Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŤápoty
Výběr: Lyryk, JRR, Dero, I_v_a_n_k_a, dapler, dream, Pisces, Print
09. 06. 2002
139
52
13922
Autor
LaMouette
Ťápoty od hříchů
mi mapují svědomí..
v šatičkách děvčátka
lízátko zcizené
první má špinavá šmouha
pak dívčí zrcátka
polibky nesmělé
zapřená marlbora - ouha
vášnivé doteky
potajmu kradené
nečestná dospělá touha.
všechna má šlápnutí,
nepravdy,
podvůdky
vidět jsou
ze všech stran
jak koňské podkůvky.
pořídím svědomí
bryndáčků
stánek
snad ještě
zachráním
pár čistých stránek.
Ťápoty od hříchů
mi mapují svědomí..
proto prosím
už
n e o t l a p k á v a t!!!
52 názorů
nomeolvides
28. 02. 2010
Nechám tady svoji ťápotu ve formě 130. tipu anebo radši mám podát tlapičku? :)
Nechám tady svoji ťápotu ve formě 130. tipu anebo radši mám podát tlapičku? :)
ProdukceNamolu
11. 12. 2009Němý Vypravěč
06. 07. 2009
už je mi blbý tě pořád chválit,raději jdu spát,ale i tentokrát jsem ráda,že neplýtvám časem
Muessko.. tekuji pjekne.. jako takhlenc po ranu a videt sfitit tolik krytyk co za posledni rok.. dybych secetla.. tak to nebude stejny cislo..:-) proste Ti tim ci rict.. zes me potesila.. tekuji pjekne..:-)
nonamebeast
10. 09. 2008
no paaaani.. tak to me mots tesiii..:-)) a tekuji pjekne za zastaveni..:-))
Qua.. mno saxem si taki pravje rekla.. ze se desne polepcim..:-) a tekuji pjekne za cteni..:-))
je to takové roztomilé, však jen výběrem slov.
Obsah moc roztomilý není...
Měj se *
malykuba01
12. 06. 2007
jeje.. tech tu je.. co maj vits jak sto tipu.. klidanko Ti naky vyjmenuju.. to nejni vubets tezky..:-) a tekujiiiiii..:-))
Barbar_Cohen
06. 05. 2007
... jsem k Tobě po dlouhé době nakoukl, a udělal jsem dobře ... * Tink ... ale škoda, že tu nemáš i nějaké nové dílka ...
... ale alespoň časem pročtu i ty starší :o)))
sak ja si z teho zadnou hlavu nedelam.. mi se taki naky dilka i nelibi.. ;-))
precti si Olindu par radku nad Tebou.. a prestanes.. ;-))) uvidis.. as tu budes tak dlouho jak ja.. ze taki nastradas..:-))
O.l.i.n.d.a
01. 02. 2007
juuuu tekuji pjekne... mam trijednicki tipu.. ach..:-)) a tesi me, ze se libi..:-)
pane redaktore.. ach.. ;-)
a tekuji pjekne samoze.. potesilo me to.. :-)
tak ,to je jedna z prvních, co mám uloženou k přečtení- už 3 roky...... :-) a pamatuju- krásnej název..... (hnd za ní mám uloženo "Snoopymu k narozeninám").
dablova_pani
20. 04. 2006slunicko85
06. 03. 2006
juuuu Juldo.. tekuji za zastavenicko.. za krytyku.. a vubets.. klidanko se staf i po treti... :-)
To je tady kritik!
Jde vůbec napsat něco, co už tady nezaznělo?
Určitě...
třeba tu nikdo nezpíval. Pec nám spadla, pec nám spadla, kdopak nám ji postaví...
tak a ten tip teď.
chechecht... prafda.. pisnicku mi tu este nigdo nezaspival.. a moji oplipenou.. aaach.. to bude neska krasny den ale.. tekujiiii.. Lojziiiiiii..:-)))
slonovina2
29. 03. 2005Sn_vojáček
29. 03. 2005
tak napsane, ze dozajista cokoliv z tapot vsemi ihned bez rozmysleni .... prominuto jest )))) rekl bych, mno :o) G.
dismorphia
26. 01. 2005dismorphia
26. 01. 2005dismorphia
26. 01. 2005dismorphia
26. 01. 2005dismorphia
26. 01. 2005
Dis:
:o)))
Ťápotám se nedá odolat...no..vím.
..a pak ještě jiným věcem..:o)
dismorphia
26. 01. 2005
jahutko... tekuji pjekne.. :-))) sem vybrana.. ach:-)))
diiiiiish.. kvjetinkooo:-))) tez tekuji.. a mnami.. kulaty.. ach:-))) ste zlaticka.. woba.. :-)))
I_v_a_n_k_a
01. 01. 2005I_v_a_n_k_a
01. 01. 2005
začátek a konec se mi líběj moc - ta vata mezi už o hodně míň ..
Jako celek je milá & pravdivá :-)
no.. sak zacatek a konets sou uplne stejny.. ;-)))
nema to umelecke ambytse zadny.. Peto.. je to psany.. tak.. pro radost.. a mots me tesi.. ze ji vidis jako milou a pravdivou.. pac to tak doo je..:-) tekuji pjekne.. :-)
krásné slovo n e o t l a p k á v a t, připomíná mi huňaté svetry a dlaň hladící ve vlasech...a použité v krásné myšlence :)
Nicollette
28. 09. 2004
:o) přes ty kritiky se člověk ani nedostane na konec :o) moc pěkně napsané, líbí se mi tvůj styl.*
dekuji pjekne fermosko.. za secki Tvoje pismenka i u wostatnich dilecek.. potesilo to..:-)
:o))) jehéé to je hezounký.. jsou tam děsně milý výrazy.. neotlapkávat..
a prostě.. je to skvěle podaná myšlenka.. :o)))) tipek
smankote.. co Ty tady hm? asik bude hodina vychovy mam ten pocit.. mlack:-) a dekuji..:-)
jeejda... ja uz tu byl... a napsal peknou kravinu... :o) ale je to hezoucky :o)
Pomerančová
10. 07. 2004Francis_Lyron
11. 06. 2004kouzelná_květinka
24. 05. 2004Rezavej_řetěz
21. 05. 2004
Ťápoty mi sáhly do duše a donutily mě se nad sebou pěkně zamyslet. A zdá se, že nejen mne. Líbí se mi to a uvažuju o tom, že bych se pokusil z toho udělat písničku. Dostanu svolení ? Kdyžtak
suchy@bogi.cz
je to něžně hopkavě roztomilé..
ale 70 tipů ? tos tam holka přidala trochu kouzelného býlí, špetku amfetamínů a něco španělských mušek, ne '!?
(((((c:
Matyjustin
04. 01. 2004
pěkné .... jen ten konec mi k tomu trošku nesedí ale nápad je super ... *
ehm, taky dáno mi doufati, že nějaká ta stránka snad... a ten stánek s bryndáky taky...bude stačit(?) ;)
Lucie...u tebe to neni nikdy jen skladani pismenek...je to vzdycky cit a hloubka.. moc moc hezke..tipik s radosti:-)))***
Morbid_Pimple
18. 03. 2003
moc vám všem děkuji... je moc milé číst, že se moje poskládaný písmenka líbí.. :-)
Insuficientia
01. 02. 2003JohnieBass
08. 01. 2003
v šatičkách děvčátka
lízátko zcizené
první má špinavá šmouha
pak dívčí zrcátka
polibky nesmělé
zapřená marlbora - ouha
vášnivé doteky
potajmu kradené
nečestná dospělá touha
Kdo kdy videl tak krasne vystizenej cas detstvi a dospivani???
*****
Drownedgod
15. 10. 2002
všem moc tíky... potěšili ste jednoho človíčka.. a za to vám ten dík náleží.:-)))
Jdu s davem
poslední
snad to nebude bolet
tedy:
Je to pěkné, moc příjemné...
Típnout a proplouvat
:o)
Tak to je móóóc hezký, vážně, ten začátek...úplně tě vidím jak malou holčinu a pak ten skok k cigaretám...příjde mi, že dneska ten čas tak rychle utíká a ty děti tak strašně rychle dospívají...*
Hříchy si děláme celý život, je dobré je někam zavírat, aby nebyly vidět :o)
*
Mno.. si mylsim, že se hříchy moc zavřít nedaj.. jsou v Tobě.. Tvojí součástí..takže někde prostě problesknou.. jo kdyby je tak šlo zavřít.. aspoň v mojí hlavě:-)))
rebecco... mno mam.. zrovinka dneska... jsem nenechala ani jednou vyhrát jednoho muckýho.. bo prouka? .. teď nevím.. v pexesu... chjo no...:-))) a děkuji:-)
a ani piškvorky.. mno.. sem děsnej hříšník... ještě že umim Očenáš:-))
bylo tu toho napsano mnoho, tak o cem jeste psat, oplakavat te nebudu, protoze jsem zapomnel jak se to dela, jeden z mich sramu po pameti, tipuji
neotlapkávat nebo neoťapkávat - to je rozdíl ty hříšná nádobo ;))
ale stejně nejlepší je Tlachapoud...
Já, nic nemaje si zpívám,
a na svět z výšky se dívám
na Ty co mi závidí.
Co si na špičku nosu nevidí.
mario_di_fiore
15. 06. 2002mario_di_fiore
14. 06. 2002
mario: Jen lehký nesouhlas: ..."navíc si myslím, že náboženství a politika jsou velmi zlé a špatné věci. " Nejsou :)) To lidé jsou špatné "věci". Až lidský faktor dává těm politikám a náboženstvím rozměr zla.
gd: zvláštní... na nadpřirozeno nevěříš, ale věříš na slunce a hvězdy.. přesto že si na ně ještě nikdo nesáhnul (a ty taky ne samozřejmě)... a je to jen teorie. Věříš tomu co vidíš? :)))
armand: věřím na slunce, protože cítím jak sálá, protože ho vidím na obloze... a to jsou jen laické důkazy, existuje milión vědečtějších způsobů jak jeho existenci potvrdit. na měsíc už si sáhli amíci, tedy existuje.
přijde mi to jistější než věřit v cosi neuchopitelného, neprokazatelného a neprokázaného. jediný nadpřirozeno, o kterým vím, je v mý hlavě.
ale o tom psal už mario, svým způsobem s ním souhlasím, lidské tělo a mozek je opravdu místo, kde je ještě co zkoumat - ale nic napřirozeného, pokud ovšem nepovažuješ za nadpřirozené všechny věci, které zatím ještě nechápeš.
mario_di_fiore
13. 06. 2002
mario: nevěřím v nadpřirozeno, akorát poukazuju na to, že většina věcí, který jsou zdánlivě napřirozený, jsou prostě dosud nepochopený přirozený jevy. pračlověk taky uctíval blesk, protože věděl prd o elektrickým náboji.
mario... mysháku... ketskooooo.. jako naposledy jsem jen mlčela a vzhlížela k jednomu co tam tak přede mnou mával rukama a gestikuloval a tak byl zabranej do řeči..že jsem fakt neměla šanci.. o čem, že to byla řeč?
btw.. pánové úžasná debata.. raději do ní já přízemní človíček vůbec nezasahuji neb mé vědomosti a zkušenosti končí za hranicema naší Galaxie.. tedy tím chci říct, že vím, která je poslední planeta sluneční soustavy:-)))
o víře rači.. nééé páč bych na sebe prozradila jaký jsem nevděčný věřící a zase chci abyste si pár iluzí o mně ponechali... :-)))
mario_di_fiore: tunel? trochu se otáčí a na jeho konci je světlo? jo, tak to znám, to viděj lidi, který si prožili nějaký vostrý trauma anebo umíraj. buďto to přežijou a v tom případě tunel zmizí, anebo to nepřežijou a v tom případě taky zmizí. nahoře nikdo a nic není.
mario_di_fiore
12. 06. 2002
mario: jediný, o čem si můžu bejt jistej, že je nahoře, jsou měsíc a slunce a hvězdy, protože evidentěn mají vliv ma zemi a existují. pokud někde je bůh a mentální energie, tak nikoliv nahoře, ale uvnitř tvý hlavy.
mario_di_fiore
12. 06. 2002
mario: existuje-li něco jako mentální energie - nedostal se mi zatím do ruky žádný výzkum o této otázce, který by jakžtakž respektoval vědecké zásady - myslím si, že zaniká spolu s člověkem, případně její životnost je minimální. nepřesahuje výrazně člověka ani časem, ani významem, dle mého názoru. tedy - bůh/mentální energie je produktem člověka a závisí na něm, nikoliv naopak.
mario_di_fiore
12. 06. 2002
Ten nahoře mne má přiměřeně rád.:-))) La Mouette, budu si to říkat vždycky, když se budu nepřiměřeně chovat ;--) nádherně píšeš pravdy a sny
všem Vám moc a moc děkuji.. a když vás tak čtu.. upřímně.. dojímá mne to.. a mám pocit, že Ten nahoře.. mne má více než jen přiměřeně rád:-)))
Tak jsem si skočila umít svoje ručky a nemůžu si pomoct, musím tě potlapkat po zádech. Vážně se to moc povedlo. *!*
mario_di_fiore
11. 06. 2002
Já nevim. Možná mám špatnou, nevhodnou náladu, ale... Na jednu stranu se mi to strašně líbí, ale na druhou mi to příjde strašně "rádobydětský"... Nelíbí se mi "ouha".
Ale jinak je to spíš tim, že mám teď vztek, a navíc Ti křivdim s tim "rádobydětský";-)
A oceňuju, jak je to precizně napsaný. TiP*!! Hmm... Plyšofilozofové? Nevadí?
to JRR.. i špatná nálada jednou přjde.. a vztek už vůbec rychle.. a zase bude sluníčko.. :-))) ouha.. aby se to drobet rýmovalo s předešlým a následujícím... a já to jako křivdu neberu.. :-)) jo a neva:-)))
JRR... tíky tíky.. a aaaano.. prý mám na to dobré vybavení... hubu jak šlajfírnu:-))
mario_di_fiore
10. 06. 2002
Pozor na ťápoty od Yetiho! Ale jinak překrásně zmapovanej takovej malej lidskej živůtek pubescenta :o)) ! Ne moc se mi to líbí a nezbejvá mi než se zapojit do dlouhé řady tipujících!
P.S.: Ještěže autor nestojí o hlubší krtitku! Ty nemám ráda a jelikož jsem jen pouhej čtenář kterej se řídí jen a jen citem a pocitem tak je nedávám!
Willi.. eee jejda.. nejni tam enem puberta.. i když. mám jí zastydlou.. co nadělám.. jinak děkuji:-))
Petula.. ne víc jak Tvoje kritika.. úžasný dílka všude kam jen nahlédnu.. děkuji:-))
malykuba01
09. 06. 2002Gastarbajtr
09. 06. 2002
LM, za takovou hezkou básničku ti každý správný bůh promine několik šlápotů :o)
věta: vidět jsou ze všech stran jak koňské podkůvky
mě zaujala tím, že štěstí není vidět :o)
to Jarodějka:
..myslím, že Ten nahoře mne má přiměřeně rád.:-)))
..vida.. zajímavý výklad té věty.. spíš jsem to myslela, že stejně jako nejsou v blátě přehlédnutelný otisky podkov.. nejsou přehlédnutelné v mém svědomí ty ťápoty.. ale díky.. přinutilo mne to zase přemýšlet.. a to je co říct.. na neděli odpoledne:-))
Ticha_duse
09. 06. 2002
Tak jsem si musela přečíst tu Tvojí novotinku a stojí to za to:o)))
Kdo umí, ten umí.Potěšilo mě to a máš típek*
Kolemjdoucí
09. 06. 2002
pekna, pekna :o)
napsat trochu jinak nektery mista, tak to mohlo byt i v nerymovany poezii :o)
*!