Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonečně sami (lehce erotické drama)
Výběr: Stanislav_Vašina, Wopi, hermit, Albireo, Monty_Python
02. 12. 2002
128
4
10813
Autor
Yfča
"Konečně sami!" zvolal Josef radostně, sotva zaklaply vchodové dveře, za nimiž zmizela matka jeho ženy. (Právě si odvedla na celé dva dny malého Pepíčka.) Za pár vteřin bylo slyšet, jak zdviž loudavě klesá do přízemí.
"Hm," zabručela Marie v kuchyni a otřela poslední umytý talíř. "Půjdeš dnes večer na pivo?"
"Zůstanu s tebou doma, miláčku," prohlásil přitloustlý třicátník a láskyplně objal milovanou choť kolem ramen. (Na dnešní večer se těšil celý týden.)
"Pepíku, neblbni," zaprotestovala, "musím udělat večeři". Poté se vymanila z jeho sevření a pověsila utěrku na věšák. ("Měla bych taky hodit prádlo do pračky.")
"Večeře počká," odvětil Josef a znovu se snažil přitulit, zatímco Marie otevřela lednici a přemýšlela, zda má osmažit karbanátky, které cestou z práce koupila v polotovarech.
"Ohřeju párky," rozhodla se.
"Až potom," řekl Josef netrpělivě a snažil se pravačkou uchopit manželčino ňadro. (I po šesti letech manželství ho stále vzrušovala.)
Marie zabouchla dvířka lednice. "Po čem? Vono je něco v televizi?" zeptala se a rázně odstrčila dotírající ruku.
Povzdechl si. "Maruško, jsme sami! SAMI! Slyšíš to krásný slovo? Uděláme si hezkej večer," zašveholil a přejel jí dlaní po zadečku.
"Zejtra je taky den. A přestaň mě ošahávat," napomenula manžela podruhé. ("Kdyby radši opravil ten kapající kohoutek!")
Vzal ji za ruku. "Pojď si na chvíli lehnout," zaprosil. "Já pak uvařím něco dobrýho."
Okamžik váhala. Potom zamířila do ložnice. Josef zapnul rádio a přeladil na oblíbenou stanici.
"Slyšíš, Maruško? To je ta naše! Ach, ta láááska nebeskááá," zanotoval.
Rychle se zbavil svršků a vklouzl pod peřinu. Pomalu udělala totéž. Okamžitě ucítila jeho neodbytnou ruku na nahém těle. Napadlo ji, že by mohla zítra zavolat Boženě. Už víc jak měsíc se neviděly. Zavřela oči a mlčky vnímala prsty, které ji prozkoumávaly.
"Ty jsi tak nádherná," zamumlal Josef a dlouze ji políbil. ("Proč teda čumí po tý slepici z prvního patra?")
"Miluješ mě?"
"Jo. Miluju," odpověděla a otevřela oči. ("Ten strop by potřeboval přetapetovat!").
"Nikdy jsem nikoho nemiloval jako tebe!"
"Já vim," zašeptala a pohladila ho po vlasech. (Ještě dva roky a bude mít pleš.")
"Už můžu, miláčku?"
Mlčky přikývla. Josef odhodil peřinu a zaujal misionářskou polohu. Okny k nim vtrhnul kašlavý zvuk těžce startující škodovky. ("To budou asi Hurychovi. Určitě jedou na chatu do Louňovic. Ach jo! Hurychová se uměla vdát. My věčně dřepíme doma, protože nemáme ani to pitomý auto. A jezdit na chatu k našim ho nebaví.")
"Sladké mámení, chvíle závratí," ozvalo se z rádia. Usmála se. ("Jde mu to docela do rytmu.")
"Ááá," vydechl Josef a těžce dopadl na manželku. ("Jestli takhle zůstane, tak mě udusí!")
Vondráčková dozpívala. "Oči má sněhem zaváté, v duši má chladný stín," začal Gott a Josef několikrát prudce pohnul pánví. ("Co blbne? Nemá toho dost?")
"Rampouchem srdce proklaté, studený hlas, na dlani mráz, ledový klín," pokračoval božský Kája. I Josef pokračoval. A začal se potit. ("No jasně! Zase chce, abych z toho měla něco i já.")
"Ááá," pronesla Marie tak přesvědčivě, že by si za svůj výkon zasloužila Oskara. Josef ji políbil na tvář a vstal.
"Zůstaň ležet, Maruško. Až se opláchnu, tak ukuchtím večeři a přinesu ti ji. Jako tenkrát, na naší svatební cestě. Vzpomínáš si?"
Marie se překulila na bok. "Hm. Pamatuju si to." ("Tehdy jsem po milování chtěla, abychom se najedli v kolibě. A tys mi přinesl do postele sušenky.")
Josef vešel do koupelny a pustil sprchu. Díval se, jak mu proud horké vody necudně ohmatává zvadlé přirození a šťastně se usmíval.
4 názory
Květoň Zahájský
12. 02. 2009poslednísklenička
20. 12. 2005
Manželka a švagrová se u toho smáli jako blázni, já a bracha jsme to dočetli v mrazivém tichu a plni vzpomínek (po dočtení nepříjemných). Protože jsem to holkám slíbil, posílám ti TIP. Bohužel můžu jenom jeden, ale platí za dva (nebo spíš za dvě).
Díky. :o) Pozdravuj ženu i švagrovou, doufám, že u vás doma to vypadá jinak... ;o)
Yfco, kazde dasli dilo mne znovu a znovu privadi v uzas. Mas skvely postreh a smysl pro cerny humor v kazde situaci. jen tak dal... pro sve i nase poteseni :-)
maia: nemenne zakonitosti su od toho, aby boli zmenene. vzdy existuje cesta, staci ju len najst ;o)
avi :o)
:-) Dobre, tak: " Vela stastia!" Ako sa hovori v rozpravkach, ked sa niekto vyberie hladat svoj osud. :-)
Určitě to tak ve spoustě manželství chodí a je to dost hrozný. Pak už je to jen soužití kvůli dětem nebo z pohodlnosti.
Ale pořád lepší upřímnost než nějaká imitace orgasmu. Myslím.
Opravdu to není moc originální, ale to jen proto, že na toto téma už toho bylo moc napsáno i nafilmováno... Takže člověk má pocit, že už to zná. Z tohoto důvodu mě překvapuje zděšení, které čtu v některých kritikách. Myslím, že takhle skončí dost vysoký procento manželství, kde je rozpor mezi nabídkou a poptávkou. Vzhledem k tomu, že dnes už není manželství tak posvátná instituce, hodně jich skončí rozvodem právě z těchhle důvodů. Fuj, to jsem se rozepsal. Ale dobrý to je. Má to formu i švih. Nemám, co bych vytknul - a to je co říct.
Dávám 109. TiP* !
tak tady se sešli všichni. rád se přidám a zařadím tenhle plytký socerealismus do výběru. páč je to fakt zvládnutý... a kadžýho chlapa to tne. i když chytrej chlap stejně ví, že mu lžou, páč ho maj vlastně rády. a chtěj aby udělal večeři. už můžu?
No teda... dobře napsaný, ale děsivý příběh... který se ovšem asi běžně děje... Jak to bylo včera v Testu národa? Předstíraný orgasmus je urážkou obou...
hihi......zatejká nám do ložnice a ty mapy už mám tak zmapovaný, že asi koupím novej lustr, abych se měla na co koukat.
Napsaný je to fakt dobře....tip.
Sakra, proč maj bejt ženský odsouzený k tomu neužít si TO? Takhle to nemůže pokračovat......Tip
Tropic_Bananova
09. 01. 2004
Je to vtipné, lehké, ze života. Brrrrr, ještě, že toto osobně nepěstuji. Česká klasika.
Je to prostě popis skutečnosti. Někdo takhle opravdu žije a to je smutné.
bohužel až příliš pravdivé... horší je, že to takhle někdy vypadá už před manželstvím...
TO JE FAKT HUSTÝ,JSEM NAPROSTO UNEŠENÁ TIM JAK TO DOKONALE PASUJE DO ŽIVOTA.....WOW!!!!
Moc dobře napsaný, jen doufám, že mě tohle za pár let manželství nečeká, zatím máme za sebou první rok a zatím - běžím to zaklepat - je to v pohodě :) T*
quentinbubakoff
24. 08. 2003
Jéžiš, to je fakt horor. Sice nejsem naivní, ale takhle si nechat zkazit iluze...no....napsaný je to pěkně.*
Chudá nuda v chudém manželství. Konečně něco normálního, bez aforismů a symbolů. Pěkná povídka ze života. Jen doufám, že ne z mého. Tip.
P.S. Nevěděl jsem, že se stropy také tapetují. Mám za to, že se tapetují pouze stěny a strop se bý...bílý..bílí??? uff, to je ale blbý slovo.
Něčeho takovýho by se člověk neměl nikdy dožít... YXfčo, co mi to děláš? Já jsem plný iluzí... :( *tip
Tak takhle to chodí s těma myšlenkama? No, to docela klika, že je chlapi neuměj číst...
cekanka_ucekana
08. 05. 2003cekanka_ucekana
08. 05. 2003
- Po čem ženy touží s Mel Gibsonem, akorát po česku
- je to smutná realita, všedně popsaná a v podstatě docela nudná
StvN: Ta povídka má i několikanásobnej výběr. Myslím si, že zaslouženě.
- povídka Dělej byla vážně dobrá - nejsem vždy proti všemu, ale taky nejsem vždy za vším
Wopi, přesně tak. Každá z těch povídek je kapku z "jiného soudku"... :o)) Také bych je nesrovnávala...
no to jsem si teda nedokázala představit, jaká je to síla:))))))
jestli mě tohle někdy čeká ....
dosměvava, dobolava ... strefuješ se moc!
*******************
Nicollette
11. 04. 2003ZoranMydlifič
19. 03. 2003
kruci, ted nevim, jestli mi to silne neco nepripomina...hehe
prima napsano...fakt...:-))))))***
Schonni, pokud bych svoji slátaninu četla v době, kdy mi bylo kolem dvaceti, také bych nechápala... :o) Nepřála bych ti, aby to někdy v tvém budoucím (případně současném) manželství vypadalo tak, jako u Máni a Pepana... :o)
Promiň, asi jsem divná nebo na to ještě nemám věk, abych to pochopila, ale přijde mi to moc komerční a bez uměleckého efektu. Možná to má hloubku, kterou nevidím.
Mě by zajímalo, jestli von nakonec něco k té večeři ukuchtil anebo jestli to jenom tak řekl a měli zase sušenky. Dle svého vlastního náhledu na chlapy bych hádala č.2 :-)*
Vášnivý_čtenář
27. 01. 2003Vášnivý_čtenář
27. 01. 2003
no, doufám, že mě to taky nečeká ;-)
napsaný báječně, až mi zatrnulo...
i když nám se to "nemůže" stát - můj manžel mi (nám - mně a pejskovi) báječně vaří od začátku - to se mám, co?! - však je to na mně dost vidět ;-)
jsem si Tě zas po dlouhý době našla...
a pořád to moc funguje!!!
klaním
*
podařilo se ti pojmenovat moji noční můru...
Stan, Vaš.: našel jsi...?
Wiky: já u toho jednou málem usnula, ale proti SMS je to hadr...:))
Super! Budu se muset podívat, jestli má při souloži manželka otevřený voči........... :-))))
Největší socrealistický porno je bezesporu erotická scénka ze ženy za pultem. To tedy byla síla!!!!!!!!! :-))
socialistický realisti se báli sexu jak padlý anděl symbolu popravy Ježíše
:)
Skoro týden jsem se sem nedostala a tady je takových nových slov... sakra... to budu číst celou noc... :o)
SV: - no jo, Máňa možná něco o sexu věděla, ale fakt je, že styl Y. je mi přec o něco bližší
:)
Monty_Python
09. 12. 2002
No jo - ale mít na kalhotkách bílý fleky a literárně to zpracovat, to je přece jen jiná liga
:))
No právě. Že šukali, to by mi na nich bylo i sympatické. Vadí mi, že to byli pokrytci, kteří se tvářili, jako že šukat je zvrhlost. ;-)) (Že by na mě občasná komunikace s Becky měla nějaký vliv? ;-)) )
Povědomé žvástíky z někdejších socialisticko realistických seriálů - smutně nepůvodní
Lyryku, dost dobře nechápu, o čem to mluvíš. Viděl jsem seriálů sice jenom několik, tedy těch co se točily za minulýho režimu, ale žádnou scénu podobnýho ražení jsem v nich neviděl :-)) Navíc i tvrdíš, že je ta povídka smutně nepůvodní. Pak by mě teda docela zajímalo, z čeho to podle tebe autorka opsala. Nebo jak to mám vlastně chápat? Nebo ti ta povídka snad připomíná, co se děje u tebe doma? :-)))
Astalavista
08. 12. 2002
Stanislave, podruhý dnes obdivuji tvoji logiku. Lyrykův výpad lze spíš chápat jako pokračování Svaté války proti prozaikům ( nebrat doslova ).
.-))) nejsem schopen sem v rámci svatý války něco rozumnýho napsat .-)))))
Petr_Palkovský
05. 12. 2002
Bacile, myslím si, žes to trefil. Kdo něco podobnýho nezažil, tak povídku nepochopí a neocení.Já jsem sice zatím nic podobnýho nezažil /naštěstí! a doufám, že tu kliku mít nikdy nebudu/. Určitě to Yfča při psaní myslela přesně tak, jak píšeš. Mně osobně se to moc líbí.
JiKo, tu větu "už můžu?" asi Yfča použila pro zvýšení absurdnosti situace. Nebo se, Yfčo, mýlím?
Monty, Astalavista: Fakt je, že frekvence styků už u nás není po delší době, co jsme spolu taková jako když jsme se vzali. Musím ale přiznat, že jsem dřív občas taky myslela na něco jinýho jako Maruška z povídky - i když to nebylo tak intenzivní :-)), protože jsem zrovna měla trošku jiný plány, než jít do postele :-)) Teď bych šla a asi zase můj starej má jiný myšlenky :-) Život si holt z nás dělá prdýlky :-)))) A VO VO TOM TO JE!!!!!!
Doufám, že se nikdy nedožiju věku, aby mi tohle přišlo zajímavý. Nic proti.
Je to prostě ze života, tak to oslovuje, navíc šikovně napsaný. Jen se mi zdá, že po formální stránce by se to dalo kapku dotáhnout, aby text byl přehlednější. Jakmile mám závorku pro vnitřní monolog, asi bych ji nepoužila v klasickém smyslu, abych vysvětlila, že tchyně si odvedla Pepíčka. Pak mám na mysli přemíru uvozovek , buď u citací písní nebo právě v závorkách bych je vypustila...když navíc používám přímou řeč. Ale doufám, že vám to už nezavání hnidopišstvím? Yfča je spíš spontánní psavec, že, má to svý podmanivý kouzlo. A taky myslím, že není nejpodstatnější, jestli to kdo zažil na vlastní kůži nebo ne, Yfča přesvědčila, že to tak bývá... uvěřeno bylo, i když neodsouhlaseno, ale to jsou přece dvě různé záležitosti...
P.S.Jsem zas šťastnější - nebo vděčná - že mě tohle nepotkalo.
bbb: a taky má na stropě fotku nějakýho pitomýho americkýho herce???
:))
a já furt, proč musíme mít na stropě tak divnou vánoční výzdobu
:)))
Astalavista
05. 12. 2002
moje kamarádka mi vyprávěla o jednom páru, kde si ONA při milostném aktu posílala smsky se svou přítelkyní...
Astalavista
04. 12. 2002
"Dělej" možná není lepší, jen všeobecněji srozumitelné. Zdá se mi, že v reakcích je poznat, kdo tohle (ještě) nezažil, a kdo naopak ocení to, že Yfča vážně "ťala do živého".
Co se Sisyfa týče, dalo by se na to dívat i z optimistické stránky - aspoň nechyste sisyfilis :-))
HonzaNedvěd
04. 12. 2002
Vtipné, sqělé a hlavně dobré! Jednoznačný tip! Takhle píšeš často? Líbí se mi ty texty v závorkách, jak lehne a ted ze by strop snesl tapetu, to je bomba!
JËŽÍŠMÁRJÁ TAK PROTO TO ŘÍKALA.......................................
Já BARBAR!
Povídka je s vtipem,
zakončíme tipem
Text: \"už můžu?\" to je fakt jak když to dělaj roboti.
Situaci to vystihuje až extrémně takže to nakonec působí divně. Ta povídka je typu napětí od první řádky, žádná gradace, žádná pointa do vtipu. Vše čistě slouží pointě nakonci o tom jak se lidi vlastně v životě vůbec nepotkají. Přiznám se, že v půlce jsem to chtěl zabalit, protože mi to připadalo přemrštěné a stále stejné, nikam nevedoucí.
Situace dovedená ad absurdum (nebo jak se to píše). Možná až příliš nabádá čtenáře k potutelnému smíchu a ten ve víru tužby po tom, jak ho žena \"sejme\" další replikou (v mysli) a tím jej odvádí od pointy, která je oproti obsahu v defenzivě. Proto se naskytují dva závěry:
1/ Chtěla-lis\' napsat dílo u kterého se lidi v duchu smějí (což by ti odpovídalo) - povedlo se ti
2/ Byl-li tvůj záměr předat poselství pointy.... mám velmi smíšené pocity a nejsem si jist zda jsi sama spokojena s výsledkem (?).
Astalavista:
1) Většina ženských si asi tohle šest, deset a možná i dvacet let po svatbě nemyslí. Ale znám několik bab, které otevřeně přiznávají, že je manželský sex už "nebaví", ale že ho čas od času manželovi dopřejí, aby byl klid (neumím si sice představit, jak by asi prudil, kdyby techtle-mechtle nebyly, ale budiž). Jsem ráda, že mezi Marie a jim podobné nepatřím.
2) Pointa, nejspíš pro někoho, kdo popsanou situaci nikdy nezažil (nebo mu nebylo něco podobného vyprávěno, případně je díky dosavadním zkušenostem mimo mísu), není asi příliš zřetelná. Je v posledních větách. Tentokrát jsem neměla nutkání použít na konec něco silného. Už by to asi bylo o něčem jiném...
pokud to, aby z textu kapala nuda, všednost a nedostatek nějakého příběhu (nemluvě o pointě) byl záměr, tak se to povedlo
jenom čtenář to nemusí ustát :-)
na sisyfa tam není... zoufalství?
Monty_Python
03. 12. 2002Petr_Palkovský
03. 12. 2002
Skvělý. Koukám, že jseš ve formě.*
Jen neříkej, že aspoň něco nemáš z domova. Ani Viewegh není schopen napsat nic, co nemá nažito.
Horáku, budeš se divit, ale opravdu to není z mého života! Zcela mimořádně... :o)
:o)
velmi věrohodné :)
sem si u toho vzpoměla, jak nám řikal náš pan profesor, že umění je leckdy schopno popsat situaci líp, než mnohastránková psychologická studie... nebo něco v tom smyslu :)
*
Horáku, taky bych Yfču nepřirovnával k Vieweghovi. A když tak já čtu Yfču radši než Viewegha! :-)))
Máš pravdu! Yfčo, proč se hlavní postavy nejmenují Izák a Sára?????????? :-)
mám dva pocity při čtení:
1. sakra, to je ale dobře napsaný! :o)
2. hmuhm, jakobych to už někde četl...
3. ale napsaný je to fakt dobře, brilantně ....
:-)))
čili tři vlastně :-)))
Yfčo, že Tys asi tak před rokem šmírovala u nás v ložnici? :-))) Píšu "asi tak před rokem", protože mezitím se věci mají trošku jinak, čímž nechci tvrdit, že lépe, spíš naopak. No nic. Ale pobavilo. Tohle je přesně to, co ti -náctiletí prostě... prostě nepochopí. Ale život o tom JE! Oni totiž ti -náctiletí znají pohádky o princeznách a o princích, a ty koncí "a byla svatba, a jestli nezemřeli, žijí tam dodnes". Ale JAK žijí dodnes, a co vlastně bylo po té svatbě - to už se v těch pohádkách nepíše :-(
no vono je dobrý s pohádkou skončit včas a ne v době, kdy po sobě metaj nádobí
:)
Nejhorší je, když nemetaj... když člověk v sobě už nemá sílu vůbec na nic - dokonce ani na rozvod :)(
hezký, i když princip (vtipu) je velmi zřetelný a nikam se nerozvíjí...po pravdě ke konci mě to už trochu nudilo
Síla a bohužel realita (i když v Tvém případě snad ne, ale máš to odpozorované asi od kamarádek). Tip, Výběr.
Slávááá, už to mám. Díky, díky za inspiraci. Zkusím přetapetovat strop, třeba to pomůže.
Pěkné - pro zasmátí i pro zamyšlení... zrovna teď se raději zasměju, ale až se sem někdy třeba vrátím, tak kdoví...
nemá to napětí a i ta ironie je taková...přímočará. takže se nepřidám ke všeobecné chvále, asi sem na tohle esště moc mladej, aby mi to přišlo zajímavý. Nezajímavý mi to přijde. Ale Dělej mě dostalo a vracim se k němu.
Souhlasím, že Dělej je lepší, ale tohle by se s klidem taky mohlo jmenovat Dělej. Je to velmi dobrý.
*
protestuji a vážně kritizuji vAše ošklivé řeči o kocourech. náš kocour a žádný kocour, kterého znám nikdy nikomu oči nepoškrábal. Souvislost mezi kočičími drápy a očima lidí je vyfabulovaná nějakym hlupákem (pravděpodobně spisovatelskym), je to pověra, která by měla být vykořeněna. uff.
pche, to teda neznáš našeho kocoura - škoda, žes to nenapsal před týdnem - vyfotil bych ti ty krvavý škrábance
krvavý škrábance můžeš dodat i teď, trocha masochismu písmáka nepoloží (konečně bulvár).
Je pravda, že dokud měl kocour eště koule, byl víc vášnivej
Pedro, až budeš jednou ženatej (pár let), zkus se při souloži podívat manželce do vočí. Třeba se taky bude dívat na strop...... Dokud jsme se ženou spolu jenom chodili, byla to vášeň jako hrom. Po deseti letech manželství dost zřetelně občas cejtim (bohužel), že mi jenom "podrží" a těší se, až bude konec.
Ta povídka je dost dobře napsaná. Ťala u mě do živýho masa....
Astalavista
02. 12. 2002
Astala: nesouhlas s tou potřebou pointy.
Ani ne tak proto, že už dávno není povinná, jako spíš proto, že v tomhle je právě jasné sdělení závěru: a všechno zůstává stále stejný... smutek statu quo.
Mimochodem - ne každá písnička končí závěrečným akordem. Někdy prostě jde konec do ztracena.
Kdysi mi jedna prateta řekla: "fakt to tak je schválně?? já vždycky myslela, že to na konci zeslabujou v rádiu".
:)
ještě mě napadlo něco: Sisyfos. Koulí šutr na kopec. Svalí se mu dolů. Koulí šutr na kopec. Svalí se mu. Koulí šutr na kopec. Svalí se mu. Koulí...
To je ono. Ta pointa do ztracena, ovšem do bezútěšného ztracena.
Leckde to možná tak chodí. U nás doma (naštěstí) ne. Ale ten strop by vážně potřeboval přetapetovat, když tak o tom přemýšlím... :o)
teda vůbec nevím, o čem to tu je.....o sexu? to slovo jsem už několikrát slyšel....:-)) ale jestli to chodí takhle, tak raději nic...:-))
:-))))) Myslím, že je to dobře napsaný. Nejvíc mě pobavilo to co si myslí ta jeho manželka :-))
Jo, je to pěkné a asi bych se tomu měl zasmát....ale nějak to bolí...Asi si to beru moc osobně...jinak napsané je to opravdu moc pěkně:)*