Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuřácký test

09. 01. 2006
35
49
11861
Autor
Vaud

Vadí vám víc kouření na zastávkách nebo v restauracích během jídla?

Test I

Podle nového zákona můžeš na zastávce:

 

1) kouřit cigaretu?

2) držet hořící cigaretu?

3) kouřit jointa?

4) držet hořícího jointa?

 

správná odpověď je

 

Na zastávce můžeš

2) - držet hořící cigaretu, protože jen kouřit cigarety je zakázáno.  

3) - kouřit jointa, ale nesmíš ho držet, protože držení marihuany je zakázáno (v množství větším než malém).  

 

Asi by se poslanci měli projet MHD (samozřejmě zdarma), aby si v problematice udělali trochu jasno. Pokud někdo kouří v Horní Dolní sám u silnice, kde je pouze zastávka na znamení, je to přestupek?  Podle mě je to nic neřešící buzerace. Tohle asi nepotěší ani kuřáky ani nekuřáky.

 

Nevíte, kde se dá zjistit, kdo takový zákon vymyslel a prosadil, abych ho už příště nemusel volit?

 

Test II

Dělají si z nás poslanci prdel?


49 názorů

:)

Vaud
05. 10. 2010
Dát tip
to je pravda, to bych mohl :-)

Hele, a co kdybys místo marného plkání s Pištou odeslal hodnocení ouvodníků? :))

Vaud
05. 10. 2010
Dát tip
Pak to dohanim jinde :-), aby pridel alkoholu byl konstantni :-)

No, ono je to při doktorských sklonech k alkoholismu možná i dobře :)

Vaud
04. 10. 2010
Dát tip
To mas pravdu - co si pamatuju v Pardubkach, tak nekuracka cast byla skoro jako na hanbe a nikdo tam nechodil - ja diky tomu piju pivo jen v lete na zahradce

Tak jsem sem zase náhodně zavítal... a furt se nějak nemůžu zbavit dojmu, že považovat restauraci za veřejný prostor není úplně ten správný přístup. Nádraží, dejmetomu, je "všech". Hospoda patří nějakému konkrétnímu jedinci a je přeci na jeho rozhodnutí, jestli chce mít kvelb kuřácký, nekuřácký, nebo smíšený (tak, jak je to vlastně snad od 1.8. nově). Jsem si skoro jist, že kdyby daný restauratér nabyl dojmu, že kuřáci mu kouřením odhánějí nějakou podstatnou část zisku, už by tam netrpěl ani zapálený lejtka :) Ona taky část problému spočívá v tom, že nekuřáci jsou nedůslední. Kuřák do nekuřácké restaurace většinou zavítá jen z donucení, nekuřák povolí mnohem častěji, spokojí se se vzduchotechnikou a nějak to holt vydrží. Kdyby byli nekuřáci radikálnější, karta by se, myslím, obrátila...

Vaud
26. 09. 2010
Dát tip
Ja jsem prilezitostny pasivni nekurak :-)

MarK.
26. 09. 2010
Dát tip
..ja som nekurak, ale od dnes kourim spolu s vami;) (ale len na znamenia vodica;)*

Vaud
10. 09. 2009
Dát tip
hlavne u toho koureni mi prijde, ze to preci neni mozny - to je nejaky zert

Robinia
10. 09. 2009
Dát tip
Odpověď na Test II "Už léta..."

Vaud
12. 03. 2009
Dát tip
opravdu to bylo embecko??? to Ti nemohlo ucarovat - to je strasny :-)) to nechtej :-)) to je auto strevni tridy

Vaud
12. 03. 2009
Dát tip
je to tipuju, ze jsem takovy embecko :-))

Vaud
12. 03. 2009
Dát tip
premyslel jsem, ze udelam vyklad kardiovaskularnich chorob pro motoristy, pro instalatery nebo pro lidi od pocitacu nekdo se narodime a mem v sobe motor z Dacie a jini maji zase sestivalec od Audi - tem sice koureni taky vadi, ale ne tak jako tem s horsi genetikou vybavou :-) a dymka voni krasne

Vaud
12. 03. 2009
Dát tip
na druhou stranu bydlim ted vedle nejakeho luxusniho obchudku s dymkami a nastesti maji vzdycky, kdyz prijdu domu zavreno ale jednou se tam zrejme vypravim na tabak s portskym nebo neco podobne silenyho :-)) ten provoni cely byt

Vaud
12. 03. 2009
Dát tip
tady ve Svajcu je koureni v restauracich povoleny a dost mi to kazi kulinarske zazitky... na to, jak je tu jinak vsechno zdrave...

Ne, nekouřím.

Vaud
16. 01. 2009
Dát tip
Ty asi kouříš, že?

Podle mě se z kouření jako takového dělá hrozné drama. Nechápu, proč to všichni tak prožívají. Asi mi to nějak uniká. Jinak souhlasím se Zborou. StvN: musím se smát:D

..já vím,zastávka začíná u cedule a končí tam,kde stojí poslední důchodce(nebo kde je přechod pro chodce?)

zelva
15. 01. 2009
Dát tip
u nas v nemocnici na kralovských vinohradech su na kazdem rohu cedule zakaz koureni a jeden primo pred budovou chirurgie kde pracuju a zakaz koureni plati pro cely areal nemocnice a nejvic se kouri prave pred touto ceduli protoze je tam popelnik...a zavislaci aj dyz su po operaci a trpi ,,neskutecnu,, bolesti, která jim ovsem nezabranuje v tom dojit si na balkon nebo pred budovu zakurit ale dyz sa po nich chce aby sa zvedli dyz to potrebuje personál tak to uz ne prece su po operaci a trpi neskutecnu bolesti:-)

Držet jointa mezi hýžděmi - budiž. Ale, probohasvatýho, jak to pak típne?

Pacer
14. 01. 2009
Dát tip
Z vyjmenovaných se mne týká jen jedna :) Diskuze odmítám :)J.

Vaud
14. 01. 2009
Dát tip
ano, ale o těchto úchylkách, jako je kouření, nekrofilie nebo čtení veršů Jarmily Moosové je třeba neustále diskutovat

Pacer
14. 01. 2009
Dát tip
Český poslanec dokáže z jakékoliv rozumné normy udělat paskvil. Český člověk dokáže i dobrý zákon zcela ignorovat. Tedy k bodu II - děláme si prdel jeden z druhého

Levi
14. 01. 2009
Dát tip
poslanci jsou kuraci. tečka.

Nejvíc mě pobavil (již řečený) komentář Pohrobka a dále dávám neoficiální tip Květoňovi za držkovou polévku a oficiální Vaudovi. Dále si myslím, že by kuřáci měli mít na čele nálepku ohledně emisí a chodit pravidelně na technickou, protože mnohdy smrdí hůř než V3S :-D pod dojmem z tvého díla jsem přestal kouřit už i vodní dýmku :-D

Vaud
31. 12. 2008
Dát tip
já jsem vždy posílal v restauraci svého pokakaného syna ke stolu s kuřáky - získal jsem tak dobrou vyjednávací pozici...

I vůně by se měly omezovat. Co je platné, že hutný parfém vaší partnerky je Hypnotic Poison od Diora za dva tisíce korun, když v restauraci bezcitně přebíjí jemně dráždivé aroma vaší držťkové polévky.

Vaud
31. 12. 2008
Dát tip
D4N - já ale nevím, jestli je nenechat někoho kouřit mi pod nos omezováním jeho práv - ze stejného důvodu se myju a snažím nesmrdět - a při tom mým občanským právem by bylo podle stejného principu svobodně si zapáchat :-)) ale jsou místa, kde by mělo být zakázáno i výrazně vonět

D4N se pěkně rozjel. Asi je to pořád žhavé téma. Jo - přestal jsem kouřit. Čekám, kdy si toho organismus všimne a pochválí mě.

Vaud
21. 11. 2008
Dát tip
vy kuraci si trochu nadrzujete :-))

Nejvíc mě pobavil Pohrobkův komentář.

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
Ad Prolog: aj aj (a dokonca aj na tej zastávke na znamenie)

hehehe;) * a avi

Vaud
04. 01. 2007
Dát tip
sik - díky ;-) Nějak mi uniklo, že jsem dostal od Pohrobka "vážnou kritiku" a neodpověděl jsem. Pohrobku: máš pravdu - co se týče práva, tak mám jen chabé znalosti, ale už příští týden mi začínají semináře na téma international business law a pak zkouška, tak to nějak doplním ;-) Asi to nebude moc o kouření. Mozek používám skutečně jen občas. Přeji Ti pevné svěrače, až budeš držet jointa mezi hýžděmi ;-)

Pohrobek
27. 03. 2006
Dát tip
Ty asi víš o právu a logice celkově velké hovno. Používej občas mozek a výkladový slovník jazyka českého. 2) Kouřit znamená zapálit si cigaretu a vykouřit ji. Nemusíš ji mít pořád v držce, klidně ji můžeš občas vyndat. Důležité je, že hoří a že je tvým majetkem, poté jsi se provinil proti hypotéze dané právní normy. 3)držet je tu použito ve významu vlastnického práva, ius possidendi, tedy ty držíš drogu, ať ji kouříš, držíš v ruce, nebo mezi hýžděmi.

salome_sisi
07. 03. 2006
Dát tip
Ono dokonce není stanoveno, jak daleko od zastávky lze kouřit a tudíž to nakonec dopadlo tak, že kouřit se nemůže na zastávce, kde je přístřešek, mimo něj však už opět lze...nebo spíš, nehrozí za to pokuta...hodně děr je v tom novém zákoně

pacajda
18. 02. 2006
Dát tip
Jako obvykle - vtipné-*

Vaud
12. 02. 2006
Dát tip
ano, přiznávám kouření vodní (dýmky) je fajn ;-))

cherubinka
30. 01. 2006
Dát tip
na zastávce se to ještě dá vyjedchat ale v hospodě, když ti čaděj do guláše, je to fakt humus. Tipec

Montrealer
28. 01. 2006
Dát tip
- Pokud někdo kouří v Horní Dolní sám u silnice, kde je pouze zastávka na znamení, je to přestupek? -- Není, nedá-li cestující kuřák znamení, neboť pokud-li znamení dá a řidič zastaví, může být přiotráven kouřem vzniklým kouřením na zastávce.

Terpsichore
20. 01. 2006
Dát tip
Ano, ten zákon je tak trochu postavený na hlavu - na druhé straně, jako těhotná pražačka se můžu přece jenom o něco líp vyhnout zakouřeným hospodám než kuřákům rovnoměrně rozmístěným na každé zastávce MHD..

Vaud
20. 01. 2006
Dát tip
Já jezdím nejčastěji metrem nebo vlakem a tam se dá kuřákům většinou vyhnout... Zato jít s mrnětem na oběd do restaurace - to je pro mě prubířský kámen každého pohostinství ;-)

Marnotrat
19. 01. 2006
Dát tip
dělaj! svoloč jedna :-))***

Zbora: Jsi si skutečně jistý, že jsi opravdu ŽIVÝM důkazem? Po všem tom chlastu.... S mrtvočichem bych se nebavil.

Mezon
17. 01. 2006
Dát tip
... asi takhle ... toudlectou slátaninou jenom ti naši zákonodárci zaměstnávají už tak dost přetíženou státní správu ... a odvádí tím celkem účinně pozornost na ptákoviny podobnýho ražení ... aby jim náhodou někdo nekafral do důležitějších rozhodnutí ... už se těším ... až mi začne někdo paragrafem nařizovat kdy a kde si můžu anebo nemůžu zašukat ... ... du si zapálit ...

StvN
17. 01. 2006
Dát tip
Považuješ šukání za činnost všemi hodnotami srovnatelnou s kouřením?

romale
17. 01. 2006
Dát tip
ZBORA ! ! ! ;-)

StvN
16. 01. 2006
Dát tip
Jo, četl jsem to v Blesku. Myslim dokonce, že to byla tajenka křížovky.

StvN: No tedy doplňovat znalosti směrem k popírání návykovosti alkoholu... Děkuji, nechci.

FRYDA
16. 01. 2006
Dát tip
já navrhuji popravit StvN za kecy, co můžou zabít

Zbora
16. 01. 2006
Dát tip
Vy trdla, jistěže alkohol není návykový...sám jsem toho živým důkazem. Piju už dost dlouho a ještě pořád jsem si na něj nezvyk. Vždycky se po něm ožeru jak prase, to se mi po cigaretě už dlouho nestalo!!!

Levi
16. 01. 2006
Dát tip
Zakažmě kouření, alkohol, kávu, čokoládu, spalme knihy a hleďme vzpříma k lepším zítřkům plným filmů Zdeňka Trošky a hudby Karla Svobody! Hola hey!

sidonia
16. 01. 2006
Dát tip
souhlas se zbourou. pak taky s levim... no a tak ruzne, ze jo

StvN
15. 01. 2006
Dát tip
Kytiii - teda, že bychom se shodli? S těma penězma věřim, že výdaje jsou vyšší. Je zajímavej pohled, kterej říkali v dokumentu o kouření: Nikotin je droga. Jedna cigareta je kolik vdechů? 10? Krabička denně je 200. 200 x denně aplikovaná droga! A já dodávám, kterou jinou drogu můžete brát přímo na ulici? Před dětma. Mimochodem kouření dokonce srovnávají s píchám si do žíly, protože se nikotin po vdechu do krve dostane asi za necelý dvě vteřiny. A nakonec kdo z vás si vezme na svědomí nevinného pasivního kuřáka?

sidonia
15. 01. 2006
Dát tip
zajimava uvaha jako to o tom vdechu a tak.. to by me nenapadlo uplme mi prijde trochu neptaricny cist to s cigem v koutku. .hm... tak ja to radsi nebudu cist

katugiro
15. 01. 2006
Dát tip
když už jsem dostal avízo... StvN: počet aplikací drogy není zrovna argument. Ono srovnávat tisíce nepatrných dávek nikotinu (a dehtu a ostatních látek) s jednou jedinou dávkou heroinu dost dobře nejde. A kdo rozhodne, jestli je jedno pivo jedna dávka, nebo padesát loků? Mimochodem, právě alkohol můžeš brát také přímo na ulici. Řekl bych, že ani za kouření marihuany nebo hašiše tě nikdo postihnout nemůže. Třeba před dětma. Poslední věc: on ten alkohol se do krve dostane taky dost rychle. Ale znovu - srovnávat přímou aplikaci do žíly, kdy se látka dostane do oběhu okamžitě ve vysoké koncentraci, s přestupem difuzí a perfuzí nepatrného množství v plicích, to dost dobře nejde. Já uznávám, že je nikotin droga a že kouřit - nejen před ostatníma - znamená zabíjet. Ale je mi blbý když tábor odpůrců používá prázdný výkřiky jako "200x denně aplikovaná droga!" :)

sidonia
15. 01. 2006
Dát tip
mno blby to je .. ale zajimavy taky:))) me by to treba nenapadlo takhle prepocitavat vis co.:)

StvN
15. 01. 2006
Dát tip
Nikotin je návyková droga, takže s alkoholem nesrovnávat. Ty poznatky plynou z vědecký studie. Můžeš místo bakalářky vypracovat kontrastudii, když jsi tak chytrej. Vůbec nechápu, jak je někdo schopnej polemizovat o tak zřejmým faktu. Bejt po mym, tak kouření zakážu ze dne na den a kuřáky, co budou švindlovat popravit. Kdy už konečně lidem dojdou důsledky jejich "malých" činů!

sidonia
15. 01. 2006
Dát tip
popravit jo? haha celkem radikal, hmm... kolik ti proboha je? :))) myslim ze na popravu sou daleko lepsi jini adepti - ale to je muj osobni nazor

StvN: A alkohol nejni návykovej????? Ty trdlo......

sidonia
15. 01. 2006
Dát tip
pista:)))

StvN
15. 01. 2006
Dát tip
Samo že neni. Snad se nebude dohadovat vo takovejch věcech. Doplň si znalosti.

katugiro
15. 01. 2006
Dát tip
StvN: Která vědecká studie to byla? Jestli jsi to četl jen v novinách jako interpretaci (kdy novinář nakonec vydedukuje, že 200x vdechů kouře = 1x vpich heroinu), tak je možné, že z té studie plyne úplně něco jiného. A musím přiznat, že já jsem o tom, že by alkohol nebyl návykový, nikdy neslyšel. Nehledej žádnou ironii - vážně bych ocenil, kdybys mohl udat konkrétní zdroj, nejlépe odkaz.

Kytiii
14. 01. 2006
Dát tip
co na to říct... žijeme ve státě cvoklejch buzerantskejch kuřáků... * (a je to smutný)

La_Rizoma
13. 01. 2006
Dát tip
Poslanci si z nás dělaj prdel, ale já nekouřím takže mně osobně je to jedno. kouřila bych leda tak... ehm! :-))

gab_1
11. 01. 2006
Dát tip
....jo, jo, dělaji si z nás prdel :-) t*

Markel
11. 01. 2006
Dát tip
poslanci - banda idiotů, moc líbilo - T :-))

jaza
11. 01. 2006
Dát tip
*Tipy písmáků* dvakrát mě těší, že jde o kouření:))))

podezdívka
10. 01. 2006
Dát tip
Odpověď na otázku z prologu: Více mi orální sex vadí na zastávkách, kde je plno čumilů. V restauraci během jídla se partnerka může aspoň schovat pod stolem ;-)

Smetiprach
10. 01. 2006
Dát tip
Vaud: jenom na vysvětlenou phd = p(o)h(o)d(a) katugiro: dle závazného výkladu zmíněného zákona, pokud začne někdo na zastávce hořet, smíš ho hasit, ale nesmíš ho kouřit, tím bys nejen porušil tento zákon, ale působil veřejné pohoršení a navíc v případě přítomnosti juvenilních jedinců ohrožoval mravní výchovu mládeže. To první je pouze přestupek, to druhé ovšem už spadá pod trestní právo, takže pozor !

papouch
10. 01. 2006
Dát tip
Tak vážení - k nám zastávku přijel autobus č.75, taková stará rachotina vyklechtaná a šíleně kouřil. Černé chuchvalce spáleného oleje a nafty zamořily celou zastávku, až jsem se zakuckal...Tak jsem řidiči řekl, že kouřit na zastávce je zákonem zapovězeno a že jestli toho ten autobus nenechá, tak na něj zavolám četníky a on mě z toho autobusu vyhodil.

Caallisto
10. 01. 2006
Dát tip
hm.... tak já budu jointovat za zastávkou :) t

Nicollette
10. 01. 2006
Dát tip
:-)) ty jo náhodou teď u sebe můžeš mít docela dost trávy a dokonce ji i kouřit, zakázaný je pouze ji distribuovat.... hahá !! .-)

Ariela
10. 01. 2006
Dát tip
je to cele divne...minule som si sadla na kafe v dost stupidnom nakupnom centre a casnicka zahlasila, ze sedim v nefajciarskej casti...typek asi meter a pol odo mna uz sedel v tej, kde si clovek zapalit mohol....delili nas fakt sotva dva metre.... nechapem... *

Rabb
10. 01. 2006
Dát tip
* no cemment..

(:

Yeziiinka
10. 01. 2006
Dát tip
:))*** Diskuse je tak dlouhá a plodná, že jsem její poslední třetinu přeskočila. Myslím, že důchodce, který zavolá na kuřáka (držitele jointu) policii by měl být zákonem automaticky zmocněn (raději jinak - povinnen!) udržet dotyčnou osobu v původním stavu ( tj ve stavu, v němž byla přistižena) až do jejího předání mužům zákona. V praxi by to znamenalo, že dotyčný bude důchodcem nucen až do příjezdu výjezdové složky PČR kouřit. Protože policie ovšem nemá zákonnou normou omezený čas "výzva - dojezd", může se snadno stát, že zadrženému během této doby dojdou cigarety (tabák ve vodní dýmce, inverze apod.). V takovém případě bude oznamovatel povinnen zajistit přísun dalšího kuřiva v množství nezbytném pro dobu kouření do příjezdu policie. Protože hříšník přistižený při držení jointa v zastávce MHD může tento přestupek vykonávat neomezeně dlouho bez většího rizika jakékoli změny stavu jointa, úloha důchodce se v tomto případě omezuje na pouhý dozor nad držením.

Pacer
10. 01. 2006
Dát tip
eště ty mne štvi:)) Já si nemůžu zakouřit na svym inspekčáku při službě 82 hodin v kuse. a ty parchanti ve sněmovně hulí a chlastaj...a tvořej tomu adekvátní zákony:))

Pacer
10. 01. 2006
Dát tip
sem ti nedal tip:)) ť

Vaud
10. 01. 2006
Dát tip
Vissel_ skvělý, díky za odkazy!! Už jsem si je našel!

Vaud
10. 01. 2006
Dát tip
Zákaz kouření § 8 (1) Zakazuje se kouřit ..... c) na všech pracovištích s výjimkou uzavřených psychiatrických oddělení nebo jiných zařízeních pro léčbu závislostí. - tzn. pokud se člověk zblázní, tak může kouřit v práci ;-)) díky za diskusi ;-))

Vaud
10. 01. 2006
Dát tip
V České republice bylo v roce 1999 vynaloženo celkem 22 miliard 989 miliónů Kč na nemocniční léčení chorob vyvolaných kouřením - Lékařské informační centrum, červen 2001

Vaud
10. 01. 2006
Dát tip
Dle odhadů Světové banky jsou výdaje, které každoročně musí být vynaloženy na částečnou úhradu následků kuřáctví (léčebné výdaje, nižší produktivita práce, ekologické škody) přinejmenším 10 krát vyšší než příjem z prodeje a zdanění tabákových výrobků.

jaza
09. 01. 2006
Dát tip
to je skoro na založení klubu děl "pestrých čísel"....

Zbora
09. 01. 2006
Dát tip
Já bych zakázal dopravu v MHD, neboť její systém porušuje právo jedince na životní prostor, a působí negativně na rozvoj mladistvých, neboť se v nich vyskytuje erotika, násilí a hovoří se v nich vulgárně.

eleja
09. 01. 2006
Dát tip
smradlavym lidem by se mel transport MHD zakazat uplne! :-)))) *

Zbora
09. 01. 2006
Dát tip
Pišta: nahlas, nebo jen polohlasem? Pokud bezhlasně, je to navíc známka sobectví.

tristes
09. 01. 2006
Dát tip
test II jo, dělají, já se o ně moc nezajímám, ale tohle se ti teda povedlo, hezký pořád tu v tom je, člověka to nas.. naštve ale tu se aspoň tomu zasměje :o)))

pozorovatel
09. 01. 2006
Dát tip
Prý už důchodkyně začaly volat policii, že na té a té zastávce někdo kouří. Otázkou je, jestli policie stihne přistihnout pachatele při činu. A mám taky otázku: Je lepší blbý zákon, než žádný zákon?

Zbora: Mumlal u toho, ale nesrozumitelně. Zloduch.

vesuvanka
09. 01. 2006
Dát tip
výborný :-)))) ... TIP zákaz kouření na zastávkách mi přijde hodně "ujetý"... už začínají dohady o tom kde zastávka začíná a končí.... ač nekuřačka, kouření mi nevadí, ale byla bych také pro zákaz česneku - v poslední době mám štěstí na "česnekáře" ( "česnečáky") zamořující atmosféru uzavřených prostor MHD :-)))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
při hustotě 4 lidi a více na metr čtverční a vzrůstá riziko přenosu infekce exponenciálně - cestování MHD je rizikový faktor infekce a jako takové by se mělo zakázat či omezit počet nastupujících! jo a kouřit by se podle mě mohlo jen na "dobře větraných zastávkách"

Che_(ops)
09. 01. 2006
Dát tip
Ja sem docela rad - uz sem na zastavkach potkal hodne bezohlednych kuraku... Meli by to zakazat vsude tam, kde kuraci omezujou svobodu ostatnich lidi... Kdo brani pred rodicema kurakama male deti? - aby jim nekourili v byte...

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
to je teda mazec *

eleja
09. 01. 2006
Dát tip
ja bych vymyslela nejake cidlo na kazde zastavce: a kdo zapacha, byl by okamzite a bez milosti vykazan. a bylo by po problemu!

tristes
09. 01. 2006
Dát tip
:o) moc hezká diskuze a jak to tu sleduju, jj

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
na to by stačilo, kdyby Tě revizor zároveň i očichal (čichozor)

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
myslím, že naši politici to nějak vyření, ale zas to bude na tři věci... riziko infekce je všude MHD nevyjímaje...

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
česnek má prý protivirový efekt - vysvětlení je podle mě jednoduché: nikdo se k tobě nepřiblíží, na vzdálenost, kde by mohlo dojít k nákaze

j_i_r_i_k
09. 01. 2006
Dát tip
:))) vesuvanka: Mne zas prijde "ujety", kdyz si jeden kurak da cigo a deset nekuraku si musi dat s nim... Nehlede na to, ze i kdyz si poodejde, tak je pak v tom autobusu dost poznat, cemu se venku venoval... Nekomu je neprijemne to, nekomu ono, otazkou je, co komu skodi, jsem ochoten prezit prosty utok na ma cichova cidla, ovsem utok na me zdravi uz se mi libi podstatne mene...

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
mě je celkem jedno jestli si někdo kouří (myšleno - jestli někdo vůbec kouří ;-))), ale 1) nesmí škodit druhým kolem a hlavně svým dětem - zákaz kouření ve veřejných prostorách (včetně restaurací) - možnost kouření v kuřárnách - absurdní mi příjde kouření v nemocnicích (např. jedna plicní klinika postavila zastřešenou kuřárnu pro své nemocné léčící se z následků kouření 2) kuřák má vyšší rizika kardiovaskulárních a jiných chorob a my ostatní mu solidárně platíme jeho léčbu (zatím nikdo neřeší) - ať se připojistí a klidně kouří dál

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
já ne. nechal bych hru na kamenou tvář ale to s kouřením nemá co dělat :)))

Che_(ops)
09. 01. 2006
Dát tip
Zam.: Souhlas, az na to, ze prirozenej pach nekterejch lidi mi moc nevoni :-/ :-))) Lepe receno - z jednoho brnaka sem se malem pozvracel... Vaud : Pekne me stves, nefunguje mi zluta!! Grrrrrrrrr!!!! :-))))))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
Zámotek - já do hospody chodím jen v létě na záhrádky, tak jsem svý kámoše hezkejch pár měsíců neviděl... Kouření mi vadí v konzumaci a společenském životě ;-)) Eidam - asi jste měli zajímavý skautský oddíl

Eidam
09. 01. 2006
Dát tip
jó to já su skaut dodnes :))

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
no tak plicní oddělení to už bych fakt neřešila...tam kouří hlavně doktoří a pak hlavně radí druhým jak je to škodlivé...rady doktorů¨už beru celkem s rezervou stejně sú na tři věci...

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
Taková tlusťoučká růžolící matrona v autobuse, která na sebe vyleje kýbl levandulový smradlavky - to je horší než chcíplý stádo tchořů...

Che_(ops)
09. 01. 2006
Dát tip
Velbloudi moc? Ve vlasech? To je romantika! :-)) To ten chlapek vypadal, ze pouziva spis psi ho... Ten recept ma od tebe? Treba je to nejaka misinterpretace.... :-)))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
zelvi, my jsme vždycky říkali na dvě věci (trochu mi uniká, co je ta třetí ;-))

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
na nic na hovno na piču ( my sme na výšce trochu povýšily...nebylo zbytí :-))) )

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
hm, třetí stupeň vzdělání je holt třetí stupeň pokrok nezastavíš ;-))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
Zámotek - ten hoří jen yak(š) tak(š) ;-))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
raději se nastříkej Koko Kanálem

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
no já nevím já bych tomu moc vzdělání neříkala na LF fakt tohle není prioritou...učíme sa tam samé pičoviny, které sa nebudou používat ve zdravotnictví ani za 50 let, ale my holt budeme Bc. a tak musíme být vždy připravení jak skautíci! :-)))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
No možná proto to má zkratku Bc - before Christus - čili před našim letopočtem ;-))

:))))))))))))))))))))))))))))))

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
A až budu Mgr. tak to se možu jít rovnou zahrabat, protože po Kristu asi už nebude nikdy :-)))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
M(e)g(e)r(e) je hezký titul je zas nejsu MUDry z titulu Píejčdý

MeTB
09. 01. 2006
Dát tip
Vadí mi obojí. A jsem pro omezování kuřáků (klidně na mě řvěte). Štve mě, když mi někdo kazí zdraví. Argumenty, že je například Praha stejně zamořená kouřem od aut neberu (protože to pro mě není důvod, abych si k tomu přidával kouř od cigaret). T.

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
píejčdý...toš tento titul mět určitě nebudu lebo by bol pre mňa na tri veci mět titul enom proto abych se chvástal jak su dobrý je aj na čtyři věci...no tu čtvrtú mosím teprv vymyslet :-)))

:o)))) t.

sirka
09. 01. 2006
Dát tip
určitě:)))

katugiro
09. 01. 2006
Dát tip
:) * jestlipak se smí na zastávkách hořet? A když někdo hoří, smím ho začít hasit, i když je pravděpodobné, že vzápětí začne kouřit?

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
katugiro - musíš ho hasit mimo zastávku ;-)

jaza
09. 01. 2006
Dát tip
ono se něco nesmí? unás v horní dolní střední nee.e...

sidonia
09. 01. 2006
Dát tip
test c.2 a/urcite ano b/spise ano c/pravdepodobne ano d/vetsinou ano, a kdyz ne, tak zrovna asi ano *t

sidonia
09. 01. 2006
Dát tip
jeee a mas dobry cislo dila:)

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
čísla jsou vyvoněný ;-)) jen jsem trochu načvanej na posrance jinak dík za komentář

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
swan proč deset? nestačí 4 a půl? v Americe mají na sloupech napsáno - z této strany sloupu se nesmí kouřit ;-))

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
to je stejný jako tam napsat - z této strany bazénu se nesmí čůrat ;-))

Zbora
09. 01. 2006
Dát tip
Odpověď tři je správná jen v případě, že dotyčný kouří jointa čistého, bez přidání tabákového základu. V takovém případě se již ovšem nedoporučuje cestovat odkudkoli kamkoli, obzvláště pokud se jedná o materiál pěstovaný v Indoor stylu. Další otázkou zůstává, zdali je možné kouřit dýmku, případně dýmku vodní, zdali by při inverzi neměli být pokutováni všichni účastníci hromadné dopravy a z jakého fondu se bude platit pokuta, kterou obdrží kouřící koš na zastávce MHD, kterýžto je evidentně výdělečně nečinný a nevlastní žádný hmotný majetek, včetně občanského průkazu, podobně jako bezdomovci.

Vaud
09. 01. 2006
Dát tip
já bych zakázal i cibuli a česnek na zastávce a konzumaci luštěnin před přepravou v MHD

Já tuhle někam jel, a jeden týpek si na zastávce, považte, četl knihu!!!! Nechutné.... :(

zelva
09. 01. 2006
Dát tip
jůůůůůůůůůůůů slovíčkaření mám moc ráda...tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru