Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAž budu končit
Výběr: Cavalera, dablik008, Naso, Print
28. 11. 2001
70
12
7365
Autor
clovrdik
až budu končit
najmu si fakt dobrou děvku
ne ze zhýralosti nebo neukojený touhy,
ale prostě tak,
že je placená za úsměvy a něžnost
zcela neupřímnou
ale to mi bude jedno
abych netrápil vás, to nechci
až jednou budu končit
nechám si přinýst flašku vína
trpkýho
jak konec převlečenej za okamžik
a opiju se, až mi bude zle
se směšným přáním, aby to vydrželo
dlouho
spolehnout se dá jen
na základní poučku z fyziky
o entropii
hlavně si to zdůvodnit
to mi vždycky šlo
12 názorů
to lalulá: ale co naděláš? lámat přes koleno se to nedá, pokud to má za něco stát :-)
"trpkýho
jak konec převlečenej za okamžik"
-to je skvělé
a ta silná rezignovanost....
perfektní
tip
Swedish_Nigg
13. 11. 2003
"spolehnout se dá jen
na základní poučku z fyziky
o entropii"
Máš naprostou pravdu ... *
to já
až budu končit
všechny vás sezvu
nepoznáte nic
budeme tančit
já
usměvavá a něžná
dobře placená děvka
ani já
nepoznám že končím
....
stejně si myslím
že teprve pak
všechno začne........
tohle tvé dílko mě dostalo....................
tip
no jsem na tom stejně, jako cekanka, taky neznám to slovo.
Pane účitély:-), vysvětlete mi to Tip
prostě tak - populárně řečeno je entropie fyzikální veličina vyjadřující míru neuspořádanosti systému; čím je její hodnota větší, tím je systém neuspořádanější :-)
cekanka_ucekana
20. 05. 2003cekanka_ucekana
19. 05. 2003
Moc se mi to líbí. Po dlouhé době tě čtu a zase to stojí za to! Jo, v jednoduchosti je síla.*
je to skvěle napsaný,,, ale běhá mi z toho mráz po zádech..... prosim buď věčný...
opravdu hrozně hezký... *tip
Drownedgod
10. 12. 2002
ty fyziku, a co zákony Newtonovy? Jak končit? :-)))
entalpie, entropie, jé, to je už tak dávno...a konec nikde, tak vidíš :-)
Miroslawek
14. 10. 2002
Mirdo .. Tonku Šibenici v příbuzenstvu nemám, takže mě to až tak žíly netrhá :-)
Miroslawek
14. 10. 2002
To je skvělé!!!!! Hlavně to, že si umíš všechno zdůvodnit.. Au, mám se co učit. *
Angioletto
28. 08. 2002
Tak teď nevím.. je až neuvěřitelný jak přímá, otevřená, reálná a silná ta tvoje b. je. Trošku člověku naskáče husí kůže.
Forma se mi moc líbí... má spád i grády.* s dovolením si otípnu. ;o)
Jůůůůůůůůůů,supeeeeeeeer....úplně nejvíc nejlepší básnička, kterou jsem dneska četla....:-)Tipík
i kdyz trochu morbidni tak i tak to ve me zanechalo hluboky dojem. Snad se i ja jednou dokazu na svuj odchod a konec podivat z te veselejsi stranky a preba si najmout placeneho gigola:)
ráda si přečtu Tvoje ..Až budu končit... za třicet, čtyřicet let... co to bude pak, když teď je to sqělý?:-))) *
jo, prima hnuj :-) Hlavne se s tim moc neser. Zacinaj se mi ty tvoje vyplody docela libit, uz jsem myslel ze hnus kolem nas a v nas je v rukou nakyho vyumelkovanyho kretena a ono nastesti ne. *
hezky vyjádřeno :)
nechápu jen proč autor (a že není sám) stojí u básní o hlubší kritiku. Není hlubší kritika básní znamením hlouposti? Co? (Vio, Wopi?)
Spíš, mám pocit, měli bychom kritizovat kritiky.
Típnu si to, a s tím nechť típnuti jsou i hlubší kritici básní (ať jakkoliv plytkých)
SlečnaMezková
29. 01. 2002
Sakra, chtěla bych to číst dřív, takhle mám pocit, že budu jen opakovat po ostatních ... Stejně vám chlapům závidím (ale nechci bejt chlap) tu krutou otevřenost, co tolik dojímá, a taky to, že máte co udělat na tom konci...Dávám svůj největší tip, tím jsem si jistá - koukej, a taky jsem to zdůvodnila!
znáš ten pocit, kdy dočteš báseň a ona v tobě zůstane? ještě ji mozek stravuje a v hlavě vzniká něco nepopsatelného ??? wow... bomba. *
Má to šmrnc a krásně ledabyle si pohráváš se slovy a vlastně tak jenom konstatuješ. Je prima.
co dodat?!
clovrdiku, vzdyt mi prijde, ze jsi popsal lidstvo prinejmensim o par generaci nazpatek i dopredu
to je to posledni, co dnes budu cist, aby to ve mne mohlo rezonovat aspon do rana... ne, k tomuhle se budu jeste hodnekrat vracet...
Naprosto skvělé, pro mě a určitě i pro řadu vděčných za tyhle slůvka...
*!
Skvělé! Jinak nebudu opakovat ty přede mnou.
*
pino15: entropie je, zhruba řečeno, neuspořádanost, opak řádu.
..moc pěkný!!!..super myšlenka...jinak viy. Cava..;o)../*/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
konec převlečenej za okamžik!!!! A spousta dalšího skvělého... Úžasný! (Už vím co je to tip - Máš ho mít...)
tu to nejde inak než na tip!!!
tak clovrdik tak toto sa ti vážne podarilo.....
dúfam, že je všetko OK...lebo vieš hladám vo všetkom súvislosti...
fakticky je to jedna z tvojich najlepších....
žiadne končenie a píš a píš ďalšie skvosty!!!!!
ptas se proc myslim? biochemicky pochody proste.. nebo se ptas proc myslim ze je s tebou zabava chlastat? prijde mi zabavny sledovat tvy biochemicky pochody pretaveny vinem :-) popravde receno me dostala ta entropie..kdyz chlastas snizujes ji nebo zvysujes?
Gastarbajtr
29. 11. 2001
Mám dobrej den. Tipuji jako blázen. Ale musel jsem si na papírek vypsat písmáky, který už mě někdy zaujali. Mám tě v adresáři. A co se týče básně - mám až moc asociací. Jen doufám, že děvky zatím jen ze zhýralosti ...
Téma o koncoch (nášho bytia) je naozaj veľmi vďačná a dá sa spracovať na strašne veľa spôsobov, od tragiky až po nohavicovské ironické vtipkovaine v pesničke. Ty si to pojal takmer á la Bukowski, ale s nadhľadom, poéziou bijúc do strún vlastnej duše (a tela, xixi...) a bez zbytočných pátosov a prvkov fatalizmu. Fayn! No vlastne fayn na tipovýber od Nasa!
tak tohle najmu si fakt dobrou děvku
ne ze zhýralosti nebo neukojený touhy, se mi fakt libi... a pak ty posledni dva radky jsou dost dobry...
jedine cim si nejsem jista je s cim az budes koncit, ale predpokladam, ze se zivotem :-)
nevím,co je to entropie,fyzika mně nebere,asi něco od tepla,to už bych trochu byl v obraze :o)
až budeš končit,budeš úplně jinej než teďko :o) a bude ti fšecko šuma fuk :o)
asi ?????? já nevím !!!
samo že Ť
Čau člobrdí,
hele ta básnička je skvělá, možná nejlepší co jsinapsal ... ale je to psaný jen tak? Nebo se něco děje? ... Jestli máš nějakej problém, tak se když tak ozvi, jasný jo!! ...
Měj se Cava:-)
teda, se priznam ze me napadlo neco jako Cavu...a doufam ze je to jenom nase spolecny zdani...
a stejne tak souhlasim s tim ze je to moc povedena vec!
až budu končit
najmu si fakt dobrou děvku
ne ze zhýralosti nebo neukojený touhy,
treba tohle, super...
zaslouzis *V*