Petre... na zazraky nikdy verit neprestanu.. i dyby nekdo oholil andelum secky kridla.. :-)
Koukám na datum napsání a vložení...zdalipak bys po létech trmácení se po světě ještě uvěřila na zázraky, na křídla strážnejch andělů. Můj šálek... docela krásně posmutnělá, idealistická. Mám dovču podívám se k tobě do šuplíčku.
Petře - tuhle básničku mi připomněla ta tvoje, která se jmenuje Střepy..omlouvám se za nevyžádané avi
smarja.. Emo nenysu.. pfujtajxl.. )) depak.. ja su ja proste.. mno.. a us asik jina nebudu..:-) le tesi me.. ze mas chut se ke mne vratit.. to me mots tesi.. ano ano..:-)
teda ale dostava me jak pises :) takhle se dnes projevuji pubertaci co jsou tezci Emo a ja nevim co jeste :D kazdopadne si te prectu celou az nebudu mit slane oci a srdce v klusu...
moc tekuji pjekne.. sak to taki takovy wopcas je mno..
uff, mám husí kůži a nevím.... dostalo mě to, krásně beznadějně smutné...
***
no jasně,ještě jsem nepřečetla vše
no pani.. ses vratila... to si me tedy ale desne potesila.. tekuji pjekne i neska..:-)
už jsem chtěla jít spát,tak ještě aspon někoho,kdo nezklame!!!a nezklamal.dablík008,třetí názor mi mluví z duše
nes netso reknu.. tak napred.. tekuji pjekne.. :-) a zrovinka wo tydle si myslim, ze ji Ty musis hodne rozumet.. pac ses vlasne wod profese.. ) a asik pravje ty posledni este ouplne nejvits. Potesilo me.. to porozumeni.. fakt diiiik.
krásný,
ta poslední je super
Anděl Strážný...ano taky se pokouším věřit..
a oči všade..ako správni anjelici..aj tam..vieme kde))
mno..:-)) by misto pernatejch meli takovy blanity jako maj draci..:-)) jak zivy je vidim..:-))
a teda je otázka,či by sme ten pohľad strávili v zdraví..)
a teda aj marťania (ak existujú) by mali mať svojich anjelov,čo si viem živo predstaviť..zelení andílci:-DDD
fajo.. mots mots tekujiiii..:-) bych rekla, ze sou na tom zhruba tak stejne jak my.. akurat ze se netrapi s pozemskyma problemama.. leda tak s pozemstanama vubets..:-)
možno by bolo zaujímavé nahliadnuť do sveta mimo svet-a vidieť,ako to s anjelmi vlastne je:-D
veľmi milé,jemnulinké a citlivo podané dielko..
*!
nemaj to ti andele jednoduchy.. ano ano.. a ten muj us vubets ne.. chudak.. mam pocit.. ze me vyfasoval za trest..le tahle Tvoje slova.. by ho dozajista potesila.. tekuji i za nej..:-)
Ho, síla, nádherná síla, samozřejmě tipa a když dovolíš tak i mezi oblíbené... *
kazdy mame toho svyho.. vjerim tomu.. i dyz jak rikam.. ten muj musi bejt udrenej.. le nahodou.. snazim se ho tedkonc mots nezatezovat.. cili aspon tu snidani ze si f klidu da..:-))
tekuji pjekne za cteni..:-)
Zaujala mne - popis,nápad,vztah k člověku - hezky vyjádřeno; kresba až obrazy...taky dobrý*
Viziulně i obsahově hezké.
tenhle 'tvuj' by asi obcas potreboval toho 'sveho'
hezke *
bo dofolenou... kdo vi..
tekuji.. :-)
Je to moc příjemné na čtení. Hezké slovní obraty...*
sám ani nevím, jak jsem to udělal, ale udělal, ten obrázek je tady v příšerné kvalitě a úprava je také spíš na pětku než na výtečnou, ale spěchal jsem, originál na tebe čeká u majkiiho :)
Fantazii se meze nekladou, je to moc hezké, máš můj obdiv a TIP :o)
chytne to za srdce LaMou, jako kapka co dopadne v jeskyni do jezýrka a vydá neopakovatelný naplňující zvuk...máš můj obdiv.
můj je taky pěkně uběhanej, chuděra...*
Lucijko, na Písmáku čtu nejvíc Tebe a ještě jsem nenašel nic slabýho. Tohle se mi líbí MOC ! Zapsal jsem si to mezi nej...
TiP ! *
poslední 4 strofy jsou silnější (a líbí se mi velice) než úvod a tak je to kapku nevyvážené. Vysloveně se mi nelíbí ten 2 odsunovaný odstavec. Působí dlouze, rozlehle a těžce. Blíží se spíš próze. Poslední řádka pro blbé možná měla být význam měnící páka ale pro mě působí nepatřičně a zbytečně zabíjí prostor pro čtenáře jehož kontury jsou zřetelně narýsovány v předchozím textu.
To je hodně HODNĚ PĚKNÝ!!! tip
jsi to ty a jsi tu! Paráda...šťastný ten, kdo se objeví jen tak na pokecu :o)
ještě Tě ale nemám celou přečtenou.. si to potěšeníčko nechávám i na ostatní dni.. :-)a děkuji:-)
Písmák.. esli já něgde teho svýho mám.. pak enem doufam, ze nejni takhle wopustenej... zvlast kdyz ho stale tak zamestnavam.. a tíky:-)
btw... ehm.. sem myslela jako vjenovano tomu Memu Andelu Straznymu.. :-)) zadne osobe co bych osobne znala.. :-)).. i kdyz.. kdo vi...
zas jednou po dlouhý době .....
asik jsem se přišla ohřát bo tso ;)))
*..*....*.*...*.*....**..*.*..*.*.*.*.*...*..**.*...*...*.*.*..****.*.*..*..*.*..**.
A taky du poslat jedno obousměrný avízko ....
aliii.. vítám Tě a pčiďte zas:-))
..není co dodat, mně se to líbí... to s tou koblihou... a ten konec...dobrý..*
k tomu neni co říct... moc to bolí *** krása
tohle je hustý, ale pochopil jsem to až na podruhý.. aspoň myslím, že to chápu... ale líbí se mi to.
Velmi hluboké.... kouzelné...
Kouzelný, milý, ale já nemám přímo Jeho, nevadí to...snad. :o)
Perfektní...se zatajeným dechem mezy řádky...
líbilo, zaujalo, inspirovalo, zasnilo :-) ***
Působivé, podmanivé. Nenásilný, rytmický volný verš, inteligentní členění do strof, TIP
povedeny - napad i zpracovani¨
tiiiip
Dobrý... fakt dobrý... TIP* a...
... můžu si Tě "šoupnout" mezi oblbíenné autory?
Lowlander... tíky.. a potěšení bude na mé straně:-)
Neděkuj, to já děkuji Tobě :o)
Hih, již jsi v mém malém soukromém seznamu oblíbenců :o)))
...tomu čelu na okně rozumím - tuhle mi vlítnul chlap před auto...
:o) - né, líbí - dost T
Kastel... asik ten Jeho nebyl čítomen:-)) a děkuji.. dost..:-))
trylopku... mno?? by mě právje taki zajímalo:-)
Jurášku... :-))))) asik vím:-)
Jéééééééé, chtěla jsem ti dát ještě jeden tip a ono to nejde! :-)))))
Panečku tak to je na Tip!
Perfektně atmosférické.
...---...
Nestojíš o hlubší kritiku, nevadí ...
To dílko je nápadité a mně by stačily úplně jen ty schudečky dolů.
Další mi přijdou jako střihy ze scénáře a ten dojem z úvodu a schůdků mi tříští, něco jako když má film po klidném začátku rychlou sequenci prostřihů, ve kterých se divák těžko orientuje a dává dohromady, ...
Ale jinak nápadité a náročné, nejsem z nich, ...
Jako z těch náročnějších, ale určitě se vrátím, abych si utříbil svůj dojem, ...
soví pírko * ještě se sem vrátím
Tolik patosu...k nestrávení
alim.. tíky:-))
hali... jsou třeba:-)
Marthin... pokud si blinkal.. je mi to líto.. opravdu
Ešče ne..nemám dosti vypito..:-)
:-))) tak to se mi fucktycki ulefilo:-))
Se teda dodatečně omlouvám, že jsem to vzal tak zkrátka, ale prostě mi to nesedlo..téma dobré, ale zpracování..
Nu nic, brý podvečír..:-)
Marthínku.. to je f poho.. mi to neva.. ne šecko musí sednout.. a ono to asik bude tím, že to nezpracovávám.. enem plivám na papír.. potažmo monitor:-)) a přeji taki enem hecký večer:-)
k tomu se vrátím, po ránu a v práci je to nějaký těžký čtení :-)
Tohle se mi moc líbí. Reálné popisy se špetkou fantazie, ale zůstává to lidské. Máš můj TIP.
tisící lekce naděje pro bezmocné a nevěřící
věčné spílání „…hej ty strážný, tak kde si byl?“
a pírko po pírku pouštěné po větru pro útěchu…
Úlevou vydechne, jediná židle vrzne,
na stole ještě nakousnutá kobliha,
vychladlý čaj… SOS zvenčí ráno tolik prosilo…
proste dobry ;o)******
Mám pocit, jakoby to SOS znělo dost naléhavě ***
je to moc pěkný.....máš můj tip
Mráz po zádech, husí kůže, tip :-)
je to ...hezký....takový obyčejně reálný a přesto nemožně idealistické...*
dobře napsané. škoda, že morseovka je tak nepoetická...*
............................................ jůůůůůůůůůůůůůůůůůů
šak víš :)*
jo a ty schody se mi takhle líbí! ;)
děkuji všem.. a to tak že moc..
ali....;-))))
vznesene, ale i tajemne zastrene...a taky s citem..libi..t*