Co je lehčí? Odejít a nebo se vrátit?
...a má smysl se vracet?
ráda jsem si to znovu připomněla, skvělé!
Jo jo, Printe, ty tady chybíš!
Já jsem nadšenej, protože tohle je majstrštyk, jakejch se asi autorovi urodí pár za život.
je zakázano líbat pohlaví
no to su ráda že je Markovo evangelium zpátky.. moc mi tu chybělo! mám ho moc ráda
jedno z nejúžasnějších děl na písmáku!!!!!jasný tip.klobouk dolů!!!
nojo no, moc skvělý.. bez diskuze bomba kterou jsem tu neviděl dosud --
p.s. ta interpunkce je jak štěkot zbraně:)
Je s podivem, že zde jem již byl a přesto znovu okouzlen jako poprvé. Jediné, co mne na tobě mrzí, že nás ochuzuješ o nové věci - lakomče!!
http://lobb.misto.cz/pismak.htm?
nefunguje..
Strach jsem
a v strach se obrátím!
Ješuo
proměň mě, až si budeš jistý
Někdy se uvidíme možná
...
zbláznim sa
paráda
*
beze slov ( nemusely by stačit na to, co bych rád řekl )
*****
smrst a uragan. Oko, ktere neco takoveho cte, si pripada jako oko tornada. (moje ano) Rozum tvrdi, ze nektera zvolani jsou prilis vypjata ale vichr emoci prudce srsi slova jako piliny ze stromu a prach z pysnych mest. To je jedna z basni, ktere se clovek az boji cist,jak ho to prerusta. Awe (AJ: posvatny strach).
Fíha.. koukám, že je to starý dílko, ale je nekonečně moc dobrý a snadno se do něj vtáhne, vžije (i když to asi nejde docela, ale..), ty obrazy, jak se rychle míhají.. spousta silných slov - ty tomu dodávají grády, jen jsem chvíli přemýšlela, jestli to není spíš na efekt, ale co, i kdyby, tak zabírají.. jen ta tichá voda a odhozené klíče, mi znějí tak nějak ohraně, zbytečně.. ale jinak fakt ani půl/čtvrt slova proti.. moc moc...*
* sanitku, rychle... :)!.
Je to parádní, realistický, surový...a na konci, jako bych slyšela zavírat Pandořinu skříňku s nadějí uvnitř....
Printy, při četbě tvých básní mne přepadá stesk, závist..a údiv, že mým blbostem dáváš tipy a výběry
*Tvůj Pacer
ráda se vracím, Printe...
Kadidlo,myrha a zlato-to všetko na mňa dýcha z tohto dielka.Ale musel som si to prečítať 2-krát.
K opravdovým básním nelze nic dodávat
ufff, budu brnet az do rana ... ***
prohlížet si poklady minulosti... bolí to i konejší... *
perfektní. konečně vodopády , něco - už jsem vzdal čtení poezie na netu, nikde život, živly, pocit- všicky tesaj a šijou, ty chrlíš, to se mi líbí to se mi moc líbí, ,, děkuju
Na tohle jsou prostě tipy málo......je to nadpozemský :o)
je to už dávno, ale rözhodně jedna ze zlatého fondu Písmáka
nemohu jinak, než se připojit ke zbytku redakce!
Lasy*V
Ty jo...že já si Tě ještě neprošel...!!!!!!!!
za slzy vyplakané...
kytičku pro Vás, pane..
t*
Roztrhání známých knih, zachycení prudkého myšlenkového spádu, často i nelogická spojení nakonec vyplývají ve společný celek, podobně jako se smyčky barokní hudby nakonec spojují ve větší řeku tónů a přesto to není ani náhodou tak uhlazené jako melodie Bacha, a opět, a opět trháme známý svět a vytváříme něco, co v konečné fázi ožívá a žije, žije svým vlastním životem, aniž bychom si uvědomili, že jsme to byli my co vdechli život a ťukli do prvního kamene laviny rozbíhající se směrem který nám ještě není znám...
T*
Bože...............a slzy pořád tečou..................................
až uvidím sanitku,vzpomenu si
****
jsou basne, kvuli kterym bych chtel umet recitovat... vetsinu si jich napsal ty. Nesnáším dlouhé básně, protoze jsou nudne a roztristene. vetsinou, tohle je obalene v jemnem kokonu a drzi to pohromade. **!
láska jsi a v lásku se obrátíš
a tvůj strach
jen ten
obrátí se v prach :)
a pro koho pak.... zbyde kříž?
*
á to je ta o které jsem tak hodně slyšela! ;-)))
nádhera ;-)))
nemysli si že jsem tě nečetla....! ;-)))
celého od kafky ;-)))
*
again....jdu si tě vytisknout...celého...:o)...třeba se něco přiučím..
Ne/po/znatelná krajina duše. *
slyšet to tak od tebe...!
:)
Není to špatný, ale abych se kvůli tomu měl skácet, to snad zase ani ne. Asi budu první, ale TIP v žádnem případě-. Připadá mně, že je tady spousta lepších věcí.
Strach jsem a v strach se obrátím.....
oh my God!!!:o) Thats great!:o) Smekám!
Viděla bych to na jevištní přednes!
Co tahle team kolem Violy?!:O) Zkus to!
...myslíš že se to dá...ježííííši....křížky a ruce...a nemoci všech chudejch....Printe....
*!
..víš co už toho nech..nechej toho....anebo...radši se budu dál tiše tisknout do skříně..a doufat že ty stěny nepovolí....že unesou tu moji tíhu cigaret a nedochozených nocí...a vůbec že ta zbořená zeď od sousedů a ty zlámaný ruce..nebudou tak moc bolet...tak moc...*!
ne...já si prostě nemůžu pomoct!
*!...(a vlastně si ani nechci pomáhat)
KURNIK! Printe... Brecim.. Sanitku pro Ortena.. Tohle mi nedelej, kdyz bydlim na Jeho namesti par metru Od Toho Mista...
Ted trochu vytek, Printe, snad si je mohu dovolit.. "He!! Náš Pán a náš Král !!!:-(((" Myslim, ze smile se nehodi.. A dat do verse atd.. me taky trochu taha za oci. Printe! MUCK!!
Nedá mi to, tady se musím otisknout, že jsem to dýchala, žila... v sanitce pro Ortena (!!!)
Strach jsem
a v strach se obrátím!
Ješuo…
*
*
*
!
ono se rika ze jsi dobrej, na kazdem sprochu pravdy aspon trochu:-))))
hihi tipik
jsem tu zas...a rozhodne ne naposledy...
vyrazi mi to dech zas a znova, a jak koukam nejen mne...
je to skvely, dokonaly! davam si to do nejoblibenejsich s obavou ze za chvili z toho bude tvuj monopol :o))
diky za takovy basne...********!
Mé slzy, pro Něj i pro Tebe.... To bolí.....
-TIP-
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geniální, kámo!
samozřejmě
tipuju
pomoc..... doplnit kyslík, prosím .......................... .. .... ... .. .. . ........ . ....... .... ... ...... .
*.........................!
žiju.....?
...hmmmm....asi krapet HIGH úroveň..../*/
tak sem bych se hlásila na semestr, ale asi by bylo narváno, má se tu ještě bodovat, nebo je to zbytečný?
To se nedá...to přesahuje
nádech
výdech
vydechují?
to se nedá....Ť
Plytcekritický TIPík i když ho netřeba...
Až tebe jednou zmodlitební! Kancionály rozkradou!
Printí, ..:)
ty
ty slovíčka nepoužíváš, ty se s nima miluješ!
už jsem jednou řikal génius...(za zavřeným voknem).....
*!!!!!!!!!!!*
tip je jen hovno.....
*!!!!
***** samozřejmě....;-)
vydařený comeback!!! :-)))
... zase tady...
vím... a i kdyby ne, tak věřím *! že umíš...*!!!
blbost.... mám ještě pořád oči... a vidím!!! :))))))))
Vítej......................*
pláču..... ty zvíře*****!!!! ;-)
Patří tohle ještě vůbec na Písmák, či spíše snad do kožených desek se zlatým ornamentem? .... skvělý!!!! ... tip je hodně slabý slovo:-) ......
Zavolejte sanitku..
TýAjPí
T I P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jsou to silné vjemy,prožitky,pocity.Tip.
tak mocně, tak chlípně, tak čistě, tak svatě,tak liturgicky…
Tak je to napsáno!!!
Pohlaví na pohlaví, čistota na čistotu…
ostříhané vlasy, botičky dětí, zlato z úst...
Cítím kouř spáleného boha...týráš mne svými obrazy!!!
Týrej mne více a častěji!
Člověče, tohle je geniální, skvělý, nádherný, hluboký, chytlavý .. je to dost vážná kritika ? Musí bejt, na jinou se nezmůžu a dávám TIP a škoda, že jenom jeden.
PRINTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ty zas pises???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rozsvecejte svetla a nalevejte plne cise, ON se vratil.........
*******!
co k tomu mohu více říci.....
chci žít, protože píšeš...