Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevěrná
04. 03. 2004
45
3
9024
Autor
NIghtRunner
Nevěrná
Ve vlnách něhy moje oči hladíš,
protla se těla jako cesty naše,
dva životy, dva osudy, plaše...
Líbám Tě na tvář a níž...
Rdíš se i ve tmě, tajemství mé křehké,
odlesky studu zrcadlí Tvou krásu,
opojen tisknu, beru kolem pasu,
sladké Tvé já, poddajné a hebké…
Po nahém těle mihotají stíny...
Však kdesi uvnitř - ostrá břitva viny...
3 názory
napřed to plyne celkem pro mě naplano, jakoby až moc ohrané téma.. ale poslední dva řádky tomu dodávají šmrnc a to já mám ráda.. nejvíc vždycky oceňuju, jaký dokáže autor duělat závěr ;) *
NIghtRunner
07. 01. 2006NIghtRunner
07. 01. 2006NIghtRunner
08. 09. 2005
Konecne ve me neco zanechalo hodne hluboke stopy.
Tohle se opravdu povedlo.
*
NIghtRunner
08. 09. 2005
Naaajt... zadny zabijeni... da to desne prace.. a este to nema jistej vysledek vjecinou.. cili bych doporucovala energyji vlozit do neceho jinyho.. ceba.. cebaaaaaa.. ceba pravje do tech bafnicek.. :-)) a wono to zas nejak punde.. secko de.. i s usmevem.. hodne stesti.. :-)
NIghtRunner
08. 09. 2005
wo co ze ne.. :-))) a navits.. secko zly.. je k necemu dobry.. i dyz to kolikrat tak dlouho nevypada.. ale nebuj nits.. bude to oki.. :-)
NIghtRunner
08. 09. 2005
depa.. to je ciry vyderacstvi.. ;-))) a si myslim, ze je us tma.. a ze by ses venku urco bal.. cili su f klidu.. a du si zasejc cist tu Cinemu co mam rozectenou.. ;-)))
cup_of_tea
10. 01. 2005
TIP. Obratně složená slova se pojí v elegantní kombinaci. Emočně působivé a dráždící fantazii, přesto není šablonovité. Osobitost a jedinečnost poukazuje na velkého básníka:-)
Slůůůníčko
07. 04. 2004totální_mrzout
30. 03. 2004
Začíná zvláštně, tak jakoby oslavně.
Ten konec je jednoznačně...krutě dobrý...
Huh...v posledním dvojverší dost ostře nastoluješ téma básně. Celý čas takový něžný klídek a pak...prásk!!!
Je to dost silné...líbí:o)
to teda, tak to byla trefa -tak takhle jsem se nejak citil dnes odpoledne :o( *
NIghtRunner
28. 03. 2004Arwy_Kraft
28. 03. 2004
tu už máš tipov dosť:) nemám však výhrad, ja neviem - zdá sa mi to, alebo sú tie verše úplne v poriadku? a ten obrat na konci! Pripomenulo mi to jednu moju báseň, no ale nejdem si robiť reklamu:)
Keď si to čítam znova a znova, vidím oranžovú farbu nočných lámp...
NIghtRunner
28. 03. 2004
jo tady to zacina mit kvalitni obraty...myslim ze mas hodne podobny prusery ve vztahu jako ja........:o) nekteri to jen neumeji tak zpracovat:o) liby se mi zaver... a gratuluju ke prijeti do klubu:o)
NIghtRunner
28. 03. 2004hrdzava_dzejn
28. 03. 2004kočka_kočičí_čiči
28. 03. 2004
Nevím, tuhle asi moc neocením, přijde mi trošku umělá - ale ten konec to zlehka spravil:)
hippiesanda
28. 03. 2004Nicollette
27. 03. 2004
Začátek trochu těžkej,ale konec úúúúúúúúúúúúplně mooooooooooc fajn, dává všemu novej smysl, následuje přečtení podruhý. Takový expresionistický rozdvojení......:)
Zasloužilo. Ale to by musel souhlasit autor.
Smím to dát do Erotického klubu, Runnere?
NIghtRunner
15. 03. 2004Magnolia22
14. 03. 2004NIghtRunner
14. 03. 2004Vampirezza
12. 03. 2004NIghtRunner
07. 03. 2004
zase musim souhlasit s Elyanne.. a stacilo by jen malicko rytmovych uprav na podstatne vylepseni.
Mě se to líbí.. - ten konec, ale řekla bych, že to mohlo bejt propracovanější... takže bez tipu...
ale... tak nějak zvláštně to na mě působí... že by provinilost???
Krásnoočko
05. 03. 2004
no, to je lepší... jak už jsem ale párkrát uvedl, tyhle sladké dílka mě moc neberou... ovšem sem tam se najde něco, co i jde překousnout... tohle je jedno z těch děl. na tip to nevidím, ale líbilo se mi to.
Tohle je lepší, něžný, ale zkusila bych i volnější verše, který nejsou tak vázaný. Rýmy jako : krásu - pasu už jsou trochu ohrané.
tak jsem si ji konečně mohla přečíst oficiálně a taky můžu dát konečně oficiálně tip,takže ode mě máš už dva:-) líbí se mi moc,však víš.....:-)