Brown.. odcinit.. co se us stalo.. to asik nende ani slovem.. ani cinem nakym. Ovsem vyjadrit.. ze to cloveka mrzi.. ze se treba spletl.. nebo ze uznava svoji chybu.. muze treba jen potesit.. dyz uz to tedy odcinit nende. Kazdopadne tekuji pjekne za cteni.. a za tvoje pismenka.. o to vic.. ze je to dilo uz tak desne stary..:-)
Co se stane nelze odčinit slůvkem "promiň"...reakce byla podle mne správná, i když je úvaha stará asi osm a půl roku
Edvine.. wono to mlada je takovej docela relatyfni pojem.. le takhlenc.. si myslim.. ze dokazu v nekerejch vjetsech byti wobjektivni.. a ze dokazu posoudit.. kera z tech dvou dam.. na tom byla hur.. uz preci jen par zkusenostma me ten muj uzasnej zivot poctil.. Ano.. s tim promin je to desne slozity.. le sem desne rada.. ze je este par lidi.. keri to umi rict.. a presne v ten pravy cas. Tobje tekuji pjekne za cteni a za Tvuj nazor...:-)
Hezky sepsaná drobná úvaha o zbytečnosti omlouvání. Jenže, i když tu myšlenku sdílí velikáni jako Nohavica, pravdivá je jen zdánlivě. Jak často čekáváme na to slovo "promiň!", jak je nám těžko, když nepřijde, a jakou radost může způsobit, když je vysloveno! Zvláště od lidí, kteří jsou nám drazí.
A ještě: Ta korpulentní dáma na tom zdravotně mohla být daleko hůř, než ona stařenka. Jak znám život, nejspíš bych se do toho závodu o místo k sezení nepletl.
Je poznat, že jsi dosud mladá. :-)
tos to ztracej dal.. nemam nits proti tomu.. ;-)
No jo.. to je stary jak Metuzalem taki.. a navits ta desna uprava.. kera se tam zobrazila po tom.. co se to kdysi prevadelo na jiny servr.. bo co.. takhlenc to vypada desne.. le pravda.. chypky by se wopravit mohly..:-) tekuji pjekne.. za to ze ztracis cas u bezvyznamnyho autora.. ;-)
jeje.. to je mots mily zastaveni.. u dilka.. ktery je uz tak desne stary. Potesilo me to.. tekuji pjekne..:-)
z úvahy je cítit beznaděj, kdy promiň nezmenší nechtěně způsobenou bolest...upřímně jednoduché, bez snahy o zbytečnou uměleckost..tip
jeje.. moje zacatecnicky dilko tady.. je takovy.. hmm zamysleni spis.. a este ji negdo cte.. to me mots tesi.. tekuji pjekne..:-)
tak to me prevelice tesi.. dowopravdicky.. diky..:-)
tekuji pjekne.. to me tesi.. dyz se taji dech..:-)
ale už jsi dlouho nic neposlala na Písmoň??
me ces dostat do rozpaku zejo.. a ze se Ti to dari.. docela dobre.. sakrys..:-)
paaaaani.. zlutej napis nove krytyky sem nefidela ni nepamatuju. Ja mockrat tekuji pjekne.. pac me to zrovinka u mych pismackych zacatku mots tesi..:-) wobzvlast.. dyz vidim, ze je to este po prechodu na novou verzi takovy neupraveny.. potesils me mno..:-)
xy... i Tobje tekuji prevelice, zes tu ztratila par vterin nad mym dilkem.. potesilo me to prevelice..:-)
deccal.. smankote.. koukam, ze sem ni nepodekovala za Tvuj cas a ctenii.. cili to wokamzite napravuju.. a jo.. asik Ti rozumim.. :-)
nenudila jsem se, líbí se mi, moc dobré
Ty omluvy jsou dost často zbytečné,protože je to spíš omluva pro toho kdo jí řekl.. sobecky. Aby ospravedlnil svou chybu.. a možná aby se poučil.. nevím jestli chápeš. Pěkné..*
mno jo.. tady jich je.. hruza..:-)) se stydim prevelice.. )
dowopravdicky me to mots tesi.. veikananansky dik..:-)
Tip samozrejme mas a k tomu i muj obdiv.. a to nejen za tohle dilko...
krasnej tip.. za kerej pjekne dekuji..:-))
Tys napsala krasnou uvahu, Albireo krasnou reakci s kterou souhlasim.. co vice dodat?*
Ivo.. myslim, ze nigdo nikoho nekope s tim, ze mu nece ublizit.. ze ano.. :-) spis to nece jako kopanets videt..:-)) tekuji pjekne za krytyku.. a Nohavicu mam rada.. tiky za pripomenuti.. :-)
Jako od Jarka Nohavici:
Ten chlapík co mě kopl
řekl sorry a pak šel
ale ono to stejně bolí
jako kdyby chtěl.
*
to jo...obzvlášť pak to zubení...dá se tím přejít spousta trablů :o)))
Jakoupku.. tekuji pjekne.. a tesi me to.. usmivat se je totis prima..:-))
roztomilé a pravdivé.....zubím se :-B
Anyz.. Nicky.. taki se na Vas zubiiiim.. :-)=
Old.. mno.. ono to puvodne na starem pismoni vypadalo jinac mno.. le ten novej system mi to smrsknul do tohohle textu.. chjo no..
Výborné ! Představ si - trochu to zeštíhlet a bylo by to nádherné téma na báseň - jedna báseň. Škoda, že se mi příčí krást témata.... já mám teď v řípě vymeteno, tak by se to hodilo...
To já děkuji, že jsem si mohla přečíst tak krásnou věc...
avi
Juuuu hlasku.. :-)) todle je tak desne stary.. ze us ani zadny ctenari to nevyhrabou.. a navits.. je to vits jak naky dilko spis postreh takovej..
A Tobje mots tekuji za zastaveni.. kery me desne potesilo..:-)
Ze začátku jsem si říkala, Bože, co to je...ale ten konec...a vlastně už i prostředek s pomyšlením na konec..prostě krása :)
One TIP for You...
ja si taki myslim.. ze kazdej pozna.. kdy je namiste to sloficko rict.. ovsem ne kazdej ho potom i rekne.. Skoda mno.. le mam stesti na lidi.. kery ho rict umi..:-)
a tekuji pjekne za krytyku:-)
je to peklo šlapat-obzvlášť, gdyš bývá mnoho lidí krátkozrakých:)*
hezká....
i to "promiň", dyš je upřímný, jaksi člověku narovná srdce....než kdyby Vám ten "porobitel" místo toho třeba plivnul do ksichtu....*
Opět zajímavá úvaha.
Když jsme u toho omlouvání. Promiň, že jsem tenkrát tak rychle zmizel z toho chatu, když jsi mě tak hezky přivítala. Mně vypadl internet! **/***
promiň...ale ten tip ti prostě dám, nenaděláš nic...moc hezké
moooc krasny :-) chudak broucek ....
nějak příjemně se mě to dotklo *
Moc se mi líbí, vystihuje to i můj pocit z tohoto důležitého slůvka, situaci z metra jsem si prožil a užil ! skoro navlas stejnou. TIP*
bolestivé, nevím proč, tak jednoduše řečeno, podáno stejně jako oběd od mámi na stůl, běžná věc a přitom tak bolí (možná právě proto?), promiň se mi říká velmi těžko, je-li to od srdce ale umím to a jsem na to hrdý
Vše řečené na malém prostoru poštovní známky, to mám rád!!!
chtěl bych vidět jak to bude vypadat, až to jen tak nevytřeseš z rukávu *
horak... tiky.. tohle bylo vazne sity horkou jehlou... mozna zbytek povidek.. sou malilililinkato promysleny.. jeste jednou tiky..:-)
Taková krásně jednoduchá, krátká a výstižná úvaha. A taky je dobrá na začátku ta sebekritika. Máš mýho tipa
Elyn... a kdo normalni je.. :-)) tiky tiky..:-))
ondrech.. taky tiky.. potesilo to.. takhle na vecer..:-))
no na (La)Mou(e)tte :) To mě nenapadlo, s tou stařenkou to bylo fakt dobrý, mou..;) To si budu pamatovat..;)
(BTW: říkám promiň, i když zakopnu o stůl, asi nebudu normální...;)
skvělý.. a představa tý funící lokomotivy co se na tebe hrne v metru aby tě vzteky zasedla do sedačky... :o))) ***
Anonym40 jsem já ... pardon. :)
Každý řekl něco, tak se nebudu opakovat. Jen se přimlouvám za opravu chyb....T...
hezké:) neprominu si netipnout*
Upřímné, pravdivé, mile, inspirující, fajn...
Posílám polibek z Caribicu*
Zosho... wow... tíky.. enem esli si ho zasloužím:-))
krásný...
už tu mám dvě favoritky :-) jedna jsi ty :-)*****
děkuji... a děkuji... moc to těší:-)
I mě :-) to se to potom pracuje v atmosféře plný radosti! :-)))))
to s tím metrem je krásné:-)*
Nic jineho nez "tip" nemuzu vypustit z ust :)
Jestlis byla v tý době u skatů, taks měla fůru plusovejch bodů ***
sím já su skaut ve své podstatě... a trošilililinku teda hodně dost to přiživil pan vedoucí našeho Přírodovědného oddílu Delfín.. kde se za DDM skovával právě skaut.. mno ale to sem pochopila až dyž sem vyrostla..:-)) a bylo to úúúžasný.. dodnes z teho žiju:-)
zaujimavy pohlad...hmmm....***
musím konstatovat, že pan vedoucí na tobě odvedl dobrou práci
pises opravdu moc hezky...ma to vzdy svou hloubku a to se mi libi..:-))
Promiň. Aniky promiň, že říkám taky promiň.
gratujuli k dobremu skutku a naprdnuti korpulentni damy.
Zajímavé zamyšlení... Co všechno to slůvko má v sobě, byť nevyřčené....
čeština je krásný jazyk
život je krásný jazyk
Stojí za uvážení tahle úvažka, ale nevažte a čtěte!
:o)
To se mi to hezky četlo, škoda že takhle uvažujících lidí není víc...ale LaMi...příště nespěchej...píšeš jak čuňátko :o)))
jinak típek
zrejme by to chtelo vymislet spusob placeni treba polils me horkou kavou urizni si malicek i kdyz je to taky zbitecne tu bolest ti to vlastne neutlomi rikame moc pitomosti bez smylu asik
Jo - taky se omlouvám svým nechtěný obětem - teď to zrovna dost odnášj bělásci, ze kterých se na předním skle stávají žluťásci :o(
úvaha líbí T
Tohle už je poslední............(neumím smailíka pro hořký pláč). *****
ještěže jsem se konečně usadila na prdýlku trochu v klidu, doteď jsem se k tobě nedostala, ale dnes to napravuji, takže PROMIŇ, že jsem tak rozlítaná suva :c)))
Velmi zajímavě napsáno, zvláštní, nevím , co dál říct
***
zaujala sa mi...velmi pekne t*
Tak to tomu broučkovi závidím. Mohl jít za lepším životem. Snad.
začínám tomu pohledu věřit...
Moc hezké! Jsem tady nová, a nestačím se divit. V tom nejlepším slova smyslu. Díky!
********************************
život je len sled okamžikov
********************************
žádné promiň není zbytečné, ráda tě čtu, píšeš úpřimně
to Jarodějka: Páni, teď si mne dostala, bo to je to, o co se stále snažím.. být jen upřímná a sama sebou.. díky moc.. zahřálo to a potěšilo..:-)
Já mám prozu možná ještě raději než poezii ! A tohle mně vzalo !
Je to dost dobrý. (:o) ... tak PROMIŇ, že dávám TIP
Velmi zajímací, až přemýšlející.. Teda spíš přemýšlející, než zajímací... Nebo nějaký takový kříženec. *!
lidinky.. moc jste mne potěšili..tak Vám nabízím místo promiňte..své DĚKUJI:-)))
... moc pěkná úvaha; máš taent psát chytrý myšlenky do pár řádků a tady je TIP, plně zaslouženej
stručné a výstižné...líbíííí :-) TIPík :-)
Mocmoc dobré!
Chudák brouček!
Tady bych si i tipnul TIP******* zejména za první polovinu!
A jen upozornění na 8. řádku "slyšeitelné".
J.Bass
Líbí...snad první úvaha co jsem tu dočetla až do konce..:-)) *
těším se na tvé další reakce!:-)*
*
dobře, že to je napsáno
Máš čisté srdce, co chtít víc? :-))))
jen úsměv mých blízkých... a děkuji moc, vážím si toho, že mne tak vidíš:-)
nekdy je take dulezite umet podekovat....LaMouette..diky..hezke poctenicko :c))
Prózu na Písmákovi moc nečtu, ale tahle je krátká, tak jsem neodolal. A jsem rád, že neodolal - líbí se mi. Tvá reakce na situaci v metru je jedinečná a tleskám Ti za ni. Hlavně za tu duchapřítonost.
A co říct na závěr? TIP
to Albiero: co říci na úvod... díky..rdím se:-)
Děvčatům sluší, když se rdí. Ukaž se mi - hezká! (Hezká Stephanie! - znáš? Krásný film!) V mé generaci to ještě bylo běžné, dnes už méně.
to Albireo: jejda lichotka.... nevím sice zda na místě, ale budiž...vážím si každé :-)) V Tvé generaci? mohu Ti říkat strejdo?:-))
Moc hezká úvaha (*).
Dotaz: Máš nějaký zvláštní vztah k čajkám? :o)
Kami: k čajkám ne e.. ale k rackům aaano:-)))