Rozhodně žádné klišé. *t*
vždycky mě znovu a znovu překvapuje, jak smutek dokáže být krásnej *
Moc, když tohle čtu, pak mám pocit, že já sama jsem jen ubohej pisálek, rádobybásník, nu což - T :-))
pohyblivý svátek není klišé, je to titul jedné knížky od E.Hemingwaye a protože má souvislost s popisovanou situací, je tam použito... J.
spojení pohyblivý svátek je profláklé kliše a ničí dojem.
krásné... i s ilustracemi....asi už je nesbíráš, přesto jeden přidám....t*
krásné... i s ilustracemi....asi už je nesbíráš, přesto jeden přidám....t*
Pěkněs to vyystřich - dává se tu tip nebo ne, jestli jo, jak?
Fakt moc hezký. Hledám TAKOVOU poezii. A k tomu ty kresby ! To prostě nemá chybu
co říci Hrbolku? dobré ráno a přijď zase.... :-) j.
už dlouho jsem se tady nepotkala s TAKOVOU poezií..klobouk dolů a zlý pryč...Tipp jak Říp:)
Klokočka: děkuji pěkně madam... :-)
paráda, vida, jak je ten netonet malej...
výborné ilustrace and výborné verše (i když obrázky mě asi zasahují o něco víc)
přeju vám krásný a vnitřní vánočky
Děkujeme vám všem za návštěvu... z+ j.
Vella, jenyk: klidně si povídejte, mně to naprosto nevadí... :-)
Kid_A: no oni by autor, náfuka jeden, i stál, ale kdo jí napíše? :-))
Pan Brasovsky nemusí nic studovat, ty obrázky jsem nedělal já, nýbrž ta slečna, jejíž nick je pod nimi napsaný... :-)
já jí k těm obrázkum píšu jen ty popisky... ale, že děkujeme. :-))
tohle pro me nej " a vleže? je už všechno lhostejné"
sid, ono to není ani tak nej jako pravdivé... díky. j.
Líbí se mi to - a děsí mne to. Trochu to zjemňují krásné grafiky, některé... Trochu ti závidím, ale vlastně to neumím - závidět. Používám to slovo jen jako míru...
Jste » s tou slečnou« prima tandem...
prvni a druhej obrazek jsou famozni;)
teda je to krásný.....
a ty akvarely od pořezané....
t
děkuji za překrásný zážitek***
nojo, to už známe...
my Ti dáme véčko, až se druhej mravenec probudí...ale nezpychni, je to stejně hlavně za obrázky...
a krásný vánoce a novej rok a tak přejeme taky...
Děkuji vám všem...
Brabenci: nezpychnu, možná, že jsem to s těma popiskama k obrázkům až přehnal co? příště to zkusím utáhnout dvouslovnýma názvama...
krásná poezie i krásné obrázky....T a V
obrázky jsou opravdu působivé
a dílo na mě působí jako když je psané s rozvahou a chladnou hlavou....*
Příjemné svátky i tobě
Kdo umí, umí. Kdo neumí, čumí.
aspoň tu pusu bych zavřít mohla...
:))) *
ach jo
a snad jen intermezzo***
ty tvoje intermezza... ty jsou nej.. ale zase krásně ladí se zbytek... no... nevím, dá se na to něco říct? asi nemůžu, nemám co.. dostala mě..
*
V
zbytkem :)
vidíš, sem z toho tak okouzlena, že už ani psát neumím!
intermezzo sentimentální je skvost stejně jako celá báseň... a já zas budu moc chválit a to by nebylo správné...ale nádhera...:)
dneska se tu neda delat nic jineho nez obdivovat a stydet se....
krasne a muzu se zeptat, odkud jsou ty obrazky?
*
jsem pořezaná sluncem / a z teplých ran / úsměvy ze mě tečou / do všech stran
náladová do krásy... dík a tip
to je ale blbá skrýš na dárky...
ale neboj, my si to rozbalíme až devatenáctýho...:o)
Otipoval jem a ovýběroval již dříve, dnes chci jen dodat, že tvé verše jsou nejen dokladem, že ti to jaksi padá zhůry, ale také, že to nechceš zadarmo. Je zde znát pečlivost,práce a proto ve spojení s nadáním je vidět výsledek jaký je. I ty výtvarné doprovody dotváří z tvých návštěv zde malé poetické slavnosti.
Neuniklo mi také, jak pracuješ s vázaným veršem, nikoliv geometricky rozvržených, ale vždy tam, kde kladeš důraz a ačkoliv se mi zdá, že o nich přemýšlíš, mejsou ani dosazené, ani nijak vyumělkované a spolu s celým tvým pojetím budí dojem jakéhosi nadhledu, širší působnosti než jen úzké osobní výpovědi.
Neumím k tomu cokoliv říct...ale...
Děkuju všem co si u mně někdy něco přečetli a doufám, že se budete vracet. Hodně štěstí v příštím roce, Janek.
To je mi kolekce...jak ta vánoční, co jsme ji vždycky dostávali na besídkách jednoho nejmenovaného státního podniku...tvůrčímu duu Smetípodřezanésluncemvprach to spolu opravdu velmi sluší...a teď vážně! Četl jsem to snad desetkrát...ne, že bych nerozuměl...spíše naopak...příjde mi vážně výborná. Kolik je nejvíc těch hvězdiček? Můžu dát deset? No, nebudu To přehánět, pět Ti určitě bude stačit***** :o) + nej.
prekrasne jako uz je u Tebe obvyklé..
krásné, smutné, silné... obrázky výborně dokreslují celkovou atmosféru - (jen ten prostřední - ten už je na mě moc - neudělal mi dobře...)***
to je strašně smutné, hrozně moc..až mě to sevřelo..i ty obrázky, zírám na ně...jde z nich ten smutek, až hmatelně...překrasná věc
přeji taky hodně štěstí a zdraví, pevné*