Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seněkdy to prostě začne hned ráno
Výběr: jenyk, prenatal, Print, dream
30. 11. 2005
60
21
5743
Autor
guy
mám svetr naruby
a véčkem dozadu
přetrhlou tkaničku
a blbou náladu
předčasně vzbuzený
levou jsem vstal dneska
takže to nebude
dál nic moc groteska
dorty se připekly
zdrcla se šlehačka
a hlavně chybí mi
ksicht co se nemačká
21 názorů
HadrovaPanenka
13. 10. 2009
Jestli se mezi malé děti počítá i devatenáctiletá slečna, tak straším:))
máš pravdu, nejde o žádné dokazování ve věci odvrácení podezření z naplnění skutkové podstaty trestného činu - ledaže bys s tím raním výrazem strašila malé děti :-)
Já ho v tom filmu taky miluju, jenže že bych tak zrovna musela vypadat, to teda nemusím:))
náhodou - Johnnymu ve Střihorukým to sekne úplně nejvíc ze všeho, co kdy zatím natočil - kdybych byl na kluky, tak si ho v týhle roli připíchnu na zeď nad postel :-)
Mně zas chybí ksicht, kterej mám normálně odpoledne... To je hrozný... A když vylezu ze sprchy s mokrými vlasy, jsem podobná jedný Hollywoodský hvězdě - hádej který?
Johnnymu Deppovi ve Střihorukým Edwardovi
Tak to je krása! to znám...dnes mi to začalo tím, že jsem nemohla vycouvat.............:-)*
Marcela.K.
03. 04. 2008
no, pokud se ti někdy připekl dort nebo zdrcla ta šlehačka, tak víš dobře, že to zrovna nic kor moc povznášejícího není :-)
Usmáty_autor
25. 02. 2008
geniální :) akorát druhá sloka mi trochu drhne, ale jinak se mi moc líbí *
čistě citově - tomuhle říkám bomba :-)
někdy je to zvláštní jak jiní lidé dokážou přesně vyjádřit, co cítí jiní...
nebo že by se v tom ti druzí jen nacházeli?
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 08. 2006
někdo by už měl konečně vymyslet žehličku na ksichty, že? No, možná by mi dneska ani ta žehlička nepomohla - spíš nový šicí stroj... Mami! Tati! Co jste mi to udělali ?!?
*
neříkám že je to špatné...takové průměrné mi to přijde...umíš i lépe...ikdyž vím že to je legrace, ale asi se mi více líbí tvá seriózní tvorba...
omylem jsem si to precetla znova....jelikoz zapominam co jsem cetla a co ne.....me to rozesmalo, povzbudilo....jdu si namalovat vyhlazeny oblicej...:-))))
Ehm... i takové jsou dny a rána, kdy by člověk raděj koukal, aby nebyl.... a von stejně je... :o)
Nicollette
05. 12. 2005
Nicoll - to má být parafráze na to, jak nadporučík Lukáš říkal: Švejku - vy mě ještě neznáte, ale až mě poznáte ... ?
Nespouštěj tu hrůzu, my víme, že seš v jádru takovej malej roztomilej smíšek ... pokud tě teda zrovna někdo nenasere ... :-)
Nicollette
05. 12. 2005
tak se omlouvám - mně to "ale až jednou" výhružně zaznělo ...
jsem rád, že jsem se mýlil ... :-)
Nicollette
05. 12. 2005
dík,dream ... třeba se časem naučím nějaké věci příjemně zlehčovat i bez rýmování ... to zas neumím já ... :-)
dorty se připekly
zdrcla se šlehačka
a hlavně chybí mi
ksicht co se nemačká
jo, taky mívám podobný pocity.....:-) *
..))
Když vstáváš do blba
a i blb do tebe
i dveřní záruba
dře se ti do rytmu
ty středy nemilé
když Pátek stávkuje
nejen ty ksíchtiky
ale i košile,
proč jenom nalíts mu...
lstí musíš udolat
tu ranní příšeru
co takhle klidně spát
vdtávat až k večeru...
...neboj :) přijdou ještě horší rána. To až budeš mít ksicht, co už se víc zmačkat nedá :) u mě máš zatím tip :)
jo dobrý, jen ta prostřední sloka mi přijde nějak mimo, ne tématem, ale nějak tam moc nepasuje, ale jinak fakt dobrý
Aspoň, že Ti rodina nekoupila tričko s břichem, jako tomu pánovi od vedle, co si na to stěžoval včera :)
***
prave z toho jelespi se vyspat.. at se pak nemusi litovat (a utracet za tetanovky a protivzteklinovky a tak:))
pozorovatel
30. 11. 2005Augustin_Šípek
30. 11. 2005
pozorovateli - někdo možná i básně, někdo si jen tak veřejně povzdychne ... :-)
Cha, takový ráno mám každý, akorát místo dortů pravidelně připíkám do černa na topinkovači topinky. Ksicht mám hroznej, jedinej rozdíl vidím v tom, že místo šlehačky se mi zdrcává mlíko v kafi*.
Rytmizace vstal dneska/groteska mi připadá pro takové ráno velmi příhodná.
Bernadeto - moc děkuju za souznění, i když ne vše, co uvádíš, bude realitou ... ale nejvíc děkuju za ocenění rýmu vstal dneska/groteska - skoro každýmu druhýmu čtenáři to tady rve žíly, jako kdyby se ten ranní výtvor ucházel o nominaci na festival Šrámkova Sobotka ... :-)
Smetiprach
30. 11. 2005
já sem v cajku-jako ze škatulky, vyžehlená, voním---takže sorry, pocit nesdílím...
chá!, ale tu blbou náladu ti nevěřím, na to je to příliš vtipné a úsměvné. Bezva říkáníčko pro každého, kdo vstane zadkem napřed (nebo jak se to říká). Móc potěšilo, rozesmálo - a hned po ránu, kdy to člověk nejvíc potřebuje...T**********
Whitesnake
30. 11. 2005
1) Je to Rimmerovský. ;o) Mám tyhle věcičky ráda.
2) Rytmus mi nevadí, mně to do huby jde.
3) Nejlepší jsou tvoje pointy!!! :-)) ***
Whitesnake
30. 11. 2005
znovu souhlasím, Whitesnake, ale musíš uznat, že někdy je dokonalost dost nudná ... :-)
Vidím se v tom, ale ten rytmus je vážně strašnej. Všeobecně ta forma nestojí za nic.
Podle me si trosku osiditil ten nadpis.....co takhle treba Modre rano....anebo Ranni Blues....nebo jeste neco lepsiho co te napadne...:-)
Jinak je to svizne, usmevne, vtipne...a udelalo radost...*
dík za ocenění a za rady, Andulko, ale myslím si, že modré barvy je na taková rána škoda ... :-)
...a cloveku nezbyva nez se prokousat az k vecer (bez nejakejch velkejch skod a nasledku) a zaspat a zapomenout celej den:)
*t