen??? To se dělá???
Podívejse, cos způsobilo!!! :-)
Spvrivs.: To si teda pomůžeš.. zůstaň raději U-bot , já se na Iljušin
přetransformovat nehodlám... zůstaňme kamaraden und
vydržme do posledního muže, tak jak nařídil vůdce... :-)))
Monty_Python
27. 06. 2001Matyjustin
27. 06. 2001
matyjustin: voni nás pozorujou, žé? vždycky a pořád
a všude, hé? hů? borgovéé??
kua bagr satan fix
Matyjustin.: jéé, tak už se těším, já rád Kačera Donalda, Miceyho Mouse,
Duffyho, Bunnyho Buggse.... aha... to jsem poplet ......
to jsou komiksy.... né komisy..... hmm .....
komísy komísy,
nacpeme je do mísy
a za nima borgy,
někdo to rád horgý...
já mám radši šmouly než catchera Donalda
šmoulovééé,
skáčou jako míčky gumovééé
v příbězích jež mají úroveň
šmoulídci šmoulovééé!
(hmm... nebo to byl jinej seriál? pojďme se v letadle dívat na
televizůůůů)
...celá tahle povedená taškařice by se měla oTIPovat
:)))))))))))))))))))
Papouch: ožužlávátko je ožužlaný..... a trochu roztento... někdo to rád horgý a přihříval si to, leč zapomněl včas dát na Wokno vychladnout...
VŠICHNI:
ale co je důležité: RŮŽOVÉ OŘEZÁVÁTKO JE STÁLE OSTRÉ (KAM SE HRABE MACH 3 NEŘKU-LI ŠEBESTOVÁ 7), STÁLE MLADORŮŽOVÉ A VŽDY PŘIPRAVENO K ŘEŽI!
RŮŽOVÉ OŘEZÁVÁTKO SE NEDÁ! ONO SE PRODÁ A VZÁPĚTÍ ZNÁRODNÍ! JE VĚČNÉ. JE NEDOSTIŽNÉ. JE DOKONALÉ. JE JAKO JÁ A JAKO VY. JE PODSTATOU ŽIVOTA.
Kdo se to kde dohadoval, jestli bylo prvotní myšlení či řeč??
PRVOTNÍ VŽDY BYLO RŮŽOVÉ OŘEZÁVÁTKO!
dr_Chocholoušek
27. 06. 2001Konstantinidisová
27. 06. 2001
MÁM DOMA DVA PSYCHIATRY (RODIČE). KDO POTŘEBUJE TERAPII, NECHˇT SE OZVE, ZAŘÍDÍM PROTEKČNÍ, CHCETE-LI HOSPITALIZACI, MÁME KONEXE NA RŮZNÉ BLÁZINCE, NÁSILNOU NEDĚLÁME RÁDI, ALE KDYŽ JINAK NEDÁTE, MŮŽE BÝT I TA.
ps: vše vřele doporučuji, mám vyzkoušeno :-))
Matyjustin
26. 06. 2001
Krel prdlačky. Letadlo jsem já. Já to řekl dřív. O hodně dřív. O mnoho řádků výš.
Tys jen obyčejný bla bla blázen.
:-)
Supppe.: ale já mám čtyry motory a štyry vrtule a podvozek vysouvací
a bombovnici a šest kulometů ráže 20mm a kanón ráže 75...!!!
:-)
Matyjustin
26. 06. 2001Litochowitz
26. 06. 2001
Já nevím...
hovořit pravidelně s démony JE normální, že?? :))
Jo, určitě jo, já jsem v pohodě, vy blázni :))
Všichni jsou letadla, jen Danny je počítač a já jsem růžové ořezávátko
:o))
Matyjustin
26. 06. 2001Matyjustin
26. 06. 2001Konstantinidisová
26. 06. 2001
dobře. ukončil bych naše veskrze intelektuální diskuze slovy:
Fšychni sme letadla, jenom Dani je potšýtatš.
OK?
Konstantinidisová
26. 06. 2001Monty_Python
26. 06. 2001
naposledy!!!!!!!!!!
jáááá sééém F-18!!!!!!!!!
a Vy všici jste práškovací čmeláci!!!!!!
:-)))))))))))
Svého času jsem nosila na baťůžku placku s nápisem:
"BLBNU JAK JEN TO JDE. A JDE TO DOBŘE!"
.....no coment!!!!!
Monty_Python
26. 06. 2001Konstantinidisová
25. 06. 2001
LEVEL mojí duševní BALANCE se za ten time() který
jsem strávil s COMPUTEry příliš neCHANGnul
10 PRINT "nejsem počítačový šílenec!!!"
20 GOTO 10
Já jsem blázen určitě. Kdo nevěří, ať přijde dnes v 19.30 do brněnského divadla Polárka.
topfly.: ty nejsi letadlo, letadlo jsem já. Já to řekl dřív,
o hodně řádků nad tebou. Ty jsi jen plagiátor.
Anebo blázen.... :-))
Já nevim co to blázen je. Ale uráží mě, že se mě někdo ptá, jestli to náhodou nejsem. Kdyby jste se mě raději zeptali, jestli nejsem letadlo...:-)))
Matyjustin
25. 06. 2001
jaxem již nadepsal své "Jen tak pro radost" zvané Milý Banáne!. Každej máme nějakou tu úchylku ne.
papouch+Matyjustin: zvířata lítající z božího poslání se nemůžou počítat za letadlo.
Ramiz_Achundov
24. 06. 2001Ramiz_Achundov
24. 06. 2001Monty_Python
24. 06. 2001
Pája: Janě, bude - li nás víc, nebudem se bát vlka nic. Ani benga. A navíc se dá vina vždycky hodit na toho spolustojícího na papíře. To se mi líbí. :o)
Matyjustin
14. 06. 2001Konstantinidisová
14. 06. 2001Matyjustin
14. 06. 2001
papouch: přesně tak. Nosím sebou čistou á trojku a když chcu někoho zabít, stoupnu si na to, abysem měla lepší mušku, zvlášť když vraždím nožem je to užitečný :o))))
Matyjustin
14. 06. 2001
už nechci avíza !! už nechci číst tyhle bláboly !! nebo se z toho fakt zbláznim :o))
No já su spíš debil, ale blázny (teda ty normální, ti z Bohnic/Černovic mně lezou na nervy) mám rád a někdy se snížím i k nějakému tomu šílenství. Např. když v březnu oteplí zem sluneční paprsky a já se narvu do bermud, tak mě mamka pokaždé připomene, že su blázen. Nebo když jsem v sobotu místo učení se na zkoušku jel na výlet do perly Moravy - Olomouce, tak to bylo podobně. Zkrátka bych řekl, že blázen je člověk bez soudnosti.
Blázen bláznu normální přijde a normální normálnějšímu bláznem. Takže jsme všichni blázni.
Juj, to jsme se tady rozepsali, asi jsme fakt blázen.
Matyjustin
13. 06. 2001
Jo - vážím si zdraví, ale s psychopatama se asi nic už dělat nedá. Přiznání je tvrdý oříšek,ale do ústavu mě nikdo nedostane.Zatím totiž vraždím jenom na papíře.
to abych si nestoupal na papír ... anebo to jako když deš někoho zapíchnout, tak si ssebou vezmeš A3 čistý list a postavíš se na něj?
:-)
Jestli jsem blázen?
Tak to si kuř...-)))
Jsem snílek, idealista, romantik, lotr, casanova, dítě a lovec bouří...
A mám spočítáno, že v okamžiku kdy o tyhle vlastnosti přijdu,
zbývá mi 35 vteřin...
Být blázen je úplně normální lidská reakce...
A já jsem - člověk.
Matyjustin
13. 06. 2001Monty_Python
13. 06. 2001
Také se musím přihlásit. Dokonce ráda, protože na tom být blázen nevidím nic tak nenormálního :o))
no vidím, že už je tady dost bláznů, aby to dalo dohromady hezkou skupinovou terapii... :)))))))))))
Není to dlouho co jste jedné písmačce upřímně a jistě od srdce přáli zdraví....a náhle každý ze sebe dělá blázna.
Víte, až se vás tohle v životě dotkne, nebudete si dělat takovouhle srandu.
Važte si toho co máte!
Lehce se to dá ztratit a už nikdy to nemusíte získat zpět...
ps: ale na mě nedejte mám jen zkušenost, vy se bavte jak je libo
Monty_Python
11. 06. 2001
Ja jsem naprosto nepricetna, nekolikrat denne mam zachvaty akutni radosti ze zivota, uz jsem spotrebovala deset sveracich kazajek a sedrela jsem ze sten uz treti vrstvu zinenek no a tohle je uz patnacta klavesnice, vsechny ostatni jsem drive ci pozdeji poslintala. Ale krome toho jsem uplne normalni a na Pismak jsem se dostala vicemene omylem!!!!
Preji vam hezky den :-))))
Nebylo by jednodušší zeptat se, jestli je tu někdo normální? Na takovou otázku bych rozhodně mlčel.
Tak se tedy taky přiznávám. Ale potěší vědět, že v tom nejsu sám... ;-)
Miroslawek
11. 06. 2001Matyjustin
11. 06. 2001Monty_Python
11. 06. 2001Matyjustin
11. 06. 2001
Je tu někdo normální? Já. Já jsem naprosto normální.
Ale teď uz musím letět, musím si nechat seštelovat druhý motor vlevo.
Jo vy nevíte.....? Já jsem přece letadlo, vy blázni!!!
vVRRRRRRRRRRrrrrrrrrrr.............................................
Blázni? Blázen? Vždyť ani nevim co to slovo znamená.
...
Písmáci? Písmák? Co to je?
...
Kde to sem?
...
Co je?
....
Uááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!
Pomoc!
Útočí na mě růžovej monitor...
ptak_ktery_se_ucil_letat
11. 06. 2001
my blazni prece vetsinou chodime tak, kam se andele neopovazi ani pohlednout ;).
mimochodem, jsem presvedcen, ze vsichni tady jsme blazni,jen nekteri z nas to umi lepe skryvat.
Matyjustin
11. 06. 2001Matyjustin
11. 06. 2001Matyjustin
11. 06. 2001Matyjustin
10. 06. 2001
... někde už jsem to tady psal - každému, kdo je o trošičku normálnější než normální, musí každý normální připadat jako nenormální...
O.K.
Konstantinidisová
10. 06. 2001Matyjustin
10. 06. 2001
no tak když to chceš vědět... všichni jsou blázni, jenom já su blbjenka...:o))